Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 juni 2018 om 18:44
Wellicht is het uit eigen lijst anders hoor. Ik heb het via een optie op deze site gedaan. Daar krijg je wel de lijst met topics van 48 jaar geleden
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 19 juni 2018 om 18:46
dinsdag 19 juni 2018 om 18:51
Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
Buufie66 schreef: ↑19-06-2018 18:51Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
En toch denk ik dat OB het over jou had
dinsdag 19 juni 2018 om 18:58
Jij bent voor mij zo'n typisch gevalletje 'het ligt al weken op het puntje van mijn tong maar het blijft daar plakken'.
Op zich maakt het mij trouwens niet zo veel uit hoor, wie iemand forumsgewijs ooit was. Zelfs niet als het een oude bekende trol/druiloor/emmer betreft. Dan zijn er immers twee mogelijkheden: of hij heeft zijn leven gebeterd en waarom zou ik dan nog ouwe koeien uit de sloot gaan halen, of hij heeft zijn leven niet gebeterd en dan komen we daar snel genoeg achter.
dinsdag 19 juni 2018 om 19:31
Buufie66 schreef: ↑19-06-2018 18:51Ik vaak wel, helaas soms. Herken ook allang (weer) een veelbesproken gepermabande. Vaak aan de manier van reageren en waarop maar ook vaak aan kleine dingen zoals bv gebruik van puntjes, smileys en tijdstip van posten. Ik herken vaak ook een andere nick van iemand. Maar volgens mij ben ik ook vrij herkenbaar.
Geen idee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
Lady*Voldemort schreef: ↑19-06-2018 18:58Jij bent voor mij zo'n typisch gevalletje 'het ligt al weken op het puntje van mijn tong maar het blijft daar plakken'.
Op zich maakt het mij trouwens niet zo veel uit hoor, wie iemand forumsgewijs ooit was. Zelfs niet als het een oude bekende trol/druiloor/emmer betreft. Dan zijn er immers twee mogelijkheden: of hij heeft zijn leven gebeterd en waarom zou ik dan nog ouwe koeien uit de sloot gaan halen, of hij heeft zijn leven niet gebeterd en dan komen we daar snel genoeg achter.
Grotendeels eens hoor. Maar een heel enkele keer hoop je toch dat er achter de schermen geen nieuwe "slachtoffers" vallen zoals "wij" die gekend hebben. Jou "ken" ik al heel lang. Veel lief en leed gedeeld. Vaak tot in de vroege uurtjes de schompes gelachen. Ik ben hier vanaf 2009 met verschillende nicks maar las al eerder mee. Om diverse redenen heb ik er voor gekozen om vanaf 2014 anoniem te blijven. Maar kan me voorstellen dat ik jou en anderen bekend voor kom.
dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
Wat een mooi woord! Hadden we vorige week nog de vuilnisbelthomo, nu de basisschooltrol. Tijd voor een Viva-woordenlijst. (Of bestond die al?)Star² schreef: ↑19-06-2018 18:02kinderen/basisschool-oegstgeest/list_messages/412820
De basisschooltrol is er ook weer.
dinsdag 19 juni 2018 om 19:43
En als nieuw stempel, ipv narcist of borderliner: vaginaontwijker. "O, jouw man is vaginaontwijker? Mens, ga je zelfrespect zoeken en dump hem!"
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 19:44
16.77% gewijzigd
dinsdag 19 juni 2018 om 19:48
dinsdag 19 juni 2018 om 19:49