Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mij maakt het verder niet heel erg veel uit, ik hanteer bij elk topic het standpunt "er is altijd wel ergens iemand die in diezelfde situatie zit", maar ik zie ook heel veel mensen die dingen zeggen als "ik vertrouw op flatverkopen", of sterker nog, iemand als flatverkopen zelf die uit oprechte meelevendheid gaat helpen.
Voor dat topic had volgens mij nog helemaal niemand van die flatverkopen gehoord ook al staat ze hier blijkbaar al langer ingeschreven.
redbulletje schreef:
12-06-2018 23:01
Voor dat topic had volgens mij nog helemaal niemand van die flatverkopen gehoord ook al staat ze hier blijkbaar al langer ingeschreven.
Ik heb haar al eerder gelezen, ik kende haar wel.
Am Yisrael Chai!
Ik denk dat het komt door de straling die weerkaatst van dat ' Viva zal wel een artikel willen maken over goedgelovigheid' aluhoedje.

Dat, of gewoon collectieve zin in de goede kracht die het forum soms kon en kan zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
fashionvictim schreef:
Ik heb haar al eerder gelezen, ik kende haar wel.
Ja hoor, ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mij maakt het idd niets uit. Ze is zwanger, ze heeft hulp nodig en het maakt niet uit hoe ze in de problemen gekomen is. Het verhaal klopt zeker niet, dat ziet toch iedereen? Mag ze daardoor dan geen hulp krijgen? Wat mij betreft wel dus.
Life is short. Eat dessert first.
redbulletje schreef:
jawel
haar eerste topic ging over het verkopen van haar flat
redbulletje schreef:
Ik wel hoor. Al vaak tegengekomen hier.
fashionvictim schreef:
12-06-2018 22:58
Ik reageer vanwege dezelfde reden dat ik het aan het begin van het topic juist voor TO opnam: omdat er heel veel mensen heel erg weinig weten van hoe bewindvoering werkt.
En dat is precies waarom ik jouw posts heel erg waardeer, voel je beslist niet aangesproken! Jouw kritische houding komt voort uit je eigen (ruime) ervaring. Maar de meesten roepen maar wat (en blijven maar roepen).

Overigens hou ik de optie open dat het verhaal van TO wel klopt, ondanks jouw overtuiging dat het niet kan kloppen. Het zou de niet de eerste keer zijn dat het onmogelijke toch mogelijk blijkt. En daarnaast hou ik op basis van o.a. jouw posts de optie open dat TO's verhaal niet helemaal klopt, wat daar de reden ook van mag zijn. Ik sluit onhandigheid/onwetendheid van TO ook niet uit, maar ik denk persoonlijk niet dat ze een gewiekste oplichtster is.
En Koi, wie zouden dan die zogenaamde ‘vaste’ forummers zijn? Er wordt hier om de haverklap gewisseld van nicks en recent is er een hele uittocht geweest van forummers die tot dan toe, redelijk lang dezelfde nicknames hadden. Ik geloof wat jij zegt dan weer niet zo. Mensen kunnen over het algemeen vrij goed denken voor zichzelf.
enn wijzigde dit bericht op 12-06-2018 23:10
0.15% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
12-06-2018 23:04
Mij maakt het idd niets uit. Ze is zwanger, ze heeft hulp nodig en het maakt niet uit hoe ze in de problemen gekomen is. Het verhaal klopt zeker niet, dat ziet toch iedereen? Mag ze daardoor dan geen hulp krijgen? Wat mij betreft wel dus.
Dat vind ik oprecht heel erg lief. En ook heel erg niet-Viva, over het algemeen is men hier juist heel erg zwart wit en rechtlijnig. Zelfs bij situaties waarin heel duidelijk is dat er een dader en een slachtoffer is weet men hier op Viva er nog wel van te maken dat het als slachtoffer toch je eigen schuld is.

In dat licht bezien is jouw houding heel erg a-typisch maar wel hartverwarmend.
Am Yisrael Chai!
Lief, FV! Ik ben ook niet zo naïef als sommigen hier denken hoor. Vaak vind ik gewoon dat iedereen hulp verdient die hulp nodig heeft. En als ik dan eens kan helpen, doe ik dat.
Oudblond schreef:
12-06-2018 18:33
Na de update ivm spoedeisende gyn hulp krab ik me toch even achter mijn oren.
Die update heb ik net gemist, mag ik een kleine samenvatting?
redbulletje schreef:
Ikke wel hoor.
lise1985 schreef:
12-06-2018 23:46
Die update heb ik net gemist, mag ik een kleine samenvatting?
Nee, want dat is ivm de privacy van TO weggehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lees dat topic niet, dus ik weet alleen wat ik hier op Napraat lees en dat komt wel heel opvallend overeen met een situatie die ik zeer recent op tv zag.
Echt, een dag (mss 2) voordat dit topic geopend werd.
Die vrouw had echt duidelijk geen idee wat haar overkwam en hoe haar eigen bewindvoering in elkaar zat.
Geen idee dus verder, maar ik denk dat zelfs mensen die in die situatie zitten lang niet altijd weten hoe het werkt of zaken verkeerd inschatten.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
.
anoniem_368366 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 08:47
Reden: Tmi
99.31% gewijzigd
Solomio schreef:
13-06-2018 08:02
Ik lees dat topic niet, dus ik weet alleen wat ik hier op Napraat lees en dat komt wel heel opvallend overeen met een situatie die ik zeer recent op tv zag.
Echt, een dag (mss 2) voordat dit topic geopend werd.
Die vrouw had echt duidelijk geen idee wat haar overkwam en hoe haar eigen bewindvoering in elkaar zat.
Geen idee dus verder, maar ik denk dat zelfs mensen die in die situatie zitten lang niet altijd weten hoe het werkt of zaken verkeerd inschatten.
Joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:mrgreen:
Nouschi schreef:
13-06-2018 08:10
Joh.
Open deur? Wat? :roll:
Solomio schreef:
13-06-2018 08:12
Open deur? Wat? :roll:
Yep. Was uiteraard ook al aan de orde geweest. :-D
Nouschi schreef:
13-06-2018 08:14
Yep. Was uiteraard ook al aan de orde geweest. :-D
Aha.
Ik kan uiteraard niet inschatten welke zaken niet kloppen, maar ik zie irl mensen zo vaak dingen verkeerd begrijpen dat ik dat dan weer niet zo snel een reden vind om het niet te geloven.
Mss zelfs integendeel: als je weet hoe de wereld in elkaar zit kom je minder snel in de problemen.
Solomio schreef:
13-06-2018 08:17
Aha.
Ik kan uiteraard niet inschatten welke zaken niet kloppen, maar ik zie irl mensen zo vaak dingen verkeerd begrijpen dat ik dat dan weer niet zo snel een reden vind om het niet te geloven.
Nee klopt. We wachten rustig af. Zoals RB zegt, in het ziekenhuis is gratis wifi dus we zullen wel de ene na de andere update krijgen vandaag :lol:
Gelukkig ben ik de komende twee dagen vrij. Ik moet de lotgevallen van mijn tientje natuurlijk wel op de voet kunnen volgen niewaar :D
Lady*Voldemort schreef:
13-06-2018 08:54
Gelukkig ben ik de komende twee dagen vrij. Ik moet de lotgevallen van mijn tientje natuurlijk wel op de voet kunnen volgen niewaar :D
Precies :rofl:
fashionvictim schreef:
12-06-2018 23:08
Dat vind ik oprecht heel erg lief. En ook heel erg niet-Viva, over het algemeen is men hier juist heel erg zwart wit en rechtlijnig. Zelfs bij situaties waarin heel duidelijk is dat er een dader en een slachtoffer is weet men hier op Viva er nog wel van te maken dat het als slachtoffer toch je eigen schuld is.

In dat licht bezien is jouw houding heel erg a-typisch maar wel hartverwarmend.
Gelukkig zijn er meer forummers als Roos. Je moet ze echter wel weten te vinden tussen de victim-blamers.

Ik word af en toe doodmoe van die steeds weer terugkerende, nutteloze reacties:

Had je zijn browsergeschiedenis maar niet moeten bekijken.

Waarom heb je überhaupt kinderen met hem gekregen?

Zucht :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven