Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 juni 2018 om 19:11
shifty schreef: ↑26-06-2018 17:35Als je dat vanaf dag 1 ervaart, zelfs nog voordat je noemenswaardige interactie had met anderen, dan betekent dat dus dat het aan jou ligt dat je jezelf erbuiten plaatst. Waarbuiten is dan misschien de vraag.
Maar je bent dus iemand die op de snelweg aan het klagen is dat iedereen aan het spookrijden is en vervolgens de politie belt om te zeggen dat al die mensen naar je toeteren en met hun lichten knipperen. Daarna maak je een afspraak met de ANWB om aan te geven dat alle automobilisten zo boos naar je kijken, stelletje samenzweerders en meelopersrijders dat het zijn. Aansluitend gaat Impala je in de rechtszaal verdedigen met het feit dat je geen boete kan krijgen voor gevaarlijk weggedrag omdat je wel je gordel aan had.
dinsdag 26 juni 2018 om 19:14
dinsdag 26 juni 2018 om 19:15
GenieInABottle schreef: ↑26-06-2018 19:14OB zet dit draakje daarvoor in, en dit draakje mag alleen los als het mag van Kia![]()
En van Kia mag bijna niets meer sinds ik haar tuin in de hengst heb gezet, sorry...![]()
In de hengst?
dinsdag 26 juni 2018 om 19:17
GenieInABottle schreef: ↑26-06-2018 19:14OB zet dit draakje daarvoor in, en dit draakje mag alleen los als het mag van Kia![]()
En van Kia mag bijna niets meer sinds ik haar tuin in de hengst heb gezet, sorry...![]()
Jij zet steeds nutteloze dingen in de hens. Dus wanneer je het lief vraagt met een degelijk plan kun je best toestemming krijgen. Graag de aanvraag aanleveren in drievoud.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 26 juni 2018 om 19:18
Als ik dan toch ingelogd ben, neem ik ook de moeite om hierop te zeggen:impala schreef: ↑26-06-2018 13:04Ik weet zeker dat zij echt onterechte bannen heeft gehad. Maar wie niet, als je niet van het omfloerste bent en 'irritant' post (wat mi niet banwaardig is, irritant zijn).
Er is een tijd geweest dat dat echt de spuigaten uitliep, die onterechte bannen. Niet alleen bij missie, maar zéker ook bij haar.
Maar: ze is er nog steedsen ze hoort er gewoon bij. En ik kan het ook zeer waarderen als mensen hier gewoon altijd hun eigen nick houden. Ook als die op een gegeven moment negatieve pavlov reacties gaat oproepen. Vind het ook heel leuk dat Iris er weer is onder haar eigen naam én de blauwe bloem
![]()
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 26 juni 2018 om 19:19
dinsdag 26 juni 2018 om 19:34
Oh, dan is het eigenlijk gewoon goed dat ik geen pb kan sturen en geen pb's binnen krijg.GenieInABottle schreef: ↑26-06-2018 19:17Nop Nouschi, gewoon soms op goed geluk openen. En wees gewaarschuwd, soms staan er dingen die je niet wil ontvangen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 26 juni 2018 om 19:37
N.a.v. deze post ging ik even in mijn pb-inbox kijken en bleek daar een pb te staan van 4 dagen geleden.
Nee, niet over Daan, maar toch fijn dat ik nu de betreffende forummer heb kunnen antwoorden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 juni 2018 om 19:39
simbalabimba schreef: ↑26-06-2018 19:18Als ik dan toch ingelogd ben, neem ik ook de moeite om hierop te zeggen:goeie post, heldere formulering.
Inderdaad.
Het wordt bijna tastbaar gemaakt hoe iemand al spookrijdend, met oogkleppen op, een plaat voor z'n kop probeert te omarmen.
Dat is ook best knap.