Stamcafe XXXII
zaterdag 26 mei 2018 om 13:22
Ja, mijn hoofdpijn kwam ook door het turen. Sinds mijn nieuwe bril heb ik er veel minder last van. En inderdaad veel water drinken werkt voor mij ook.
Lekker recept Lady, ik hem het ook opgeslagen!
Ik zit veel te lekker op het balkon... die plannen, hmmm tja. Morgen weer een dag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 26 mei 2018 om 13:36
Bovenbuurvrouw is een schatje maar ook een beetje heel erg poetserig... waardoor ik nu zeiknat ben. Ze was vergeten om een gil te geven voor ze de emmer water over haar balkontegels uitstortte. Haar hoofd over de railing na mijn geschrokken gil was wel geld waard
zaterdag 26 mei 2018 om 15:37
Daar was je verkoeling.
zaterdag 26 mei 2018 om 15:53
Eigenlijk wel lekker want ik lag toch al in bikini! Maar nu staat de zon vol op het balkon dus ik verhuis naar binnen. Volgens mij zouden heertjes het liefst hun pelsjasje uittrekken. Ze liggen letterlijk gevloerd op het beton!
zaterdag 26 mei 2018 om 15:57
Natte handdoeken voor ze neerleggen. Dat vond Maurice altijd heerlijk als het zo warm was.
zaterdag 26 mei 2018 om 18:02
Ik heb jaren een bril gehad, een oog is een aantal jaren geleden gelaserd en ik zie prima. Andere oog had maar heel weinig afwijking.
Ik denk echt dat het hormonaal is. Nou ja ik las na volgend weekend wel even een stopwerk in. Kan nog mooi voor de vakantie ( nu niet want volgende week zaterdag naar en festival).
En ik drink behoorlijk water. Zeker tijdens werken.
zaterdag 26 mei 2018 om 23:29
Heel leuk dagje op stap geweest in Zuid-Holland. Kan er morgen nog wel een dagje aanknopen maar dat doe ik toch maar niet. Beetje huishouden, misschien tuinieren en dan tuinstoel en boek uittesten gok ik zo.
Toen ik vanochtend de trein instapte vond ik daar een telefoon. Kon hem snel kwijt aan de conductrice en er zat schijnbaar geen pincode op dus viaviavia komt ie vast wel weer terecht......
Zit nog een beetje na te genieten van vandaag en dan vanaf morgen 'muziekhuiswerk' voor het concertbezoek van dinsdag. Woensdag vrij, dus eens kijken hoeveel huishouddingen van morgen ik ga uitstellen..
Toen ik vanochtend de trein instapte vond ik daar een telefoon. Kon hem snel kwijt aan de conductrice en er zat schijnbaar geen pincode op dus viaviavia komt ie vast wel weer terecht......
Zit nog een beetje na te genieten van vandaag en dan vanaf morgen 'muziekhuiswerk' voor het concertbezoek van dinsdag. Woensdag vrij, dus eens kijken hoeveel huishouddingen van morgen ik ga uitstellen..
zaterdag 26 mei 2018 om 23:43
maandag 28 mei 2018 om 10:28
Hoihoi! Even koffie voor de volgende afspraak! Mijn kantoor is op precies de goede temperatuur. Wat een verschil met mijn vorige locatie, moet er niet meer aan denken om in die sauna of vrieskist te werken!
Spannende dag: keukeninstalleermeneer is vanochtend vroeg begonnen. Ik bid dat alles past! Man heeft 'opdracht' om me alleen met goed nieuws te contacteren
Spannende dag: keukeninstalleermeneer is vanochtend vroeg begonnen. Ik bid dat alles past! Man heeft 'opdracht' om me alleen met goed nieuws te contacteren