Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
pluk veel plezier op de katjeskleder!

Beer lekker zeg dat het zo goed gaat bij jullie! En zo een eigenwijs klein pratend mensje heerlijk toch!

wij gaan zo weer lekker naar babymassage zo leuk om te doen en Ruben vind het super!

Zo maf onze eerste 2 baby's zijn alweer een half jaar wat is de tijd toch omgevlogen! Hier kleine man alweer 11 weken weet ook echt niet zeker of ik ze wel allemaal heb meegemaakt zo snel als het is gegaan

Hij groeit asl kool sinds deze week passen opeens alle truitjes niet meer in 50/56, broekjes nog wel.

Hij lacht volop, kan zich lekker vermaken in de box en soms in de wipper. Probeert naar dingen te slaan van de babygym is volop bewegelijk, maakt volop geluidjes en kan gelukkig ook nog heerlijk kroelen!
Morguh!

Still nothing going on here. Wel lekker geslapen voor de 2e nacht op rij trouwens, na 2 verrotte nachten daarvoor.

Beer, goed te lezen dat het zo goed met jullie gaat.

Misschien heb ik het gemist, maar had je kleine meid eerst problemen met eten?

Pluis, ja het gaat snel he, de eerste beebs zijn alweer een half jaar en er staan er nog een paar in de wacht.

Lekker dat je ventje zo aan het groeien is!
@Mibb, spannend hoor. Ik voelde de dag van te voren ook nog helemaal niks. Geen voortekenen helemaal niks.

O ja, kindlief heeft eindelijk eens een nacht doorgeslapen. Hoop dat het zo doorgaat.
Tnx Liubi!

Goed om te weten dat het ook zomaar kan gebeuren. Ik wil namelijk erg graag morgen bevallen omdat dat een bijzondere datum voor me is.

Heerlijk dat je kleine door heeft geslapen, jij ook? Of was je automatisch telkens wakker om te luisteren of je hem hoorde of niet?
Mibb, ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met die baby!! Het kan zomaar beginnen inderdaad, je gaat op een zaterdag naar de Ikea, hangt wat lampen en plankjes op, haalt eten bij de MacDonalds omdat je geen zin hebt om te koken en je gaat 's avonds even koffie drinken bij vrienden en daar breken vervolgens je vliezen.......

De datum van morgen had toch iets met je oma te maken? Laat maar als je het niet wil vertellen, maar zoiets kan ik me herinneren.

Dametje, wat vervelend dat je zo afvalt. Menigeen zal jaloers op je zijn, maar in jouw geval is het niet de bedoeling. Was je alweer bij de huisarts geweest?

Plukkie, lastig van de voorkeurshouding. Kan me voorstellen dat je niet wil dat hij een helmpje moet. Heb helaas geen andere tips voor je dan die al genoemd zijn.

Pluis, hoe was de babymassage? Ik vond het ook heel leuk om te doen, maar neem nu eigenlijk nooit meer de tijd om dat thuis te doen, eigenlijk wel jammer.

Beer, wat een goede eter is jouw dochter zeg, altijd geweest of de laatste tijd? En heerlijk even geen zieken lijkt me, jullie hebben het af en toe wel erg he?

Pebbles, sterkte met de ziekenboeg!

Liubi, ook fijn weer een nachtje doorslapen he?!

Komende week is manlief op wintersport, sta er dus zeg maar alleen voor, maar dat komt wel goed. Neem lekker een extra dag vrij en ga met zoon bij een vriendin op bezoek. Ben bv aan het afbouwen en zoon reageert goed op flesvoeding, hij lijkt bijna naar 5 voedingen op een dag te gaan. Om 2230 geven we hem nu een papfles en sinds 2 dagen slaapt hij daarop beter, tot half 6, dus net weer een uurtje langer. Vanmorgen wilde hij helaas daarna niet meer slapen, dus heb er al een lange dag opzitten.....
Freddy massage was weer superleuk om te doen, Ruben geniet er ook echt van. Heb het van de week thuis ook wle gedaan ben benieuwd hoe dat gaat als ik ga werken wil er wel tijd voor maken.

Kleine was er ook super moe van maar weigert te slapen dus das dan weer jammer!

Mibb ik ga morgen toch aan de bak voor mijn verjaardag en wil best een taartje extra maken voor op de tribune hoor

luibi lekker he een nachtje doorslapen doet de mens goed!

Nog maar 1 weekje verlof en dan gaat het echte leven weer beginnen, snik snik!

Freddy wel lekker voor je man maar voor jou dan soms wel even zwaar zo alleen met de kleine. Super dat hij ook kv wil en het daar goed opdoet. Wel goed dat de bv zo lang is gelukt. Wil je nu alles afbouwen of alleen de voedingen overdag?
Mibb, morgen je uitgerekende datum. Spannend!!

Ik kijk elke dag eventjes of je al aan het bevallen bent, maar nog niks dus. Ik hou je in de gaten

Verder gaat alles supergoed maar nog even geen energie om mee te schrijven.
Mibb spannend...ben beetje stil...want druk druk druk en hou het ff niet bij al die topics maar hou je in gaten!

Alle andere dames heel fijn weekend....

Liefs van hier...
Freddy, ik ben er ook klaar voor, dus ik zeg met je mee: kom maar op! Mijn oma overleed een week na mijn miskraam. Zonder menstruatie daartussen was ik 10weken later weer zwanger en ik heb altijd sterk het gevoel gehad dat zij mij bij deze zwangerschap heeft geholpen en bij mij was op belangrijke momenten. Zeker toen de uitgerekende datum de verjaardag van mijn opa (haar man) bleek te zijn. Vandaar dat ik graag morgen wil bevallen, zou nog meer bevestiging voor me zijn. Maar misschien omdat ik het zo graag wil lukt het niet... we zullen zien.

Spannend een weekje alleen, maar ook wel leuk lijkt me, geniet ervan!

Pluis, lekker wat voor taart?!

Summer, fijn dat alles goed gaat met jullie! Relax, geen haast om te schrijven, komt vanzelf wel weer.

Snok, hoi hoi! Druk dus, gaat alles goed met jou en de kleine?
Ben even een weekje weggeweest maar ben heel erg benieuwd hoe het met Summer en de kleine meid gaat. En eigenlijk ben ik ook erg benieuwd hoe het met Zus gaat?

En mibb.....!!! Morgen uitgerekend. Spannend!!!! Zou wel heel mooi zijn, mooie gedacht in ieder geval Mibb.
Mibb, hoop voor je dat vandaag DE dag gaat worden!!

Pluis, ga bv helemaal afbouwen, geef nu nog 2 keer en merk dat hij nu ook een nieuw ritme aan het zoeken is, ook met slapen enzo. Nu wel lastig dat ik alleen alle beslissingen moet nemen. Het is altijd wel fijn even samen overleggen: honger, slapen, spelen, aandacht, box, wipstoeltje?

Aruba, lekker weekje weggeweest?

Thomas heeft van 23:00 tot 6:30 geslapen, alleen tussendoor 2 keer speentje gegeven. Voel zelf ook meteen dat ik wat langer heb geslapen, heerlijk, dat is erg lang geleden, meer dan een half jaar denk ik!
freddy lekker zeg dat Thomas zo goed heeft geslapen, hopelijk wordt dat zijn nieuwe ritme!

Overleggen is zeker fijn merk ook altijd dat ik dat mis als ik de dag en avond alleen ben met de kleine man.

Mibb meld je eens anders gaan we nog denken dat je bent begonnen

Nu was ik vanochtend om 8.00 al aan het bakken dus dat staat alvast klaar voorop de tribune!

Net in de stad verjaardagscadeautjes wezen shoppen, nou ja alles moet besteld worden maar wat in het vat zit verzuurd niet en ik ben er wel blij mee.

ook nog even kleertjes voor Ruben gekocht, blijft toch altijd leuk
Mibb alles goed hier...vandaag precies 32 weken en nog steeds vol energie...dacht ff dat het wat zwaarder zou worden maar was tijdelijk dip Kindje zit met alles op middenlijn en zelf voel ik me nog prima ...

Mibb is nog steeds niet langsgeweest dus zou zij dan toch??? Ik hou het in gaten.....
Mibb MELDPLICHT!!!!

@Snok, zo dat gaat snel! Ik weet nog zo goed dat ik 32 weken was. Half september geloof ik.
Jeetjemina ben je al weer 32 weken Snok. Time flies when....

Weekje weg was heerlijk ja. Lijkt wel alsof mijn buik ineens 2 keer zo hard groeide ook. Kan er niet meer omheen.

Toch wel heel spannend dat Mibb niets heeft laten weten he. Zou het dan toch?
Mibb.... je bent de hele dag niet geweest.... Spannend! Dat zou wel geweldig zijn (afgaand op je vorige berichtje hier!)

Nou ik hou het goed in de gaten hier!
Mibb.... je bent de hele dag niet geweest.... Spannend! Dat zou wel geweldig zijn (afgaand op je vorige berichtje hier!)

Nou ik hou het goed in de gaten hier!
oh mibbje! wat spannend!! hopelijk inmiddels bevallen.... haha.... o ik word er gewoon zenuwachtig van!

ik kom morgen weer kijken!
ja! geboren!

super van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

wah! ben helemaal hyper ervan! jippie ook mibbzoon is er! nog een jongen! haha!
Echt waar! jeetje had ik echt niet verwacht op de uitgerekende datum schijnt maar 2% gekozen te worden, waar lees ik meer, maart topic ofzo?

Wiehoe, Lieve Mibb en Mibbvriend, van Harte! Elke keer weer bijzonder om het van een van jullie mee te maken
ik heb even dr hyves gechekt... mooie naam ook!!
He Vlinder,

Ik heb haar hyves nu net gezocht maar ik kan haar niet vinden. ( ik heb echt net bij Prive voor het eerst jullie adressen bekeken, schaam schaam, sorry dat ik nooit kaartjes stuur!) Kun je anders bij prive even een linkje maken?
S heeft flesje leeg dus wij gaan naar bed. truste!
ja zal ik even doen dametje
staat erop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven