Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
simbalabimba schreef:
26-06-2018 19:18
Als ik dan toch ingelogd ben, neem ik ook de moeite om hierop te zeggen: :) goeie post, heldere formulering.
Meestal ben ik prima in staat om te begrijpen dat verschillende mensen verschillend tegen eenzelfde situatie kunnen aankijken, maar hier ben ik dan toch op mijn grens gestuit.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
26-06-2018 19:41
Meestal ben ik prima in staat om te begrijpen dat verschillende mensen verschillend tegen eenzelfde situatie kunnen aankijken, maar hier ben ik dan toch op mijn grens gestuit.
Ik stuitte al niet meer op mijn grens. Die post waar het over ging was er al over voor mij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
PJK laat geen kans onbenut om dat 'man van mijn leven' topic scheef te trekken richting vreemdelingenhaat.
Het is verbazend hoe zo iemand er geen enkele moeite er mee heeft om volledig ten koste van iemand met een hulpvraag verontwaardigd kan lopen doen over zijn eigen sneue leventje.

En ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die hem 'waarderen' omdat hij 'eerlijk zijn mening geeft'. Ik schaam me gewoon plaatsvervangend kapot dat zo iemand zo asociaal over andere mensen heen walst onder het motto van een mening geven.
Dat hele topic is zo goed als om zeep geholpen en PJK heeft daar een hele grote hand in inderdaad Shifty..

2 leermomenten : PJK is een hij en tekst op autocorrect checken als ik reageer op Shifty.. autocorrect maakt er namelijk Shitty van.. ;-D
Nou ja.. dat dus..
8102 schreef:
26-06-2018 19:14
Iris is in het afgelopen jaar relatietherapeut geworden en verstand van mediation
Wat een wijsheden allemaal.
Nou he! :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Nevermind.
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 21:20
94.92% gewijzigd
Gewoon niet.
Of ondere een andere nick zonder dat eerst hier te melden.
Katalina schreef:
26-06-2018 21:15
Ik zit nu al weken te twijfelen

...

Wat zouden jullie doen?
Deze post zo gauw mogelijk wissen. Voor je het weet gaat iedereen op zoek naar rare topics die dan vast wel van jou zullen zijn :D
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 21:18
33.25% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
26-06-2018 21:17
Deze post zo gauw mogelijk wissen. Voor je het weet gaat iedereen op zoek naar rare topics die dan vast wel van jou zullen zijn :D
:rofl:
Dat vind ik niet erg.
Nou goed, zal het weghalen :)
Het werkt trouwens wel echt zo. Ik heb voor de grap een keer een topic geopend onder een andere nick, een raar topic inderdaad maar er was geen woord aan gelogen. Nou de trolverwijzingen vlogen me om de oren :rofl:.
Lady*Voldemort schreef:
26-06-2018 21:21
Het werkt trouwens wel echt zo. Ik heb voor de grap een keer een topic geopend onder een andere nick, een raar topic inderdaad maar er was geen woord aan gelogen. Nou de trolverwijzingen vlogen me om de oren :rofl:.
Dat zat ik laatst nav die discussie hier te denken. Gewoon eens onder een andere nick een deel van mijn levensverhaal vertellen. Kijken hoe snel ik een troll ben.
Lijkt me best grappig. Ik denk dat er best wat forummers zijn met interessante levensverhalen die snel trolwaardig genoemd zullen worden.
Ja ik zie het ook al helemaal gebeuren.
- oh nieuwe TO en gelijk zo'n eerste topic? en hiervoor heb je je vandaag speciaal aangemeld? Raar verhaal, kom je uit Noorwegen?
Terwijl het gewoon mijn leven is....
vrouwjagersma schreef:
26-06-2018 21:26
Lijkt me best grappig. Ik denk dat er best wat forummers zijn met interessante levensverhalen die snel trolwaardig genoemd zullen worden.
Yup, dat denk ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Katalina schreef:
26-06-2018 21:28
Terwijl het gewoon mijn leven is....
Zie het zo: heel veel forummers zijn gezegend (zonder dat ze dat zelf weten of begrijpen) met een heerlijk leven, waar gelukkig weinig ellende of gekkigheid in plaatsvindt, gaat plaatsvinden of plaatsgevonden heeft. Dat is fijn voor ze, maar daarom begrijpen ze soms maar moeilijk dat dat niet voor iedereen zo geldt. Je kunt het ze niet echt kwalijk nemen, denk ik dan maar.
vrouwjagersma schreef:
26-06-2018 21:26
Ik wil het wel een keer proberen met een topic over mijn rare schoonfamilie :proud:
vrouwjagersma schreef:
26-06-2018 21:32
Zie het zo: heel veel forummers zijn gezegend (zonder dat ze dat zelf weten of begrijpen) met een heerlijk leven, waar gelukkig weinig ellende of gekkigheid in plaatsvindt, gaat plaatsvinden of plaatsgevonden heeft. Dat is fijn voor ze, maar daarom begrijpen ze soms maar moeilijk dat dat niet voor iedereen zo geldt. Je kunt het ze niet echt kwalijk nemen, denk ik dan maar.

Daar heb je gelijk in. Ben allang blij dat de meeste mensen zich niet kunnen verplaatsen in wat sommigen meemaken.
Jammer dat je hier per se een registratie nodig hebt om te forummen. Ik heb ook nog wel iets.
shifty schreef:
26-06-2018 20:52
PJK laat geen kans onbenut om dat 'man van mijn leven' topic scheef te trekken richting vreemdelingenhaat.
Het is verbazend hoe zo iemand er geen enkele moeite er mee heeft om volledig ten koste van iemand met een hulpvraag verontwaardigd kan lopen doen over zijn eigen sneue leventje.

En ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die hem 'waarderen' omdat hij 'eerlijk zijn mening geeft'. Ik schaam me gewoon plaatsvervangend kapot dat zo iemand zo asociaal over andere mensen heen walst onder het motto van een mening geven.
Dat gevoel heb ik bij RB. Niet alleen omdat RB over andere mensen heen walst terwijl RB zelf -naar eigen zeggen nota bene- weinig associatie met mensen heeft en desondanks toch regelmatig reageert op diezelfde mensen. Het meest omdat ik RB al een paar keer actief heb zien lobbyen om kinderen in de steek te laten onder het mom van eigen belang.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
vrouwjagersma schreef:
26-06-2018 21:37
Jammer dat je hier per se een registratie nodig hebt om te forummen. Ik heb ook nog wel iets.

Inderdaad jammer.
Had mijn gedoe hier graag even willen spiegelen maar ik zie er toch maar vanaf.
EnglishmaninNewYork schreef:
26-06-2018 21:38
Dat gevoel heb ik bij RB. Niet alleen omdat RB over andere mensen heen walst terwijl RB zelf -naar eigen zeggen nota bene- weinig associatie met mensen heeft en desondanks toch regelmatig reageert op diezelfde mensen. Het meest omdat ik RB al een paar keer actief heb zien lobbyen om kinderen in de steek te laten onder het mom van eigen belang.
RB is een vrouw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
EnglishmaninNewYork schreef:
26-06-2018 21:38
Het verschil tussen een stokpaardje en een obsessie.
rosanna08 schreef:
26-06-2018 21:41
RB is een vrouw
Er staat toch nergens dat dat niet zo is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven