Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Allemaal dankzij van Kooten en de Bie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-06-2018 17:17
Allemaal dankzij van Kooten en de Bie.
Van die dingen ja, van die dingen!
Ik ken batsen alleen in de betekenis van schoenen? Je werkbatsen aantrekken als je te werk gaat. o_o
pipo* wijzigde dit bericht op 02-06-2018 18:59
Reden: Autocorrect had er weer een zooitje van gemaakt
6.00% gewijzigd
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Pipo* schreef:
02-06-2018 18:41
Ik ken harsen allen in de betekenis van schoenen? Je werkbatsen aantrekken als je teveel gaat. o_o
Que?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
02-06-2018 17:24
Van die dingen ja, van die dingen!
Dus. Niet ja.
Vriendelijk.
Zo duidelijker Enn?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Barry Atsma heeft niet voor niets Barry Batsmemaar als bijnaam.
Vriendelijk.
Hebben jullie dat ook altijd, dat als er in de OP van een topic staat "niet reageren als je x, y of z niet doet" of "alleen voor mensen die a, b of c doen" dat je dan wel heel graag wilt reageren, ook al zit je bij een heel andere letter van het alfabet?
Nee, nooit.
Ik heb een heel groot autoriteitsprobleem, denk ik.
vrouwjagersma schreef:
02-06-2018 20:24
Hebben jullie dat ook altijd, dat als er in de OP van een topic staat "niet reageren als je x, y of z niet doet" of "alleen voor mensen die a, b of c doen" dat je dan wel heel graag wilt reageren, ook al zit je bij een heel andere letter van het alfabet?
Altijd.

Of dat er dan staat 'alleen serieuze reacties graag', dan MOET ik er gewoon even overheen met iets totaal onzinnigs.
Gelukkig. Ik doe het meestal niet, maar dat kost me echt moeite.
Lady*Voldemort schreef:
02-06-2018 20:32
Altijd.

Of dat er dan staat 'alleen serieuze reacties graag', dan MOET ik er gewoon even overheen met iets totaal onzinnigs.
Of als er in de titel 'overdrijf ik?' staat. Dan wil ik altijd zeggen. Ja, vreselijk. Zonder de op te hebben gelezen. Gelukkig lees ik altijd de op, laatst een topic waar dat heel ongepast zou zijn geweest.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrouwjagersma schreef:
02-06-2018 20:35
Gelukkig. Ik doe het meestal niet, maar dat kost me echt moeite.
Ik doe het meestal wel. Ze vragen er gewoon om.
Life is short. Eat dessert first.
vrouwjagersma schreef:
Yes.
En hoe dichter ik bij de ongewenste letters zit, hoe sterker de neiging om dan juist te reageren.
En ik heb geen autoriteitsprobleem.
Autoriteiten hebben wel vaak een probleem met mij. :nut:
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Tuurlijk reageer je dan! Wat denken ze wel niet. Ons een beetje voorschrijven wanneer en hoe we moeten reageren? Dacht het niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
vrouwjagersma schreef:
Ik reageer dan juist,
Ik heb een fiks autoriteitsprobleem.
Pipo* schreef:
02-06-2018 19:00
Zo duidelijker Enn?
Yup! :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
02-06-2018 21:26
Afbeelding
:D (6)

Heb helegaar geen autoriteitsprobleem, ik word uitgenodigd.
Nou zeg is dat weer in een Bad Gateway? Krijgen we dat gelazer weer.
_Inkie_ schreef:
02-06-2018 22:56
Nou zeg is dat weer in een Bad Gateway? Krijgen we dat gelazer weer.
Yep!
Life is short. Eat dessert first.
's Nachts is het ook altijd vreselijk druk hier, daar komt het allemaal door.
Nou omdat jullie vannacht zo druk hebben gedaan werkt het forum nog steeds niet fatsoenlijk. Of ja nog minder fatsoenlijk dan anders zeg maar. Dus.
Loopt dat SaysWho eigenlijk nog een beetje? :proud:
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven