35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 13:29
zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
Roffa, (voorzichtig) van harte gefeliciteerd. We duimen voor een goed ingegraven (ingenestelde) plakker!!!
Als ik uit ga van mijn eisprong op 14 juni volgens ovutesten en tempstijging is mijn NOD op 28/29 juni, dus nog even geduld (niet mijn sterkste eigenschap
). Had nog 1 dipstickje in huis dus die heb ik toch voor de zekerheid maar meegenomen
.
Als ik uit ga van mijn eisprong op 14 juni volgens ovutesten en tempstijging is mijn NOD op 28/29 juni, dus nog even geduld (niet mijn sterkste eigenschap
zondag 24 juni 2018 om 14:33
Jeetje wat lees ik allemaal heftig nieuws!
Poosje wat ontzettend naar zeg! Sterkte! Goed dat je nuchter bent maar denk aan jezelf he het is niet niks
Roffa gefeliciteerd! Ik las iets over een 2e streep maar zie nergens je foto? Ik ben positief voor je hoor!
Syrah ik ben ook benieuwd naar jou echo??
Ik lees zo eventjes verder terug dan reageer ik uitgebreider...
Hey ladies,
Even radiostilte geweest hier na die stomme [positieve test en vervolgens weer negatief...
Welkom voor mij nieuwe dames
Hier afgelopen maandag eerste folikelmeting gehad en meteen een ei van 17 mm op CD 11, dinsdag opnieuw gemeten toen was hij 18.5 mm en woensdag de IUI gehad met een follikel die aan het springen was en op dat moment 19mm was... Ik zit weer op het welbekende wachtbankje...
Kotsmisselijk ben ik van die utro man bah
4 juli mag ik testen, toeval of niet maar 4 jaar geleden mocht ik testen van Dani op 5 juli en had ik op 3 juli mijn voorspellende droom dat ik zwanger was en ze wordt volgend jaar alweer 4 jaar
Dit zou dus betekenen dat ik 1 dag voor haar verjaardag zou gaan bevallen als deze ronde raak zou zijn
Ach ja diverse datums de revu gepasseerd en nooit niks blijvends uitgekomen dus ik zit 9 juli waarschijnlijk ongesteld op de afspraak in Gent
Ik moet de komende week veel werken dus genoeg afleiding, de week daarna 2 korte diensten en 1 lange dienst dan heb ik 4 juli om half 2 vakantie tot en met 27 juli
Dan zal ik me weer eens meer bezig houden hier met jullie lieve dames
Groetjes Liefs Anne
Poosje wat ontzettend naar zeg! Sterkte! Goed dat je nuchter bent maar denk aan jezelf he het is niet niks
Roffa gefeliciteerd! Ik las iets over een 2e streep maar zie nergens je foto? Ik ben positief voor je hoor!
Syrah ik ben ook benieuwd naar jou echo??
Ik lees zo eventjes verder terug dan reageer ik uitgebreider...
Hey ladies,
Even radiostilte geweest hier na die stomme [positieve test en vervolgens weer negatief...
Welkom voor mij nieuwe dames
Hier afgelopen maandag eerste folikelmeting gehad en meteen een ei van 17 mm op CD 11, dinsdag opnieuw gemeten toen was hij 18.5 mm en woensdag de IUI gehad met een follikel die aan het springen was en op dat moment 19mm was... Ik zit weer op het welbekende wachtbankje...
Kotsmisselijk ben ik van die utro man bah
Ik moet de komende week veel werken dus genoeg afleiding, de week daarna 2 korte diensten en 1 lange dienst dan heb ik 4 juli om half 2 vakantie tot en met 27 juli
Groetjes Liefs Anne
Blijf jezelf
zondag 24 juni 2018 om 15:26
Miss37 wauw wat gaat de tijd snel. Veel succes met de laatste loodjes!
Yogayup wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
Poosje wat ontzettend rot zeg. Goed dat je zo nuchter bent, maar evengoed een dikke knuffel voor je !
Roffa jeeeh, dit is gewoon een plakker hoor!
annejill hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!
Ik heb vrijdag de 2e echo, dus ben benieuwd of er inmiddels een kloppend hartje in het dooierzakje zit. Ik ben vorige week met moeders voor moeders begonnen. Ben goed beroerd sinds vorig weekend, hele dag kotsmisselijk en geen trek. Probeer de hele dag kleine beetjes te eten en doe sinds vrijdag een middagdutje. Doordeweeks lig ik rond 20 u al op bed. Man zit weer in het buitenland.
Mijn ouders zijn vanmiddag even langs geweest en mijn vader is in de tuin bezig geweest (ik had vrijdag al gemaaid, maar moest ook nodig gesproeid en onkruid verwijderd. Tuin is 800m2, dus genoeg te doen) mijn moeder heeft gestofzuigd en ik heb maar even gestoft. Ik voel me net zo'n oma, heel blij dat ze even kwamen helpen.
Normaal ben ik niet zo van het hulp vragen maar voel me zo beroerd.
Mijn moeder had een bakje soep voor me meegenomen
dus ik laat me lekker vertroetelen.
Ik heb het woensdag op mijn werk aan enkele collega's verteld, ik voel me zo slap en ellendig dan ben ik liever gelijk eerlijk.
Kortom ik ben er superblij mee, maar het 1e trimester mag van mij wat sneller
Succes iedereen, hoop op heel veel positieve testen binnenkort.
Yogayup wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
Poosje wat ontzettend rot zeg. Goed dat je zo nuchter bent, maar evengoed een dikke knuffel voor je !
Roffa jeeeh, dit is gewoon een plakker hoor!
annejill hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!
Ik heb vrijdag de 2e echo, dus ben benieuwd of er inmiddels een kloppend hartje in het dooierzakje zit. Ik ben vorige week met moeders voor moeders begonnen. Ben goed beroerd sinds vorig weekend, hele dag kotsmisselijk en geen trek. Probeer de hele dag kleine beetjes te eten en doe sinds vrijdag een middagdutje. Doordeweeks lig ik rond 20 u al op bed. Man zit weer in het buitenland.
Mijn ouders zijn vanmiddag even langs geweest en mijn vader is in de tuin bezig geweest (ik had vrijdag al gemaaid, maar moest ook nodig gesproeid en onkruid verwijderd. Tuin is 800m2, dus genoeg te doen) mijn moeder heeft gestofzuigd en ik heb maar even gestoft. Ik voel me net zo'n oma, heel blij dat ze even kwamen helpen.
Normaal ben ik niet zo van het hulp vragen maar voel me zo beroerd.
Mijn moeder had een bakje soep voor me meegenomen
Ik heb het woensdag op mijn werk aan enkele collega's verteld, ik voel me zo slap en ellendig dan ben ik liever gelijk eerlijk.
Kortom ik ben er superblij mee, maar het 1e trimester mag van mij wat sneller
Succes iedereen, hoop op heel veel positieve testen binnenkort.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
zondag 24 juni 2018 om 20:01
Duimen dat alles goed is bij de tweede echo vrijdag @Boardbabe!!!
Ik haat het wachtbankje. Ookal schreef ik eerder dat ik weinig vertrouwen had in deze cyclus vanwege eenmalige “knuffelsessie”, toch zit er onbewust hoop in je systeem. Begon ook pijnlijke borsten te krijgen en vreemde steken in m’n baarmoeder maar vanmorgen (4-5 dagen voor NOD) zijn mijn borsten niet meer pijnlijk, is mijn temperatuur flink gedaald en was ik toch weer zooooo teleurgesteld. En dat terwijl ik continu tegen mezelf gezegd heb dat het deze ronde toch onmogelijk was. Je kunt jezelf kennelijk toch niet voor de gek houden om maar niet te hopen.....
Sorry, even zielige egopost maar moest het even kwijt
Ik haat het wachtbankje. Ookal schreef ik eerder dat ik weinig vertrouwen had in deze cyclus vanwege eenmalige “knuffelsessie”, toch zit er onbewust hoop in je systeem. Begon ook pijnlijke borsten te krijgen en vreemde steken in m’n baarmoeder maar vanmorgen (4-5 dagen voor NOD) zijn mijn borsten niet meer pijnlijk, is mijn temperatuur flink gedaald en was ik toch weer zooooo teleurgesteld. En dat terwijl ik continu tegen mezelf gezegd heb dat het deze ronde toch onmogelijk was. Je kunt jezelf kennelijk toch niet voor de gek houden om maar niet te hopen.....
Sorry, even zielige egopost maar moest het even kwijt
maandag 25 juni 2018 om 08:16
maandag 25 juni 2018 om 20:05
Annejil: zie dat ik over jouw post heen heb gekeken (en dat is best knap).
Fijn dat je nu de iui achter de rug hebt. Waar komt de misselijkheid vandaan?
Ik duim met je mee volgende week, ik hoop op een prachtige positieve test.
Joseetje, wat shit zeg. Ik snap je teleurstelling, ook al was de kans klein. Elke maand wachten is te lang als je graag zwanger wil worden.
Thanks boardbabe! Voor jou ook een spannende week. Ik duim voor een prachtige echo!
Fijn dat je nu de iui achter de rug hebt. Waar komt de misselijkheid vandaan?
Ik duim met je mee volgende week, ik hoop op een prachtige positieve test.
Joseetje, wat shit zeg. Ik snap je teleurstelling, ook al was de kans klein. Elke maand wachten is te lang als je graag zwanger wil worden.
Thanks boardbabe! Voor jou ook een spannende week. Ik duim voor een prachtige echo!
maandag 25 juni 2018 om 22:33
yesss yogajup!!
joseetje irritant he.. je herkent de signalen soms niet en gaat weer twijfelen.. ik heb dat ook iedere maand wel zin beetje.. maar goed er is maar 1x nodig he
hier klusweek
ik test mn ei deze maand niet maar t zou deze week moeten zijn.. zie t ook aan veranderend slijm ( sorryy 2 much detail)
als mn cyclus klopt is 12 juli mn NOD
joseetje irritant he.. je herkent de signalen soms niet en gaat weer twijfelen.. ik heb dat ook iedere maand wel zin beetje.. maar goed er is maar 1x nodig he
hier klusweek
als mn cyclus klopt is 12 juli mn NOD
dinsdag 26 juni 2018 om 09:06
Ben ik ook weer eens
Fijn dat er al zoveel zwangeren zijn !
Ik begin me zorgen te maken
Morgen NOD maar voel al krampen
Alhoewel ik ook bij vlagen misselijk ben maar ben op vakantie dus misschien door het anders eten
Nu 3e ronde en waarschijnlijk dus weer niet raak
Vorig jaar steeds na 1 of 2 keer raak ... welliswaar eindigend in een miskraam maar toch
Nu ben ik 40 , zal het dan toch moeilijker worden?
Fijn dat er al zoveel zwangeren zijn !
Ik begin me zorgen te maken
Morgen NOD maar voel al krampen
Alhoewel ik ook bij vlagen misselijk ben maar ben op vakantie dus misschien door het anders eten
Nu 3e ronde en waarschijnlijk dus weer niet raak
Vorig jaar steeds na 1 of 2 keer raak ... welliswaar eindigend in een miskraam maar toch
Nu ben ik 40 , zal het dan toch moeilijker worden?
dinsdag 26 juni 2018 om 09:29
Lieve meiden, heb totaal geen tijd gehad om te forummen sorry.
Ik heb nogsteeds geen nieuws want ik kwam aan voor mijn afspraak, bleek dat ze die in een andere kliniek hadden staan (3 uur verder weg, waar ik net vandaan kwam met mn werk) - giga balen dus want de volgende dag vloog ik naar NL, waar ik tot vandaag ben. Ik heb dus nu morgen de echo. Ik ben nu 8 weken, 4 dagen , mijn UD is 4 feb maar ik durf gewoon nog niet er 100% in te geloven...ik heb zeer borsten, af en toe misselijk (heel erg misselijk geweest maar dat is weg) en ben wel moe, verder voel ik me prima, dus ik weet t niet hoor.
Roffa gefeliciteerd!! Kans is gewoon goed dat het nu een plakker is dus daar ga ik van uit! Maar snap dat je voorzichtig blij bent hoor!
Yoga wat een fijn nieuws en wij gaan heel gelijk op, nu ik nog dat hartje... maar super fijn voor jullie!
Honing, jammer als het niet raak is maar 3 rondes is echt nog niet veel hoor, wel is het een feit dat het met 40 moeilijker wordt, na de 38 val je van een cliff volgens mijn fertiliteits dokter, maar dat houdt niet in dat het niet gaat komen!
Joseetje ik herken je gevoel, al weet je dat het deze maand eigenlijk niet kan blijf je toch hopen... dikke knuffel....
Succes met klussen thisisme
Boardbabe jouw klachten klinken positief (wel vervelend) ...!
Annejill- dat wachtbankje is echt vreselijk. sterkte en wie weet is het deze keer wel raak. Waarom ga je gelijk door naar Gent, kom je in NL niet in aanmerking op IVF (of heb je dat al een keer uitgelegd sorry)?
Nou ik geef overmorgen update na mijn echo ...
Ik heb nogsteeds geen nieuws want ik kwam aan voor mijn afspraak, bleek dat ze die in een andere kliniek hadden staan (3 uur verder weg, waar ik net vandaan kwam met mn werk) - giga balen dus want de volgende dag vloog ik naar NL, waar ik tot vandaag ben. Ik heb dus nu morgen de echo. Ik ben nu 8 weken, 4 dagen , mijn UD is 4 feb maar ik durf gewoon nog niet er 100% in te geloven...ik heb zeer borsten, af en toe misselijk (heel erg misselijk geweest maar dat is weg) en ben wel moe, verder voel ik me prima, dus ik weet t niet hoor.
Roffa gefeliciteerd!! Kans is gewoon goed dat het nu een plakker is dus daar ga ik van uit! Maar snap dat je voorzichtig blij bent hoor!
Yoga wat een fijn nieuws en wij gaan heel gelijk op, nu ik nog dat hartje... maar super fijn voor jullie!
Honing, jammer als het niet raak is maar 3 rondes is echt nog niet veel hoor, wel is het een feit dat het met 40 moeilijker wordt, na de 38 val je van een cliff volgens mijn fertiliteits dokter, maar dat houdt niet in dat het niet gaat komen!
Joseetje ik herken je gevoel, al weet je dat het deze maand eigenlijk niet kan blijf je toch hopen... dikke knuffel....
Succes met klussen thisisme
Boardbabe jouw klachten klinken positief (wel vervelend) ...!
Annejill- dat wachtbankje is echt vreselijk. sterkte en wie weet is het deze keer wel raak. Waarom ga je gelijk door naar Gent, kom je in NL niet in aanmerking op IVF (of heb je dat al een keer uitgelegd sorry)?
Nou ik geef overmorgen update na mijn echo ...
dinsdag 26 juni 2018 om 09:38
Gefeliciteerd Yogayup, dat klinkt toch wel heel goed, hopelijk zijn de bloedingen nu ook over?
Voor ons aftellen naar de termijn echo en de NIPT, volgende week woensdag 4 juli is de datum.... ik loop inmiddels met een enorme buik en verhullende truitjes want niemand mag het nog weten... Het moet gewoon goed gaan deze keer.
Voor ons aftellen naar de termijn echo en de NIPT, volgende week woensdag 4 juli is de datum.... ik loop inmiddels met een enorme buik en verhullende truitjes want niemand mag het nog weten... Het moet gewoon goed gaan deze keer.