Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 8 maart 2009 om 19:20
zondag 8 maart 2009 om 19:20
zondag 8 maart 2009 om 19:21
quote:appeltje72 schreef op 08 maart 2009 @ 12:49:
eerst sms zodra ik een stap binnen zette...of ik m op kwam halen (auto van hem is kapot). Maar daar had ik dus ff geen puf meer voor. Ben lekker naar bed gegaan en toen aan de telefoon gehangen
Paiq-meneer heeft ook al gebeld en die komt vanavond...ben benieuwd!Kijk, zo gek ben ik ook weer niet he! misschien bedoelde ze iets anders met dat hij vanavond komt, maar ik lees toch dat hij naar haar toekomt..
eerst sms zodra ik een stap binnen zette...of ik m op kwam halen (auto van hem is kapot). Maar daar had ik dus ff geen puf meer voor. Ben lekker naar bed gegaan en toen aan de telefoon gehangen
Paiq-meneer heeft ook al gebeld en die komt vanavond...ben benieuwd!Kijk, zo gek ben ik ook weer niet he! misschien bedoelde ze iets anders met dat hij vanavond komt, maar ik lees toch dat hij naar haar toekomt..

zondag 8 maart 2009 om 19:32
De 26jarige van carnaval heeft verkering Xen, daar ga ik dus niet aan zitten en de meneer heeft aangegeven dat we van alles hebben maar niet de klik en dat het dan zonde zou zijn als we 'omdat we er nou eenmaal allebei wel zin in hebben' gaan sexen. Dat kan dingen compliceren en dat zou jammer zijn, want het is heel gezellig met zijn zessen. Had ik toch al uitgelegd?
Waar gaat je 2e date uit bestaan Vleer?
Waar gaat je 2e date uit bestaan Vleer?
zondag 8 maart 2009 om 19:36

zondag 8 maart 2009 om 19:41
Nou op zich valt dat dan wel mee, Ik verlies mijn zinnen niet zo snel, ben altijd er nog met mijn hoofd bij eigenlijk. En ik weet niet hoe jij dat ervaart maar ik vind hoe langer ik het nu niet gedaan heb hoe minder ik er ook echt behoefte aan heb. Weet niet of dat nou goed is of slecht - ik denk zelf eigenlijk wel goed.