Mode & Beauty alle pijlers

kaal scheren?

08-03-2009 03:28 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey mede-forummers....

Ik denk erover om me kaal te scheren...

Ja mijn hoofd wel te verstaan...

Het lijkt me weer eens wat anders...

En lekker opvallend!

Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!

Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?
quote:tonkje schreef op 08 maart 2009 @ 09:12:

Bereid je voor op:

- soms ook afkeurende blikken (vooral oudere dames, moslima's)

- mensen die je voor een man aanzien (uiteraard ook afhankelijk van hoe je je verder kleedt, kennelijk kleed ik me nogal mannelijk)

Haha, dat herken ik, ja! Ik heb heel mijn leven al kort haar (lees: iets langer dan stekeltjes) en hoe vaak ik niet ben aangesproken met "jongeman" of iets dergelijks

Ik maak er geen probleem van. Mijn figuur is inmiddels wat vrouwelijker en ik zou mezelf niet zijn met lang haar.

Denk dat het heel persoonlijk is of je het mooi vind of niet.
Ik denk dat de redenen die jij noemt niet goed zijn om je hoofd kaal te scheren. Je wilt de aandacht afleiden van minder positieve punten van je lichaam, zo van ik straf mijzelf met iets wat nog veel minder mooi is, dan kijken ze daar naar. Dat noem ik destructief gedrag want daar zal je zelfvertrouwen ook niet van omhoog gaan! Eerder nog meer naar beneden. Probeer liever de aandacht te richten op de positieve punten van jezelf! Misschien een ander kapsel (niet kaal), andere kleding of make-up. Vraag daarbij advies aan een professional of vraag een goede kapper een kapsel te knippen wat hij goed bij je vindt passen. Een goede beha kan ook wonderen doen voor je houding en je buste.
quote:Quinty schreef op 08 maart 2009 @ 12:29: Kaal dan wel superkort haar komt op mij heel agressief over.Grappig, ik vind het bij vrouwen juist eerder kwetsbaar overkomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Jaaaa leuk, doen!
Cum non tum age
hey courageux! (passende naam trouwens om dit te willen doen ) als je er zin in hebt zou ik zeggen: zeker doen! Tondeuze kort zal al een belevenis zijn (ik weet natuurlijk niet hoe lang jouw haar nu is) en als je dat al aandurft raad ik zeker aan om all the way te gaan en helemaal glad te doen. Is qua gevoel nog leuker, nog specialer en het verschil met tondeuze kort (zeker zonder opzetkammetje) is maar een dag of twee, drie. Dus als je zin hebt: zeker doen! Succes en hou ons op de hoogte van wat je beslist!
quote:curlygurly schreef op 08 maart 2009 @ 16:41:

Ik denk dat de redenen die jij noemt niet goed zijn om je hoofd kaal te scheren. Je wilt de aandacht afleiden van minder positieve punten van je lichaam, zo van ik straf mijzelf met iets wat nog veel minder mooi is, dan kijken ze daar naar. Dat noem ik destructief gedrag want daar zal je zelfvertrouwen ook niet van omhoog gaan! Eerder nog meer naar beneden. Probeer liever de aandacht te richten op de positieve punten van jezelf! Misschien een ander kapsel (niet kaal), andere kleding of make-up. Vraag daarbij advies aan een professional of vraag een goede kapper een kapsel te knippen wat hij goed bij je vindt passen. Een goede beha kan ook wonderen doen voor je houding en je buste.Hulde Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Dit vind ik trouwens dan weer wel übercool, maar zou het zelf nooit doen. Je moet er ook echt de juiste kop voor hebben.

gewoon doen, als je het echt wilt. Het het zelf aan een kant gemilimeterd gehad, de andere kant was lang en er was ook nog een stuk helemaal kaalgeschoren. Echt kaal dus.

Tja, zulke acties moet je gewoon doen, je haar groeit wel weer aan mocht je er spijt van krijgen.
Ik vond toen dat ik veel makeup nodig had om er vrouwelijk en gezond uit te zien met dat gemillimeterde koppie trouwens...blij dat t weer aangegroeid is!
en, al kaal op je hoofd?
Ja, zij dus.. kwam vandaag ineens een foto tegen van een vrouw met een geschoren hoofd, Amber Rose, al eerder gepost door peertje.

Best een lekker ding. Op deze manier...

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Volgens Wiki heeft Amber Rose kanker...

Ik zou zeggen: doen!

Ik tondeer mijn fragiele dunne haar ook regelmatig en draag het altijd kort, wel draag ik nu meer accesoires en let ik op mijn wenkbrauwen.

Het is lekker makkelijk.
Ik vind kaal/ kort helemaal niks voor een vrouw ( bij eem man vind ik het wel tasty)

tenzij je een gezicht met een hele sterke looke.

ik zou t zkers nooit doen.

maar goed, het is jou bolletje duzzz.....
Nee, doe maar een permanentje. :-)
Misschien juist wel een leuk idee...
wat is nu je oordeel ga je er voor??

het geeft natuurlijk wel meer en een andere uitstraling

mischien lekker ondeugend , wwie weet, ik ben benieuwd wat nu je oorrdeel is

mvg pieter
wat draag je nu voor model???

er zijn vast meer beweeg redennen
Gebrek aan hout voor de deur?

Kaal / ultra kort is gaaf als het je staat (maar dat geldt eigenlijk voor alle kapsels). Je moet je make-up, kleding en accessoires er wel op aanpassen vind ik.
Fortis et liber
ja, err zijn gewoon redenen om spectacular te doen , zo zie ik het

wel lekker spanenend!!
quote:courageux schreef op 08 maart 2009 @ 03:28:

hey mede-forummers....

Ik denk erover om me kaal te scheren...

Ja mijn hoofd wel te verstaan...

Het lijkt me weer eens wat anders...

En lekker opvallend!

Zo kijken mannen/mensen tenminste naar mn kale kop inplaats van naar mn bagger figuur en mijn gebrek aan hout voor de deur!

Iemand hier weleens haar hoofd kaalgeschoren gewoon omdat ze er zin in had?

hio hio

nou hier eens een reaktie van een man,

er staat veel van dat mannen het niet mooi vinden nou ik vind het super als een vrouw dat durft het staat zo stoer mooi en netjes ik zeg wel niet glad kaal je moet wel wat haar laten staan dat is het mooist 3mm is een mooie stand

ik heb ervaring met dit soort kapsels bij dames dus als je meer wil weten laat me even een berichtje achter kunnen we er over praten \

ik heb genoeg voorbeelden en als je wil kan ik het je ok nog gratis knippen/scheren

groeten frederik
Volgens mij heb je wel gelijk, sinds ik hyves heb met foto stromen de vreemde reacties binnen.

Is het zo bijzonder?

Ik weet niet beter of ik heb dit haar al van af middelbare school.

Onze wereld heeft vreemde kostgangers Haha

quote:Mamasaar schreef op 08 maart 2009 @ 09:12:

Zeg Courrtje,

Laat dat scheren maar mooi! Dat heb jij helemaal niet nodig

Jij bent een hartstikke mooie meid, heb ik je al eens eerder gezegd.

Zal ik je anders binnenkort eens helpen om te kijken wat jou wel zou staan?
Ik zou het ook nooit doen. Maar een vriendin van me heeft het wel een keer gedaan, en het stond haar nog goed ook! Ze maakte zich dan wel mooi op en haar ogen vielen toen zo op, ik vond het echt gaaf dat ze het durfde! Maar zou het echt alleen doen als je een mooie kop hebt zegmaar!
lijkt mij ook dat mensen denken dat je aan de chemo zit

en mannen kijken dan ak helemaal niet

ja de manwijfen, categorie bergschoenen die types
ja dat is goed, alleen is het nu erg kort.quote:rianepanne schreef op 10 februari 2010 @ 19:50:

Volgens mij heb je wel gelijk, sinds ik hyves heb met foto stromen de vreemde reacties binnen.

Is het zo bijzonder?

Ik weet niet beter of ik heb dit haar al van af middelbare school.

Onze wereld heeft vreemde kostgangers Haha

[...]

Wat zitten er ineens veel nieuwe mensen op dit topic...

Verder eens met wat al gezegd is: denk nog even na over de redenen die je hebt. Als ik zo ontevreden was met mijn figuur zou ik daar eerder iets aan doen. (Als dat kan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven