Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
S-Meds schreef:
26-05-2018 14:07
en terecht. we hebben niet het eeuwige leven dus meteen OPTREDEN tegen dat tuig
:HA:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
S-Meds schreef:
26-05-2018 14:07
en terecht. we hebben niet het eeuwige leven dus meteen OPTREDEN tegen dat tuig
:rofl:
:H "omgekeerde arman"
Godnondeju. Ik geeft het op. Ik vond het grappig, Meds.
coolpack2 schreef:
26-05-2018 14:23
Godnondeju. Ik geeft het op. Ik vond het grappig, Meds.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
26-05-2018 14:16
Is flirten nu ook al de duivel?
het is de duivel, vooral in combinatie met drank en wel 1 keer per maand
jeugdzorg alert
S-Meds schreef:
26-05-2018 14:09
Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.

dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot
Hier op het forum ben je toch per definitie een slechte ouder als je niet tot het einde der tijden al jouw wensen, noden en behoeften volledig ondergeschikt maakt aan jouw kind?
Vandaag heb ik zo'n mazzel. Elk jaar eind mei is hier in de buurt een groot dance gebeuren. Sommige jaren zit ik van 12.00 tot 24.00 uur te luisteren naar boink, boink, boink. Dit jaar staat de wind denk ik de andere kant op en hoor ik niets. Dat is vandaag mijn vers kopje thee. :cheer2:
Head, dat heb ik hier begin augustus. Maar dan zo dichtbij dat de windrichting niet uitmaakt. We hossen dan gewoon maar een beetje mee op het balkon want elkaar verstaan is er de hele dag niet bij.
Oudblond schreef:
26-05-2018 14:52
Head, dat heb ik hier begin augustus. Maar dan zo dichtbij dat de windrichting niet uitmaakt. We hossen dan gewoon maar een beetje mee op het balkon want elkaar verstaan is er de hele dag niet bij.
Mooie gelegenheid voor een dagje weg?
Head* schreef:
26-05-2018 14:56
Mooie gelegenheid voor een dagje weg?
Zeker!
Head* schreef:
26-05-2018 14:45
Vandaag heb ik zo'n mazzel. Elk jaar eind mei is hier in de buurt een groot dance gebeuren. Sommige jaren zit ik van 12.00 tot 24.00 uur te luisteren naar boink, boink, boink. Dit jaar staat de wind denk ik de andere kant op en hoor ik niets. Dat is vandaag mijn vers kopje thee. :cheer2:
Als de wind dan maar niet gaat draaien.
LOEP ME MAAR aub.
Head* schreef:
26-05-2018 14:45
Ha, dat had ik op Bevrijdingsdag.
Niks gehoord van het hele festival hier, terwijl ik er meestal behoorlijk last van heb.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Head* schreef:
26-05-2018 14:41
Hier op het forum ben je toch per definitie een slechte ouder als je niet tot het einde der tijden al jouw wensen, noden en behoeften volledig ondergeschikt maakt aan jouw kind?
daarom is de huidige generatie ook zo lui. die kinderen zijn niks gewend. een beetje tegenslag is juist goed voor die snotneuzen
Solomio schreef:
26-05-2018 17:24
Ha, dat had ik op Bevrijdingsdag.
Niks gehoord van het hele festival hier, terwijl ik er meestal behoorlijk last van heb.
Heerlijk is dat, als je een hoop herrie verwacht en het komt niet.
S-Meds schreef:
26-05-2018 17:35
daarom is de huidige generatie ook zo lui. die kinderen zijn niks gewend. een beetje tegenslag is juist goed voor die snotneuzen
Ja en het is ook gezond om regelmatig eens geen aandacht van je ouders te krijgen, zodat je je als kind onafhankelijk in de wereld kunt bewegen.
Oudblond schreef:
26-05-2018 13:55
Wat is dat toch met die studenten? Help mij afstuderen, redigeer gratis mijn thesis, doe even mijn onderzoek...
Ik vul graag onderzoeken in van studenten. Zo ben ik nou eenmaal heel erg behulpzaam :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
missie_m schreef:
26-05-2018 15:29
Als de wind dan maar niet gaat draaien.
Jij bent ook altijd het zonnetje in huis he :sun:
Head* schreef:
26-05-2018 14:41
Nu ben ik in de war. Op een ander topic ben ik overbezorgd omdat ik mijn kind niet alleen thuis liet.
Vriendelijk.
mijn kind is 2,2 jaar, zeg je dat ook als je kind ruim volwassen is?
( kind op de pot)
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 19:36
11.69% gewijzigd
8102 schreef:
26-05-2018 19:35
mijn kind is 2,2 jaar, zeg je dat ook als je kind ruim volwassen is?
Nee want 2,2 is niet ruim volwassen.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
26-05-2018 19:36
Nee want 2,2 is niet ruim volwassen.
Mijn kind is 24 en 4 maanden. ( voorbeeldje)
8102 schreef:
26-05-2018 19:37
Mijn kind is 24 en 4 maanden. ( voorbeeldje)
Het was een grapje.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
26-05-2018 19:37
Het was een grapje.
:whip: :idee:
:mrgreen:
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven