Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
19-06-2018 18:32
Ja hoor, ik kan gewoon een topic waar ik in 2005 schreef nog openen en reageren als ik zou willen.
Wellicht is het uit eigen lijst anders hoor. Ik heb het via een optie op deze site gedaan. Daar krijg je wel de lijst met topics van 48 jaar geleden ;-D maar die kan ik niet openen. Die van 10 jaar geleden kan ik wel openen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
19-06-2018 18:44
Wellicht is het uit eigen lijst anders hoor. Ik heb het via een optie op deze site gedaan. Daar krijg je wel de lijst met topics van 48 jaar geleden ;-D maar die kan ik niet openen. Die van 10 jaar geleden kan ik wel openen.

Toen had ik een andere nick.
Star² schreef:
19-06-2018 18:46
Toen had ik een andere nick.
Oh ja natuurlijk. :facepalm:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
19-06-2018 18:16
Ik 'herken' heel veel forummers niet die een andere nick en een andere ava hebben. Vin'k jammer.

Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
Buufie66 schreef:
19-06-2018 18:51
Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.

En toch denk ik dat OB het over jou had :proud:
Buufie66 schreef:
Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
Jij bent voor mij zo'n typisch gevalletje 'het ligt al weken op het puntje van mijn tong maar het blijft daar plakken'.

Op zich maakt het mij trouwens niet zo veel uit hoor, wie iemand forumsgewijs ooit was. Zelfs niet als het een oude bekende trol/druiloor/emmer betreft. Dan zijn er immers twee mogelijkheden: of hij heeft zijn leven gebeterd en waarom zou ik dan nog ouwe koeien uit de sloot gaan halen, of hij heeft zijn leven niet gebeterd en dan komen we daar snel genoeg achter.
Ik herken gewoon nooit iemand :(
Oh jawel die Mijn_naam herken ik altijd maar of ik daar nou blij van moet worden? O_o
Buufie66 schreef:
Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.

Ik heb geen idee.

Eigenlijk schaar ik iedereen met zonder ava onder eendagsvlieg en daar let ik niet op. Sorry.
Buufie66 schreef:

Geen idee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-06-2018 19:31
Geen idee.
Nou Nous, valt me van je tegen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2018 18:58
Jij bent voor mij zo'n typisch gevalletje 'het ligt al weken op het puntje van mijn tong maar het blijft daar plakken'.

Op zich maakt het mij trouwens niet zo veel uit hoor, wie iemand forumsgewijs ooit was. Zelfs niet als het een oude bekende trol/druiloor/emmer betreft. Dan zijn er immers twee mogelijkheden: of hij heeft zijn leven gebeterd en waarom zou ik dan nog ouwe koeien uit de sloot gaan halen, of hij heeft zijn leven niet gebeterd en dan komen we daar snel genoeg achter.

Grotendeels eens hoor. Maar een heel enkele keer hoop je toch dat er achter de schermen geen nieuwe "slachtoffers" vallen zoals "wij" die gekend hebben. Jou "ken" ik al heel lang. Veel lief en leed gedeeld. Vaak tot in de vroege uurtjes de schompes gelachen. Ik ben hier vanaf 2009 met verschillende nicks maar las al eerder mee. Om diverse redenen heb ik er voor gekozen om vanaf 2014 anoniem te blijven. Maar kan me voorstellen dat ik jou en anderen bekend voor kom.
Star² schreef:
19-06-2018 18:02
kinderen/basisschool-oegstgeest/list_messages/412820

De basisschooltrol is er ook weer.
Wat een mooi woord! Hadden we vorige week nog de vuilnisbelthomo, nu de basisschooltrol. Tijd voor een Viva-woordenlijst. (Of bestond die al?)
Star² schreef:
19-06-2018 18:56
En toch denk ik dat OB het over jou had :proud:

Wellicht :proud:
Solomio schreef:
19-06-2018 19:32
Nou Nous, valt me van je tegen.
Jij wel dan? Zo ja, je weet me te vinden :proud:
Nouschi schreef:
19-06-2018 19:31
Geen idee.

En juist van jou dacht ik altijd dat je me zou herkennen door mijn eeuwige d/dt fouten!
Ik zie hier (napraat) een aantal mensen vaak schrijven de laatste tijd. Allemaal nieuwe nicks, geen idee wie dat waren. Maar dat vind ik wel best.
Wat een leuk woord voor scrabble, vaginaontwijkingsgedrag.
8102 schreef:
19-06-2018 19:41

En als nieuw stempel, ipv narcist of borderliner: vaginaontwijker. "O, jouw man is vaginaontwijker? Mens, ga je zelfrespect zoeken en dump hem!"
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 19:44
16.77% gewijzigd
Head* schreef:
19-06-2018 19:43
En als nieuw stempel, ipv narcist of borderliner: vaginaontwijker.
Ja je zal maar een narcist én vaginaontwijker zijn. Dan heb je echt een probleem.
8102 schreef:
19-06-2018 19:44
Ja je zal maar een narcist én vaginaontwijker zijn. Dan heb je echt een probleem.
Ach, als je je eigen lul nog maar kan vinden dan valt dat voor een narcist vast wel mee.
8102 schreef:
Dit ‘gedrag’ kom je vooral tegen bij homoseksuele mannen.
Kan me er eigenlijk niets anders bij voorstellen.
8102 schreef:

Past niet op het bord. ;-)
Buufie66 schreef:
19-06-2018 19:36
En juist van jou dacht ik altijd dat je me zou herkennen door mijn eeuwige d/dt fouten!
Dat doet 90% van het forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:46
Hij vind het blijkbaar een k*tklus.
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:46

Of bij mannen met weinig ervaring of weinig lef of bang om iets verkeerds te doen of ... enz

Niet iedereen die er niet vol op duikt is een homo hoor :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven