Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 13 juni 2018 om 16:10
Jij bent dus nog wel dapper doorgegaan Depster, wat goed!
Je spreekt dus nog regelmatig af met een date die heeft aangegeven het vriendschappelijk te willen houden?
Als je hem leuker gaat vinden lijkt me dat wel lastig idd..
Heb je nog dates op de planning?
Je spreekt dus nog regelmatig af met een date die heeft aangegeven het vriendschappelijk te willen houden?
Als je hem leuker gaat vinden lijkt me dat wel lastig idd..
Heb je nog dates op de planning?
depster schreef: ↑13-06-2018 07:54Oké ged...De date die had geroepen toch liever vriendschappelijk met elkaar om te gaan...begin ik langzaamaan toch leuker te vinden. Lekker typerend, want meneer is nogal onbereikbaar emotioneel gezien.
Maar goed, misschien is het een opvlieging..ondertussen date ik rustig door..Mocht er nog iets leuks voorbij komen dan.
woensdag 13 juni 2018 om 18:24
Kopstoot, ja het is wel gewoon een leuke gozer om mee om te gaan. Het was ook niet mijn bedoeling hoor om hem leuker te gaan vinden, maar..ja it happend haha. Ik spreek hem niet veel, dus opzich valt t nog mee met lastigheid. Ik weet ook niet hoe het een volgende keer gaat zijn (dus ja we gaan nog wel vaker afspreken)
woensdag 13 juni 2018 om 19:13
Het valt me op dat daten steeds meer een sollicitatieprocedure lijkt om een openstaande vacature op te vullen. Ik zie het veel simpeler: je ontmoet mensen en vanuit daar zie je wel. Sommige mensen verwachten zoveel van de ander terwijl ze zelf met gesloten hart daten. Het is ook niet reëel om van een onbekende man/vrouw verwachtingen te hebben of er meteen liefde in te zien. Elke fase van daten en liefde is spannend en waardevol, op deze manier groeit er liefde of niet. Durf kwetsbaar en open te zijn dan kan de liefde het beste stromen.
anoniem_366979 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 22:01
0.55% gewijzigd
woensdag 13 juni 2018 om 21:18
Ja kan pima natuurlijk, vriendschappen kunnen ontstaan via welke manier dan ook.
Maar je bent daarnaast nog wel aan het Tinderen?
Maar je bent daarnaast nog wel aan het Tinderen?
depster schreef: ↑13-06-2018 18:24Kopstoot, ja het is wel gewoon een leuke gozer om mee om te gaan. Het was ook niet mijn bedoeling hoor om hem leuker te gaan vinden, maar..ja it happend haha. Ik spreek hem niet veel, dus opzich valt t nog mee met lastigheid. Ik weet ook niet hoe het een volgende keer gaat zijn (dus ja we gaan nog wel vaker afspreken)
woensdag 13 juni 2018 om 21:24
Ik snap helemaal wat je zegt, maar een side note is wel dat door resultaten uit het verleden het moeilijker is om jezelf vanaf het begin open te stellen. Toen ik nog een groentje was (kuch) vloog ik de ene na de andere relatie in, moeiteloos. Zonder Tinder, maar enkel real life ontmoetingen.
Naarmate je teleurstellingen te verwerken krijgt op het gebied van relaties wordt dat gewoon lastiger. Je wilt niet meer gekwetst worden. Je kwetsbaar opstellen is wel nodig, maar dat vertrouwen moet eerst groeien.
Naarmate je teleurstellingen te verwerken krijgt op het gebied van relaties wordt dat gewoon lastiger. Je wilt niet meer gekwetst worden. Je kwetsbaar opstellen is wel nodig, maar dat vertrouwen moet eerst groeien.
Roodkapjeendewolf schreef: ↑13-06-2018 19:13Het valt me op dat daten steeds meer een sollicitatieprocedure lijkt om een openstaande vacature op te vullen. Ik zie het veel simpeler: je ontmoet mensen en vanuit daar zie je wel. Sommige mensen verwachten zoveel van de ander terwijl ze zelf met gesloten hart daten. Het is ook niet reëel om van een ontkende man/vrouw verwachtingen te hebben of er meteen liefde in te zien. Elke fase van daten en liefde is spannend en waardevol, op deze manier groeit er liefde of niet. Durf kwetsbaar en open te zijn dan kan de liefde het beste stromen.
woensdag 13 juni 2018 om 21:27
woensdag 13 juni 2018 om 22:00
@kopstoot dat begrijp ik maar vertrouwen begint wel bij jezelf. Ik heb een extreem nare ervaring meegemaakt op gebied van verlaten worden en afwijzing en toch besloot ik om te blijven vertrouwen en dan bedoel ik vooral in mezelf: op mijn eigen intuïtie en talent , op de goedheid van de mens en vooral het vertrouwen in mijn draagkracht, het vertrouwen dat ik een nieuwe teleurstelling heus weer kan dragen. Liefde is leven en dat gepaard met geluk en verdriet. Alle mechanismes om hartepijn te voorkomen sabboteerd de liefde.
woensdag 13 juni 2018 om 22:04
Prachtig gesproken, in theorie helemaal mee eens en dat meen ik echt.
Maar vertel, hoe werkt dat in de praktijk voor je?
Maar vertel, hoe werkt dat in de praktijk voor je?
Roodkapjeendewolf schreef: ↑13-06-2018 22:00@kopstoot dat begrijp ik maar vertrouwen begint wel bij jezelf. Ik heb een extreem nare ervaring meegemaakt op gebied van verlaten worden en afwijzing en toch besloot ik om te blijven vertrouwen en dan bedoel ik vooral in mezelf: op mijn eigen intuïtie en talent , op de goedheid van de mens en vooral het vertrouwen in mijn draagkracht, het vertrouwen dat ik een nieuwe teleurstelling heus weer kan dragen. Liefde is leven en dat gepaard met geluk en verdriet. Alle mechanismes om hartepijn te voorkomen sabboteerd de liefde.
donderdag 14 juni 2018 om 01:10
Dit is voor mij de praktijk. Ik blijf dicht bij mezelf en ben open wie ik ben waardoor mensen dichtbij kunnen komen. In de liefde ben ik dankbaar wat ik krijg en kan geven, ik focus me op het hier en nu zonder verwachtingen. Ik vertrouw op mijn intuïtie en kracht dat de juiste mensen, met een bepaald doel, op mijn pad komen en dat ik afscheid neem als het klaar is.
donderdag 14 juni 2018 om 07:18
@Kopstoot; Ja ik ben nog steeds aan het tinderen. In de tussentijd nog 1 date gehad. Maar was niet veel bijzonders. Momenteel twee gesprekken die wel gezellig zijn, dus we gaan het zien.
@Roodkapje; Je hebt gelijk hoor wbd sollicitatieprocedure. Ik maak mij er ook schuldig aan, maar het is ook zo makkelijk. Met 1 tik kan je gewoon verder naar een 'betere match'. Daarnaast moet ik wel iets van een 'iets' ervaren tijdens de eerste date wil ik een volgende date.
Verder goed dat je zo op je intuitie kan vertrouwen. Ik ben daar nog niet, ook giga gekwets door mensen in het verleden en tja.. Dat helpt inderdaad niet mee. Ik heb bepaalde ideeen over contact hebben, vind het prima als men daar andere ideeen over heeft.. Maar lastig vind ik dat wel
@Roodkapje; Je hebt gelijk hoor wbd sollicitatieprocedure. Ik maak mij er ook schuldig aan, maar het is ook zo makkelijk. Met 1 tik kan je gewoon verder naar een 'betere match'. Daarnaast moet ik wel iets van een 'iets' ervaren tijdens de eerste date wil ik een volgende date.
Verder goed dat je zo op je intuitie kan vertrouwen. Ik ben daar nog niet, ook giga gekwets door mensen in het verleden en tja.. Dat helpt inderdaad niet mee. Ik heb bepaalde ideeen over contact hebben, vind het prima als men daar andere ideeen over heeft.. Maar lastig vind ik dat wel
donderdag 14 juni 2018 om 08:40
Natuurlijk wil je “iets” ervaren tijdens een date maar het feit dat je als vreemde tegenover elkaar zit met een (onbewuste) checklist en wederzijdse verwachting van mogelijk “relatiemateriaal” maakt dat zo’n omtmoeting bijna kansloos is.
Volgens mij werkt het beter om vooral dichtbij jezelf te zijn, open te staan en te voelen of het in het hier en nu , binnen de omstandigheden prikkelt én of je iets van de persoon of situatie kunt leren.
Ook na een aantal dates willen de meeste mensen te snel willen weten waar “het” naar toe gaat omdat ze bang zijn om te investeren en het hart te verliezen aan de verkeerde man/vrouw. Maar dat is niet de formule. Je opent je hart voor jezelf. Om het leven en de liefde te laten stromen! Hierdoor maak je mooie, bijzondere, leerzame momenten mee en als je gekwetst raakt dan vertrouw je op je eigen kunnen en draagkracht.
Volgens mij werkt het beter om vooral dichtbij jezelf te zijn, open te staan en te voelen of het in het hier en nu , binnen de omstandigheden prikkelt én of je iets van de persoon of situatie kunt leren.
Ook na een aantal dates willen de meeste mensen te snel willen weten waar “het” naar toe gaat omdat ze bang zijn om te investeren en het hart te verliezen aan de verkeerde man/vrouw. Maar dat is niet de formule. Je opent je hart voor jezelf. Om het leven en de liefde te laten stromen! Hierdoor maak je mooie, bijzondere, leerzame momenten mee en als je gekwetst raakt dan vertrouw je op je eigen kunnen en draagkracht.
donderdag 14 juni 2018 om 11:45
Roodkapjeendewolf schreef: ↑14-06-2018 08:40Natuurlijk wil je “iets” ervaren tijdens een date maar het feit dat je als vreemde tegenover elkaar zit met een (onbewuste) checklist en wederzijdse verwachting van mogelijk “relatiemateriaal” maakt dat zo’n omtmoeting bijna kansloos is.
Tot dusver mee eens. Ik heb gelukkig nog nooit een checklist gemaakt of gehanteerd.
De waarheid is wel dat mensen daten omdat ze iets willen, de een wil seks, de ander wil een relatie en weer een ander wil gewoon nieuwe mensen ontmoet. Als je alleen maar in het moment wilt leven, dan moet je niet op een dating app gaan staan. Want je bent daar voor een reden en je hoopt iemand te ontmoeten waar het mee matcht. Dat willen we allemaal. En ja, ook iedereen weet dat je een gebroken hart overleeft, we all have been there. Ik ben zelf vrij open en easy going op dates. Het wordt wat lastiger als iemand echter dichterbij komt. Ik ben graag alleen en ook al jaren single dus ik date niet omdat ik bang ben alleen te eindigen o.i.d. Mijn leven is leuk en rijk aan vrienden en geluksmomenten, daar heb ik geen relatie voor nodig gelukkig. Ook zou ik geen 24/7 relatie willen, maar wellicht een latrelatie. In mijn geval kom ik hierdoor juist vaak te sterk en onafhankelijk over wat sommige mannen intimideert. Het is ook nooit goed...![]()
donderdag 14 juni 2018 om 14:17
@kopstoot. Je staat op een datingapp omdat je mensen wilt ontmoeten/flirten en mogelijk vloeit daar iets uit. Ik geloof niet zo dat je alleen date om een relatie te scoren, dat maakt het vaak zo zwaar en beladen waardoor er een druk ontstaat. Een relatie is geen vast format maar een uitkomt van elkaar héél leuk vinden. De bekende onderzoekende vraag aan elkaar “ wat zoek jij? “ vind ik daarom ook lastig want het antwoord bied weinig ruimte. Ik geloof echt in een open houding zonder einddoel. soms weet je niet wat je zoekt want het ligt aan wie je tegenkom en wat dat met je doet.
Staat uiteindelijk niet ieder mens open voor een mooie relatie mits er een bijzonder passende persoon voorbij komt? Dat is menselijke basisbehoefte waar bijna iedereen naar verlangt. Als het klikt blijf je heus wel plakken aan elkaar zonder de zware sollicitatieprocedure
Staat uiteindelijk niet ieder mens open voor een mooie relatie mits er een bijzonder passende persoon voorbij komt? Dat is menselijke basisbehoefte waar bijna iedereen naar verlangt. Als het klikt blijf je heus wel plakken aan elkaar zonder de zware sollicitatieprocedure
donderdag 14 juni 2018 om 19:07
Je verdraait mijn woorden, blijkbaar wil je heel graag laten zien dat je de wijsheid in pacht hebt.
Ik zeg nergens dat mensen alleen daten om een relatie te scoren, dat zeg ik juist niet.
Maar jij weet blijkbaar heel goed hoe het moet dus deel vooral je succesverhalen hier zou ik zeggen!
Ik zeg nergens dat mensen alleen daten om een relatie te scoren, dat zeg ik juist niet.
Maar jij weet blijkbaar heel goed hoe het moet dus deel vooral je succesverhalen hier zou ik zeggen!
Roodkapjeendewolf schreef: ↑14-06-2018 14:17@kopstoot. Je staat op een datingapp omdat je mensen wilt ontmoeten/flirten en mogelijk vloeit daar iets uit. Ik geloof niet zo dat je alleen date om een relatie te scoren, dat maakt het vaak zo zwaar en beladen waardoor er een druk ontstaat. Een relatie is geen vast format maar een uitkomt van elkaar héél leuk vinden. De bekende onderzoekende vraag aan elkaar “ wat zoek jij? “ vind ik daarom ook lastig want het antwoord bied weinig ruimte. Ik geloof echt in een open houding zonder einddoel. soms weet je niet wat je zoekt want het ligt aan wie je tegenkom en wat dat met je doet.
donderdag 14 juni 2018 om 23:58
Ik heb de wijsheid zeker niet ik pacht en het is ook niet mijn bedoeling om jouw woorden te verdraaien. Ik haal eruit wat me opvalt en wat ik om me heen zie gebeuren en daar filosofeer ik hardop over. Het is idd best lastig om mijn visie en gevoel uit te leggen. Deze manier van “omdenken” heeft mij wel geholpen om na een heftig trauma weer open te staan voor het leven/liefde. Pik eruit wat je aanspreekt of niet. Het was in ieder geval niet verkeerd bedoeld
vrijdag 15 juni 2018 om 09:22
Verelend dat je een hetig trauma hebt meegemaakt en fijn dat je weer open kunt staan voor het leven en de liefde. De liefde is in mijn ogen het enige waar het echt om draait in het leven en komt in vele vormen. Liefde voor je vrienden, familie, collega's, werk, hobbies, huisdier etc. Genieten van de kleine dingen die vaak voor de grootste geluksmomenten zorgen. De romantische liefde is door bepaalde films en (Disney)verhalen teveel geromantiseerd (van jongs af aan) in de media waardoor het vaak lijkt alsof iedereen 'wacht' op de prins op het witte paard. De perfecte ware die natuurlijk niet bestaat.
Daten is voor iedereen anders, maar het gros wil graag zijn/haar match vinden. En iedereen vult dit anders in. Wat ik nu juist veel om me heen zie is dat sommige mensen (mannen en vrouwen) zo wanhopig zijn dat ze maar met de eerste de beste date een relatie gaan op basis van verstand. Hij/zij heeft een goede baan, gewenste opleiding, eigen huis, leuke vrienden etc. Dat vind ik dus onbegrijpelijk. Ik wil een klik hebben met iemand en vooral een toenemende nieuwsgierigheid naar wie mijn match werkelijk is.
Ik mis overigens een beetje je eigen ervaring hier Roodkapje, hoe ervaar je zelf hoe het is om te daten? Filosiferen over anderen is makkelijk natuurlijk
Daten is voor iedereen anders, maar het gros wil graag zijn/haar match vinden. En iedereen vult dit anders in. Wat ik nu juist veel om me heen zie is dat sommige mensen (mannen en vrouwen) zo wanhopig zijn dat ze maar met de eerste de beste date een relatie gaan op basis van verstand. Hij/zij heeft een goede baan, gewenste opleiding, eigen huis, leuke vrienden etc. Dat vind ik dus onbegrijpelijk. Ik wil een klik hebben met iemand en vooral een toenemende nieuwsgierigheid naar wie mijn match werkelijk is.
Ik mis overigens een beetje je eigen ervaring hier Roodkapje, hoe ervaar je zelf hoe het is om te daten? Filosiferen over anderen is makkelijk natuurlijk
vrijdag 15 juni 2018 om 11:56
Momenteel date ik even niet maar heb er nog genoeg in mijn 'archief'
Dit is nog niet zo lang geleden gebeurd;
via inner circle ging er een man tegen mij praten, hij kwam mij enigszins bekend voor en het bleek dat hij wel eens op tv kwam. Deed veel media dingen. Niet echt een BN-er maar hij vond zichzelf wel retetof en bleef maar terugkomen op zijn 'overwinningen in de media' etc.
Maar goed verder wel redelijk leuke gesprekken etc. niet echt mijn normale type maar hé laten we eens out of the box denken dacht ik toen nog haha...fool..
Dus ik met hem afgesproken om wat te gaan drinken op een vrijdag.
2 dagen ervoor zit ik met een vrijgezelle vriendin te bellen die ook op IC zit. Oh zegt ze volgens mij stond hij bij mij ook tussen mijn berichten!
Na wat zoekwerk had ze hem gevonden maar hij had slechts op haar profiel gekeken. Omdat zij op zijn profiel zat zag hij dat en begon met haar te praten terwijl ik op luidspreker met haar aan het bellen was.
Dit was natuurlijk een uitgelezen kans om hem uit te testen.
Na wat praatje pot vroeg mijn vriendin of hij nog dates in de planning had...zijn antwoord was...nee
Dus mijn vriendin en ik bedachten dat we wilden weten of hij ons beide tegelijk zou afspreken. Dus zij stelt vrijdagavond voor. Wat denk je hij zegt gewoon ja!
Toen er nummers werden uitgewisseld gaf ze hem haar nummer, maar het was niet haar nummer maar mijn nummer...Oh ik had zo zijn hoofd willen zien toen hij het ging opslaan..
Vlak erna kreeg ik een app met; zit jij mij nou in de maling te nemen nou haha goede grap hoor. Hij dacht dat ik het zelf was met een fake profiel! Nee lul ik zit met mijn vriendin te bellen toen je haar een bericht stuurde... Ik stuur een screenshot met die afspraak tussen die 2. Nou zeg ik, ik kan er eigenlijk niet zo om lachen. Strakke planning heb je hoor vrijdag! Wanneer zou je bepalen wie van ons je liet komen? Of gewoon maar allebei tegelijk?
Nou helemaal in de verdediging en smoesjes hier en daar.
Uiteindelijk was ik het zat en heb hem geblokkeerd...
doeidoei Dus moraal van het verhaal je denkt dat je 2 dates hebt en dan heb je er 0 omdat je gewoon een eikel bent die niet kan plannen
via inner circle ging er een man tegen mij praten, hij kwam mij enigszins bekend voor en het bleek dat hij wel eens op tv kwam. Deed veel media dingen. Niet echt een BN-er maar hij vond zichzelf wel retetof en bleef maar terugkomen op zijn 'overwinningen in de media' etc.
Maar goed verder wel redelijk leuke gesprekken etc. niet echt mijn normale type maar hé laten we eens out of the box denken dacht ik toen nog haha...fool..
2 dagen ervoor zit ik met een vrijgezelle vriendin te bellen die ook op IC zit. Oh zegt ze volgens mij stond hij bij mij ook tussen mijn berichten!
Na wat zoekwerk had ze hem gevonden maar hij had slechts op haar profiel gekeken. Omdat zij op zijn profiel zat zag hij dat en begon met haar te praten terwijl ik op luidspreker met haar aan het bellen was.
Na wat praatje pot vroeg mijn vriendin of hij nog dates in de planning had...zijn antwoord was...nee
Dus mijn vriendin en ik bedachten dat we wilden weten of hij ons beide tegelijk zou afspreken. Dus zij stelt vrijdagavond voor. Wat denk je hij zegt gewoon ja!
Toen er nummers werden uitgewisseld gaf ze hem haar nummer, maar het was niet haar nummer maar mijn nummer...Oh ik had zo zijn hoofd willen zien toen hij het ging opslaan..
Vlak erna kreeg ik een app met; zit jij mij nou in de maling te nemen nou haha goede grap hoor. Hij dacht dat ik het zelf was met een fake profiel! Nee lul ik zit met mijn vriendin te bellen toen je haar een bericht stuurde... Ik stuur een screenshot met die afspraak tussen die 2. Nou zeg ik, ik kan er eigenlijk niet zo om lachen. Strakke planning heb je hoor vrijdag! Wanneer zou je bepalen wie van ons je liet komen? Of gewoon maar allebei tegelijk?
doeidoei Dus moraal van het verhaal je denkt dat je 2 dates hebt en dan heb je er 0 omdat je gewoon een eikel bent die niet kan plannen
vrijdag 15 juni 2018 om 12:05
Hmm ok, vind je verhaal een beetje apart van jouw kant om eerlijk te zijn. Je hebt 1 date gehad en gaat iemand dan zo uittesten? Weird.
Wat maakt dat je dat nodig hebt? Heb je zo weinig zelfvertrouwen?
Zijn hoofd? Je zet jezelf wat voor schut, dus vind het eerder voor jou dan redelijk gênant. Moet je niet willen, je bent genoeg waard!
Zijn hoofd? Je zet jezelf wat voor schut, dus vind het eerder voor jou dan redelijk gênant. Moet je niet willen, je bent genoeg waard!
vrijdag 15 juni 2018 om 13:23
Als een man een vrouw zo zou behandelen, zou je gelijk huilen met seksisme. Alsof vrouwen niet meerdere mannen achter de hand heeft op Tinder. Maar als een man het heeft is het een eikel.I_lo schreef: ↑15-06-2018 11:56Momenteel date ik even niet maar heb er nog genoeg in mijn 'archief'
Na wat praatje pot vroeg mijn vriendin of hij nog dates in de planning had...zijn antwoord was...nee![]()
![]()
Toen er nummers werden uitgewisseld gaf ze hem haar nummer, maar het was niet haar nummer maar mijn nummer...Oh ik had zo zijn hoofd willen zien toen hij het ging opslaan..![]()
doeidoei Dus moraal van het verhaal je denkt dat je 2 dates hebt en dan heb je er 0 omdat je gewoon een eikel bent die niet kan plannen![]()
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
vrijdag 15 juni 2018 om 13:53
jemig zeg er kan hier ook nergens om gelachen worden waarom is iedereen hier zo zuur? Dit is toch een ontzettend grappig verhaal? daar gaat dit topic toch ook om? Ik zal het je sterker vertellen ik heb niet eens 1 date met hem gehad. Dat was het juist wij hadden onze eerste date die vrijdagavond afgesproken en hij spreekt dus doodleuk met mijn vriendin af op hetzelfde moment.ywtje schreef: ↑15-06-2018 12:05Hmm ok, vind je verhaal een beetje apart van jouw kant om eerlijk te zijn. Je hebt 1 date gehad en gaat iemand dan zo uittesten? Weird.
Als hij netjes had gezegd ik heb een date zullen we een andere dag doen was er niks aan de hand geweest hoor. Ik kende hem amper who cares.
Hij had al een aantal uitspraken gedaan waarbij hij zichzelf tegensprak en ik vertrouwde hem al niet. Toen deze situatie zich ineens voordeed heb ik hem gegrepen, nu ben ik er blij om want het hij had dus echt mijn tijd verdaan.
Alle dingen die hij tegen mij zei zei hij ook tegen haar nl, echt exact dezelfde bewoordingen.
vrijdag 15 juni 2018 om 13:58
precies dit, joh al had hij een dag eerder of later met haar afgesproken prima, maar op hetzelfde moment! dat kan echt niet
vrijdag 15 juni 2018 om 14:36
Ik vind dat helemaal geen grappig verhaal.
Dus als iemand met jou een eerste date staan heeft eis je meteen exclusiviteit?
En dat vraag je toch niet aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet, of hij nog dates staan heeft? Daar heb jij geen zaken mee. Dus als je zo'n vraag stelt, kan je zo'n antwoord krijgen. Denk dat ik er misschien zelf ook niet eerlijk over zou geweest zijn. Vind het een brutale vraag.
Dus als iemand met jou een eerste date staan heeft eis je meteen exclusiviteit?
En dat vraag je toch niet aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet, of hij nog dates staan heeft? Daar heb jij geen zaken mee. Dus als je zo'n vraag stelt, kan je zo'n antwoord krijgen. Denk dat ik er misschien zelf ook niet eerlijk over zou geweest zijn. Vind het een brutale vraag.