Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 juni 2018 om 20:06
Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 20:04Jawel!!!
Maar Shifty's recept spreekt me ook wel aan. Misschien dat ik morgen toch maar naar Appie ga. Met een zonnebril en een nepsnor, of met een panty over mijn kop.
Of allemaal! Dan ga ik zitten kijken hoe ze met angst en beven niet overvallen worden
zaterdag 30 juni 2018 om 20:10
zaterdag 30 juni 2018 om 20:25
Jawel!!! En als je zegt dat het niet zo is dan snap je niet wat trollen is en ga je onder de negeer.
Ofzo.
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 20:36
Maar jij denkt echt dat hij staat te rukken in de bosjes bij het naaktstrand?patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 20:25Jawel!!! En als je zegt dat het niet zo is dan snap je niet wat trollen is en ga je onder de negeer.
Ofzo.
En je denkt ook echt dat hij geil wordt van bieflappen?
Jij denkt ook echt dat hij om 8 uur al zijn eerste halve liter op heeft?
En jij denkt echt dat al die andere topics van hem ook echt zijn?
zaterdag 30 juni 2018 om 20:38
Joh. Wat een overtrokken reactie zeg. Dus omdat je het niet eens bent met iemand in de cyberwereld heeft dat invloed op je stemming en moet diegene onder de negeer? #SensitiveRik
Zet mij maar ook gauw onder de negeer want mijn humor zal je vast ook niet staan.
zaterdag 30 juni 2018 om 20:38
Vergeet je ook het topic niet over de all you can eat van Willem?Nemaìn’ schreef: ↑30-06-2018 20:36Maar jij denkt echt dat hij staat te rukken in de bosjes bij het naaktstrand?
En je denkt ook echt dat hij geil wordt van bieflappen?
Jij denkt ook echt dat hij om 8 uur al zijn eerste halve liter op heeft?
En jij denkt echt dat al die andere topics van hem ook echt zijn?
Een topic over stofzuiger en over hoe de dames er uit zien? (tietjes en borsten)
En nog veel meer topics.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 20:43
11.35% gewijzigd
zaterdag 30 juni 2018 om 20:45
Iemand die mij sneu noemt en me ten onrechte van dingen beschuldigt die gaat bij mij onder de negeer ja.
Jouw humor heb ik nog niet kunnen ontdekken dus daar kom ik later een keer op terug.
zaterdag 30 juni 2018 om 20:54
Waarom niet? Al die stoere verhalen van forummers die nou noooooit eens chagrijnig worden van andermans postgedrag want het is maar internet hahaha geloof ik ook niet zo.
zaterdag 30 juni 2018 om 20:55
Als mensen zich ergens ergeren is het wel hierLady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 20:54Waarom niet? Al die stoere verhalen van forummers die nou noooooit eens chagrijnig worden van andermans postgedrag want het is maar internet hahaha geloof ik ook niet zo.