relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Bizar, alledrie hetzelfde!
@giriundiscovered exact hetzelfde had ik met dat appen. Echt exact. Woorden afwegen, als je eens wat hoort heel veel appen. En wat een ongelooflijke kutopmerking, ik zou ook echt zo boos zijn!
Ja, alleen woonde ik al met hem samen en liet hij mij zeker niet 3 dagen wachten op contact.

In jullie geval snap ik jullie reactie volledig!
DoraDoor schreef:
28-05-2018 21:12
Ja, ik merk dat ik met hardlopen echt mijn hoofd leeg maak. Hoewel het belabberd gaat door het slechte eten en weinig slaap.

Heb jij nog contact met hem/hoop dat het goedkomt?
Ja ik hoor hem nog af en toe en hij zou het een kans willen geven als vrienden. Maar geeft ook aan dat het nooit meer wat zou kunnen worden omdat er door alle ruzie's te veel kapot is. :(
MarR_123 schreef:
28-05-2018 21:45
Je gaat je beter voelen, maar het doorloopt een aantal fases..... Haaaaaaaaa ja. En het zal nog wel even duren. Tijd is je vriend.

Inderdaad, kijk of je een cursus kantklossen kunt doen. Nee, is een grapje. Maar je aansluiten bij een club zal je goed doen. Afleiding zoeken, en dan niet bij gezamenlijke vrienden. Contact totaal verbreken. Zodat je ook niets meer over hem hoort, is echt het beste. (ik voel het nu ook weer, 1 berichtje en ik ben weer aan het grrrrrrblmben)'.
Het komt echt goed, maar het duurt. Men zegt 1 maand voor elk jaar dat je samen was (ik zit nog maar op de helft), maar soms korter soms langer. Het is persoonlijk.

Maar het komt goed!
Lijkt me zo moeilijk al het contact te verbreken. Wanneer ik hem even zie of hoor heb ik meteen weer wat energie en moed. Eigenlijk zou ik liever van mijn zomer genieten dan de relatie te verwerken...
Maar bedankt voor je steun!
Girl_Undiscovered schreef:
28-05-2018 21:59
Wat rot ook zeg. Welkom bij dit topic al snap ik dat je liever niet hier hoefde te schrijven (wij allemaal niet) maar toch, het is een fijn groepje hier ;)

Je gaat je echt beter voelen, het heeft alleen tijd nodig. En probeer inderdaad wat dingen te ondernemen en misschien wat nieuwe contacten op te doen. Maar als je daar nog niet aan toe bent is dat ook prima. Alles op je eigen tijd! Ik lees dat hij al vreemdgegaan is? Dan moet je echt proberen te relativeren hoeveel beter het is dat hij uit je leven is. Gaat niet vanzelf, snap ik maar probeer het.

En ondertussen hier gewoon lekker van je af schrijven :hug:
Bedankt voor de lieve reactie! Is inderdaad zeer moeilijk. Ik heb in het verleden al wat meegemaakt en voor mij was dit diegene waar ik voor de rest van mijn leven voor wou gaan. Hij heeft me inderdaad bedrogen op vakantie en had erna nog contact met de meid. Zij had duidelijk gevoelens voor hem maar hij niet voor haar zegt hij. Toen is hij nog een weekend naar haar gegaan om het af te sluiten. Enkele maanden hiervoor was een vriendin van me hem tegengekomen op tinder. Maar zijn reactie was dat het uit verveling was en heeft hier dan ook om zitten huilen uit schuldgevoel. En enkele maanden daarvoor was hij met een andere meid die hij kende iets gaan drinken achter mijn rug om, maar hij wist niet dat het voor die meid met bepaalde intenties was want voor hem was het enkel om haar te steunen in een moeilijke periode.
En wij waren nog maar 2.5 jaar samen ...
claire1111 schreef:
28-05-2018 22:30
Ja je gaat je ooit beter voelen!! Geef jezelf de tijd om dit te voelen maar plan ook zeker dingen met dit mooie weer! Ik had ook veel gemeenschappelijke vrienden met ex die ik nu allemaal niet meer zie, heb allemaal oude vriendschappen weer nieuw leven in geblazen. Dat laatste is zeker een positieve uitkomst van deze break up. Zoek mensen, afleiding! En sterkte voor jou op de moeilijke momenten :hug:
Ja ik zou ook echt terug in contact moeten komen met enkele mensen! Dankje voor je berichtje en ik ben wel nieuwsgierig hoe je afspraakje zal verlopen.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!!!
Heb hem net op een zwak moment gebeld. En nu voel ik me natuurlijke ontzettend kut dat ik hem heb lastiggevallen. Hoe houden jullie dat toch vol?
DoraDoor schreef:
29-05-2018 12:20
Heb hem net op een zwak moment gebeld. En nu voel ik me natuurlijke ontzettend kut dat ik hem heb lastiggevallen. Hoe houden jullie dat toch vol?
Nam hij op? Zo ja, hoe ging het gesprek? Ik kan je hier geen tips in geven, ik hou het zelf ook slecht vol en ben ook al meerdere keren de fout in gegaan :-|

Voel me ook erg slecht vandaag. Ik ben benieuwd of hij aan mij denkt en spijt heeft hoe hij me behandeld heeft. Hij had het ook best moeilijk met andere dingen in zijn leven en vraag me af hoe het daarmee gaat allemaal, of hij het wel trekt etc. Stom dat je dan nog bezorgd bent om iemand die je zo slecht behandeld heeft.
Nou, heel simpel. Hij heeft m'n hart uit m'n lijf gerukt, is er op staan dansen en heeft het zo weggegooid. DAT is hoe ik het volhoudt. En dat zou jij ook moeten doen.

Jij hem lastigvallen? En wat doet hij met jou dan? Jij valt hem niet lastig met jouw liefdesverdriet. Hij moet verdorie de verantwoording dragen voor jouw liefdesverdriet!
Het geen contact leggen met hem doe je puur voor jezelf, dat is beter voor jou en het herstel van de schade die je hebt opgelopen :hug:
Ligt eraan wat hij antwoord denk ik. Mijn ex was vrij bot en kortaf en duidelijk met de boodschap dat hij me niet meer kon helpen. Geloof me dan ga je echt niet meer appen :-?. Je krijgt dan de bevestiging dat de ander door gaat en het niet erg vind. Meer kan je niet doen, dan is die drang wel weg hoor.
Ik wilde hem iets vertellen wat ik had meegemaakt en belangrijk voor me is en daar was hij blij om. Maar uiteraard kon ik het toen toch niet laten om hem te vragen er nog eens overna te denken. En hij zei dat hij er wel over nadacht maar niet om zijn beslissing te herzien. En over de toekomst geeft hij geen antwoord, maar dat ik nu voorlopig eerst mijzelf vooraan moet zetten en aan mijzelf moet werken. Ik mis hem!
Hij is wel duidelijk, moet ik zeggen.
Hoe hard het ook klinkt, deze man denkt na over weer samen komen.
En hij heeft gelijk, je moet jezelf vooraan zetten.
Deze man heeft duidelijk wel respect voor jou, en dat moet je proberen te waarderen.
Maakt het verder niet makkelijker, echt niet. Maar het je weet tenminste dat je niet wordt uitgekakt door hem. En dat telt ook voor iets.

Maar nee, maakt het niet makkelijker.
Stop met contacten DoraDoor :hug:
Haha, ik denk dat je bedoelt dat hij niet nadenkt over weer samenkomen? ;)

En hij is zeker duidelijk, voor nu is het zeker over. Maar toch hou ik door zijn woorden nog zoveel hoop op de toekomst.. Of zou hij me dat laatste restje hoop gewoon ook niet willen afnemen?

Ik kan het gewoon niet begrijpen na net een maand op vakantie te zijn geweest en helemaal niets gemerkt te hebben..
DoraDoor schreef:
29-05-2018 14:12
Haha, ik denk dat je bedoelt dat hij niet nadenkt over weer samenkomen? ;)

En hij is zeker duidelijk, voor nu is het zeker over. Maar toch hou ik door zijn woorden nog zoveel hoop op de toekomst.. Of zou hij me dat laatste restje hoop gewoon ook niet willen afnemen?

Ik kan het gewoon niet begrijpen na net een maand op vakantie te zijn geweest en helemaal niets gemerkt te hebben..
Ja, sorry. haha, babelonische spraakverwarring :-s

Ik weet niet of hij dat wel of niet wilt, wat jij je voor ogen moet houden is wat JIJ wilt. En je laat je toch niet zomaar na een maand vakantie zo kwetsen? Hij heeft je maanden lang niet verteld over zijn twijfels (net als bij mij ook zo), hij heeft jullie relatie problemen gewoon maar zelf even opgelost. Hup, klaar zonder dat jij daarvoor een keuze had om voor te vechten. Hallo, het was toch ook JOUW relatie die hij maar even over z'n schouder gooit en van wegloopt? Daar mogen best consequenties voor hem aanhangen. En dat betekent simpelweg dat hij jou kwijt is. Je zit toch niet in een wachtkamer ofzo? Daar ben jij toch veel te leuk en lief voor?
Ik weet dat je gelijk hebt... Maar het doet zo'n pijn om hem kwijt te zijn en het is zo onwerkelijk :( ik had dit nooit zien aankomen en ik kan er gewoon met mijn hoofd nog niet bij dat het over is
Oh, snap ik :hug:

Het is ook nog niet zo heel lang voor jou.
Ik ben "al" 8 weken onderweg. En het voelt niet meer zo pijnlijk heel de dag, meer als een beurze plek. Toen het nog maar net was bij mij, waren het gewoon messteken :cry:
Nee, het is nog niet zo lang, maar ik voel me zwak. Ik heb zijn nummer net verwijderd, het contact zoeken moet over zijn. Ik hoop dat dit me helpt. Maar ik ben zo bang dat ik het voorlopig nog niet kan accepteren, hij gooit het inderdaad 'zomaar' weg, terwijl ik er aan (en aan mijzelf) wil werken!

Een dikke knuffel, ik vind het erg knap hoe jij (en iedereen hier trouwens!) ermee omgaat. Zeker gezien jouw financiële problemen, waardoor het loslaten nog zoveel moeilijker wordt..
DoraDoor schreef:
29-05-2018 15:40
Nee, het is nog niet zo lang, maar ik voel me zwak. Ik heb zijn nummer net verwijderd, het contact zoeken moet over zijn. Ik hoop dat dit me helpt. Maar ik ben zo bang dat ik het voorlopig nog niet kan accepteren, hij gooit het inderdaad 'zomaar' weg, terwijl ik er aan (en aan mijzelf) wil werken!

Een dikke knuffel, ik vind het erg knap hoe jij (en iedereen hier trouwens!) ermee omgaat. Zeker gezien jouw financiële problemen, waardoor het loslaten nog zoveel moeilijker wordt..
:high5: Heel erg knap!!!!! :cheer:

NU kun je gaan werken aan jezelf. Maar je mag nog heel veel huilen en paniek hebben hoor. :hug:

Ik ben heul misselijk heel de dag, omdat ik dus dat berichtje kreeg gisteren. Maar ik doe NIETS.
Ja, straks even een wijntje op terras met een vroegere collega in het :sun:
Wat goed! En lekker genieten van de wijn!

Vind het ook knap van mezelf, en het lucht ook op!! Heb het stiekem nog wel ergens opgeschreven :)

Ben alleen bang dat ie het ziet.. en dat hij het dan onvolwassen vindt, of dat hij denkt dat ik de deur dichtgooi.

@all, ik hoop dat jullie de dag beter zijn doorgekomen!
DoraDoor schreef:
29-05-2018 15:40

Hey, ik ga even iets hards zeggen: ook al verander jij je karakter 100% (wat niet kan), hij zal je nog niet terugwillen. Sorry, het is echt k.u.t. om te horen, maar het is wel zo helaas :(

Ik snap het hoor! Maar wees sterk en zoek het niet, maak het jezelf makkelijker. Het is op de korte termijn even moeilijk omdat het een soort loslaten van controle is maar op de lange termijn veeeeel beter, en echt het went snel om geen contact te hebben!

Update van mijn kant: ik wacht de regen af en dan ga ik naar een cafeetje om mijn ex te zien voor het eerst in een half jaar... het kan twee kanten opgaan, het kan de slechtste beslissing ooit zijn of de beste (omdat ik dan misschien iets kan afsluiten). Wordt vervolgd.

Sterkte allemaal dames! :hug:
claire1111 schreef:
29-05-2018 20:01
Hey, ik ga even iets hards zeggen: ook al verander jij je karakter 100% (wat niet kan), hij zal je nog niet terugwillen. Sorry, het is echt k.u.t. om te horen, maar het is wel zo helaas :(

Ik snap het hoor! Maar wees sterk en zoek het niet, maak het jezelf makkelijker. Het is op de korte termijn even moeilijk omdat het een soort loslaten van controle is maar op de lange termijn veeeeel beter, en echt het went snel om geen contact te hebben!

Update van mijn kant: ik wacht de regen af en dan ga ik naar een cafeetje om mijn ex te zien voor het eerst in een half jaar... het kan twee kanten opgaan, het kan de slechtste beslissing ooit zijn of de beste (omdat ik dan misschien iets kan afsluiten). Wordt vervolgd.

Heel veel sterkte Claire. Ik zal duimen dat het de beste beslissing ooit gaat worden ;)
Ik hoop dat het je goed doet, Claire!!!! Afsluiten!

Het wijntje is een biertje geworden, toch minder alcohol... en nu dus geen terugslag. M'n vorige collega noem ik eigenlijk mn broer, Ik ken hem al bijna 25 jaar. Mag dan wel toch. En het voelt goed. Even uitgelaten, even doorgesproken. Ik moet voor mezelf kiezen. En zo is het.
Net als jullie. Jullie zijn goed zoals je bent. En dat hij er uit wil, of van je weg wilt, of je wilde gebruiken. Dat is niet jullie verlies, dat is zijn zwakheid. We hebben gegeven, en we kregen prut terug. Niet waard.... hopsa... en zo is het.
We kunnen dit, we blijven niet alleen. Ben je mal, we vinden iemand die ons respecteert. Ons goede enorm van houdt, onze zwakte respecteert. En zo zou het moeten zijn .
Kiezen voor onszelf... we kunnen het. :cheer2:
claire1111 schreef:
29-05-2018 20:01

Het is hard, maar vast de waarheid. Ik ben vast nog een beetje blind (of wil het niet zien..). 100% veranderen wil ik absoluut niet. Ik ben er alleen van overtuigd dat het niet zover had hoeven komen. Maar wellicht hebben jullie dat gevoel allemaal ;-D

Spannend! Heel veel succes, ik hoop voor jou dat je er een goed gevoel aan overhoudt!
MarR_123 schreef:
29-05-2018 21:07
Ik hoop dat het je goed doet, Claire!!!! Afsluiten!

Het wijntje is een biertje geworden, toch minder alcohol... en nu dus geen terugslag. M'n vorige collega noem ik eigenlijk mn broer, Ik ken hem al bijna 25 jaar. Mag dan wel toch. En het voelt goed. Even uitgelaten, even doorgesproken. Ik moet voor mezelf kiezen. En zo is het.
Net als jullie. Jullie zijn goed zoals je bent. En dat hij er uit wil, of van je weg wilt, of je wilde gebruiken. Dat is niet jullie verlies, dat is zijn zwakheid. We hebben gegeven, en we kregen prut terug. Niet waard.... hopsa... en zo is het.
We kunnen dit, we blijven niet alleen. Ben je mal, we vinden iemand die ons respecteert. Ons goede enorm van houdt, onze zwakte respecteert. En zo zou het moeten zijn .
Kiezen voor onszelf... we kunnen het. :cheer2:
Heerlijk zo'n motiverende post! Was wel even welkom! Zal ik van de week nog wel een keer nodig hebben want er staat een telefoongesprek op de planning met mijn ex. Ik zit nu al te bedenken wat ik allemaal wil zeggen en heb me eigen voorgenomen dat ik me niet ga laten raken door de dingen die hij zegt, maar we zullen zien :sigh:

Anyway super fijn dat je een lekker avondje hebt MarR, heerlijk he even eruit en lekker kletsen met een close iemand :thumbsup:
Zeker Girl.
En als je voelt dat je het gesprek nog niet aan kunt, gewoon niet doen!
Kies voor jezelf, kies ervoor dat je wilt herstellen. Gewoon niet doen.
Dat maakt je niet zwak, dat betekent dat je voor jezelf kiest. En dus de juiste keuze.

Ik weet dat ik nog een gesprek aan moet ivm m'n hypotheek met m'n ex. Maar ik bouw voor mezelf de optie in om het door onze financieel adviseur te laten doen. Ik wil het aangaan, maar als ik op het moment voel dat ik nog niet sterk genoeg ben... dan laat ik het aan m'n finc adviseur over. Ik moet toch voor mezelf kiezen? M'n ex doet het niet, ik moet het zelf doen. Hij kiest voor zichzelf.
En zo moeten we het toch ook voor onszelf willen? We zijn toch geen marionetten? Dan maar de makkelijkste weg kiezen, dat deden zij toch ook?

Wij zijn belangrijk.

Ik hoop dat je goed slaapt!
Iedereen!
Want goede rust maakt ons sterker overdag. En zo komen we de dagen door. En als die huilbui komt, laat maar komen. Kruip op de bank, en laat die tranen komen. Want eruit is eruit. Het komt goed! (ik ben mezelf ook moed in aan het praten hoor... hihi).
DoraDoor schreef:
29-05-2018 12:20
Door zijn nummer te verwijderen en ook social media. Door hem een vette dikke middelvinger te geven.

Sterkte en een dikke knuffel.
Dag sterke vrouwen,

De update. We hebben een biertje gedronken op het terras en ALLES doorgesproken. Maar ook echt alles. Hij had veel vragen, ik had veel vragen, het werd bijna schaamteloos op het eind maar we zaten in een goede flow en de lucht is 100% geklaard. Heel fijn gevoel. Moet eerlijk zeggen dat ik 90% van de dingen eerder had willen horen, dat het eigenlijk niet meer hoefde, maar toch fijn.

Ik denk dat het zo goed ging omdat we er beiden overheen waren en niet spraken met het idee dat we elkaar terug wilden . Denk ik hoor...

Hoe is het met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven