Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jah... ik heb geen leven he? Krijg je dat, dan wil je zelfs het virtuele hek openzetten en roepen: ‘Kom maar gekkies! Kom, kom.... kom gezellig bij tante Enn’.
enn wijzigde dit bericht op 02-06-2018 00:50
2.50% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-06-2018 00:49
Jah... ik heb geen leven he? Krijg je dat, dan wil je zelfs het virtuele hek openzetten en roepen: kom maar gekkies! Kom, kom.... kom gezellig bij tante Enn.
Ik bedenk me net dat het enige voordeel is dat het forum me nooit meer mijn nachtrust kost.
Nemaìn’ schreef:
02-06-2018 00:50
Ik bedenk me net dat het enige voordeel is dat het forum me nooit meer mijn nachtrust kost.
Euhm het is 0.50 dat is volgens een groot deel van de mensheid toch echt wel de tijd van het nemen van nachtrust.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
02-06-2018 00:51
Euhm het is 0.50 dat is volgens een groot deel van de mensheid toch echt wel de tijd van het nemen van nachtrust.
Ik kan morgen uitslapen!
*doet rondedansje*
:jump: :jump:

Ik ook! Wedden dat ik om 07.00 uur klaar wakker ben? Heee, slapen we zondag weer wat langer. Ofzo.
Ik ben nooit om 7 uur klaarwakker :(
Mmm... weetje? Misschien zijn wij nu wel de gekkies. Zitten we dan hier een beetje samen in de luchtledige nachtelijke krochten van het vivaforum te kletsen. :ugeek:

hek staat inmiddels wijdopen en wij maar kijken en wachten. :proud:
Oh en: mooie ava alixane!
Zag het net ergens anders en zet het maar even hier neer.
MevrouwJack schreef:
01-06-2018 21:08
nou weer een 'poezenalbum' bij de Lees Meer :facepalm:
O, ik heb '6x Doggy Style maar dan net ff anders'.

Ik heb dan ook een hond. Google weet echt allessss van je. En Viva Forum ook maak ik hieruit op :)
Enn schreef:
02-06-2018 01:03
Mmm... weetje? Misschien zijn wij nu wel de gekkies. Zitten we dan hier een beetje samen in de luchtledige nachtelijke krochten van het vivaforum te kletsen. :ugeek:

hek staat inmiddels wijdopen en wij maar kijken en wachten. :proud:
En iedereen zich maar afvragen waarom we maar niet door dat hek komen :rofl:
Enn schreef:
02-06-2018 01:05
Oh en: mooie ava alixane!
Zag het net ergens anders en zet het maar even hier neer.
Dank je wel Enn! :thumbsup:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Boselfje2 schreef:
02-06-2018 00:45
:rofl:

Zo ontzettend eens!
Afbeelding
Nemaìn’ schreef:
02-06-2018 01:07
En iedereen zich maar afvragen waarom we maar niet door dat hek komen :rofl:
:rofl:
Ja!

Heb lekker pruiken geplakt.
Slaap lekker allemaal!
Nemaìn’ schreef:
02-06-2018 00:40
Ik ben degene die altijd over het hek klimt. Geen sleutel dus.
.
Ik heb uit welingelichte bronnen dat je d'r ook ómheen kan.
In elk geval bij het hek aan de achterkant. :rofl:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Nouschi schreef:
01-06-2018 22:16
Ik wil nu écht geen sirene meer horen!! Hartstikke lief zo'n dag voor die kinderen maar ik word gek van die ambu's, politiewagens, brandweer etc!
Oh... DAT was het!!! Ik werd er ook gek van, zeker toen die helikopter maar boven ons huis bleef cirkelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo whats poppin’. :cheer:

Ik had vanochtend een 2 euro ontbijtje bij de Hema op.
Op de een of andere manier krijg ik er enorm veel honger van, en trek in ongezonde zooi. Alsof ik niets gegeten heb. Ik kon mezelf niet inhouden en ben dus naar de AH gelopen en daar sushi en een slagroom gebakje gekocht.
Ibelize schreef:
02-06-2018 11:10
Hallo whats poppin’. :cheer:

Ik had vanochtend een 2 euro ontbijtje bij de Hema op.
Op de een of andere manier krijg ik er enorm veel honger van, en trek in ongezonde zooi. Alsof ik niets gegeten heb. Ik kon mezelf niet inhouden en ben dus naar de AH gelopen en daar sushi en een slagroom gebakje gekocht.
Ik hoop dat je ervan hebt genoten!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-06-2018 11:15
Ik hoop dat je ervan hebt genoten!
Zekers! Zit nu voor de buis te genieten van Roland Garros.

Dit wordt een heerlijke zaterdag!! :hyper:
Ibelize schreef:
02-06-2018 11:30
Zekers! Zit nu voor de buis te genieten van Roland Garros.

Dit wordt een heerlijke zaterdag!! :hyper:
Zo hoort het, dat zijn de beste zaterdagen.
Life is short. Eat dessert first.
Lenn12345 schreef:
02-06-2018 01:06
O, ik heb '6x Doggy Style maar dan net ff anders'.

Ik heb dan ook een hond. Google weet echt allessss van je. En Viva Forum ook maak ik hieruit op :)
O_o

Ik heb een barbiereclame die mij wastips probeert te geven?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Blijkbaar is een 'zomervagina' hilarisch. Wist niet dat schaamlippen lachen. Weer iets geleerd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
02-06-2018 13:40
Blijkbaar is een 'zomervagina' hilarisch. Wist niet dat schaamlippen lachen. Weer iets geleerd!

Teen Vogue? Er mogen hier niet eens tieners komen :facepalm:
Oudblond schreef:
02-06-2018 13:40
o_o wat heeft viva nou weer voor onzin bedacht.
Mwoah, wat is er mis om jonge meiden nog ff wat extra tips te geven over hygiëne? Vergeet ook niet dat het een Amerikaanse site is.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
02-06-2018 14:31
Mwoah, wat is er mis om jonge meiden nog ff wat extra tips te geven over hygiëne? Vergeet ook niet dat het een Amerikaanse site is.
Jij klikt r op? @(
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven