Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
ooitverlegen schreef:
30-05-2018 18:36
Heb je in het verleden blauwtjes gelopen en hoe heb je die opgevat?

Ik las op een ander forum een uitstekende uitleg waarom het zo moeilijk is. Je toont je kwetsbaarheid en een afwijzing volgt dan direct. Ik moet denken aan een schok krijgen. Als het onverwacht gebeurt vind ik het niet zo'n groot probleem maar als je mij vraagt om bewust een draad aan te pakken wetende dat ik dan een klap krijg dan durf ik dat absoluut niet! Je bouwt van tevoren angst op.

Het maakt denk ik heel veel uit of er een (al dan niet geleidelijk) leren kennen is waarbij je steeds duidelijker signalen van interesse terugkrijgt en ook juist aanvoelt. Ik had mijn angst versterkt door afwijzingen in het begin, koud aanspreken ervaringen.
Om je vraag te beantwoorden: ja, ik heb redelijk wat blauwtjes gelopen in mijn leven, en meestal voelde ik me er nogal klote onder. Het waren dan ook geen 'versierpogingen' maar gewoon de vraag om een keer ergens wat te gaan drinken bijvoorbeeld. Duidelijk was wel elke keer dat ik diegene leuk vond, ik heb geen pokerface :)

Ik weet alleen niet of ik je vergelijking begrijp over schok krijgen, draad aanpakken enz.
safrat schreef:
30-05-2018 19:08
Soms moet je elkaar beter leren kennen voor je zoiets vraagt. Het is niet erg aannemelijk dat een vrouw iets met jou wil doen als je geen idee heeft wie jij bent.
Klopt, maar ik ken niet veel situaties waar ik (vrijgezelle) vrouwen een tijd leer kennen. Mijn hobbies, zoals bordspellen bijvoorbeeld, komen vooral stelletjes op af. Bovendien, ik probeer juist minder 'op zoek' te zijn naar een relatie maar door het proberen lijk ik juist meer op zoek te gaan. Het bekende psychoverhaaltje over hoe meer je ergens niet aan wilt denken, hoe minder dat lukt :D

Editje: wat ik vanochtend bijvoorbeeld eigenlijk had gewild is kennis willen maken met een vrouw in een spellenwinkel zonder meteen het idee op tafel te gooien dat ik haar leuk vind of met 'r zou willen daten. Maar ipv. dat ik voorstel om een keer mee te doen met spellen spelen laat ik 'r zonder een woord de winkel uitlopen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sheldon-Lee-Cooper schreef:
30-05-2018 19:35
Om je vraag te beantwoorden: ja, ik heb redelijk wat blauwtjes gelopen in mijn leven, en meestal voelde ik me er nogal klote onder. Het waren dan ook geen 'versierpogingen' maar gewoon de vraag om een keer ergens wat te gaan drinken bijvoorbeeld. Duidelijk was wel elke keer dat ik diegene leuk vond, ik heb geen pokerface :)

Ik weet alleen niet of ik je vergelijking begrijp over schok krijgen, draad aanpakken enz.
Oké, dus je intentie was wel duidelijk. Je schreef: Dan wil ik bevoorbeeld aangeven dat ik haar leuk vind, of zelfs simpelweg uitnodigen om eens een keer wat te gaan drinken of, zoals vanochtend, een bordspel te gaan spelen (ik kwam in een spellenwinkel een leuke vrouw tegen), en dan klap ik helemaal dicht en durf ik het niet.

Heb je nooit een schok gehad? Als je (meer of minder bewust) al van tevoren denkt dat je een afwijzing krijgt, dan bouw je natuurlijk angst op voor die actie. Als je zo'n vraag echt spontaan doet heb je dat effect een stuk minder.
justme_37 schreef:
30-05-2018 19:31
Sorry ik had nogal haast. met dominante man bedoelde ik de dominante man in bed, niet in het "dagelijks" leven.

Jij onderschat de rol van het uiterlijk. Als jij honderden keren wordt uitgelachen, belachelijk gemaakt door mannen, dat je genegeerd word en met de nek aangekeken wordt,dat het onmogelijk is om de aandacht te trekken van mannen en dat zo'n beetje wetenschappelijk is vastgesteld dat je een onaantrekkelijk hoofd hebt zou jij er dan niet alles aan doen om het probleem te fixen?

Dat wil niet zeggen dat ik wel vind dat je een punt hebt.
Maar een sportief en gespierd lichaam hebben heeft nog steeds niets met dominantie te maken en dus ook niet dominant in bed.

Uiterlijk is wel belangrijk maar er is meer dan alleen uiterlijk alleen. Ik denk dat jij vrouwen onderschat daarin. Een man met goede eigenschappen is leuker dan een mooiboy zonder.
30-05-2018 16:23
Oh, ik heb zeker niet de arrogantie of illusie dat ik zo aantrekkelijk ben dat elke vrouw voor me zou vallen, bij lange na niet de helft lijkt me :-P) . Toevallig botste ik gisteren nog tegen een straatcolporteur aan, als ik de juiste term heb, die me een energiecontract wou aansmeren. Ik kwam er nauwelijks tussen, maar op 't eind toch kunnen zeggen dat ik niet geinteresseerd was in een energiecontract maar ik haar alleen had aangekeken omdat ik haar er leuk uit vond zien. Dat was al een hele zelfoverwinning, ook al was ze alleen geinteresseerd in het verkopen van d'r contracten :-]
Nou, dat is toch hartstikke goed! Zeg dat tegen 100 andere vrouwen en er is er echt wel eentje die "ja" zegt. Het is een numbers game, je moet er net een tegenkomen die vrijgezel is, open staat voor een relatie en jou er leuk uit vindt zien en leuk vindt overkomen. Dat heb je toch niet in de hand. Maar het belangrijkste is om te stoppen met het zo belangrijk maken van vrouwen in dit geval, want dat zien ze gelijk terug in je gedrag.

Het komt uiteindelijk allemaal neer op hoe je ze benadert, perceptie. Nogmaals, daarom werkt pick up artistry voor het snel scoren van vrouwen. Een grote groep vrouwen is daar gevoelig voor. Het is gewoon het alfa gedrag faken. Voor de lange termijn werkt het niet, want alfa gedrag is niet hetzelfde als een alfa mindset. En zoals Safrat zei, het heeft echt niet zoveel met uiterlijk op zich te maken.
30-05-2018 19:40
Klopt, maar ik ken niet veel situaties waar ik (vrijgezelle) vrouwen een tijd leer kennen. Mijn hobbies, zoals bordspellen bijvoorbeeld, komen vooral stelletjes op af. Bovendien, ik probeer juist minder 'op zoek' te zijn naar een relatie maar door het proberen lijk ik juist meer op zoek te gaan. Het bekende psychoverhaaltje over hoe meer je ergens niet aan wilt denken, hoe minder dat lukt :D

Editje: wat ik vanochtend bijvoorbeeld eigenlijk had gewild is kennis willen maken met een vrouw in een spellenwinkel zonder meteen het idee op tafel te gooien dat ik haar leuk vind of met 'r zou willen daten. Maar ipv. dat ik voorstel om een keer mee te doen met spellen spelen laat ik 'r zonder een woord de winkel uitlopen :facepalm:
Dat is ook lastig, maar je kent wel wat vrouwen dus het is niet dat je nooit een vrouw ontmoet. Bovendien kennen de meeste vrouwen andere vrouwen en zou je via via iemand kunnen ontmoeten.

Voor jou is samen een spel doen geen date, maar misschien voor de ander wel. Waar ga je dat spel spelen? Bij jou thuis, bij haar thuis? Weinig kans dat die vrouw ja zegt.

Ik ben een aantal keer uitgevraagd door een winkelmeneer / ober etc. Dat begon allemaal met een kletspraatje, vervolgens noemden zij een plek waar ze regelmatig kwamen of waar ze later die avond zouden zijn en pas daarna kwam de vraag of ik eventueel zin had hen daar te ontmoeten. Heel vrijblijvendheid. Ik ben er nooit op ingegaan, maar had het rustig kunnen doen.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 16:39
Ik kan het niet meer terug quoten.
Interessant onderwerp.
Het ging erom dat je niet gelijk naar iemand lacht.
Door een introverte persoonlijkheid.

Ik kom de sportschool voor het eerst binnen. Ik probeer aansluiting te maken en ik lach.
Er wordt niet terug gelachen en ik voel me opeens onhandig, voor paal staan. ;-D
Ziet de ander dat niet dan?
Ik zou dan juist iemand op zijn gemak stellen met een lach terug.
Was dat mijn post?

Dat niet lachen hoeft helemaal niet zozeer door een introverte persoonlijkheid zijn, sterker nog, ik denk dat dat nauwelijks ooit de oorzaak is. In mijn geval niet: als ik jou niet ken en je begint tegen mij te lachen zonder reden, dan krijg je misschien een lachje met samengeknepen lippen terug, maar over het algemeen een blanco blik. Het eerste wat ik dan denk is: "wat moet je van me". Ik vertrouw mensen niet zo maar.

Ik ken ook een paar introverte vrouwen die zijn stil, maar lachen bij contact meteen breeduit.

Ik denk dat het meer terughoudendheid en verlegenheid is.

Ik lach eigenlijk ook altijd met lippen dicht, tenzij ik iemand beter ken. ISTP trekje trouwens, kijk maar naar Clint Eastwood dat is echt een prototype ISTP.

Ik heb eigenlijk nooit zo stil gestaan bij wat dat met een ander doet. Ik vind dat ook niet zo interessant, want ik ken ze toch niet.

Ik zie bij ons op de sportschool ook niet zoveel mensen contact maken, zou het iets van deze tijd zijn? Sociale media lijkt me ook niet te helpen. Volgens mij zijn veel mensen (en zeker millenials) menselijk contact niet meer gewend.

Heb je de test nog gemaakt trouwens?
safrat schreef:
30-05-2018 20:17
[knip]

Ik ben een aantal keer uitgevraagd door een winkelmeneer / ober etc. Dat begon allemaal met een kletspraatje, vervolgens noemden zij een plek waar ze regelmatig kwamen of waar ze later die avond zouden zijn en pas daarna kwam de vraag of ik eventueel zin had hen daar te ontmoeten. Heel vrijblijvendheid. Ik ben er nooit op ingegaan, maar had het rustig kunnen doen.
Da's ook wel een idee, dank je :)
ooitverlegen schreef:
30-05-2018 19:54
Oké, dus je intentie was wel duidelijk. Je schreef: Dan wil ik bevoorbeeld aangeven dat ik haar leuk vind, of zelfs simpelweg uitnodigen om eens een keer wat te gaan drinken of, zoals vanochtend, een bordspel te gaan spelen (ik kwam in een spellenwinkel een leuke vrouw tegen), en dan klap ik helemaal dicht en durf ik het niet.

Heb je nooit een schok gehad? Als je (meer of minder bewust) al van tevoren denkt dat je een afwijzing krijgt, dan bouw je natuurlijk angst op voor die actie. Als je zo'n vraag echt spontaan doet heb je dat effect een stuk minder.
Ik begrijp nog steeds de definitie van "schok" niet, misschien is het een ander woord voor een bekender begrip of concept :-P). Ik denk inderdaad wel zodra ik een vrouw ontmoet die ik leuk zou kunnen vinden dat ik beter niks kan zeggen omdat ik denk afgewezen te worden
30-05-2018 20:58
Ik begrijp nog steeds de definitie van "schok" niet, misschien is het een ander woord voor een bekender begrip of concept :-P). Ik denk inderdaad wel zodra ik een vrouw ontmoet die ik leuk zou kunnen vinden dat ik beter niks kan zeggen omdat ik denk afgewezen te worden
Een schok krijg je als je 230 volt aanraakt. Als het mij per ongeluk gebeurt schrik ik natuurlijk maar daarna niets aan de hand. Doelbewust diezelfde spanning aanraken is totaal ondenkbaar, het idee is dermate beangstigend dat ik dat echt maar dan ook echt niet kan.

Je hebt dus een automatisch patroon ontwikkeld dat risico uit angst te vermijden?
ooitverlegen schreef:
30-05-2018 21:14
Een schok krijg je als je 230 volt aanraakt. Als het mij per ongeluk gebeurt schrik ik natuurlijk maar daarna niets aan de hand. Doelbewust diezelfde spanning aanraken is totaal ondenkbaar, het idee is dermate beangstigend dat ik dat echt maar dan ook echt niet kan.

Je hebt dus een automatisch patroon ontwikkeld dat risico uit angst te vermijden?
Oh, op die fiets :D. Ja, ik heb wel eens een schok gehad. Aanraken van slecht beveiligde stekkers ed.
Je hebt denk ik gelijk wat betreft een automatisch patroon. Neem nou de vrouw in die winkel vanochtend, het was niet bepaald alsof ik had gepland haar tegen te komen en ik stelde een paar belangstellende vragen over de spellen die ze ging kopen, maar daarna wist ik er geen vervolg aan te geven omdat ik weer niet wist te zeggen of het haar leuk leek om een keer in die winkel wat te gaan spelen. Dat had een prima neutrale vraag geweest maar dat bedenk ik altijd pas later. Improvisatie in gesprekken is een dingetje :)
safrat schreef:
30-05-2018 20:00
Maar een sportief en gespierd lichaam hebben heeft nog steeds niets met dominantie te maken en dus ook niet dominant in bed.

Uiterlijk is wel belangrijk maar er is meer dan alleen uiterlijk alleen. Ik denk dat jij vrouwen onderschat daarin. Een man met goede eigenschappen is leuker dan een mooiboy zonder.
Ik heb last van extreem zieke zelfhaat. Begin me soms wel af te vragen wat er mis is met mijn brein.
justme_37 schreef:
30-05-2018 22:05
Ik heb last van extreem zieke zelfhaat. Begin me soms wel af te vragen wat er mis is met mijn brein.
Ik heb niet elke post van je in elk topic gelezen, maar kan je in het kort uitleggen waar die zelfhaat vandaan komt?
30-05-2018 21:22
Oh, op die fiets :D. Ja, ik heb wel eens een schok gehad. Aanraken van slecht beveiligde stekkers ed.
Je hebt denk ik gelijk wat betreft een automatisch patroon. Neem nou de vrouw in die winkel vanochtend, het was niet bepaald alsof ik had gepland haar tegen te komen en ik stelde een paar belangstellende vragen over de spellen die ze ging kopen, maar daarna wist ik er geen vervolg aan te geven omdat ik weer niet wist te zeggen of het haar leuk leek om een keer in die winkel wat te gaan spelen. Dat had een prima neutrale vraag geweest maar dat bedenk ik altijd pas later. Improvisatie in gesprekken is een dingetje :)
Ja maar het zal waarschijnlijk niet in je opkomen of je dat opzettelijk durft maar never mind, mijn bedoeling is duidelijk.

Ah, maar dan was je mogelijk ook bang dat je het gesprek niet kunt leiden en je reageert secundair.
Heb ik ook gehad maar ik las een mening op een site over psychologie, hoe wordt ik ad rem, dat dit deels getraind kan worden. De snelheid van denken is hierin niet te verbeteren. Passen zulke ad hoc situaties wel bij je dan? Ik heb me gered met twee ingestudeerde vragen en toen vluchtte ik dus ik was op beide punten niet zo goed..
30-05-2018 22:23
Ik heb niet elke post van je in elk topic gelezen, maar kan je in het kort uitleggen waar die zelfhaat vandaan komt?
Ooit misschien. Ik nu neem nu weer even een break van het forum. Ik merk dat ik me slechter ga voelen als ik te lang rond blijf hangen hier. En dat heeft verder niks te maken met de users hier.
Goedemorgen.

Ik ben al een tijdje single, het lukt mij niet echt om een liefde te vinden. Ik reis elke dag met de metro, daar hebben ze allemaal een gesloten houding hoe komt dat?.

Op mijn werk ook niet of heb ik nu pech. Waar zijn die dames?.

5 jaar geleden vond ik mijn liefde in het zwembad maar dat is al een tijdje terug.
Therobster87 schreef:
31-05-2018 08:35
[...]
Ik ben al een tijdje single, het lukt mij niet echt om een liefde te vinden. Ik reis elke dag met de metro, daar hebben ze allemaal een gesloten houding hoe komt dat?.
[...]
In het OV zitten de meeste mensen niet voor de lol / een praatje maar om met een beetje geluk zo snel mogelijk op hun werk of thuis te komen. Althans, in de spits. Sowieso willen de meeste mensen in de metro en trein gewoon met rust gelaten worden. Ik denk dat je meer kans hebt met een buitenshuis-hobby waar ook vrouwen op afkomen. Zelf doe ik bijvoorbeeld aan bordspellen, hoewel ik ook niet echt een schoolvoorbeeld ben wat liefde vinden betreft :lol:
spell68 schreef:
30-05-2018 20:23
Was dat mijn post?

Dat niet lachen hoeft helemaal niet zozeer door een introverte persoonlijkheid zijn, sterker nog, ik denk dat dat nauwelijks ooit de oorzaak is. In mijn geval niet: als ik jou niet ken en je begint tegen mij te lachen zonder reden, dan krijg je misschien een lachje met samengeknepen lippen terug, maar over het algemeen een blanco blik. Het eerste wat ik dan denk is: "wat moet je van me". Ik vertrouw mensen niet zo maar.

Ik ken ook een paar introverte vrouwen die zijn stil, maar lachen bij contact meteen breeduit.

Ik denk dat het meer terughoudendheid en verlegenheid is.

Ik lach eigenlijk ook altijd met lippen dicht, tenzij ik iemand beter ken. ISTP trekje trouwens, kijk maar naar Clint Eastwood dat is echt een prototype ISTP.

Ik heb eigenlijk nooit zo stil gestaan bij wat dat met een ander doet. Ik vind dat ook niet zo interessant, want ik ken ze toch niet.

Ik zie bij ons op de sportschool ook niet zoveel mensen contact maken, zou het iets van deze tijd zijn? Sociale media lijkt me ook niet te helpen. Volgens mij zijn veel mensen (en zeker millenials) menselijk contact niet meer gewend.

Heb je de test nog gemaakt trouwens?
Excuus voor mijn late reactie, er kwam vanálles tussen en ik heb jouw vorige reactie ook gelezen.
Dankjewel voor die test.
Ik heb hem gemaakt.
Ik ga nog even terug kijken wat jouw gok was van wat misschien de uitslag zou kunnen zijn.

Over dat lachen was maar een voorbeeld van mij.
Ik heb dat gelezen tussen jou en safrat, dacht ik.

Als jij als Clint Eastwood of Al Pacino B) op die manier mij zou toelachen in de sportschool dan is daar niks mis mee.
Een mannelijke lach.
Ik dacht dat er helemaal geen lach zou komen.
Dit doet me denken aan de lift bij mij.
Stap ik op de verkeerde verdieping uit, dacht ik eerst.
Loop ik tegen een bewoner aan die zo de lift inschiet.
Of eigenlijk loopt ze tegen mij aan. Boem...naar achteren beiden.
Ik zeg; ben ik nou op de goede verdieping? (alsof zij dat weet).
Ik moest lachen en bewoner niet.
Het was een grappige situatie.
Geen lach.
:rofl:
Ik kan me daar om bescheuren.
Het is in mijn ogen dan sociaal om een lach te geven.
Ik denk nu anders, misschien is bewoner introvert.
Ik loop door en zeg kan toch wel even lachen?, helemaal verontwaardigd. :hihi:

Ik sta wel stil hoe een ander reageert of zich voelt.
Ik voel dat wel aan.
Zoals in de sportschool zou ik diegene er dan bij betrekken.
Als die er voor het eerst is.
Van wel of niet vertrouwen is dan geen sprake. Dat doet er voor mij niet toe. Ik kan moeilijk iedereen gaan vertrouwen in het sociale leven. Ik vraag me ook niet af dan wat moet diegene van mij.
Wél in een andere context.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik dacht ook altijd als mannen met lippen dicht lachen dat ze misschien slechte tanden hebben. Net als de foto's op een datingsite.
Dan zit daar wel iets achter.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
spell68 schreef:
30-05-2018 10:07
Ja, veel mensen laten hun intuïtie of gewaarwording varen, wanneer hun emoties sterk zijn, dus dat zou je jezelf niet kwalijk moeten nemen, zeker niet wanneer je dat voor het eerst meemaakt. Maar je zou daar een les uit moeten trekken en er zijn er maar weinig die dat eigenlijk doen.

Maar hoe bedoel je dat je meer klasse had? Vind je zelf dat je ten negatieve veranderd bent? Gedurende het leven zijn er dingen die je gaan raken. Ik denk niet dat het reëel is om te verwachten dat je altijd je uitbundige zelf zult blijven. Leren van ervaringen komt met een prijs en die is vaak verlies van onschuld en onwetendheid.

Dingen zijn altijd erger op het moment dat je ze meemaakt, ook omdat je dan nog niet kunt zien welke winsten je gaat boeken door die pijn. Dat zie ik nu wel, daarom vind ik het niet erg. Ik was overigens 8 kilo afgevallen door de stress, ik woog nog maar 69, maar mijn lichaamssamenstelling was heel anders dan nu en ik weeg nu 71. Ik verloor veel spiermassa toen.

Dij pijn zal bij jou misschien erg zijn geweest, maar je hebt het wel overleefd en je bent geheeld dus je bent er op een gezonde manier mee omgegaan. Er zijn er genoeg die dat niet kunnen zeggen. Heb je voor jezelf het idee dat je er sterker uit bent gekomen?

Ik kan heel goed complimenten accepteren hoor. Ik zal een compliment ook nooit tegenspreken of bagatelliseren, omdat ik dan de complimentgever daarmee ook bagatelliseer en dat weerhoudt die persoon er misschien van om in de toekomst nog complimenten uit te delen aan anderen. En aangezien veel mensen ze wel graag horen, zou ik dat lullig vinden.

Weet je zeker dat je introvert in die complimentsituatie niet verwart met verlegenheid op dat moment, omdat je onbekend was met zo'n situatie?

Overigens is niemand volledig introvert of extravert. De test die ik bedoel is de Meyers-Briggs type indicator test. Hij staat op:

https://www.16personalities.com/nl/pers ... heidstypen

Bij de uitslag staat onderin op de pagina bij de disclaimer dan nog een link naar de Engelse beschrijving, deze is veel uitgebreider.

Ik zou echt niet weten wat jij bent als ik een gok moest doen, maar dat doe ik wel, lastig lastig: ESTJ of ENFP.

Ik ben benieuwd!
Zoooo, wat een mensenkennis. :lol:
De uitslag is ENFP-A.
Ik moet wel zeggen dat ik een aantal keren in 2strijd was met die vragen. Dat is geen twijfelen. Maar je moet overal antwoord opgeven.

Zo, jij ook zoveel kilo kwijt, toen.
En spiermassa.
Het vreet ook aan je.
Het heeft mij allemaal weinig opgeleverd en moest weer komen waar ik eerst was.
Met meer 'klasse' bedoel ik dat ik mijn eigenwaarde was verloren omdat ik ex ging overtuigen om het weer te proberen. :facepalm:
Hoe ziek.

Jullie uitslag ga ik nog even nalezen. Als het hier ergens staat.
Ik heb een afspraak, moet vliegen anders. :cheer2:
justme_37 schreef:
30-05-2018 22:05
Dat is voor iedereen wel duidelijk, hoor.
Die man die jij in een ander topic linkte vond ik trouwens niet lelijk. Ik ken mannen die echt veel lelijker zijn en al jaren een relatie hebben.
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 13:08
Zoooo, wat een mensenkennis. :lol:
De uitslag is ENFP-A.
Ik moet wel zeggen dat ik een aantal keren in 2strijd was met die vragen. Dat is geen twijfelen. Maar je moet overal antwoord opgeven.

Zo, jij ook zoveel kilo kwijt, toen.
En spiermassa.
Het vreet ook aan je.
Het heeft mij allemaal weinig opgeleverd en moest weer komen waar ik eerst was.
Met meer 'klasse' bedoel ik dat ik mijn eigenwaarde was verloren omdat ik ex ging overtuigen om het weer te proberen. :facepalm:
Hoe ziek.

Jullie uitslag ga ik nog even nalezen. Als het hier ergens staat.
Ik heb een afspraak, moet vliegen anders. :cheer2:
Herken je jezelf in het type?
safrat schreef:
31-05-2018 17:45
Dat is voor iedereen wel duidelijk, hoor.
Die man die jij in een ander topic linkte vond ik trouwens niet lelijk. Ik ken mannen die echt veel lelijker zijn en al jaren een relatie hebben.
Voor mij kwam het als verrassing hoor (ik heb last van extreem sarcasme).
safrat schreef:
30-05-2018 20:00

Dit is wel waar, ik heb wel ervaring met dominante mannen in bed en de leukste was een man die echt niet knap te noemen valt maar die had vrouwen bij de vleet. Extreem zelf zeker en goede positie. En o ja enorm getrouwd maar goed, je weet waar je mee trouwt.
Dus voor eens en voor altijd: Leuk, zelfzeker (evt. extreem) + een goede positie is de key.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven