Was dit verstandig?
donderdag 24 mei 2018 om 14:14
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
donderdag 24 mei 2018 om 17:10
Dit is denk ik nep ja..en helaas zijn sommige mensen wél zo..
Ik heb een ex die loog dat hij vader was van een kindje dat aan wiegendood overleden was.
En meer van zulke zieke grote leugens, uiteindelijk was heel zijn leventje een wirwar van leugens. Via badoo ontmoet.
Kijk héél goed uit alsjeblieft!!
Ook als je hem weer ziet of spreekt..mocht dit gelogen zijn, dan gaat hij die leugen ook levend houden tegenover jou. Dus geloof niet automatisch zijn praatjes als er nog naar vraagt!
Ik heb een ex die loog dat hij vader was van een kindje dat aan wiegendood overleden was.
En meer van zulke zieke grote leugens, uiteindelijk was heel zijn leventje een wirwar van leugens. Via badoo ontmoet.
Ook als je hem weer ziet of spreekt..mocht dit gelogen zijn, dan gaat hij die leugen ook levend houden tegenover jou. Dus geloof niet automatisch zijn praatjes als er nog naar vraagt!
donderdag 24 mei 2018 om 17:11
Dit is denk ik nep ja..en helaas zijn sommige mensen wél zo..
Ook als je hem weer ziet of spreekt..mocht dit gelogen zijn, dan gaat hij die leugen ook levend houden tegenover jou. Dus geloof niet automatisch zijn praatjes als je er nog naar vraagt!
Ook als je hem weer ziet of spreekt..mocht dit gelogen zijn, dan gaat hij die leugen ook levend houden tegenover jou. Dus geloof niet automatisch zijn praatjes als je er nog naar vraagt!
donderdag 24 mei 2018 om 17:11
Jullie zijn wel lekker aan het invullen, ik weet dat hij al geruime tijd single is en dat geloof ik ook best wel. Want anders had ie een smoes gebruikt die nog erger is dan een hartaanval om een date af te zeggen.
Verder hou ik het er maar op dat de waarheid ergens in het midden ligt. Oke naïef misschien, maar daar kom ik dan vanzelf wel achter.
Verder hou ik het er maar op dat de waarheid ergens in het midden ligt. Oke naïef misschien, maar daar kom ik dan vanzelf wel achter.
donderdag 24 mei 2018 om 18:06
Wacht gewoon af tot hij weer aanspreekbaar is. Maar zet er je leven niet voor in de wacht.BowGirl35 schreef: ↑24-05-2018 17:11Jullie zijn wel lekker aan het invullen, ik weet dat hij al geruime tijd single is en dat geloof ik ook best wel. Want anders had ie een smoes gebruikt die nog erger is dan een hartaanval om een date af te zeggen.
donderdag 24 mei 2018 om 18:12
Gewoon een engerd die op aandacht kickt?IJskoffie* schreef: ↑24-05-2018 16:18Misschien ben ik naïef, maar wat zou hij ermee willen bereiken, als hij zelf degene is die de berichten stuurt?
donderdag 24 mei 2018 om 18:19
Ik kan me dit eigenlijk wel voorstellen.
Als ik zn dochter zou zijn zou ik dit misschien ook wel zeggen, ook door de stress van de situatie. Maar ik zou ook niet uitsluiten dat hij het zelf verstuurd heeft (al denk ik dat hij wel andere dingen aan zn hoofd heeft).
Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat je bang bent opdringerig te zijn en dat je wacht tot hij aangeeft waar hij behoefte aan heeft?
Als ik zn dochter zou zijn zou ik dit misschien ook wel zeggen, ook door de stress van de situatie. Maar ik zou ook niet uitsluiten dat hij het zelf verstuurd heeft (al denk ik dat hij wel andere dingen aan zn hoofd heeft).
Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat je bang bent opdringerig te zijn en dat je wacht tot hij aangeeft waar hij behoefte aan heeft?
'You can't always get what you want'
donderdag 24 mei 2018 om 18:47
Ok, ik ben dus een enorme naïeveling, ik geloof vrijwel altijd in het goede van de mens en ik vind dit forum doorgaans veel te zwartgallig en achterdochtig. In mijn omgeving sta ik bekend als "die hippie."
Maar zelfs ík trek hier mijn wenkbrauwen wat bij op.
Als ik een hartaanval krijg geloof ik nooit dat mijn dochters er meteen aan denken om mijn éénmalige date te gaan appen.
Maar zelfs ík trek hier mijn wenkbrauwen wat bij op.
Als ik een hartaanval krijg geloof ik nooit dat mijn dochters er meteen aan denken om mijn éénmalige date te gaan appen.
donderdag 24 mei 2018 om 19:46
Ah ja, ik ben een troll.
Maar hele affaires bij deze man verzinnen en dat hij doet alsof hij zijn dochter is, terwijl zij niks in die trant meld, is niet gek?
Mijn theorie, dat dochters vonden dat zij best meer kon laten weten (wat ze zelf aangaf moeilijk te vinden omdat ze niet wist wat 'hoort') is écht minder gek :')
Bros before hoes
donderdag 24 mei 2018 om 21:30
donderdag 24 mei 2018 om 21:42
vrijdag 25 mei 2018 om 03:49
Ik Kan mij best voorstellen dat hij je heel leuk vindt, en zijn dochters heeft gezegd om jou aub te laten weten wat er is voorgevallen, zodat jij niet denkt dat hij je heeft laten zitten. Een hartaanval hoeft niet meteen te betekenen dat je niets meer kan, of niet meer oan communiceren.
Blijkbaar heeft hij zijn dochters genoeg over je verteld, waardoor ze misschien wel heel enthousiast over je waren. Dat ze dan zoiets zegt in een stressvol moment is niet erg leuk natuurlijk, want ze weet helemaal niet hoe het tussen jullie zit.
Ik ga er niet meteen van uit dat het een creep is. Kan hoor, maar ik ga er liever van uit dat iemand de waarheid spreekt en doormiddel van de juiste vragen en een beetje onderzoek is er
Makkelijk achter te komen of het ook echt zo is.
Vraag zijn nummer, en koop desnoods een prepaid kaart als je niet je eigen nummer voor dit soort dingen wil gegbruiken.
Blijkbaar heeft hij zijn dochters genoeg over je verteld, waardoor ze misschien wel heel enthousiast over je waren. Dat ze dan zoiets zegt in een stressvol moment is niet erg leuk natuurlijk, want ze weet helemaal niet hoe het tussen jullie zit.
Ik ga er niet meteen van uit dat het een creep is. Kan hoor, maar ik ga er liever van uit dat iemand de waarheid spreekt en doormiddel van de juiste vragen en een beetje onderzoek is er
Vraag zijn nummer, en koop desnoods een prepaid kaart als je niet je eigen nummer voor dit soort dingen wil gegbruiken.
vrijdag 25 mei 2018 om 06:05
vrijdag 25 mei 2018 om 06:09
Als hij geldprobleem zou krijgen hierdoor ben ik niet degene die hem uit de shit trekt, heb zelf maar weinig en zeker niet genoeg om 2 mensen van te onderhouden. Dus zal ie toch een andere geldkraan moeten zoeken. Maar denk niet dat dat zal gebeuren, zn werk kwijt raken bedoel ik.
vrijdag 25 mei 2018 om 06:11
vrijdag 25 mei 2018 om 06:13
Eindelijk iemand die het wel net zo bekijkt als ik.Universeinmotion schreef: ↑25-05-2018 03:49Ik Kan mij best voorstellen dat hij je heel leuk vindt, en zijn dochters heeft gezegd om jou aub te laten weten wat er is voorgevallen, zodat jij niet denkt dat hij je heeft laten zitten. Een hartaanval hoeft niet meteen te betekenen dat je niets meer kan, of niet meer oan communiceren.
vrijdag 25 mei 2018 om 06:24
En voor de mensen die roepen dat ik dit tot de bodem uit moet zoeken, zouden jullie het ziekenhuis lastigvallen om te vragen of meneer die en die maandagavond/-nacht is binnen gekomen met een hartaanval? Ik niet. Ik ga geen detective spelen om een man waar ik pas 1 date mee gehad heb. Misschien als het was gebeurd na een maand of 3 daten dat ik wel had gevraagd waar hij lag zodat ik langs kon gaan, maar nu wilde ik hem alleen met rust laten zodat hij bij kan komen van dit alles. Zouden jullie iemand lastigvallen als ie een hartaanval had en in het ziekenhuis ligt na 1 date? Zouden jullie dan meteen alles uit gaan zoeken om te kijken of het klopt of niet? Als het antwoord nee is, waarom zou ik dat wel doen dan? En als het antwoord ja is dan zijn jullie wel een heel wantrouwig volkje...
En ik weet in welke plaats zn huis staat, net als dat hij dat ook van mij weet, maar een exact adres hebben we beide niet van elkaar. We hadden onze eerste date nl in between. Zoals een verstandige date hoort te gaan.
En ik weet in welke plaats zn huis staat, net als dat hij dat ook van mij weet, maar een exact adres hebben we beide niet van elkaar. We hadden onze eerste date nl in between. Zoals een verstandige date hoort te gaan.
vrijdag 25 mei 2018 om 06:33
Het is inderdaad niet gek om te denken dat hij zelf appt. Meesten hier hebben genoeg levenservaring en wereldwijsheid om dit te doorzien.StefBros schreef: ↑24-05-2018 19:46Ah ja, ik ben een troll.
Maar hele affaires bij deze man verzinnen en dat hij doet alsof hij zijn dochter is, terwijl zij niks in die trant meld, is niet gek?![]()
Mijn theorie, dat dochters vonden dat zij best meer kon laten weten (wat ze zelf aangaf moeilijk te vinden omdat ze niet wist wat 'hoort') is écht minder gek :')
Vriendin van me heeft dit hartaanval verhaal ook meegemaakt met haar date. Die vent spoorde niet. Maar dat wil TO niet horen.
...