Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
ohja Mientje ik kon op de 1ste verjaardag van zoon testen en ik vind dit nu echt heerlijk het leeftijdsverschil. Zoon kan lopen, snapt al heel veel en slaapt ook nog lekker tussen de middag ;)
Spannend!!!!!!
Woeeehaa ... J belt net: Het gaat hard!!! De VK is er, de kraamzorg is onderweg. Ibbel heeft helse pijnen. Kom maar op met het babymeisje!!!
Ibbel:sterkte met de laatste loodjes.

Skoempie: ik hoop dat jij nu ook "lekker"bezig bent.

Lachen al die verhalen over de CB-arts. Die van ons was zweverig en overdreven maar goed. Schrijft in ieder geval niet de verkeerde medicatie voor. Echt schandalig!

Wij mogen ook iedere dag 1 maal (rond de klok van 12) de poep van zoon opruimen, is inderdaad heel normaal voor flesgevoede baby's. Wij houden hem boven het potje tijdens het verschonen om te plassen en poepen dus we kennen het eigenlijk niet dat hij er helemaal onder zit en we het bij zijn balzakje enzo vandaan moeten vegen. Alleen zijn gaatje zelf zeg maar wassen we, hij blijft verder helemaal schoon. Dat is erg prettig. Vandaag voor het eerst niet gepoept maar gelukkig lees ik hier dat dat ook normaal is.

De wasbare luiers bevallen trouwens ook erg goed, hij heeft geen rode billen ofzo en we gebruiken ook geen cremes.

Ik vroeg me af of er andere baby's zijn die "al" luieruitslag hebben.

Hier ook (zonder boek) erg fan van rust en regelmaat. De wereld van Freek is zeg maar erg voorspelbaar. Hij kan soms niet goed slapen en huilt dan wat maar dan heeft hij vaak een boer dwars zitten. Even over de schouder en wrijven, boeren en weer terug leggen en het is over en hij gaat slapen.

En die boer krijg ik er na het eten dus niet uit. Heel apart.

Verder huilt hij als hij een natte luier heeft of moet plassen/ poepen. Wanneer ik echt alles gedaan heb en hij blijft huilen (gebeurde gisteren) dan druk ik er een speentje in en blijf dat volhouden totdat hij slaapt of het bijna tijd is voor zijn volgende voeding. s'morgens tussen 9 en 12 en s'middags tussen 5 en 8 is hij huileriger dan op andere tijden dus ik wijt het soms ook wel aan "huiluurtje". Wel lastig zo rond ons avondeten. Ik heb nog niet een keer gekookt (in 3,5 week, schandalig!) maar als het eten geserveerd wordt moet 1 van ons vaak naar boven en eet de ander alleen. Is dat herkenbaar? En wat is er aan te doen behalve hem in het wippetje erbij zetten?

Ik ben benieuwd, gr Floor
HAHAHAHAHA Floor.....

Ik moet de eerste baby die lekker ligt te slapen tijdens het koken/eten nog tegenkomen! Hoewel zoontje van de week dus wél een keer stil was en vriendlief en ik elkaar echt verbaasd aankeken dat we zowaar een keer lekker konden eten!

Ik ben dus ook of aan het voeden terwijl het eten opstaat of ik eet met zoontje op m'n arm, of dus véél later. Ach ja over een paar maanden is dat ook weer over ;p

Ibbel, héél veel sterkte... Oh als ik dat zo lees voel ik bijna die weeen weer... Maar zoals Frans (geloof ik) al zei, je vergeet het écht!

Zoontje wil eten dus van slapen komt het vandaag helaas niet. Nou ja ga ik maar weer lekker tegelijk met de jongens naar bed... 'Gelukkig' heeft vriend het erg druk met z'n werk anders zou ik het maar lullig vinden voor hem. echt gezellig is het niet, hij komt thuis, eten en de jongens naar bed brengen en ik ga eigenlijk altijd gelijk naar boven omdat zoontje zo slecht inslaapt valt 's avonds.

Ohja heb nog een lekkere cake voor de dames op de tribune!

Moet nog aardig wat kilo's kwijt (zit nu op - 12, moet er nog 10) dus ik zal hem wel delen ;)
Floor, hier precies hetzelfde! 's ochtends na de ochtendvoeding huilen en 's avonds tot aan de fles van 20.30 uur huilen. Precies die 2 keren per dag is het feest. Zal er echt bijhoren denk ik! Met koken zo onhandig, nét als het eten klaar is, begint ze! Maar vandaag hadden we de oplossing > vriend heeft late dienst, dus wij zaten om 13.30 uur aan de sperzieboontjes, gebakken aardappelen en tonijnsteak. Veerle lag lekker boven te pitten en wij konden rustig eten. Vanavond alleen nog een boterham, want voor je eentje koken vind ik toch al zo ongezellig...
Hoe werkt dat trouwens met hyves? Zijn jullie daar allemaal lid van en kan ik daar ook nog bij? Vind ik eigenlijk wel leuk en ik zit net mijn eigen hyves pagina te vullen met een paar foto's van Veerle. Had dit nog steeds niet gedaan, slechte moeder he, na 5 weken! Maar nu staat ze er op, en bedacht ik me dat ik hier ook wel eens iets lees over een hyves pagina... Ben benieuwd!
Yep hier ook tijdens het avond bal......huilen en nog eens huilen. Zit vooralsnog niks anders op dan maar gewoon op de arm aan tafel. Geef Fenna ook nog wel eens een slokje terwijl we aan het eten zijn. Je wordt zo handig om op alle mogelijke manieren de borst te geven. (heb het nog niet op dekop geprobeerd, mar zelfs dat moet mogelijk zijn) Daarom ga ik ook zo de aardappelen alvast schillen en kijkenwat ik verder alvast kan voorbereiden qua eten dat schelet ook alweer een hoop. En ik laat Fenna rusitg huilen tijdens het koken hoor. (nou ja rustig, het zweet staat achter op m'n rug, Mayte jengelt gezelig mee en hiep hiep hoeraaaaa het fest is compleet)

Maar dat zijn idd ook de momenten dat Fenna het meeste huilt. erg lastig, maar wat Bokito ook zget, met een paar weken is dat klaar.

ENYEEEEEEEEEEEEJ voor Ibbel....de laatste loodjes.....(pffff pffff pffffft "deze-wee-komt- nooit-weer- terug...en zuchten op z'n hondjes........) oooo ben zo blijdat ik dat niet meer hoef te doen.....
Lein Lijkt me echt verschrikkelijk nu je kindje 3 weken in het ziekenhuis. Het een en weer geklepper. En met zon kleine erbij. je wil op beide plekken tegelijk zijn maar je kunt het niet. lijkt me echt frustrerend.

Ibbel de laatste loodje. een dansje voor jou ( misschien is het niet meer nodig )

Bagheera ik geef nu tessa 7x70-80 ml voeding met Nenatal (pokon) erin.

Als ik lees 110 per keer dat gaat de komende weken echt nog niet lukken. Maar dat hoeft ook niet want ze groeit zon 200-250 gr per week.genoeg dus
geniet nooit met mate
O, ja ik bedoel sterkte Lein!~(Ik was toch van mijn zwangerschapsdementie af?!)

Ik ben ook al zeker 10 kilo kwijt maar idd geen honger hoor!

Eet nog niet eens de helft van wat ik hiervoor at en ook veel minder dan voor de zwangerschap.

En had iemand het over mooi weer, het is hier grijs en grauw en het regent al de hele dag.

Ben net op hyves geweest om de nieuwe foto's te bekijken, geweldig! Het zijn stuk voor stuk wondertjes!

Ben blij dat het niet alleen bij ons feest is rond etenstijd, maar eten met een flesje in mijn hand is toch echt te moeilijk. Voor jullie: lang leve de borstvoeding!
SMS van J: Weeen zijn lang, gaat goed, einde in zicht denk ik...

Oooohhhhhhh GO IBBEL!!! !!!
Ibbel: zet 'm op. En zoals ze zeggen: als je de kleine op je buik hebt, ben je alle pijn vergeten!

(was ik trouwens niet hoor, ik weet het nu nog, brrrrr.)

Skoempie, hoe is het bij jou??????
Sucses lbbel. (Ik denk niet meer dat je dit leest.)
GOOO

Ibbel!!!!!

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Whaha Ringel, ik zie Fenna al op haar kop aan jou hangen...

Konela: Ibbel regelt alles van hyves.. dus als je ff geduld hebt..

Skoemp was gister niet zo lekker, ik hoop dat alles goed is?!

Hier steekt Linn steeds haar pink in het gaatje in de speen (difrax newborn -2+2).. hihi en dan blijft ie hangen..

ik moet even een flesje fixen...
MILA IS GEBOREN (f)

Ik heb de grote eer jullie te mogen vertellen dat vanmiddag om 15.45 uur Mila mijn vriendinnetje is geworden! Ibbel belde zelf, en ik hoorde een allerschattigst babygeluidje op de achtergrond. En ze was al aan het drinken bij mama!!!

Ik ga er nu naar toe!!

xxEs
gefeliciteerd Ibelle, wat leuk zeg.
Joepieeeeeeeee Ibbel!! Hoera!! Gefeliciteerd en een erg leuke naam!!!

Ik gok op dat Skoemp ook bevallen is (of bezig met..)
Jippie voor Ibbel en voor Mila!!!

Ibbel, heel erg gefeliciteerd met je meisje. Geniet er lekker van.

Nog een dansje voor Skoempie:

* Breekt even in*

Ibbeltje, gefeliciteerd met de geboorte van Mila. Namens alle choco's.

*sluipt weer weg*
Ook hier nogmaals super gefeliciteerd met Mila. Ibbel. Maar de rest heb ik op het nov topic gedaan.

Nu ik toch al zo lang bij jullie op de tribune zit blijf ik nog even voor Skoempie hoor. Ik begrijp dat ze zich nog niet gemeld heeft vandaag? Zouden ze dan alletwee tegelijkertijd bevallen?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ibbel, gefeliciteerd! We hebben allemaal meegeleefd hoor! ben benieuwd naar je verhaal...

Skoempie, ik hoop zó voor je dat jij ook bezig bent...
Nog geen Skoempie...
Ik ga ook nog even voor Skoempie op de tribune, hij is bijna uitgestorven nu geloof ik, kunnen we nog de restjes van het feest opvreten

Ibbel ook hier nog van harte met je kleine meisje, hoorde van Esbabe dat ze prachtig is!!!!

was even het dansje voor Skoempie vergeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven