Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
schattigmeisje schreef:
21-05-2018 20:14
Ik vind het prima. Desnoods gezellig met z'n tweeën ;-D
:jump:
Zijn we alweer in het hier en nu?
Weet je jongens? Toen ik hier ruim een jaar geleden binnen wandelde, voelde het alsof ik de stamkroeg binnenwandelde van een stel aan elkaar verknochte stamgasten die al eeuwen samen gemoedelijk zaten te hijsen aan de toog op hun eigen barkruk, lurkend aan een drankje geschonken uit een speciaal voor hen onder de tap gereserveerde fles smakelijke wijn. Loerend naar elke nieuwe bezoeker die per ongeluk koude of warme wind naar binnen liet door de deur open te doen en met enkele blikken naar elkaar wisten, ja deze kunnen we wel hebben of Die moet zo snel mogelijk terug stuiteren op de keien...
Ik ben hier ook binnengekomen, heb voor m’n gevoel (misschien iets te hard haha) ‘hallo’ geroepen en al snel een fijn plekje gevonden bij de haard. Soms is ‘t ie wat heet, meestal heerlijk warm. En soms maak ik een gezellig praatje aan de toog. Realiseer me echt wel dat die plek alleen voor de echte oude garde is bestemd en dat je niet moet proberen om je tussen hen in te wringen. Maar in de kroeg is plek voor iedereen, en volgens mij kan ik het eigenlijk met de meesten wel aardig vinden. Ook de oude garde aan de toog. Tot de afgelopen tien bladzijden.. ik heb ineens het gevoel dat er vanaf de toog bezien, heel veel ongenode gasten aanwezig zijn die de kroeg eigenlijk alleen maar naar de galemiezen helpen en weinig leuks toevoegen. En dat maakt dat ik ineens toch minder lekker in deze kroeg zit... :(
Labalade schreef:
21-05-2018 21:51
Weet je jongens? Toen ik hier ruim een jaar geleden binnen wandelde, voelde het alsof ik de stamkroeg binnenwandelde van een stel aan elkaar verknochte stamgasten die al eeuwen samen gemoedelijk zaten te hijsen aan de toog op hun eigen barkruk lurkend aan een drankje geschonken uit een speciaal voor hen onder de tap gereserveerde fles smakelijke wijn. Loerend naar elke nieuwe bezoeker die per ongeluk koude of warme wind naar binnen liet door de deur open te doen en met enkele blikken naar elkaar wisten, ja deze kunnen we wel hebben of Die moet zo snel mogelijk terug stuiteren op de keien...
Ik ben hier ook binnengekomen, heb voor m’n gevoel (misschien iets te hard haha) ‘hallo’ geroepen en al snel een fijn plekje gevonden bij de haard. Soms is ‘t ie wat heet, meestal heerlijk warm. En soms maak ik een gezellig praatje aan de toog. Realiseer me echt wel dat die plek alleen voor de echte oude garde is bestemd en dat je niet moet proberen om je tussen hen in te wringen. Maar in de kroeg is plek voor iedereen, en volgens mij kan ik het eigenlijk met de meesten wel aardig vinden. Ook de oude garde aan de toog. Tot de afgelopen tien bladzijden.. ik heb ineens het gevoel dat er vanaf de toog bezien, heel veel ongenode gasten aanwezig zijn die de kroeg eigenlijk alleen maar naar de galemiezen helpen en weinig leuks toevoegen. En dat maakt dat ik ineens toch minder lekker in deze kroeg zit... :(
Heb je ook gezien dat niet iedereen aan die toog het met elkaar eens is?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Labalade schreef:
21-05-2018 21:51
Weet je jongens? Toen ik hier ruim een jaar geleden binnen wandelde, voelde het alsof ik de stamkroeg binnenwandelde van een stel aan elkaar verknochte stamgasten die al eeuwen samen gemoedelijk zaten te hijsen aan de toog op hun eigen barkruk, lurkend aan een drankje geschonken uit een speciaal voor hen onder de tap gereserveerde fles smakelijke wijn. Loerend naar elke nieuwe bezoeker die per ongeluk koude of warme wind naar binnen liet door de deur open te doen en met enkele blikken naar elkaar wisten, ja deze kunnen we wel hebben of Die moet zo snel mogelijk terug stuiteren op de keien...
Sorry, ik vind dit oude garde gezemel echt gewauwel.
Daarbij is het geen kroeg, maar een heel groot plein.
Nou wat mij betreft niet hoor, nooit zo gevonden en ik heb ook nooit zo gereageerd. Dat zaken veranderen is een feit want alles veranderT en gelukkig maar. Moet er niet aan denken dat ik nog steeds bij mijn ouders zou wonen oid.

Dus hee... neem het niet te zwaar op en neem er gewoon een. :cheers:
enn wijzigde dit bericht op 21-05-2018 22:07
0.33% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Solomio schreef:
21-05-2018 21:54
Die nodig ik straks allemaal van harte uit bij de open haard. Ik heb marshmallows :thumbsup:
Moiren’ schreef:
21-05-2018 21:55
Sorry, ik vind dit oude garde gezemel echt gewauwel.
Daarbij is het geen kroeg, maar een heel groot plein.
Daar kan je onder het genot van een drankje ook vaak fijn naar muziek luisteren. :cheers:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Labalade schreef:
21-05-2018 21:56
Die nodig ik straks allemaal van harte uit bij de open haard. Ik heb marshmallows :thumbsup:
Sorry, overgang, ik blijf uit de buurt van haarden.
Marshmallows daarentegen.................

David Dunning
Solomio schreef:
21-05-2018 21:54
Natuurlijk niet, het blijft wel een forum.
Solomio schreef:
21-05-2018 21:57
Sorry, overgang, ik blijf uit de buurt van haarden.
Marshmallows daarentegen.................
Die zijn geroosterd juist lekker.
Enn schreef:
21-05-2018 21:57
Daar kan je onder het genot van een drankje ook vaak fijn naar muziek luisteren. :cheers:
Ja!

En degene die in de weg loopt geef je een duwtje. En verder is iedereen gewoon welkom om mee te doen. Niets voorkeursplekken. Mochten ze willen.
Moiren’ schreef:
21-05-2018 21:59
Ja!

En degene die in de weg loopt geef je een duwtje. En verder is iedereen gewoon welkom om mee te doen. Niets voorkeursplekken. Mochten ze willen.
Dit.
Enn schreef:
Die zijn geroosterd juist lekker.
Ik verwacht dat iemand ze voor me roostert in die haard en ze dan even bij mij komt brengen. Ik zit in de buurt van de koelcel.

David Dunning
Moiren’ schreef:
Ja!

Kan je wel vinden maar heb zere voeten dus ik zit nog effe. Net 10 km helpen. Morgen mag jij weer zitten.
Solomio schreef:
21-05-2018 22:01
Ik verwacht dat iemand ze voor me roostert in die haard en ze dan even bij mij komt brengen. Ik zit in de buurt van de koelcel.
Doe ik wel. Ik hou van vuur.
Labalade schreef:
21-05-2018 21:56
Lekkerrrr!
Ik vind het wel gezellig, dat vertrouwde gemopper van die hese kroegtijgers op de achtergrond.
Labalade ik hoop dat ik ook mijn plekje vindt maar ik vond t nog een kille bedoening her en der.
Vriendelijk.
Solomio schreef:
:rofl:
Ok,ik breng ze dan wel.

%*@#€Over voorkeursplekken gesproken zeg....
Enn schreef:
Kan je wel vinden maar heb zere voeten dus ik zit nog effe. Net 10 km helpen. Morgen mag jij weer zitten.
Lekker in het gras, biertje erbij. Ik zit wat verderop, met poot omhoog en een biertje erbij.
Gelopen, ik wilde gelopen schrijven. Klote autocorrect.
Enn schreef:
21-05-2018 22:05
Gelopen, ik wilde gelopen schrijven. Klote autocorrect.
Hij werkt niet mee hè vanavond :proud:
Net een wit biertje met schijfje limoen op, lekker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kwam op een dag ook zomaar binnen gewandeld, ik heb me geen moment niet welkom gevoeld.
Ik wil wel graag ook bij de koelcel, met een ventilator :steam:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven