Was dit verstandig?
donderdag 24 mei 2018 om 14:14
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
donderdag 24 mei 2018 om 14:52
ditthe_Wicked_Witch schreef: ↑24-05-2018 14:43600 alarmbellen.
Alleen via KIK, geen nummer hebben en ook zelf niet bellen.
Ga er maar vanuit dat er iets niet klopt.
donderdag 24 mei 2018 om 14:53
Was die eerste date dan toch niet zo leuk?
Anyway, die man appt uiteraard gewoon zelf. Hij heeft een hartaanval gehad, geen hoge dwarslesie.
donderdag 24 mei 2018 om 14:59
Ik lees nog eens hoe het gegaan is en vind het wel bijzonder dat jij ´s nachts een berichtje krijgt dat de date niet doorgaat. Ben je (al) zo belangrijk in zijn leven? En hoe is het gegaan dan? Man krijgt hartaanval, en drukt in ziekenhuis zijn dochter op het hart zijn date zsm een berichtje te sturen? Beetje vreemd.
donderdag 24 mei 2018 om 15:42
Nou, dan lijkt me een hartaanval het uitgelezen moment om dat aan je te geven, al dan niet door dochter.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:45
0.35% gewijzigd
donderdag 24 mei 2018 om 15:43
¿Qué?the_Wicked_Witch schreef: ↑24-05-2018 15:42Nou, dan lijkt me een hartaanval het uitgelezen moment om dat aan je teven, al dan niet door dochter.
donderdag 24 mei 2018 om 15:50
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zijn eigen dood in scene zet en een concoleance organiseert om te kijken hoe populair hij is.
Maar zelfs als het waar is: maandag kreeg hij een hartaanval en op woensdag krijg je al een verwijt dat je te weinig van je laat horen. Sowieso vreemd en claimerig. Het close gedoe met zijn dochters lijkt me ook niks.
Next.
Maar zelfs als het waar is: maandag kreeg hij een hartaanval en op woensdag krijg je al een verwijt dat je te weinig van je laat horen. Sowieso vreemd en claimerig. Het close gedoe met zijn dochters lijkt me ook niks.
Next.
donderdag 24 mei 2018 om 15:54
Nee.
Je bent er dommig aan gedaan.
Je hebt je eigen onzekerheid voorop gesteld m.b.t. tot zijn lichamelijke gesteldheid.
Een appje had je kunnen sturen; die las hij dan wel als hij minder moe/slapende was.
Dochters hebben gelijk. Je had meer moeten doen.
Snel goed maken. Stuur die dochters ook eens een meelevend bericht als je toch bezig bent...
Je hebt je eigen onzekerheid voorop gesteld m.b.t. tot zijn lichamelijke gesteldheid.
Een appje had je kunnen sturen; die las hij dan wel als hij minder moe/slapende was.
Snel goed maken. Stuur die dochters ook eens een meelevend bericht als je toch bezig bent...
Bros before hoes
donderdag 24 mei 2018 om 16:23
Dan zal ik net zo naïef zijn, want ik snap het dan ook niet. En als hij idd zo’n smoes gebruikt dan vind ik hem nog laf ook. Ik geef hem wel het voordeel van de twijfel. Ik hoor vanzelf wel hoe of wat van hem zelfIJskoffie* schreef: ↑24-05-2018 16:18Misschien ben ik naïef, maar wat zou hij ermee willen bereiken, als hij zelf degene is die de berichten stuurt?
donderdag 24 mei 2018 om 16:26
IJskoffie* schreef: ↑24-05-2018 16:18Misschien ben ik naïef, maar wat zou hij ermee willen bereiken, als hij zelf degene is die de berichten stuurt?
Ja dat vraag ik me dus ook af.
Such fun!1
donderdag 24 mei 2018 om 16:47
Leuk een trol!StefBros schreef: ↑24-05-2018 15:54Nee.
donderdag 24 mei 2018 om 16:49
IJskoffie* schreef: ↑24-05-2018 16:46Een smoes om af te zeggen bedacht ik me later ook.
Maar waarom dan dat bericht dat TO meer interesse had moeten tonen?
Omdat ie waarschijnlijk toch weer af wil spreken als zijn vriendin de hort op is?
Prachtige langlopende smoes ook, hij kan nog maanden afzeggen ivm niet lekker/voel me niet goed.
donderdag 24 mei 2018 om 16:55
Maar de vraag is of je daar nog zin in hebt na zo´n verwijt...the_Wicked_Witch schreef: ↑24-05-2018 16:49Omdat ie waarschijnlijk toch weer af wil spreken als zijn vriendin de hort op is?
Prachtige langlopende smoes ook, hij kan nog maanden afzeggen ivm niet lekker/voel me niet goed.
donderdag 24 mei 2018 om 17:10
IJskoffie* schreef: ↑24-05-2018 16:55Maar de vraag is of je daar nog zin in hebt na zo´n verwijt...
Lijkt mij niet, maar goed, ik ben wat cynisch van nature.