Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 6 maart 2009 om 21:34
poehee, vind t wel lastig hoor, maar toch denk ik dat ie beetje geschrokken is van je liefdesverklaring en daarom dinsdag ook zo afstandelijk deed toen je binnenkwam en t nu ook even laat bezinken, misschien ook om jou niet te kwetsen. Wat is zn verleden mbt relaties?
Als je er over op wilt houden, is dat ook prima hoor!
Als je er over op wilt houden, is dat ook prima hoor!
vrijdag 6 maart 2009 om 21:48
Ja dat bedacht ik me vanmorgen ook in de auto. Ik begreep eerst niet waarom hij zo afstandelijk deed dinsdag maar vanmorgen viel het kwartje. Eerst zeg ik (stoer) tegen hem ik word niet verliefd en maandag zeg ik heel wat anders. En dat na jaren voor hem weggerend te zijn.
Ongeveer jaar geleden is zijn relatie over gegaan (heeft hij een kindje mee). Hij is toen vreemdgegaan (verdient totaal de schoonheidsprijs niet) en kon zijn biezen pakken en vertrekken. Hij wil nu zijn eigen thuis hebben, en wil ook niet samenwonen voorlopig (even zijn woorden zijn dit he). Hij wil niet meer zijn spullen te hoeven pakken en in tijdelijk onderkomen hoeven wonen. Hij is paar jaar met haar geweest. We hadden toen ook af en toe contact toen hij relatie met haar had.
Ongeveer jaar geleden is zijn relatie over gegaan (heeft hij een kindje mee). Hij is toen vreemdgegaan (verdient totaal de schoonheidsprijs niet) en kon zijn biezen pakken en vertrekken. Hij wil nu zijn eigen thuis hebben, en wil ook niet samenwonen voorlopig (even zijn woorden zijn dit he). Hij wil niet meer zijn spullen te hoeven pakken en in tijdelijk onderkomen hoeven wonen. Hij is paar jaar met haar geweest. We hadden toen ook af en toe contact toen hij relatie met haar had.
vrijdag 6 maart 2009 om 22:02
je moet niet alle 'schuld'op je nemen hoor, hij liep veel te hard van stapel met dat bad en zo (hoe leuk en hilarisch het ook was). Wat ik al zei, jullie lieten je meeslepe. Ik zou t maar even afwachten, hij zal vast wel iets laten horen of anders kun je hem toch bellen?
Gek hoor, wij 2tjes. Jij haalt iets uit mijn verhaal van vorige week, de heimwee. en ik doe t zelfde bij jou. We kunnen de vinger op de zere plek leggen bij elkaar. iets intuitiefs (of is het iets bovennatuurlijks?
Gek hoor, wij 2tjes. Jij haalt iets uit mijn verhaal van vorige week, de heimwee. en ik doe t zelfde bij jou. We kunnen de vinger op de zere plek leggen bij elkaar. iets intuitiefs (of is het iets bovennatuurlijks?

vrijdag 6 maart 2009 om 22:10
Ja gek is dat he? Ik voelde meteen je verdriet vorige week toen ik je posting las. En jij voelt het weer haarfijn aan bij mij....heel apart.
En inderdaad, ik zit heel te tijd te denken dat ik te hard van stapel ben gelopen maar hij deed dat ook met zijn bad. Was wel heel leuk hoor
Maar hoe gaat met jou? Voel je je weer wat beter na vorige week?
En inderdaad, ik zit heel te tijd te denken dat ik te hard van stapel ben gelopen maar hij deed dat ook met zijn bad. Was wel heel leuk hoor

Maar hoe gaat met jou? Voel je je weer wat beter na vorige week?
vrijdag 6 maart 2009 om 22:27
Oh Xen, ideeen genoeg over die teksten...
Hou het kort en vlot, dan lezen mannen het tenminste!
Maar nu dus wel op RP? Waarom, als ik vragen mag?
Ik lees jullie verhalen en krijg ook de neiging om weer een profieltje te maken. Ben ook benieuwd hoe het met RP2 gaat, hij is online op msn. Zit zwaar te overwegen om hem even aan te spreken...
Hou het kort en vlot, dan lezen mannen het tenminste!
Maar nu dus wel op RP? Waarom, als ik vragen mag?
Ik lees jullie verhalen en krijg ook de neiging om weer een profieltje te maken. Ben ook benieuwd hoe het met RP2 gaat, hij is online op msn. Zit zwaar te overwegen om hem even aan te spreken...
vrijdag 6 maart 2009 om 22:36
Oh, dat 'niet zoeken' dat heeft echt IE-DE-REEN, ik vind het niet origineel.
Zoiets?:
Deze leuke lieve en lekkere vrouw hoopt hier tegen het lijf te lopen een dito man die nog ergens voor wil gaan.
Ik kijk hier, omdat jij niet in mijn supermarkt boodschappen doet.
Vind dat over die waslijst ook wel erg leuk!
Zoiets?:
Deze leuke lieve en lekkere vrouw hoopt hier tegen het lijf te lopen een dito man die nog ergens voor wil gaan.
Ik kijk hier, omdat jij niet in mijn supermarkt boodschappen doet.
Vind dat over die waslijst ook wel erg leuk!
vrijdag 6 maart 2009 om 22:38
quote:Xenia66 schreef op 06 maart 2009 @ 22:30:
Deze leuke, lieve en lekkere vrouw is niet op zoek, maar hoopt wel te vinden...een dito man die nog ergens voor wil gaan!
Nou, dat is nu eens geen waslijst aan eisen!
Is dit wat?Neeee....gooi er wat meer Xeniahumor tegen aan. En man die nog ergens voor wil gaan, klinkt beetje cynisch.
Deze leuke, lieve en lekkere vrouw is niet op zoek, maar hoopt wel te vinden...een dito man die nog ergens voor wil gaan!
Nou, dat is nu eens geen waslijst aan eisen!
Is dit wat?Neeee....gooi er wat meer Xeniahumor tegen aan. En man die nog ergens voor wil gaan, klinkt beetje cynisch.
vrijdag 6 maart 2009 om 22:38
vrijdag 6 maart 2009 om 22:45
vrijdag 6 maart 2009 om 23:01