Stamcafe XXXII
dinsdag 5 juni 2018 om 13:38
dinsdag 5 juni 2018 om 16:20
Huh? Ik had een hele post getypt maar hij is niet geplaatst. Weird.
Ik zit lekker met een koel drankje op een terras aan het water op een tropisch eiland. En ik hoef helemaal niks! Nou ja, weinig. Heerlijk is t!
Lilly gecondoleerd. En ik hoop dat je jurk op tijd is.
Fijn dat je hoofdpijn over is Aza! Hoop dat t bij Dolfje ook snel voorbij is.
Blond, sterkte met lunchen. Zit daar echt niks in de buurt? Gat in de markt met al die kantoren!
Ik zit lekker met een koel drankje op een terras aan het water op een tropisch eiland. En ik hoef helemaal niks! Nou ja, weinig. Heerlijk is t!
Lilly gecondoleerd. En ik hoop dat je jurk op tijd is.
Fijn dat je hoofdpijn over is Aza! Hoop dat t bij Dolfje ook snel voorbij is.
Blond, sterkte met lunchen. Zit daar echt niks in de buurt? Gat in de markt met al die kantoren!
The owls are not what they seem
dinsdag 5 juni 2018 om 17:59
woensdag 6 juni 2018 om 08:11
Veel plezier vakantielady
Gecondoleerd lilly. Plan B staat je vast ook heel goed. Ik hoop voor je dat A er toch nog op tijd is.
Ik geef Blond even een beetje in haar enkels. Ik hoorde dat ze opstartproblemen heeft.
En een knuf voor dappere Aza.
De groeten aan Dolfje en Watervrouw. Ik heb niet echt goed teruggelezen.
Ik ga vanochtend weer mantelzorgen, de trouwreportage eindelijk af maken en de tijd die over is he le maal niks doen.
Gecondoleerd lilly. Plan B staat je vast ook heel goed. Ik hoop voor je dat A er toch nog op tijd is.
Ik geef Blond even een beetje in haar enkels. Ik hoorde dat ze opstartproblemen heeft.
En een knuf voor dappere Aza.
De groeten aan Dolfje en Watervrouw. Ik heb niet echt goed teruggelezen.
Ik ga vanochtend weer mantelzorgen, de trouwreportage eindelijk af maken en de tijd die over is he le maal niks doen.
woensdag 6 juni 2018 om 09:30
Ik ben intussen op kantoor en heb al een klachtentelefoontje van 20 minuten gesust. Klant had gelijk hoor, maar daar moet ik mijn collega nog van overtuigen. En die kan mij sowieso al in brand piesen, dussss.....
Thanks voor de beetjes en de ernergie!
Thanks voor de beetjes en de ernergie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 juni 2018 om 09:34
En jij pist cement dus bye bye collega
woensdag 6 juni 2018 om 09:38
woensdag 6 juni 2018 om 09:39
Hoe is het met je hoofdpijn?dolfje schreef: ↑06-06-2018 09:38Ik was vroeg wakker en hoef pas over een uurtje een paar uurtjes naar mijn werk. Rustig weekje. Lekker met dit weer.
Dan boodschappen doen en verder ook niet veel vandaag. Wil vast wat inpakken voor de vakantie.
Sterkte met de collega Oudblond.
Groetjes terug Katjies