Stamcafe XXXII
maandag 28 mei 2018 om 10:36
Ha Blond, spannend! Van lang geleden toen er in mijn eerste koophuis een keuken werd geïnstalleerd herinner ik me dat ook: de hele woonkamer stond vol met kasten en dozen, dat ging toch nooit in die veel kleinere keuken passen?! Maar het paste wel en het werd prachtig. Komt goed!
Katjies sterkte met de warmte! Hier geen bedrijfskleding maar wel gepast (dus niet heel veel blote lichaamsdelen). Gelukkig mag ik rustig achter mijn bureau zitten en is er koud water. En koffie.
Katjies sterkte met de warmte! Hier geen bedrijfskleding maar wel gepast (dus niet heel veel blote lichaamsdelen). Gelukkig mag ik rustig achter mijn bureau zitten en is er koud water. En koffie.
The owls are not what they seem
maandag 28 mei 2018 om 12:30
Ik heb een lange pauze vandaag dus ben even naar huis gefietst en zit nu in een hemdje en korte broek voor de ventilator. Ik kan wel even buiten gaan zitten lezen maar ja dan ben ik straks weer zo oververhit als ik moet gaan werken.
Ben ondertussen vast pasta aan het koken voor de pastasalade morgen.
Voor vanavond heb ik een bakje nasi en daar maak ik straks nog wat boontjes in ketjap bij.
Spannend van de keuken Oudblond!
Aza hopelijk kom je de dag een beetje goed door zonder geslapen te hebben
Katjies sterkte met de warmte, hier geen bedrijfskleding maar net als Lady moet het wel wat bedekt, kan niet in hemdje en hele korte broek maar goed dat draag ik alleen thuis en op vakantie.
Ben ondertussen vast pasta aan het koken voor de pastasalade morgen.
Voor vanavond heb ik een bakje nasi en daar maak ik straks nog wat boontjes in ketjap bij.
Spannend van de keuken Oudblond!
Aza hopelijk kom je de dag een beetje goed door zonder geslapen te hebben
Katjies sterkte met de warmte, hier geen bedrijfskleding maar net als Lady moet het wel wat bedekt, kan niet in hemdje en hele korte broek maar goed dat draag ik alleen thuis en op vakantie.
maandag 28 mei 2018 om 12:36
Fruitje had je last van de warmte of lag je te piekeren?
Ja dolfje, ik vind het vreselijk spannend. En Lady, alle kastjes e.d. zullen vast in de ruimte passen. Maar het spannendste vind ik het aanrechtblad: dat moet exact, precies eindigen in het verlengde van een muur. Eh, weet niet goed hoe uitleggen maar in elk geval millimeter werk en als dat niet exact klopt is het hele effect naar de Filistijnen.
Ja dolfje, ik vind het vreselijk spannend. En Lady, alle kastjes e.d. zullen vast in de ruimte passen. Maar het spannendste vind ik het aanrechtblad: dat moet exact, precies eindigen in het verlengde van een muur. Eh, weet niet goed hoe uitleggen maar in elk geval millimeter werk en als dat niet exact klopt is het hele effect naar de Filistijnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 28 mei 2018 om 13:58
Doen we het volgende café toch in de Filistijnen?Oudblond schreef: ↑28-05-2018 12:36Fruitje had je last van de warmte of lag je te piekeren?
dinsdag 29 mei 2018 om 08:01
dinsdag 29 mei 2018 om 20:50
Dag lieve lieverds! Allemaal de 'geenzuurstofindeluchtdag' overleefd? Lilly, ik had vandaag heel graag met Dreum in het badje gespeeld! Maar hard gewerkt op een vakantie-genomen dag. Nog heel veel haken en ogen aan de nieuwe keuken, maar komt uiteindelijk denk ik wel redelijk goed. Man en ik hebben heel hard gewerkt. Hele huis + keuken grondig stofvrij gemaakt en alles in de keukenkastjes geborgen. We hebben plankjes over. Yeeey!!!
En (als alles opgelost is) is het Pwragtig geworden! Echt helemaal wat we er ons van voorgesteld hadden: superstrak.
*poef*
En (als alles opgelost is) is het Pwragtig geworden! Echt helemaal wat we er ons van voorgesteld hadden: superstrak.
*poef*
oudblond wijzigde dit bericht op 30-05-2018 10:30
14.02% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 30 mei 2018 om 09:09
Prachtig Oudblond! Ik hou van zwart! Heb het plaatje maar even gekanteld in een ander programma, mijn schouders zitten al vast genoeg
Vanochtend heel vroeg opgestaan zodat ik vroeg op het werk was en een collega me kon helpen, maar daarmee project 1 wel afgerond, ruim voor mijn vakantie
Nu nog even doorbuffelen voor project 2.
Vanochtend heel vroeg opgestaan zodat ik vroeg op het werk was en een collega me kon helpen, maar daarmee project 1 wel afgerond, ruim voor mijn vakantie
The owls are not what they seem
woensdag 30 mei 2018 om 10:45
Goed bezig Lady!
Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad op IJmuiden strand. Tegen 17 uur teruggereden naar huis met een onderbreking om even wat te eten.
De grootste hoosbui was om en nabij A'dam. Bij ons een paar druppels maar niks dramatisch.
Tegen 21 uur thuis, huis zat vol vrienden van oudste, ze hadden gezellig ge-bbqt. Middelste had ervan meegenoten, de broers zijn echt vrienden van elkaar ondanks 5 jaar leeftijdsverschil
Dreum stal natuurlijk de show toen hij een rondje high five gaf
En de Dreum komt net pas de trap af, heeft gigantisch uitgeslapen.
Echt super je keuken Blond, is het matzwart?
Ben gek op zwart, heb thuis zwart/wit ingericht.
Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad op IJmuiden strand. Tegen 17 uur teruggereden naar huis met een onderbreking om even wat te eten.
De grootste hoosbui was om en nabij A'dam. Bij ons een paar druppels maar niks dramatisch.
Tegen 21 uur thuis, huis zat vol vrienden van oudste, ze hadden gezellig ge-bbqt. Middelste had ervan meegenoten, de broers zijn echt vrienden van elkaar ondanks 5 jaar leeftijdsverschil
Dreum stal natuurlijk de show toen hij een rondje high five gaf
En de Dreum komt net pas de trap af, heeft gigantisch uitgeslapen.
Echt super je keuken Blond, is het matzwart?
Ben gek op zwart, heb thuis zwart/wit ingericht.
woensdag 30 mei 2018 om 11:20
woensdag 30 mei 2018 om 11:25
woensdag 30 mei 2018 om 11:31