Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
03-06-2018 14:06
Had niet gehoeven. Dan had ik het eerst wel gevraagd.
Oké, kijk maar 😉 Een beetje meer bemensing kunnen we daar wel gebruiken.
Even snel een overzichtje van topictitels.

Het is uit
Wat vinden jullie vet irritant.
Ik wil gewoon niet werken
Twijfels
Eenzaam en gefrustreerd
Hij liegt

Wat een graftakkenstemming heerst er hier momenteel zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha ik wist bij het zien van de titel dan ook meteen van wie het nieuwste topic was ;-D
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
04-06-2018 20:43
Haha ik wist bij het zien van de titel dan ook meteen van wie het nieuwste topic was ;-D
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
04-06-2018 20:32

Het is uit
Twijfels
Eenzaam en gefrustreerd
Hij liegt

Nouschi!
Ja die ook tuuluk. ;-D
(6)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enn schreef:

Het is uit
Twijfels
Eenzaam en gefrustreerd
Hij liegt

Het leek wel een themadagje liegen en roken.
Enn schreef:

Het is uit
Twijfels
Eenzaam en gefrustreerd
Hij liegt

Hij is de ware
Waar worden jullie blij van
Mijn werk is zó leuk, deel het hier!
Zekerheid
Geliefd en gelukkig
Eendje spesiaal voor Noesjie
Help, hij is eerlijk.

Mwow, klinkt saai.

Het is gewoon tijd voor een rel die dagenlang mag duren.
Zoeentje waar de kinderen die nu nog geboren moeten worden later last van hebben omdat ze de ontstane vetes niet begrijpen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
04-06-2018 22:16

Zoeentje waar de kinderen die nu nog geboren moeten worden later last van hebben omdat ze de ontstane vetes niet begrijpen.
:HA:

Inderdaad!
feow schreef:
04-06-2018 22:16

Het is gewoon tijd voor een rel die dagenlang mag duren.
:rofl:

Eens! Maar dat mag hier niet meer. Jammerdebammer.
Oh en feow! Ik liep een uur of wat geleden langs een weiland met van die lammen (EDIT: kom er maar in! )alweer wat ouder zijn. Een van die beesten was me daar aan het springen en bokken. Ik moest gelijk aan een ava denken die ik ooit voor jou heb gemaakt en ondertussen ben ik blijven staan en moest hardop lachen om dat stomme beest.

In een notendop: ik ben aan lekker aan het lopen en denk aan het vivaforum :nut: :proud:
enn wijzigde dit bericht op 05-06-2018 00:20
15.79% gewijzigd
Enn schreef:
05-06-2018 00:10
Oh en feow! Ik liep een uur of wat geleden langs een weiland met van die lammen die alweer wat ouder zijn. Een van die beesten was me daar aan het springen en bokken. Ik moest gelijk aan een ava denken die ik ooit voor jou heb gemaakt en ondertussen ben ik blijven staan en moest hardop lachen om dat stomme beest.

In een notendop: ik ben aan lekker aan het lopen en denk aan het vivaforum :nut: :proud:
ik snap er geen reet van. waarom lig je niet in bed?
S-Meds schreef:
05-06-2018 00:14
ik snap er geen reet van. waarom lig je niet in bed?
Jij ligt er toch ook niet in? En van lammeren snap je toch geen reet.
Enn schreef:
05-06-2018 00:16
Jij ligt er toch ook niet in? En van lammeren snap je toch geen reet.
vanmiddag nog een vracht naar de slacht gebracht

maar buiten lopen op dit tijdstip als vrouw alleen is vragen om problemen
Jah... ben gerimpeld, oud en stink.
Die voordelen heb ik.
Enn schreef:
05-06-2018 00:20
Jah... ben gerimpeld, oud en stink.
Die voordelen heb ik.
ben jij mij
Enn schreef:
05-06-2018 00:10
Oh en feow! Ik liep een uur of wat geleden langs een weiland met van die lammen (EDIT: kom er maar in! )alweer wat ouder zijn. Een van die beesten was me daar aan het springen en bokken. Ik moest gelijk aan een ava denken die ik ooit voor jou heb gemaakt en ondertussen ben ik blijven staan en moest hardop lachen om dat stomme beest.

:flirting:

Ik moet bekennen dat ik elke keer dat ik bij een hond denk : 'hou je bek beest, anders draai ik je nek om tot je achterstevoren blaft' ook aan het forum zou moeten denken.
Gelukkig denk ik nooit van die anti-pacifistische dingen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dan heb jij duidelijk niet onze buurhonden :proud: Dan zou je dat op een gegeven moment wel gaan denken volgens mij. We worden stipt om zeven uur elke dag wakker van de honden-en-viswijf-wekker.
Man en ik zijn sinds gisteren terug van vakantie.

We balen als een stekker, ik zou zo terug willen.
En nou is de banaan weer een handjobpiemel. Ik kan echt nooit meer fruit eten :|
Ik sleep Viva voor de rechter ivm scheurbuik.
https://m.youtube.com/watch?v=0Rm8ZWuLa ... fullscreen
5 lees ook over seks.
Als ik wakker word van een nare droom en even ga forummen om mijn gedachten te verzetten, is nu dus het eerste wat ik zie een bananenpiemel op de homepage :facepalm:
Nemaìn’ schreef:
06-06-2018 00:19
5 lees ook over seks.
Dat zul je dan wel verdiend hebben. :roll:
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven