Oudere mannen problemen
zaterdag 30 juni 2018 om 21:47
Een 18 jarige is nog een tiener en komt net om de hoek piepen in de grote mensen wereld. Walgelijk om als volwassen kerel er meteen op te willen duiken omdat het volgens de wet mag. Zulke kerels zou ik voor geen cent vertrouwen met mijn koters.MarkSD schreef: ↑29-06-2018 15:18Kinderen? We hebben het hier over een 18 jarige. Een leeftijd waarop in de halve wereld vrouwen al 2 kinderen hebben en in de andere helft ze al seks hebben gehad met tig partners en zich elk weekend aan drank en drugs overgeven.
TO is geen kind. En mag lekker zelf weten wie ze leuk vindt, of niet. Dat geldt ook voor de volwassen mannen.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:58
Precies, ongelijkwaardigheid en misbruik van je macht en levenservaring liggen hier op de loer.
zondag 1 juli 2018 om 00:31
Ze zijn gemiddeld afhankelijk, ze kunnen hem niet missen maar hebben hem ook niet elke dag nodig laat ik het zo zeggen.mdh schreef: ↑30-06-2018 21:35Begrijp ik nu goed dat je ouders jou het app-contact laten verzorgen omdat hij (man 2) sneller actie onderneemt omdat jij het vraagt???
In combinatie met het feit dat je ouders hem al eens hebben laten weten dat je niet op stap mag met hem inclusief hotelovernachting, vind ik dit toch erg vreemd.
Mijn ouders hadden na zo’n voorstel het zakelijke contact sowieso zelf overgenomen, of contact overnemen voorgesteld.
Hoe afhankelijk zijn je ouders zakelijk gezien van het snel in actie komen van deze man?
Mijn ouders weten van niks hè, ja dat hotel gevalletje heeft hij ook gevraagd/vertelt waar mijn vader bij was en toen zei die dat denk ik niet.
En hij is t er ook wel mee eens, dat er niks zou gebeuren maar dat andere mensen raar zouden gaan denken.
Maar verder denken mijn ouders volgens mij dat ie gewoon om veel dingen een grapje maakt. Hij kent me natuurlijk ook al lang en we kunnen veel tegen elkaar zeggen dus dat word door mijn ouders niet meteen opgevat als iets wat niet door de bocht kan.
Verder de dingen die hij doet qua aanrakingen doet hij waar mijn ouders niet bij zijn dus zolang ik het niet durf/wil vertellen kunnen ze er niks mee
zondag 1 juli 2018 om 05:44
Als jullie veel tegen elkaar kunnen zeggen, wordt het tijd dat je vertelt dat je hem puur en alleen als zakelijk contact ziet. Ik vind het bijvoorbeeld al heel raar dat je zijn vraag om een nachtje samen in een hotel te gaan, bij je ouders neerlegt. Zo lijkt het net alsof jij wèl wil, maar (nog?) niet mag.
Ondertussen weet jij dat hij zin in je heeft en dat hij je grenzen over gaat. Maar denkt hij dat je eigenlijk ook wel met hem op pad wil: gezellig terrasje, etentje, flesje wijn, strandwandeling, nog een wijntje ...
Je wil jezelf niet in een moeilijke situatie brengen. Aangezien je ouders niet weten wat er speelt, had je dus zelf aan moeten geven dat je er geen zin in hebt.
Kortom, wees duidelijk. Dat kan op een vriendelijke manier. Begin eens met een appje als reactie op zo'n klef berichtje van hem: 'Ik zie ons contact als zakelijk, dit soort opmerkingen vind ik niet fijn!'
Ondertussen weet jij dat hij zin in je heeft en dat hij je grenzen over gaat. Maar denkt hij dat je eigenlijk ook wel met hem op pad wil: gezellig terrasje, etentje, flesje wijn, strandwandeling, nog een wijntje ...
Je wil jezelf niet in een moeilijke situatie brengen. Aangezien je ouders niet weten wat er speelt, had je dus zelf aan moeten geven dat je er geen zin in hebt.
Kortom, wees duidelijk. Dat kan op een vriendelijke manier. Begin eens met een appje als reactie op zo'n klef berichtje van hem: 'Ik zie ons contact als zakelijk, dit soort opmerkingen vind ik niet fijn!'
zondag 1 juli 2018 om 06:46
Je ouders hebben toch wel meer dan 1 klant of financierder....ik bedoel je kan moeilijk met alle connecties naar bed gaan om het bedrijf van je ouders draaiende te houden.
Ik vind wel dat je een hoopt ja maar t. Vind je die man wellicht toch een beetje leuk?
Ik vind wel dat je een hoopt ja maar t. Vind je die man wellicht toch een beetje leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 1 juli 2018 om 17:46
Jahoor. Ik weet niet in welk dorp jij woont, maar in de Randstad zijn 18 jarige niks piepende tieners of 'koters'. Rare fascinatie met kinderen.
En 'erop duiken' doen mensen niet omdat het van de wet mag, maar omdat het de natuur is (en leuk bovendien).
zondag 1 juli 2018 om 18:03
Op 18 jarige leeftijd zijn de hersenen nog niet volgroeid, dusja nog een kind en alleen om die reden zou je er al met je fikken vanaf moeten blijven, inplaats van de natuur de schuld te geven van je geiligheid die geen grenzen kent.
Iemand die het recht denkt te hebben jonge meiden te seksualiseren op basis van hun lichaam en zelf al aangeeft dat de wet hem er niet van weerhoudt om op jonge meiden te duiken dat bevestigt wat ik al eerder dacht dat je niet te vertrouwen bent in de buurt van kinderen.
Want op een kind van 12 dat lichamelijk vroegrijp is zal je dan ook wel zitten te geilen met je verknipte geest.
zondag 1 juli 2018 om 18:33
Soulsista schreef: ↑01-07-2018 18:03Op 18 jarige leeftijd zijn de hersenen nog niet volgroeid, dusja nog een kind en alleen om die reden zou je er al met je fikken vanaf moeten blijven, inplaats van de natuur de schuld te geven van je geiligheid die geen grenzen kent.
Iemand die het recht denkt te hebben jonge meiden te seksualiseren op basis van hun lichaam en zelf al aangeeft dat de wet hem er niet van weerhoudt om op jonge meiden te duiken dat bevestigt wat ik al eerder dacht dat je niet te vertrouwen bent in de buurt van kinderen.
Want op een kind van 12 dat lichamelijk vroegrijp is zal je dan ook wel zitten te geilen met je verknipte geest.
edit; zelfcensuur, niet laten opnaaien door zure vrouw.
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 21:31
6.80% gewijzigd
zondag 1 juli 2018 om 19:19
Hahaha.
Typische redenatie van een creepy old predator. Hoop je daarmee vrouwen de mond te snoeren zodat jij lekker vrijspel hebt op om jonge meisjes, die nog in ontwikkeling zijn en hun daden nog niet voldoende kunnen overzien, te jagen?
Accepteer dat je de jongste niet meer bent en richt je op vrouwen van je eigen leeftijd die al het nodige hebben meegemaakt en dus wél instaat zijn weloverwogen beslissingen te maken.
Het zou je sieren.
zondag 1 juli 2018 om 19:24
Dit.Summerdance schreef: ↑28-06-2018 06:57Als je iets niet aan je ouders durft te vertellen is dat meestal omdat er iets niet klopt
zondag 1 juli 2018 om 20:00
Het is niet zo dat ik met hem naar een hotel wil ofzo. Voor mij is het meer verwarrend omdat we elkaar al heel lang kennen en vóór deze periode was hij gewoon aardig en gezellig tegen me net zoals goede contacten en ging ik mee zonder dat hij klef deed. Dat was echt gezellig dat ik nu in de twijfels zit of hij nou extra aardig en klef tegen me doet omdat we elkaar steeds langer kennen en steeds meer kunnen zeggen of om andere redenen.yette schreef: ↑01-07-2018 05:44Als jullie veel tegen elkaar kunnen zeggen, wordt het tijd dat je vertelt dat je hem puur en alleen als zakelijk contact ziet. Ik vind het bijvoorbeeld al heel raar dat je zijn vraag om een nachtje samen in een hotel te gaan, bij je ouders neerlegt. Zo lijkt het net alsof jij wèl wil, maar (nog?) niet mag.
Ondertussen weet jij dat hij zin in je heeft en dat hij je grenzen over gaat. Maar denkt hij dat je eigenlijk ook wel met hem op pad wil: gezellig terrasje, etentje, flesje wijn, strandwandeling, nog een wijntje ...
Je wil jezelf niet in een moeilijke situatie brengen. Aangezien je ouders niet weten wat er speelt, had je dus zelf aan moeten geven dat je er geen zin in hebt.
Kortom, wees duidelijk. Dat kan op een vriendelijke manier. Begin eens met een appje als reactie op zo'n klef berichtje van hem: 'Ik zie ons contact als zakelijk, dit soort opmerkingen vind ik niet fijn!'
Het is verwarrend als je voor dat kleffe gedoe ook al goede contacten was. En ik weet niet of ik die band die we ervoor hadden kwijt wil raken doordat ik denk dat hij te ver gaat wat hij miss niet zo bedoeld...
zondag 1 juli 2018 om 20:04
zondag 1 juli 2018 om 20:16
Aangezien je het graag zakelijk wil houden, zou ik dit WEL met je ouders bespreken. Ze zijn immers ook je collega’s en een oudere man die een 17 jarig meisje schatje noemt en continue aanraakt is gewoon ongepast.
Natuurlijk kun je daarnaast ook zelf je grens aan geven bij die man. Maar ik vind niet dat volwassen zijn in deze betekent dat je het helemaal zelf op moet lossen. Zoals je aan de verschillende reacties al merkt, het is best wel een dingetje.
Natuurlijk kun je daarnaast ook zelf je grens aan geven bij die man. Maar ik vind niet dat volwassen zijn in deze betekent dat je het helemaal zelf op moet lossen. Zoals je aan de verschillende reacties al merkt, het is best wel een dingetje.
zondag 1 juli 2018 om 20:21
Je weet tog; een jonge vrouw die iets met een oudere man wil krijgt een go go go girl en die oudere man dient zich onzichtbaar te houden. Wanneer je last hebt van ouwe zure vrouwen jaloezie, dan.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zondag 1 juli 2018 om 20:23
Doe toch normaal we hebben het nu over een 16/17 jarige. Ze moet nog 18 worden. Komt net van de middelbare school of moet zelfs haar diploma nog halen.
zondag 1 juli 2018 om 20:36
Ik word bijna 18, maar dat betekent vgm nog niet dat je volwassen bent in je hoofd. althans de een wel en de ander nietYellowLemon schreef: ↑01-07-2018 20:23Doe toch normaal we hebben het nu over een 16/17 jarige. Ze moet nog 18 worden. Komt net van de middelbare school of moet zelfs haar diploma nog halen.![]()
zondag 1 juli 2018 om 20:38
Ja dat is wel zo, ik ga denk wel mn grens aangeven bij hemzelf, maar nog niet tegen mijn ouders vertellen want dat durf ik niet. Ik wil ook weer niet dat hij er veel problemen mee krijgt. Dus als hij het na mijn aangeven nog steeds niet snapt dan laat ik mn ouders wel ingrijpen.YellowLemon schreef: ↑01-07-2018 20:16Aangezien je het graag zakelijk wil houden, zou ik dit WEL met je ouders bespreken. Ze zijn immers ook je collega’s en een oudere man die een 17 jarig meisje schatje noemt en continue aanraakt is gewoon ongepast.
Natuurlijk kun je daarnaast ook zelf je grens aan geven bij die man. Maar ik vind niet dat volwassen zijn in deze betekent dat je het helemaal zelf op moet lossen. Zoals je aan de verschillende reacties al merkt, het is best wel een dingetje.
zondag 1 juli 2018 om 20:42
Goed plan.Lasagne4life schreef: ↑01-07-2018 20:38Ja dat is wel zo, ik ga denk wel mn grens aangeven bij hemzelf, maar nog niet tegen mijn ouders vertellen want dat durf ik niet. Ik wil ook weer niet dat hij er veel problemen mee krijgt. Dus als hij het na mijn aangeven nog steeds niet snapt dan laat ik mn ouders wel ingrijpen.
Als hij problemen krijgt is dat het gevolg van zijn eigen gedrag, dus maak je daar maar niet druk om.
Kijken naar een 17 jarige mag als oudere man, maar actie ondernemen is onbehoorlijk en dat weet hij best als hij tenminste nog wat fatsoen in zijn donder heeft.
zondag 1 juli 2018 om 21:27
Zeg maar gerust een 180 graden draaibare moraal.
Zelfs het 'hersenen niet volgroeid' argument wordt gespeeld. Bij sommige is dat pas bij 30 jaar, dus tot dan verboden te neuken/werken/stemmen voor iedereen? En sinds wanneer neuk je met je hersenen?
Er is geen enkel rationeel argument te geven waarom een 18 jarige niet met een oudere man zou mogen neuken. Kan 1 partij misbruik maken van mentale overwicht in een relatie? Jazeker, maar leeftijd is daarbij geen doorslaggevende factor per se. Misbruik van positie en macht/overwicht komt in elke leeftijdsklasse voor. En de 1 is niet beter of slechter dan de andere.
Iemand verwijten pedofiel te zijn of zelfs spreken van castratie omdat hij in algemene zin aangeeft 18 jaar oud genoeg vindt voor iemand om zelf zijn of haar partner uit te kiezen, is een uiting van radicale (religieuze) waanzin.
Terug naar de TO: die gedraagt zich onderhand als dramaqueen. De man doet weinig fout, behalve een paar foute grappen. Waarom zeg je niet gewoon dat je dat niet wil? Is de kous af en hoef je geen spannende verhaaltjes te verzinnen.