Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
leuke fotos MP en Vleer! Ik heb van die ouderwetse openslaande ramen nar tuin bij eethoek. Is zo geweldig 's zomers. Maar internet nu altijd op mn bank. En heb geen digi-camera (je raakt wel es wat kwijt in boedelscheiding :-), maar ga er binnnenkort wel weer 1tje aanschaffen.

Oh Wuzz, weet niet waar je die glazen bol gekocht hebt, maar koop maar eens een goeie :-). Het ontbreken van een wowgevoel zou bij mij niet meteen het einde van een relatie betekenen, maar er ontbreekt veel meer tussen ons, dus t gaat echt niet echt niet werken.
Ik ben er ook weer , even bij de onderbuurman geweest(ouders waren niet thuis) daar was nog een andere vriend met zijn dochtertje die ik al tijdje niet had gezien. Leuk.. ze komt gauw een nachtje bij mij logeren. Ze had ook gelijk een heel eisenpakket met wat ze allemaal met mij wilde gaan doen : naar de dierentuin en naar dolfinarium en naar t zwembad en naar een pretpark en naar het bos en met de honden wandelen en fietsen en ... ze ratelde maar gewoon door..

Pop ik zou idd ook wat warmers uitzoeken , lekker in bikini palmboompje cocktailtje .. Waar het warmer is zijn de mensen ook veel relaxter en daardoor wordt je dan zelf ook weer relaxed van.
Xen heerlijk van die openslaande deuren naar de tuin toe..

Ene kant mis ik af en toe wel een tuintje .. maar als ik dan weer zie hoeveel werk dat geeft , grasmaaien en onkruid wieden .. no thanks.. Dan ben ik weer reuze happy met mijn balkonnetje.. Ben niet zo'n tuinierster.. Planten in huis overleven het nog steeds daar ben ik al dolgelukkig mee
Gaaf Xenia van die openslaande deuren naar de tuin! Ik hou ervan.... Ik heb zelf een huisje in een hofje, echt ook heel knus. Elke dag als ik thuiskom, denk ik...wat heb ik toch een leuk huis! Is echt belangrijk dat je je thuis lekker voelt en gezellig maakt voor jezelf.

Wuzzie wat zie je nog meer in je glazen bol? :-)

I am off! Tot later....X
Hehehehe eindelijk 3 weken later weet ik eindelijk van wie ik het valentijnskado heb gekregen !!

Leuk om het te weten van wie het nu daadwerkelijk is , had het niet verwacht van hem, omdat ik volgens mij wel redelijk duidelijk naar hem was geweest dat er niet meer in zat voor ons 2.

Erykah.. leuk dat gevoel , dat heb ik ook wanneer ik naar mijn huisje ga. Lekker mijn eigen plekje..En verheug mij zo op de lente en de zomer , lekker weer met vriendjes en vriendinnetjes op balkon zitten wijntjes drinken , muziekje aan , allemaal lekkere dingen op tafel. Lekker kletsen over de zin en onzin van het leven.. Heerlijk !
Zei ik deuren? neeeeee ik zei ramen :-) en heb geen gras, dus geen gemaai. Gewoon terras met planten, en stukje grond met een boom erin, die is echt heel leuk, staat pal voor mn raam. Ben heel blij met mn huis, ook al is het een klusobject.

Eetse Erykahh!

Nog wat gehoord van je date, Vleer?

En oehhhhhhhh denk dat Apppeltje al wat nerveuzig is!

Heb nu selectie gemaakt in inbox op RP, blijven paar mannen over die op zich wel leuk zijn, maar ik heb er geen zin in...Eentje heeft zn mailadres gegeven, die ook hoofstuk bidden had overgeslagen in Eten, bidden en beminnen,, maar ik kan mij er maar niet toe zetten om hem te mailen. Ik denk dat ik gewoon geen zin meer heb in dat hele datecircus, brengt teveel onrust die ik even niet wil hebben.
Was t van je buurman, Vleer?

En ik wil ook zon en zomer! zon zin in terrasjes, park, tuin, roseetjes wegslaan en blote mannenarmen
Xenia... ja wel smsje gekregen van GRP had hem veel plezier gewenst met dingen die hij vandaag ging doen. Daarop een reactie gekregen en dat ie mij ook veel plezier wenste met kusjes erbij.. Maar goed hehe wat zegt dat nou he ?

Misschien al heel wat dat ie nog smst hahaha

Wat jij verteld over RP dat je er onrustig van wordt.. Dat heb ik dus ook. Had daar met GRP ook over gisteravond.. afgelopen weken totaal niet met RP bezig geweest en dus ook niet bezig geweest met de berichtjes die ik ontvang. Nu ik weer op RP sta krijg je berichtjes en dan reageer je op iemand en zodra ik mijn laptop opstart check ik RP om te checken of ik al weer berichtjes terug heb gekregen.. En wanneer ik nog geen reactie heb gekregen , voel me niet kut , maar voel wel enige teleurstelling. Belachelijk vind ik dat van mijzelf.

Ga mijn profiel zolang ik met GRP contact heb denk ik op afwezig zetten.. Dan ben en hoef ik ook niet bezig te zijn met andermans berichtjes..
Xen nee niet van de buurman .. moet ff denken hoe ik deze man hier had genoemd.. Het is de kleinzoon van een bewoner van mij(de roodharige)
LRM?

Die berichtjes kom ik nog wel overheen, ik had echt wel leuke berichtjes oook, maar het vooruitzicht op het opbouwen naar en het hebben van een date maakt me onrustig. Dat wil ik eigenlijk nog helemaal niet.
LRM ja volgens mij was dat hem.. Ik raak ook zo in de war van al die afkortingen
Kost RP eigenlijk geld?

Oeh...blote mannenarmen ...

Maak me gek, MP!

Je kunt RP ook op zonder te betalen, maar dan kun je alleen hartjes versturen. Als mannen beetje handig zijn, zien ze dat je geen full member bent en sturen ze mailadres.

Kost volgens mij 25 eruro per maand, ben ook wel es tijdje betalend lid geweest hoor, maar daar had ik altijd weer spijt van na weekje.
Je raakt in de war van al je mannen Vleer! :-)
Vind dit zo'n gaaf nr he ..

http://www.youtube.com/watch?v=rTJStDCyFAM
Xen haha .. alsof ik een heel harem heb .. hehe

Vind GRP wel leuk genoeg om hem vaker te zien.. Dus hou het wel alleen bij hem.. Lijkt mij een beter idee
nerveus? nerveus?...heb geen nagels meer!

en ik weet niet wat ik aan moet trekken!!
Ik zeg: trek vooral iets leuks van MD aan. Da's altijd weer een feest voor mannelijke ogen die goede smaak kunnen waarderen. Bijkomend voordeel: je voelt je er vast rete-sexy in.
Appeltje.. maak fotos van je setjes dan keuren wij ff :P
heeft vandaag haar blauw/groen jurkje aangetrokken , hoge bruine laarzen met hak er onder..

Dochtertje van vriend vond mij er tuttig uit zien net een vrouw waren haar woorden
heb geen MD Wel Simone Perele...ook goed?

heb nog een grijs/zwart jurkje met een panty eronder en hoge hakken dan maar haha
Appel .. klinkt leuk!
pffff nerve wrecking dit....

en is het straks een draak van een vent hahaha

ik ga!
Appel.. haha .. naja dan kan je het maar beter weten dan je alsmaar afvragen hoe een date met hem zal zijn.. Veel succes en Plezier !
Succes Appel! Het gaat vast leuk worden. En als ik zo die outfit eens lees, komt het helemaal goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven