Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
ooitverlegen schreef:
31-05-2018 18:05
Dus voor eens en voor altijd: Leuk, zelfzeker (evt. extreem) + een goede positie is de key.
Hoe kom je daar nou bij?
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
31-05-2018 18:08
Hoe kom je daar nou bij?
Dat haal ik uit de reactie van strikjemetstippels. Heb ik het niet goed gedaan?
strikjemetstippels schreef:
31-05-2018 17:51
Dit is wel waar, ik heb wel ervaring met dominante mannen in bed en de leukste was een man die echt niet knap te noemen valt maar die had vrouwen bij de vleet. Extreem zelf zeker en goede positie. En o ja enorm getrouwd maar goed, je weet waar je mee trouwt.
Ik heb mooi, minder mooi en lelijk gehad. Uiterlijk zegt niets over bedprestaties. Die man van jou is niet voor niets zelfverzekerd. En dat merk je natuurlijk wel tijdens de seks.
ooitverlegen schreef:
31-05-2018 18:10
Dat haal ik uit de reactie van strikjemetstippels. Heb ik het niet goed gedaan?
Ja ik kan niet voor haar spreken. Voor mij geldt dat helemaal niet, voor haar misschien wel.
safrat schreef:
31-05-2018 18:11
Ik heb mooi, minder mooi en lelijk gehad. Uiterlijk zegt niets over bedprestaties. Die man van jou is niet voor niets zelfverzekerd. En dat merk je natuurlijk wel tijdens de seks.
Uiterlijk zegt niks.
Jaren geleden had ik een paar keer gedate met een aardige man.
Het klikte niet van mijn kant en ben er mee gestopt.
Geen seks gehad en op een dag vond ik een foto van zijn stijve snikkel in de brievenbus. Er stond bij dat ik dat zou moeten missen. O_o
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
ooitverlegen schreef:
31-05-2018 18:05
Dus voor eens en voor altijd: Leuk, zelfzeker (evt. extreem) + een goede positie is de key.
Niet voor iedereen maar er zijn wel veel meer vrouwen voor wie dit op gaat en daar scoor je sneller en meer mee dan een zelf hatende mijdende man met een lage positie.

En het een volgt inderdaad uit het ander meestal. Testosteron+goed stel hersens = hoge positie.
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 18:24
Uiterlijk zegt niks.
Geen seks gehad en op een dag vond ik een foto van zijn stijve snikkel in de brievenbus. Er stond bij dat ik dat zou moeten missen. O_o
:rofl:
Wat erg! Sommige mannen...
Ik heb het ook wel gehad met online dating. Sturen ze gelijk een pikfoto. Daar hou ik niet van. Ik stuur soms wel zelf een spannende foto, maar een pikfoto,.. daar zit niemand op te wachten volgens mij.
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 18:24
Uiterlijk zegt niks.
Zou die hebben gekopieerd en in de nacht aan elke lantaarnpaal hebben gehangen met de tekst 'wie heeft poekie gezien?'
31-05-2018 18:29
Zou die hebben gekopieerd en in de nacht aan elke lantaarnpaal hebben gehangen met de tekst 'wie heeft poekie gezien?'
Poekie mist pikkie
Sheldon-Lee-Cooper schreef:
31-05-2018 12:00
In het OV zitten de meeste mensen niet voor de lol / een praatje maar om met een beetje geluk zo snel mogelijk op hun werk of thuis te komen. Althans, in de spits. Sowieso willen de meeste mensen in de metro en trein gewoon met rust gelaten worden. Ik denk dat je meer kans hebt met een buitenshuis-hobby waar ook vrouwen op afkomen. Zelf doe ik bijvoorbeeld aan bordspellen, hoewel ik ook niet echt een schoolvoorbeeld ben wat liefde vinden betreft :lol:
oke bedankt voor je advies.
safrat schreef:
31-05-2018 18:28
Wat erg! Sommige mannen...
Ik heb het ook wel gehad met online dating. Sturen ze gelijk een pikfoto. Daar hou ik niet van. Ik stuur soms wel zelf een spannende foto, maar een pikfoto,.. daar zit niemand op te wachten volgens mij.
Jaaa echt erg! :woa:
In volle ornaat!
Zomaar op je p.c.
Bij mij ook.
En nog trots ook.
Gelijk afgeknapt, zei ik.
Hij zei dat iemand anders dat op zijn p.c had gedaan.
Hij dacht hoe 'lul' ik me eruit.

Ik wilde er net nog bijzetten in de vorige reactie; dat vind ik dan een lelijke man.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
31-05-2018 18:29
:applause:
31-05-2018 18:28
Niet voor iedereen maar er zijn wel veel meer vrouwen voor wie dit op gaat en daar scoor je sneller en meer mee dan een zelf hatende mijdende man met een lage positie.

En het een volgt inderdaad uit het ander meestal. Testosteron+goed stel hersens = hoge positie.

In vergelijking met een zichzelf hatende man is bijna alles beter.

Voor mij is intelligentie niet gekoppeld aan een hoge positie. Ik heb ook meer met slimheid al moet je daarvoor ook intelligent zijn. Ik val ook niet op hele zelfverzekerde mannen. Het kan wel aantrekkelijk zijn in combinatie met een soort van vrijmoedigheid.

Ik begrijp wel wat je zegt. Ik denk eigenlijk ook wel dat zo uitgelegd dit voor veel vrouwen geldt.
safrat schreef:
31-05-2018 17:46
Herken je jezelf in het type?
De helft wel en de helft niet.
En bij jou?
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 19:29
De helft wel en de helft niet.
En bij jou?
Het klopt bij mij wel, maar over de andere types weet ik niets. Kan dus best dat ik die ook vind kloppen. De i-tjes. De e-types sowieso niet.
safrat schreef:
31-05-2018 18:46
In vergelijking met een zichzelf hatende man is bijna alles beter.

Voor mij is intelligentie niet gekoppeld aan een hoge positie. Ik heb ook meer met slimheid al moet je daarvoor ook intelligent zijn. Ik val ook niet op hele zelfverzekerde mannen. Het kan wel aantrekkelijk zijn in combinatie met een soort van vrijmoedigheid.

Ik begrijp wel wat je zegt. Ik denk eigenlijk ook wel dat zo uitgelegd dit voor veel vrouwen geldt.
Er is een verschil natuurlijk of je met iemand een relatie wil of gewoon neuken. Ik benoemde bewust ook intelligentie in combinatie met hoog testosteron gehalte, want die opgefokte bontkraagjes hebben weinig tussen de oren maar wel testosteron, en daar zou ik nooit iets mee hoeven. Die halen ook geen hoge positie in het leven, zelfs niet in de criminaliteit.
safrat schreef:
31-05-2018 19:42
Het klopt bij mij wel, maar over de andere types weet ik niets. Kan dus best dat ik die ook vind kloppen. De i-tjes. De e-types sowieso niet.
Zou je er wel mee kunnen leven?
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 12:34
Excuus voor mijn late reactie, er kwam vanálles tussen en ik heb jouw vorige reactie ook gelezen.
Dankjewel voor die test.
Ik heb hem gemaakt.
Ik ga nog even terug kijken wat jouw gok was van wat misschien de uitslag zou kunnen zijn.

Over dat lachen was maar een voorbeeld van mij.
Ik heb dat gelezen tussen jou en safrat, dacht ik.

Als jij als Clint Eastwood of Al Pacino B) op die manier mij zou toelachen in de sportschool dan is daar niks mis mee.
Een mannelijke lach.
Ik dacht dat er helemaal geen lach zou komen.
Dit doet me denken aan de lift bij mij.
Stap ik op de verkeerde verdieping uit, dacht ik eerst.
Loop ik tegen een bewoner aan die zo de lift inschiet.
Of eigenlijk loopt ze tegen mij aan. Boem...naar achteren beiden.
Ik zeg; ben ik nou op de goede verdieping? (alsof zij dat weet).
Ik moest lachen en bewoner niet.
Het was een grappige situatie.
Geen lach.
Ik kan me daar om bescheuren.
Het is in mijn ogen dan sociaal om een lach te geven.
Ik denk nu anders, misschien is bewoner introvert.
Ik loop door en zeg kan toch wel even lachen?, helemaal verontwaardigd. :hihi:

Ik sta wel stil hoe een ander reageert of zich voelt.
Ik voel dat wel aan.
Zoals in de sportschool zou ik diegene er dan bij betrekken.
Als die er voor het eerst is.
Van wel of niet vertrouwen is dan geen sprake. Dat doet er voor mij niet toe. Ik kan moeilijk iedereen gaan vertrouwen in het sociale leven. Ik vraag me ook niet af dan wat moet diegene van mij.
Wél in een andere context.
Dat maakt niet uit. Er is meer dan in het leven dan op een forum hangen.

Je zult het niet geloven, maar er blijken dus ook mensen te bestaan zonder humor. Ja, ik weet het, ik vond het ook schokkend! Maar dat heeft niet zoveel met introvertie te maken.

Ik voel dan totaal niet aan wat een ander voelt. Nooit gehad ook. Ik kan het wel redelijk zien tegenwoordig, maar dat heb ik echt moeten leren en dat moet ik ook echt actief doen.
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 13:08
Zoooo, wat een mensenkennis. :lol:
De uitslag is ENFP-A.
Ik moet wel zeggen dat ik een aantal keren in 2strijd was met die vragen. Dat is geen twijfelen. Maar je moet overal antwoord opgeven.

Zo, jij ook zoveel kilo kwijt, toen.
En spiermassa.
Het vreet ook aan je.
Het heeft mij allemaal weinig opgeleverd en moest weer komen waar ik eerst was.
Met meer 'klasse' bedoel ik dat ik mijn eigenwaarde was verloren omdat ik ex ging overtuigen om het weer te proberen. :facepalm:
Hoe ziek.

Jullie uitslag ga ik nog even nalezen. Als het hier ergens staat.
Ik heb een afspraak, moet vliegen anders. :cheer2:
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 13:08
Zoooo, wat een mensenkennis. :lol:
De uitslag is ENFP-A.
Ik moet wel zeggen dat ik een aantal keren in 2strijd was met die vragen. Dat is geen twijfelen. Maar je moet overal antwoord opgeven.

Zo, jij ook zoveel kilo kwijt, toen.
En spiermassa.
Het vreet ook aan je.
Het heeft mij allemaal weinig opgeleverd en moest weer komen waar ik eerst was.
Met meer 'klasse' bedoel ik dat ik mijn eigenwaarde was verloren omdat ik ex ging overtuigen om het weer te proberen. :facepalm:
Hoe ziek.

Jullie uitslag ga ik nog even nalezen. Als het hier ergens staat.
Ik heb een afspraak, moet vliegen anders. :cheer2:
Dat is meer, omdat ik niemand ken die zo schrijft en reageert als jij en ik niemand ken die die test gedaan heeft en ENFP heeft en voor een ENFJ ben je niet dromerig genoeg. Het was deduceren. Het is de bedoeling dat je antwoordt conform wat je normaal zou doen, niet de uitzonderingen.

Ik heb mijn ex uiteraard ook gevraagd om het weer te proberen, maar of dat nu zoveel met eigenwaarde te maken heeft. Ik ben ook eerder 3 jaar gestopt met roken, maar toen ben ik weer begonnen. Dat had op zich niet zoveel met eigenwaarde te maken. Ik was intrinsiek niet klaar om te stoppen. Zo is dat volgens mij ook als je verliefd bent en gedumpt wordt. Je lichaam schreeuwt om die serotonine, dus wil je naar je geliefde. Het is letterlijk ziek ja, maar meer ook niet.

De vraag is of je dat ook gedaan zou hebben als je veel minder verliefd was geweest en je werd gedumpt, want dan zou het wel eens een gebrek aan eigenwaarde zijn. Ik heb verder nog nooit achter iemand aangelopen, dus daar lag het bij mij iig niet aan. Heb je dat normaal ook dat je mensen gaat overtuigen dat je wel de moeite waard bent?
31-05-2018 19:46
Er is een verschil natuurlijk of je met iemand een relatie wil of gewoon neuken. Ik benoemde bewust ook intelligentie in combinatie met hoog testosteron gehalte, want die opgefokte bontkraagjes hebben weinig tussen de oren maar wel testosteron, en daar zou ik nooit iets mee hoeven. Die halen ook geen hoge positie in het leven, zelfs niet in de criminaliteit.
En ik noemde bewust een hoog testosterongehalte niet, omdat er mijns inziens geen verband is tussen een hoge positie en de hormoonspiegel en als er al een verband zou zijn kan je niet met zekerheid vaststellen of oorzaak is dan wel gevolg. Een man kan best zekerder worden van zichzelf door bijvoorbeeld een promotie. Daarnaast heb je voor het verwerven van een hoge positie ook bepaalde eigenschappen nodig die niet hormoongerelateerd zijn. Omstandigheden spelen natuurlijk ook een rol.

Ik kan een hoog testosterongehalte niet aflezen aan iemand. Als je het hebt over typisch masculien gedrag dan vraag ik me af in hoeverre dat gedrag gebaseerd is op hormonen. Zijn dat niet normen en waarden, opvoeding, eigenschappen etc?

Je zou dus nooit wat willen met een bontkraagje? En dat is vooral omdat er zo weinig tussen de oren zit? Ik denk dat je jouw oordeel moet baseren op basis van een kledingstuk, maar dat is een andere discussie. :P

Wat trok jou aan in die zelfverzekerde man? En was hij alleen maar leuk voor de neuk of zag je meer in hem?
Eslarealidad schreef:
31-05-2018 22:15
Zou je er wel mee kunnen leven?
Met wat? Het type waar ik bij ingedeeld ben? Een i-tje? Of dat ik misschien een e-tje ben? Met alles kan ik leven hoor. Mijn wereld vergaat niet zo snel. :D

Het heeft geen invloed op mijn zelfbeeld. Bij jou toch ook niet?

Wel makkelijk als je in een identiteitscrisis zit. Dan hoef je alleen maar te lezen wie je bent of wil zijn.
Als ik zo naar mijn relatie-verleden kijk, dan denk ik 'hoorde ik ook maar bij deze groep!'.
Glanzendhaar schreef:
01-06-2018 18:41
Als ik zo naar mijn relatie-verleden kijk, dan denk ik 'hoorde ik ook maar bij deze groep!'.
12 steden 13 ongelukken?
ooitverlegen schreef:
01-06-2018 18:43
12 steden 13 ongelukken?
Precies! Oké, het is allemaal ervaring, en je leert ervan, maar toch. Liever niet gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven