Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 juni 2018 om 21:45
dinsdag 26 juni 2018 om 21:46
Heel zeker van idd.vrouwjagersma schreef: ↑26-06-2018 21:26Lijkt me best grappig. Ik denk dat er best wat forummers zijn met interessante levensverhalen die snel trolwaardig genoemd zullen worden.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 26 juni 2018 om 21:52
Ik heb het n.a.v. jouw reactie ook nog twee keer nagelezen, op zoek naar een 'hij'.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 juni 2018 om 22:12
En dat neem je serieus?EnglishmaninNewYork schreef: ↑26-06-2018 21:38Dat gevoel heb ik bij RB. Niet alleen omdat RB over andere mensen heen walst terwijl RB zelf -naar eigen zeggen nota bene- weinig associatie met mensen heeft en desondanks toch regelmatig reageert op diezelfde mensen. Het meest omdat ik RB al een paar keer actief heb zien lobbyen om kinderen in de steek te laten onder het mom van eigen belang.
Dat is een vleesgeworden klucht.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:23
dinsdag 26 juni 2018 om 22:27
Zo bedoelde ik het ja. Dat ze hier een stamgast is, die iedereen kent. Deel van het meubilair, zeg maar. Als ze zou verdwijnen, zou ze gemist worden. Door sommigen als kiespijn, maar toch...
.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:35
dinsdag 26 juni 2018 om 22:36
dinsdag 26 juni 2018 om 22:44
Ja dat vind ik ook.Lady*Voldemort schreef: ↑26-06-2018 22:36Behoorlijk ja. Toch heb ik met PJK hetzelfde als met RB: ik kan geen oprechte teringhekel aan ze hebben. En je kan zeggen wat je wil maar ze brengen wel wat leven in de brouwerij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:45
bethweeter schreef: ↑26-06-2018 22:20Dat over kinderen misschien maar ik heb haar ook racistische dingen zien schrijven op Actueel. Daar doet ze niet onder voor Pejeka.
Ik vind een beperkt empathisch en sociaal vermogen toch minder erg dan uitgesproken asociaal egoïstisch en racistisch.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:50
dinsdag 26 juni 2018 om 22:51
Lady*Voldemort schreef: ↑26-06-2018 22:36Behoorlijk ja. Toch heb ik met PJK hetzelfde als met RB: ik kan geen oprechte teringhekel aan ze hebben. En je kan zeggen wat je wil maar ze brengen wel wat leven in de brouwerij.
Ik zie wel verschil tussen een eigen wereldbeeld en mening hebben die ik niet deel, of ronduit schadelijk zijn voor het forum en andere mensen.
Dan maar wat minder leven in de brouwerij wat mij betreft.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:52
Eens.Lady*Voldemort schreef: ↑26-06-2018 22:49Op het gevaar af dat ik nu weer allerlei quotelustigen over me heen krijg, maar PJK heb ik eigenlijk ook nog nooit kunnen betrappen op empathie of sociale vaardigheden. Wat dat betreft zie ik echt niet zo veel verschil tussen die twee.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:53
Ze brengen beide idd leven in de brouwerij, daar ben ik het mee eens. Toch vind ik er een wezenlijk verschil in zitten of dat je tegen de algemene meute aantrapt of tegen (zelfs ongeboren/jonge) mensen die uberhaupt nog geen kans hebben gekregen met diezelfde meute mee te doen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-06-2018 22:36Behoorlijk ja. Toch heb ik met PJK hetzelfde als met RB: ik kan geen oprechte teringhekel aan ze hebben. En je kan zeggen wat je wil maar ze brengen wel wat leven in de brouwerij.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:53
dinsdag 26 juni 2018 om 22:57
Dat bedoelde ik dus.
Hoezo zijn zij 'schadelijk' voor het forum? Integendeel zou ik eerder zeggen. Vind deze manier van oordelen eerlijk gezegd veel kwalijker.
Jij krijgt altijd de lachers op je hand, maar die zouden misschien eens meer naar de inhoud moeten kijken ipv naar de vorm van jouw berichten.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2018 23:00
14.64% gewijzigd
.
Dat vermoedde ik al.
Ik verdenk PJK eerder van het opvoeren van een act en RB niet, dat scheelt ook nog.
dinsdag 26 juni 2018 om 22:59
Zoals PJK een topic van iemand met een relationele hulpvraag volledig kan laten ontsporen in zijn dwangmatig vreemdelingenhaat vind ik schadelijk.