Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MevrouwJack schreef:
23-05-2018 17:21
Ik was al even van plan om mijn nick te verversen, maar nu ga ik het natuurlijk niet doen. Beetje een meeloper zijn ;-D
Nee hou op schei uit zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die CM interpreteert die wet helemaal verkeerd.
Geen bijzonderheden
[quote=Nouschi post_id=28546699 time=1527088821 user_id=50111]

Wat is dat nou weer? Kan ik niet quoten? Is dat altijd zo tegenwoordig met een nieuwe nick ofzo?
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:24
44.00% gewijzigd
RikM schreef:
23-05-2018 17:14
Ben ik de enige die vooral benieuwd is wat de forumupdate van a.s. vrijdag ons gaat brengen?
Ik denk het wel. Jij vermoedt, wij weten.
yasmijn schreef:
23-05-2018 17:23
Niet alleen deze CM hoor. Een paar jaar geleden stond er eentje op die had besloten dat nicks behoorden tot de afdeling NAW-gegevens, dus toen mochten we ineens geen nicks meer noemen :rofl:
Het lijkt wel “knopjesgate” van toen.
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
23-05-2018 17:26
Niet alleen deze CM hoor. Een paar jaar geleden stond er eentje op die had besloten dat nicks behoorden tot de afdeling NAW-gegevens, dus toen mochten we ineens geen nicks meer noemen :rofl:
O ja :rofl:
Geen bijzonderheden
Fragolisa schreef:
23-05-2018 17:08
Hoe zit het dan met de rechten van de gebruikers en de plichten van Sanoma ten opzichte van die gebruikers?
Enlighten us with your knowledge, alwijs konijn!
Zoals hier al geopperd “right to be forgotten” én het recht op ‘gewoon’ verwijderen van alle persoonsgegevens (ook de indirecte, waar mijn inziens ook gebruikersnamen onder vallen). Dit kan te allen tijde (op het recht op vergeten na is de wet eigenlijk niet gewijzigd) dus geen nood nu op paniekvoetbal...
En altijd konijn neem ik maar als sarcastisch op ;-)
Ze zijn in ieder geval wel heel ijverig met anonimiseren. Dat dan weer wel.
Lady*Voldemort schreef:
23-05-2018 17:12
Wat een domme 'aanpassing' weer. En wat een hysterisch gedoe.
Nou inderdaad zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Paar jaar terug ging er een hele meute op anoniem omdat het forum niet naar behoren werkte na updates.
Als ik een kerel was zou ik me de ballen uit de broek lachen.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
23-05-2018 17:14
Ben ik de enige die vooral benieuwd is wat de forumupdate van a.s. vrijdag ons gaat brengen? Het is elke keer weer spannend; voor hetzelfde geld stort de hele hut in elkaar. ;-D
Nog meer bugs denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Man man man wat een treurig forum is dit toch soms (vaak). Of mag ik dat niet zeggen op straffe van een waarschuwing/ban?

Ik zit ook op FOK! en dat is allemaal zo heerlijk geregeld itt hier.
yasmijn schreef:
23-05-2018 17:23
Ik had niet anders verwacht.
Ik vind het eindelijk weer een beetje entertaining hier :lol:
Geen bijzonderheden
Ik denk dat vrijdag per ongeluk al je oude topics, dus ook van vorige nicks die je al lang hebt laten anonimiseren, aan je huidige nick worden gekoppeld en daarmee eeuwig zichtbaar zullen blijven.
charlottew88 schreef:
23-05-2018 17:30
Nog meer bugs denk ik.
:proud:
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Head* schreef:
23-05-2018 17:32
Ik denk dat vrijdag per ongeluk al je oude topics, dus ook van vorige nicks die je al lang hebt laten anonimiseren, aan je huidige nick worden gekoppeld en daarmee eeuwig zichtbaar zullen blijven.
:rofl:
Geen bijzonderheden
Head* schreef:
23-05-2018 17:32
En dat je quote per ongeluk door je emailadres vervangen wordt. En als je datzelfde emailadres voor fb gebruikt, je profielfoto als avatar wordt ingesteld.

Of een ander drama.
Tjezus, wat vals
Het mooiste is nog dat die privacywet al meer dan 15 jaar bestaat in Nederland. Ze hebben alleen wat dingen toegevoegd om het te moderniseren en er wordt strenger gehandhaafd. Maar het recht van inzage en verwijdering van je persoonsgegevens is niets nieuws. Het is allemaal paniek om niks.
yasmijn schreef:
23-05-2018 17:31
Ik vind het eindelijk weer een beetje entertaining hier :lol:
Ja dat hebben ze wel snel geregeld he ;-D
Tjezus, wat vals
Kleinkonijn1981 schreef:
23-05-2018 17:27
Zoals hier al geopperd “right to be forgotten” én het recht op ‘gewoon’ verwijderen van alle persoonsgegevens (ook de indirecte, waar mijn inziens ook gebruikersnamen onder vallen). Dit kan te allen tijde (op het recht op vergeten na is de wet eigenlijk niet gewijzigd) dus geen nood nu op paniekvoetbal...
En altijd konijn neem ik maar als sarcastisch op ;-)
Ik had gewoon zo'n vermoeden dat je wijzer was dan ik ;)
En fijn dat we over twee dagen nog steeds echt op anoniem kunnen met een beetje druk op de ketel.
MevrouwJack schreef:
23-05-2018 17:34
En dat je quote per ongeluk door je emailadres vervangen wordt. En als je datzelfde emailadres voor fb gebruikt, je profielfoto als avatar wordt ingesteld.

Of een ander drama.
Ja, en een google map van waar je huis woont. :biggrin:
RikM schreef:
23-05-2018 17:34
Het mooiste is nog dat die privacywet al meer dan 15 jaar bestaat in Nederland. Ze hebben alleen wat dingen toegevoegd om het te moderniseren en er wordt strenger gehandhaafd. Maar het recht van inzage en verwijdering van je persoonsgegevens is niets nieuws. Het is allemaal paniek om niks.
Dat precies. Je lacht je het schompes.

*kijkt tevreden in het rond*
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven