Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog niet. Ik pak zo nog een paracetamol (of 2) en hoop dat het daarmee opgelost is.
Lilly: ik heb brood in de rooster gedaan en dat eet ik met kaas. Had ook nog een banaan en een oplossoepje. En ik ga vroeg naar huis vandaag, dus komt wel goed. Heb je al een jurk gesignaleerd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Voorheen was die salade best lekker van de Ah maar hij is laatst veranderd merkte ik ook. Inderdaad zurig.

Ik heb ook al de hele dag hoofdpijn. Zit in de stopweek dus daar ligt het waarschijnlijk aan maar fijn is anders.
Zonder pcm is m'n hoofdpijn ineens verdwenen. Althans, daar lijkt het nu op.
Zo fijn..
Huh? Ik had een hele post getypt maar hij is niet geplaatst. Weird.

Ik zit lekker met een koel drankje op een terras aan het water op een tropisch eiland. En ik hoef helemaal niks! Nou ja, weinig. Heerlijk is t!

Lilly gecondoleerd. En ik hoop dat je jurk op tijd is.

Fijn dat je hoofdpijn over is Aza! Hoop dat t bij Dolfje ook snel voorbij is.
Blond, sterkte met lunchen. Zit daar echt niks in de buurt? Gat in de markt met al die kantoren!
The owls are not what they seem
Jaloers op Lady! :P
Ik ben ook jaloers!
Zo, snel naar huis. Half 9 bij de bios voor 2 films
Oew Lady dat klinkt heerlijk! Fijn voor je!
Ik kan gaan lunchen bij IKEA, maar dat is met lunchtijd gewoon overvol. Of tankstationbroodjes eten en dan houdt het hier inderdaad op.
Fijn dat je filmplannen door kunnen gaan Fruitje!
Ik mis Konijntje!
Oudblond schreef:
05-06-2018 18:00
Ik mis Konijntje!
Ik ook!
The owls are not what they seem
Ik ook!
Nog geen jurk gezien, verwachte leverdatum donderdag :| heb voor de zekerheid nog maar een andere gekocht vandaag.

Fijne vakantie Lady! Denk je aan ons terwijl je aan de cocktails zit? :proud:

Hunnie is vast heerlijk aan het genieten van haar nieuwe job :)
Dat denk ik ook, nieuwe job, andere omgeving. Konijn meldt zich snel, maar ik mis haar wel!
Altijd plan B hebben. Doe je goed Lilly!
Veel plezier vakantielady :sun:

Gecondoleerd lilly. Plan B staat je vast ook heel goed. Ik hoop voor je dat A er toch nog op tijd is.

Ik geef Blond even een beetje in haar enkels. Ik hoorde dat ze opstartproblemen heeft.

En een knuf voor dappere Aza.

De groeten aan Dolfje en Watervrouw. Ik heb niet echt goed teruggelezen.

Ik ga vanochtend weer mantelzorgen, de trouwreportage eindelijk af maken en de tijd die over is he le maal niks doen.
Klinkt goed, helemaal niks doen Katjies!
Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Optie 2 is een beschaafde polkadot.
Ook prima en daarna nog makkelijk te dragen op kantoor.

Hier ook opstartenergie voor Blond
:koffie:

Hoe was de film Aza?
Ik ben intussen op kantoor en heb al een klachtentelefoontje van 20 minuten gesust. Klant had gelijk hoor, maar daar moet ik mijn collega nog van overtuigen. En die kan mij sowieso al in brand piesen, dussss.....
Thanks voor de beetjes en de ernergie!
Oudblond schreef:
06-06-2018 09:30
Ik ben intussen op kantoor en heb al een klachtentelefoontje van 20 minuten gesust. Klant had gelijk hoor, maar daar moet ik mijn collega nog van overtuigen. En die kan mij sowieso al in brand piesen, dussss.....
Thanks voor de beetjes en de ernergie!
En jij pist cement dus bye bye collega :yes:
Ik was vroeg wakker en hoef pas over een uurtje een paar uurtjes naar mijn werk. Rustig weekje. Lekker met dit weer.
Dan boodschappen doen en verder ook niet veel vandaag. Wil vast wat inpakken voor de vakantie.

Sterkte met de collega Oudblond.
Groetjes terug Katjies
dolfje schreef:
06-06-2018 09:38
Ik was vroeg wakker en hoef pas over een uurtje een paar uurtjes naar mijn werk. Rustig weekje. Lekker met dit weer.
Dan boodschappen doen en verder ook niet veel vandaag. Wil vast wat inpakken voor de vakantie.

Sterkte met de collega Oudblond.
Groetjes terug Katjies
Hoe is het met je hoofdpijn?
Nog lichtelijk aanwezig. Ben verdorie nog steeds niet ongesteld. Zit in de stopweek en dacht dat is dan mooi klaar voor we zaterdag op vakantie gaan maar niks. En vorige maand (of iets eerder) kwam het zomaar ineens.
dolfje schreef:
06-06-2018 09:50
Nog lichtelijk aanwezig. Ben verdorie nog steeds niet ongesteld. Zit in de stopweek en dacht dat is dan mooi klaar voor we zaterdag op vakantie gaan maar niks. En vorige maand (of iets eerder) kwam het zomaar ineens.
Irritant :swear:
Ja behoorlijk!

Ik zat net buiten te lezen maar het is me te heet hier op ons terras dus ben weer even naar binnen gegaan.
Straks als de zon iets meer weg is misschien weer even.
Rond het middaguur met boodschappen sjouwen was niet zo'n jofele planning... Daarna een tijd lang niks gedaan. Morgen weer braaf werken, maar da's binnen met (inmiddels weer/nog steeds) werkende airco en zonweringsspul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven