Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
nina1966 schreef:
26-06-2018 19:06
Zijn er meer mensen die een pb hebben gehad ivm daan?
Nee, wel een van Star van 6 dagen geleden :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
shifty schreef:
26-06-2018 17:35
Als je dat vanaf dag 1 ervaart, zelfs nog voordat je noemenswaardige interactie had met anderen, dan betekent dat dus dat het aan jou ligt dat je jezelf erbuiten plaatst. Waarbuiten is dan misschien de vraag.

Maar je bent dus iemand die op de snelweg aan het klagen is dat iedereen aan het spookrijden is en vervolgens de politie belt om te zeggen dat al die mensen naar je toeteren en met hun lichten knipperen. Daarna maak je een afspraak met de ANWB om aan te geven dat alle automobilisten zo boos naar je kijken, stelletje samenzweerders en meelopersrijders dat het zijn. Aansluitend gaat Impala je in de rechtszaal verdedigen met het feit dat je geen boete kan krijgen voor gevaarlijk weggedrag omdat je wel je gordel aan had.
:HA:
Nouschi schreef:
26-06-2018 19:11
Nee, wel een van Star van 6 dagen geleden :proud:

O echt? Da's knap, die staat bij mij nog in mijn postvak uit
:rofl:

O nee, is vandaag eindelijk verzonden :cheer2:
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 19:13
12.53% gewijzigd
Nouschi schreef:
26-06-2018 19:09
Afbeelding
Seeegggg me praaivesie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
nina1966 schreef:
Nee.
Wat stond er in dan?
Star² schreef:
26-06-2018 19:12
O echt? Da's knap, die staat bij mij nog in mijn postvak uit :rofl:
Oh echt? :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
26-06-2018 17:59
Zeg OB, als je klaar bent met dat strandhuis, doe je ook aan vloerkleden?
OB zet dit draakje daarvoor in, en dit draakje mag alleen los als het mag van Kia :A:
En van Kia mag bijna niets meer sinds ik haar tuin in de hengst heb gezet, sorry... :flag:
Iris is in het afgelopen jaar relatietherapeut geworden en verstand van mediation
Wat een wijsheden allemaal.
Krijg je nog ergens een notificatie van een pb? Zal wel niet hè.
Nouschi schreef:
26-06-2018 19:15
Nope
GenieInABottle schreef:
26-06-2018 19:14
OB zet dit draakje daarvoor in, en dit draakje mag alleen los als het mag van Kia :A:
En van Kia mag bijna niets meer sinds ik haar tuin in de hengst heb gezet, sorry... :flag:

In de hengst?

Afbeelding
Nop Nouschi, gewoon soms op goed geluk openen. En wees gewaarschuwd, soms staan er dingen die je niet wil ontvangen.
GenieInABottle schreef:
26-06-2018 19:14
:blabla:

Jij zet steeds nutteloze dingen in de hens. Dus wanneer je het lief vraagt met een degelijk plan kun je best toestemming krijgen. Graag de aanvraag aanleveren in drievoud.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Star² schreef:
In de hengst?

Afbeelding
Vond ik leuker, zal het niet meer doen :$
impala schreef:
26-06-2018 13:04
Ik weet zeker dat zij echt onterechte bannen heeft gehad. Maar wie niet, als je niet van het omfloerste bent en 'irritant' post (wat mi niet banwaardig is, irritant zijn).
Er is een tijd geweest dat dat echt de spuigaten uitliep, die onterechte bannen. Niet alleen bij missie, maar zéker ook bij haar.
Maar: ze is er nog steeds :) en ze hoort er gewoon bij. En ik kan het ook zeer waarderen als mensen hier gewoon altijd hun eigen nick houden. Ook als die op een gegeven moment negatieve pavlov reacties gaat oproepen. Vind het ook heel leuk dat Iris er weer is onder haar eigen naam én de blauwe bloem :)
Als ik dan toch ingelogd ben, neem ik ook de moeite om hierop te zeggen: :) goeie post, heldere formulering.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Kia•Ora schreef:
26-06-2018 19:17
:blabla:

Jij zet steeds nutteloze dingen in de hens. Dus wanneer je het lief vraagt met een degelijk plan kun je best toestemming krijgen. Graag de aanvraag aanleveren in drievoud.
OB: je leest het, lief aan Kia vragen en aanleveren in drievoud. :yes:
Star² schreef:
26-06-2018 19:11
Dan maar flauw. Ondanks de negeerknop nog zo overheersend zijn stoort me.

Same old same old.
Star² schreef:
In de hengst?

Afbeelding
Das grappig denk ik.
Nouschi schreef:

Een notificatie zou toch wel handig zijn. Ik zie net dat ik een PB heb van een maand geleden. :-D

Sorry Moi. :$
RikM schreef:
26-06-2018 19:23
Een notificatie zou toch wel handig zijn. Ik zie net dat ik een PB heb van een maand geleden. :-D

En nog 1.
Nemaìn’ schreef:
26-06-2018 19:24
En nog 1.

En weer terug.

Het lijkt nu wel goed te werken. Betekent dit dat ze het PB-systeem eindelijk hebben gerepareerd of is het toeval?
GenieInABottle schreef:
26-06-2018 19:17
Nop Nouschi, gewoon soms op goed geluk openen. En wees gewaarschuwd, soms staan er dingen die je niet wil ontvangen.
Oh, dan is het eigenlijk gewoon goed dat ik geen pb kan sturen en geen pb's binnen krijg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
26-06-2018 19:34
En weer terug.

Het lijkt nu wel goed te werken. Betekent dit dat ze het PB-systeem eindelijk hebben gerepareerd of is het toeval?
Bij de een werkt het, bij de ander niet.
nina1966 schreef:
N.a.v. deze post ging ik even in mijn pb-inbox kijken en bleek daar een pb te staan van 4 dagen geleden.
Nee, niet over Daan, maar toch fijn dat ik nu de betreffende forummer heb kunnen antwoorden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
simbalabimba schreef:
26-06-2018 19:18
Als ik dan toch ingelogd ben, neem ik ook de moeite om hierop te zeggen: :) goeie post, heldere formulering.

Inderdaad.
Het wordt bijna tastbaar gemaakt hoe iemand al spookrijdend, met oogkleppen op, een plaat voor z'n kop probeert te omarmen.
Dat is ook best knap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven