Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Had Brigid geen honger om 6 uur vanmorgen? Dat is geluk dan, lekker knus uitslapen zo.

Ik heb al 2x mijn mond verbrand vandaag, ik denk dat ik maar geen warme dingen meer moet eten voorlopig. Mijn verhemelte doet zeer en ik heb een kattentong...
Ze had geen honger, maar ze krijgt twee maal daags te eten in de morgen en om acht uur s'avonds, dus dan kan ze even vooruit.

Wat naar, je mond verbranden. Gelukkig heelt de mond snel
Zo, net even een zak verantwoorde knabbelbrokken voor haar gehaald die niet stinken, niet aan de voorkant en niet aan de achterkant.
De verkoper gaf me een doos met zakjes natvoer en die stonken zo erg aan beide kanten, dat ik niet wist waar ik het zoeken moest.
Heb nu ook een zak grind dat klontert, dus dan kan ik met de schep de boel schoonhouden.
De man van de dierenwinkel was me nog niet vergeten en zei dat hij blij was me weer terug te zien en feliciteerde me met mijn nieuwe huisdier. De dierenwinkel heeft een nieuwe service, ik kan nu alles gratis thuis laten brengen, dus dat is wel fijn met grind. Hij vertelde ook dat het goedkoper wordt naarmate ik meer van die zakken bestel, dus dat is een opsteker, eigenlijk twee, want voor brigid hoef ik nu de deur niet meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, kijk even op zooplus.nl. Ik heb jaren spul gehaald in de Jumper maar kwam er veel te laat achter dat een zak van 10kg goed voer liefst 25 euro goedkoper is bij Zooplus! En geen gesleep meer, 't wordt netjes in mijn hal afgeleverd.
En oh: kijk uit met speeltjes van niet natuurlijke materialen. Mijn vrat een rubberding aan gort en we eindigden met spoed voor een noodoperatie die maar net goed is gegaan. Het was een Pixie noppenbal. Heel leuk speelgoed maar dus levensgevaarlijk! Touwdingen waarmee ze kan slepen en in kan bijten zijn heel goed voor het schoon houden van tandjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zooplus, dank voor de tip.

Ik heb staan kijken bij de speeltjes, maar daar zaten allemaal belletjes in en laat ik daar nou net niet op zitten te wachten. Voorlopig heb ik haar een bol sokken gegeven en daar is ze erg mee in haar nopjes. Als ik iets van touw tegenkom, dan neem ik het gelijk mee.
Sokkenbal: Altijd goed! Een hengeltje met een lint eraan was hier ook favoriet speelgoed. Als ik geen zin had om mee te spelen klemde ik dat ergens tussen zodat ze dat lint konden 'killen'.
Ja daar heb ik ook al voor gezorgd. Ik heb een lintje aan de tafel gehangen met een punaise, is ook erg populair.
Nu zit ze op me, diep in slaap ervoor te zorgen dat ik me niet kan bewegen. Het is niet te geloven, ik ben instant slaaf. :-D
Ze zijn ook niet weerstaan die haarballen! Hier is er eentje aan het klieren. Hij gooide net mijn emmer met dweilwater om.... en water vindt hij helemaal niet erg, dus hoppa door de plas heen en terug rennen om op daarna midden op bed te springen :evil: En dat had ik gisteren verschoond.
Oehhhhh. sterkte. Ja het zijn donderstenen, maar wel onweerstaanbaar.
Ik heb bij Zooplus gekeken, maar ze hebben niet wat ik zoek en de dierenwinkel waar ik altijd al kwam is een kleine particulier die het van de buurt moet hebben en hij is ook best wel goedkoop, dus ik blijf hem trouw. :)
Snap ik! Welk voer geef je?
Total bite kittenbrokken. Volgens mij is hij de enige die dat verkoopt.
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met Brigid, als ik dat zo lees. Lekker van genieten Cateau, katten zijn zooo leuk. :heart:

Joost is vandaag alweer 1 jaar geworden, de kat die onlangs vermist was. :heart: Ik ben zo blij haar weer bij me te hebben.

Hebben jullie nog naar de bruiloft van Harry & Meghan gekeken? Ik vind dat zulke heerlijke zwijmeltv en ik vond het erg mooi. Daarna een tukkie gedaan dat een stuk langer duurde dan gepland, nog even gewandeld, en nu is het 19:00 en weet ik nog niet eens wat ik vanavond zal gaan eten. Man is het weekend in Berlijn, uitje van z’n werk, en ik moet zeggen dat ik me toch wel wat alleen voel, hoewel ik meestal heel goed alleen kan zijn.

Wat eten jullie/hebben jullie gegeten?
Drackie schreef:
19-05-2018 18:59
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met Brigid, als ik dat zo lees. Lekker van genieten Cateau, katten zijn zooo leuk. :heart:

Joost is vandaag alweer 1 jaar geworden, de kat die onlangs vermist was. :heart: Ik ben zo blij haar weer bij me te hebben.

Hebben jullie nog naar de bruiloft van Harry & Meghan gekeken? Ik vind dat zulke heerlijke zwijmeltv en ik vond het erg mooi. Daarna een tukkie gedaan dat een stuk langer duurde dan gepland, nog even gewandeld, en nu is het 19:00 en weet ik nog niet eens wat ik vanavond zal gaan eten. Man is het weekend in Berlijn, uitje van z’n werk, en ik moet zeggen dat ik me toch wel wat alleen voel, hoewel ik meestal heel goed alleen kan zijn.

Wat eten jullie/hebben jullie gegeten?
Nog steeds geen keuken dus net shoarma besteld :kwijl: Ik heb honger en het duuuuurt laaaaang voor het er is!
Zoooooo, Brigid kan goed voetballen zeg!!! Lijkt Messi wel.
Het is een babbelkous! :-D
Zo gezellig! :flirting:
Hè, wat fijn, dat geeft leven in huis, zo'n babbelkous erbij!
Vandaag wilden man en ik een eind fietsen langs de kust. Maar na dat een poosje gedaan te hebben, zijn we weer snel afgeslagen het binnenland in. Het was koud in de duinen, een noordenwind en mistig.
Hier wat verder landinwaarts is het lekker in de tuin. De wind is fris, maar aangenaam. De cavia's zijn bezig het gras voor me te maaien.
Zo, ik heb het weer overleefd maar ik ben wel doodmoe nu na die twee dagen. Maar wat heerlijk om weer eens hard fysiek bezig te zijn.

Cateau, je sprankelt van geluk door mijn beeldscherm heen. Wat heerlijk om je zo vrolijk te lezen. Dit was een goede zet van je. Ik lees graag je verhalen over die kleine dondersteen.

Aviv, hier was het echt heel warm. Ik zag mensen die gewoon verbrand waren. Nu is het hier aan het regenen en onweren.
Hé ja, er trekken buien voorbij in het zuiden! Ik moet niet vergeten mijn ingezaaid plantjes water te geven buiten, want hier is het kurkdroog.

Cateautje, vooral niet vergeten te blijven roepen hier over je pluizenbol avonturen! En leuke foto's zie ik ook graag. :cat:
Ik heb de halve avond in een rare houding gezeten omdat ik beslapen werd en toen het eindelijk tijd was om te gaan slapen, ging Brigid spoken in de slaapkamer en viel mijn voeten aan, mijn poezelige voetjes. Is ze nou helemaal!
Maar goed, ze kwam op een gegeven moment liggen, maar op mijn voeten en die werden knetterheet, dus die trok ik terug en toen kwam ze op het lumineuze idee om met haar koppie op mijn hoofd te gaan liggen, gelukkig vond ze dat te hard en nam ze uiteindelijk dan toch maar het plekje in dat ik voor haar had gereserveerd.
Ze maakt me niet wakker als ze uitgeslapen is, maar gaat lekker gezellig de hort op en doet hazeslaapjes in mijn arm.
Heb tot tien uitgeslapen en dat kan zomaar. Ik hoop dat dat zo blijft. Toen ik eenmaal opstond begon ze te gillen om eten en dat stond al klaar in de kamer en daar rende ze naartoe alsof het al twee weken geleden was, de komediant.

Ik weet het nog niet zeker, moet er nog eventjes over nadenken, maar volgens mij ben ik een beetje verliefd. :sarcastic:
Afbeelding
Nou Cateau, stop maar met twijfelen. Je bent gewoon hopeloos verliefd en vanaf nu ben je je vrijheid kwijt. Bridget is de baas, zij vraagt en jij draait. Wen er maar aan haha.
Wat een heerlijk vehaal :love: En wat een zalige foto van De Diva.
Niet quoten hoor!!!

Zo slaapt ze het liefst als ik aan de computer zit.

In mijn nek dus. :)
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 12:31
26.17% gewijzigd
Dat is handig als je een stijve nek hebt, gewoon een kat er tegenaan leggen!

Dat je verliefd bent vind ik niet gek als ik die lieve foto's zie. En ja, de cavia's hebben mij ook om hun pootjes gewikkeld,dus ook daar kijk ik niet van op. Gewoon genieten dus!
Haha cateau, geweldig! Jij hebt je liefde gevonden :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven