Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 mei 2018 om 14:41
Hier op het forum ben je toch per definitie een slechte ouder als je niet tot het einde der tijden al jouw wensen, noden en behoeften volledig ondergeschikt maakt aan jouw kind?S-Meds schreef: ↑26-05-2018 14:09Ook sneu: een jonge vader die zijn relatie probeert te redden omdat zijn vriendin een half jaar vreemdging en nu twijfels heeft. Hij gaat soms uit en flirt dan wat, wordt door de viva-hormonella’s uitgemaakt voor slechte vader.
dat is de omgekeerde arman, die maakt iedere vrouw die geen seks wil uit voor slechte echtgenoot
zaterdag 26 mei 2018 om 14:45
zaterdag 26 mei 2018 om 14:52
zaterdag 26 mei 2018 om 14:56
zaterdag 26 mei 2018 om 15:29
Als de wind dan maar niet gaat draaien.Head* schreef: ↑26-05-2018 14:45Vandaag heb ik zo'n mazzel. Elk jaar eind mei is hier in de buurt een groot dance gebeuren. Sommige jaren zit ik van 12.00 tot 24.00 uur te luisteren naar boink, boink, boink. Dit jaar staat de wind denk ik de andere kant op en hoor ik niets. Dat is vandaag mijn vers kopje thee.![]()
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 26 mei 2018 om 17:24
Ha, dat had ik op Bevrijdingsdag.Head* schreef: ↑26-05-2018 14:45Vandaag heb ik zo'n mazzel. Elk jaar eind mei is hier in de buurt een groot dance gebeuren. Sommige jaren zit ik van 12.00 tot 24.00 uur te luisteren naar boink, boink, boink. Dit jaar staat de wind denk ik de andere kant op en hoor ik niets. Dat is vandaag mijn vers kopje thee.![]()
Niks gehoord van het hele festival hier, terwijl ik er meestal behoorlijk last van heb.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 mei 2018 om 17:35
daarom is de huidige generatie ook zo lui. die kinderen zijn niks gewend. een beetje tegenslag is juist goed voor die snotneuzen
zaterdag 26 mei 2018 om 17:43
Ja en het is ook gezond om regelmatig eens geen aandacht van je ouders te krijgen, zodat je je als kind onafhankelijk in de wereld kunt bewegen.
zaterdag 26 mei 2018 om 17:44
Ik vul graag onderzoeken in van studenten. Zo ben ik nou eenmaal heel erg behulpzaam
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 26 mei 2018 om 18:19
Nu ben ik in de war. Op een ander topic ben ik overbezorgd omdat ik mijn kind niet alleen thuis liet.
Vriendelijk.