Wat je niet hardop wilt zeggen

zondag 27 mei 2018 om 18:16
Ik vind het wel raar dat jouw kind niet op het plein mag spelen van de school. Hier spelen alle kinderen uit de buurt op het schoolplein. Alleen als er echt overlast is met vernielende jongeren, is het bordje 'verboden toegang voor onbevoegden' ineens van kracht.Ertha schreef: ↑27-05-2018 16:24[..]
Maar goed, ik ben er zelf gaan wonen, dus mij hoor je niet, maar ik erger me er best aan. Vooral aan de vanzelfsprekendheid waarmee de school vind dat ze de straat en buurt mogen gebruiken. En andersom wel janken als mijn kinderen NA SCHOOLTIJD een keer op hte plein speelden. Ik heb er 1 keer wat van gezegd maar dan ben je meteen een zeikerd. Een volgende woning zal dus niet naast een school zijn
edit:
voordat ik hier ook een zeikerd ben: dit had ik van te voren niet zo ingeschat nee dat het zoveel herrie en bijkomende overlast zou geven. Ik had ook niet van te voren kunnen observeren want het is allemaal nieuwbouw, dus toen ik het kocht stond de school er nog niet. Sterker nog, de school werd pas ingepland toen we al gekocht hadden. Met de kennis van nu had ik de boel misschien wel laten ontbinden omdat er plotseling een school bij kwam.
Later is nu
zondag 27 mei 2018 om 18:20

zondag 27 mei 2018 om 23:40
Stom mens van een collega. Al jaren loop je de kantjes eraf en de resultaten zijn aantoonbaar slecht. Structureel.
Met je gezeik over dat e te weinig tijd hebt om je werk te doen.
Gá dan ook eens aan de slag! Doe geen doelloze activiteiten de halve dag. Ik heb je al een aantal jaar ondersteund omdat ik het niet kon aanzien. Directieleden weten van je onkunde, maar er wordt niks mee gedaan.
Al je cursussen die je verplicht moet volgen leveren ook geen zak op, want je gaat door met je domme werkwijze.
En je omgang met stagiaires, daar lusten de honden geen brood van!
Je constante gezeur over de werkdruk, vergaderingen en je tekort aan pauze hangt me zo de keel uit! Ik ontwijk je daarom, ik snij bewust andere gespreksonderwerpen aan, omdat ik er niet meer tegen kan.
Gebruik je weinige tijd eens nuttig! Doe eens iets fatsoenlijks aan je lesgeven, i.p.v. te klagen over je baan. Ga met pensioen ofzo!
Met je gezeik over dat e te weinig tijd hebt om je werk te doen.
Gá dan ook eens aan de slag! Doe geen doelloze activiteiten de halve dag. Ik heb je al een aantal jaar ondersteund omdat ik het niet kon aanzien. Directieleden weten van je onkunde, maar er wordt niks mee gedaan.
Al je cursussen die je verplicht moet volgen leveren ook geen zak op, want je gaat door met je domme werkwijze.
En je omgang met stagiaires, daar lusten de honden geen brood van!
Je constante gezeur over de werkdruk, vergaderingen en je tekort aan pauze hangt me zo de keel uit! Ik ontwijk je daarom, ik snij bewust andere gespreksonderwerpen aan, omdat ik er niet meer tegen kan.
Gebruik je weinige tijd eens nuttig! Doe eens iets fatsoenlijks aan je lesgeven, i.p.v. te klagen over je baan. Ga met pensioen ofzo!
maandag 28 mei 2018 om 08:41
Ik haat wielrenners in het verkeer. Zo arrogant, overal voorrang nemen en schreeuwen naar fietsers of voetgangers dat ze opzij moeten. En dan lekker dicht langs je heen scheren zodat je maar even weet hoe zeer je in de weg zit. Flikker toch op met je fietsje en je legging idioten! Het liefste zou ik even flink naar links willen stampen als jullie passeren en dan kijken hoe jullie als dominosteentjes omvallen.
ringaroundtherosie wijzigde dit bericht op 28-05-2018 08:41
Reden: Autocorrect zucht
Reden: Autocorrect zucht
0.24% gewijzigd

maandag 28 mei 2018 om 08:43
Heel herkenbaar!! Die gasten denken dat ze alles zijn joh, vreselijk.ringaroundtherosie schreef: ↑28-05-2018 08:41Ik haat wielrenners in het verkeer. Zo arrogant, overal voorrang nemen en schreeuwen naar fietsers of voetgangers dat ze opzij moeten. En dan lekker dicht langs je heen scheren zodat je maar even weet hoe zeer je in de weg zit. Flikker toch op met je fietsje en je legging idioten! Het liefste zou ik even flink naar links willen stampen als jullie passeren en dan kijken hoe jullie als dominosteentjes omvallen.

maandag 28 mei 2018 om 08:52
Motorrijders idem.
Altijd maar te hard rijden en gevaarlijk inhalen.
Laatst had ik er een die ging zelfs bumperkleven!! Ik haalde een andere auto en meneer de motorrijder vond dat 90 op een 80weg nog te langzaam was....bumperkleven....ik moest de neiging om keihard op de rem te gaan staan onderdrukken.
Stomme mongool, ik wens je een ernstig eenzijdig ongeval toe.
Altijd maar te hard rijden en gevaarlijk inhalen.
Laatst had ik er een die ging zelfs bumperkleven!! Ik haalde een andere auto en meneer de motorrijder vond dat 90 op een 80weg nog te langzaam was....bumperkleven....ik moest de neiging om keihard op de rem te gaan staan onderdrukken.
Stomme mongool, ik wens je een ernstig eenzijdig ongeval toe.

maandag 28 mei 2018 om 08:56
Kwebbeltje91 schreef: ↑28-05-2018 08:43Heel herkenbaar!! Die gasten denken dat ze alles zijn joh, vreselijk.
Uh, niet allemaal hoor!
Ik zag gisteren ook een paar toerfietsers flink blunderen. Wielrenners van rechts en dan denken dat je er nog wel even voor kunt. De weg is van iedereen dus ook van de wielrenners, waarom hen dan geen ruimte geven? Omdat het wielrenners zijn en je dat de pest aan hebt?

maandag 28 mei 2018 om 09:54

maandag 28 mei 2018 om 10:06

maandag 28 mei 2018 om 10:09
Juist, precies dit dus.Ertha schreef: ↑28-05-2018 09:54Omdat veel wielrenners zelf geen ruimte maken maar in plaats daarvan eisen dat jij oprot van het fietspad.
En als je dat niet snel of goed genoeg naar hun zin doet wordt je nog uitgescholden ook.
Een openbaar fietspad is geen racebaan, ze zouden zich ook gewoon kunnen aanpassen aan het verkeer.
maandag 28 mei 2018 om 10:12
In mijn beleving hebben veel wielrenners maling aan verkeersregels en andere weggebruikers. Merk net even te vaak dat wielrenners voorrang eisen daar waar ze geen voorrang hebben, niet even voorzichtig bellen als ze je willen inhalen, vlak langs je heen scheren terwijl er genoeg ruimte is om in te halen, geen richting aangeven als ze afslaan. En tuurlijk, niet iedere wielrenner is zo, al zijn die wielrenners beduidend in de minderheid. Ik zeg niet dat 'gewone' fietsers altijd even heilig zijn, maar rekening met elkaar houden gaat twee kanten op.Andersom schreef: ↑28-05-2018 08:56Uh, niet allemaal hoor!
Ik zag gisteren ook een paar toerfietsers flink blunderen. Wielrenners van rechts en dan denken dat je er nog wel even voor kunt. De weg is van iedereen dus ook van de wielrenners, waarom hen dan geen ruimte geven? Omdat het wielrenners zijn en je dat de pest aan hebt?
In this mad house we must all survive
maandag 28 mei 2018 om 10:18
Dit is dus precies de reden dat ik het schurft heb aan groepsprojecten. Morgen een presentatie en ik heb nul komma nop aangeleverd gekregen voor de powerpoint die ik zou maken omdat er altijd wel lui zijn die hun snor drukken en niet eens op mails/berichten reageren. Grrr.
Dit wordt een puinhoop morgen, fijn.
Dit wordt een puinhoop morgen, fijn.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 28 mei 2018 om 10:27

maandag 28 mei 2018 om 10:35
Browniechocolate schreef: ↑28-05-2018 10:27Gvd ik werk al 5 jaar niet meer voor jullie .
Waarom bel je mij dan met de vraag of ik door mijn geschreven warmte protocol/ramadan nog heb. En ja die heb ik nog wel maar krijg je niet had je maar wat netter met mij moeten omgaan 5 jaar geleden.

wat een gekkies.