Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kia•Ora schreef:
25-06-2018 14:52
Neem je het haar van de beste man boven jou dan ook even mee? Die is ook vies. ;-D
Het is nog geen kerst Kia!
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 14:56
Het is nog geen kerst Kia!
Zo is het ook nog es een keer!
Damned if I don’t
Oh een heel belangrijk iets op mijn lijst aan missie vergeten:

Je stelt regelmatig vragen terwijl je het antwoord niet wil horen.
En als je dan toch het antwoord krijgt, dat je al niet wilde horen, dan ligt het aan de ander en ren je weg...

Zo jammer.
ViezeHond schreef:
25-06-2018 15:00
Zo is het ook nog es een keer!
Het is vandaag wel half-eerste-kerst-dag...
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 15:03
Ik hang zo de punten wel ff onder de kraan.
Damned if I don’t
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 15:03
Nog vijf maanden geduld komen de eerste kersttopics.
missie_m schreef:
25-06-2018 11:18
Als men steeds met één en dezelfde nick forumt is de kans groter dat die ene nick meer krassen en deuken krijgt dan iemand die vijf of tien keer een spikslpinternieuwe nick neemt.
ik forum ruim 10 jaar, heb bijna 77000 postings (oh boy, ik heb echt geen leven) en heb in al die tijd 2 ws gehad: eentje van een doorgedraaid engeltje die iedereen een ws gaf en eentje omdat ik een vervelend autootje voor vervelend sekreet had uitgemaakt. Dat zijn mijn enige krasjes en ik ben echt niet het braafste meisje van de klas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
25-06-2018 15:36
ik forum ruim 10 jaar, heb bijna 77000 postings (oh boy, ik heb echt geen leven) en heb in al die tijd 2 ws gehad: eentje van een doorgedraaid engeltje die iedereen een ws gaf en eentje omdat ik een vervelend autootje voor vervelend sekreet had uitgemaakt. Dat zijn mijn enige krasjes en ik ben echt niet het braafste meisje van de klas
Oke, vertel er dan ook eens bij hoe vaak je andere forummers (onterecht) staft?
Ibelize schreef:
25-06-2018 15:43
Pfff laat het gáán....
missie_m schreef:
25-06-2018 14:39
Ik zou niet weten waarom ik iemand zou moeten volgen, terwijl ik velen juist vermijd.

Zo ook weer dit topic.
:byee:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2018 10:10
Reden: op de man
64.29% gewijzigd
Ibelize schreef:

Gaat dit er nou nog steeds over dat je terecht was aangesproken op trolhunten?
Ibelize schreef:

Als het al Rosanna was hè. Dat is jouw aanname.

En dan nog was het niet onterecht. Je was daar gewoon aan het trolhinten. In het topic wat niet mag.
Geen speld tussen te krijgen.
Kom dan in topic zeggen dat je het niet gelooft. In de huisregels staat nou eenmaal dat dat niet mag in het topic.
Ibelize schreef:
ik staf zelden en alleen als iemand echt zwaar over de schreef gaat en heel kwetsend post of wanneer ik denk dat iemand dubbelnickt of een prmabanneling is.
Ik heb je niet gestaft, want daarvoor voldeed je niet aan een van bovenstaande criteria
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik lees deze potketel, splinterbalk, potsplinter en ketelbalk discussie nu al 2 dagen mee. De een verwijt de ander waar ze zichzelf, al dan niet gesteund door niet nader te specificeren aanhang, schuldig aan maakt. Een enkeling met zelfreflectie, opererend als zelfstandig individu, wars van aanhang en achterdeurtjes daargelaten.

Niks nieuws natuurlijk, zo is de mensch al sinds mensenheugenis. Hypocriet, zo de wind waait waait mijn rokje, mijn naam is haas. Zo is het irl en zo is het hier, zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven.

https://www.youtube.com/watch?v=FQ5YU_spBw0
Ibelize schreef:
Wut? Echt? Zit het je zo hoog dat jij gisteren gestaft bent dat je dus maar iedereen gaat bevragen op hun stafgedrag?

Ik ga ervan uit dat mensen alleen staffen als dat in hun ogen terecht is. En ik kan me best voorstellen dat mensen wel eens aanstoot nemen aan jouw posts. Nou ja, laat ze dan staffen, de mods beslissen. Zo spannend en interessant is het niet hoor. Als je er last van hebt is er nl. een hele simpele oplossing: anders forummen of de bijzondere manier van beoordelen door de mods in kwestie en de gevolgen accepteren.
ViezeHond schreef:
25-06-2018 15:08
Ik hang zo de punten wel ff onder de kraan.
Heel goed! Denk eraan: daarna flink wat olie in de punten he, anders drogen ze uit :mrgreen:
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 09:02
Ibelize, jij was toch aan het trollhinten? Geen idee of dat gestaft is hoor, maar het is voor sommige iig stafwaardig.

En de mods hebben weer iets nieuws bedacht! Als zij de fout maken om het bantopic open te zetten en je reageert daar, dan krijg je dus een 24 uurs ban.
En mijn bericht weggehaald. Wat flauw.

Zouden ze er een huisregel van maken?
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 16:45
16.33% gewijzigd
Gatsie, lees ik een topic over welke beestje er in TO's bed zit, heb ik opeens overal kriebels.
Hé, hoeveel munt moet ik plukken voor de mojito's?

*onopvallende afleidingsmanoeuvre, de zon schijnt en het is bijna vijf uur*
yette schreef:
25-06-2018 16:54

Bij ah verkopen ze ze in een soort calipo variant. Veel makkelijker!
Nemaìn’ schreef:
25-06-2018 16:38
En mijn bericht weggehaald. Wat flauw.

Zouden ze er een huisregel van maken?
Vanaf de post van de mod, dus de voorgaande berichten tellen niet mee.
Life is short. Eat dessert first.
Katalina schreef:
25-06-2018 15:51
Pfff laat het gáán....
Nou, best een terechte vraag. Ik heb een iemand gestaft die begon te schelden, kan niet meer terug vinden wie. Niet hier overigens, ander topic.
Dus ik ben ook wel benieuwd.
Vriendelijk.
yette schreef:
25-06-2018 16:54

Genoeg zodat je er voor mij ook eentje kunt inschenken!
Katalina schreef:
25-06-2018 15:51
Pfff laat het gáán....
Waarom?
Sommigen zijn er als de kippen bij om te vertellen hoe weinig bans en waarschuwingen ze gekregen hebben in de 168 jaar dat ze hier al posten maar zwijgen over het zelf uitdelen van stafjes om elk scheetje.
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 16:35
Wut? Echt? Zit het je zo hoog dat jij gisteren gestaft bent dat je dus maar iedereen gaat bevragen op hun stafgedrag?

Ik ga ervan uit dat mensen alleen staffen als dat in hun ogen terecht is. En ik kan me best voorstellen dat mensen wel eens aanstoot nemen aan jouw posts. Nou ja, laat ze dan staffen, de mods beslissen. Zo spannend en interessant is het niet hoor. Als je er last van hebt is er nl. een hele simpele oplossing: anders forummen of de bijzondere manier van beoordelen door de mods in kwestie en de gevolgen accepteren.
Wat is dat voor rare opmerking? Waarom zouden mensen aanstoot nemen aan mijn posts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven