Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
maandag 2 juli 2018 om 16:18
Brianne, wat spannend...ik hoop voor je dat het niet meer lang duurt, of dat je al bevallen bent....Ik ben trouwens twee keer ingeleid, ik vond het jammer dat het niet spontaan kwam, maar het was verder prima te doen.
Zeepaard, hoe gaat het nu? Ik hoop dat je weer wat slaap hebt gekregen en dat ze ‘gewoon’ weer 1 of 2 keer komt.
Barbella, hoe is het nu met drie kinderen? Een beetje te behappen allemaal?
BAM, spannend dat je er echt voor gaat! Ik vind het echt heel stoer, heb een soort power-woman beeld nu, haha. Er was trouwens ook een serie op tv dat heette: opvoeders, op nl 1, ook een vrouw met vier kids alleen.
Zeepaard, hoe gaat het nu? Ik hoop dat je weer wat slaap hebt gekregen en dat ze ‘gewoon’ weer 1 of 2 keer komt.
Barbella, hoe is het nu met drie kinderen? Een beetje te behappen allemaal?
BAM, spannend dat je er echt voor gaat! Ik vind het echt heel stoer, heb een soort power-woman beeld nu, haha. Er was trouwens ook een serie op tv dat heette: opvoeders, op nl 1, ook een vrouw met vier kids alleen.
dinsdag 3 juli 2018 om 14:11
Fijn om te horen dajka, dat de inleidingen mee vielen. Komt nu toch steeds dichterbij voor mij. Vrijdag afspraak bij gyn en ws uiterlijk zondag een inleiding. .. nooit gedacht dat t zover zou komen en eigenlijk nog steeds denk ik dat t voor die tijd spontaan komt.
Hoe gaat t verder met jou?
Idd bam, knap hoor 2 alleen en straks 3! Ik neem mn petje voor je af!
Hoe gaat t verder met jou?
Idd bam, knap hoor 2 alleen en straks 3! Ik neem mn petje voor je af!
woensdag 4 juli 2018 om 08:00
Oh Brianne, ik hoop dat je dondersteen zich nog zelf aandient voor vrijdag/zondag. Dat hij zijn eigen verjaardag kiezen mag!
Bam, juli is aangebroken, spannend!!!!!!!
Hier alles prima, al is ons draakje dol op melk in de nacht en heeft ze standaard om 2 uur 's nachts krampjes (waarbij ze dan alleen kalmeert van de borst). Dat resulteerde vannacht in 4 nachtvoedingen
Net op de dag dat we het kinderfeestje van oudste organiseren
Nou ja, ik vermoed dat ik vanavond om 8 uur richting mijn bed afdruip, gesloopt en wel
Bam, juli is aangebroken, spannend!!!!!!!
Hier alles prima, al is ons draakje dol op melk in de nacht en heeft ze standaard om 2 uur 's nachts krampjes (waarbij ze dan alleen kalmeert van de borst). Dat resulteerde vannacht in 4 nachtvoedingen
woensdag 4 juli 2018 om 13:41
Spannende week voor jou brianne!
Dajka ik heb al 4 afleveringen gekeken, bedankt voor de tip! De alleenstaande moeder is idd wel een toppertje ja, hoewel die situatie ook weer anders ligt want zij had wel een man/vriend.
Het is juli! Spannend man! Komend weekend verwacht ik ongesteld te worden dus het is nog even rustig de komende weken
Dajka ik heb al 4 afleveringen gekeken, bedankt voor de tip! De alleenstaande moeder is idd wel een toppertje ja, hoewel die situatie ook weer anders ligt want zij had wel een man/vriend.
Het is juli! Spannend man! Komend weekend verwacht ik ongesteld te worden dus het is nog even rustig de komende weken
~ It takes a rad mama to be a father too ~
vrijdag 6 juli 2018 om 10:16
Brianne, vandaag naar de gyn? Ik weet hoe het voelt om telkens maar te hopen dat het 'vanzelf' komt, hopelijk gebeurt het in jou geval ook gewoon snel! Laat je je ook strippen enzo?
Zeepaardje, gefeliciteerd met de oudste! Heb je het kinderfeestje overleefd? Je klinkt heel gelukkig ondanks het slaapgebrek, haha
Bam, ik vond dat zelf ook een heerlijk programma om naar te kijken, ook leerzaam. Ik had gemist dat zij in eerste instantie een partner had, ik dacht dat ze ergens zei: dat hij er geen zin in had ofzo. Ik moest wel lachen om dat op de grond eten voor de tv, snap stiekem wel dat dat erg praktisch is
Dus de pil is helemaal de deur uit?
Met mij gaat alles prima, alweer bijna 24 en. Je ziet mensen nu ook echt kijken die het niet weten (ouders van school, vage collega's enzo, hihi). Er zijn al een paar mensen die het echt hebben durven vragen, haha. Ik heb nog steeds geen mega buik,mensen zouden ook kunnen denken dat ik gewoon wat kilo's ben aangekomen.
Zeepaardje, gefeliciteerd met de oudste! Heb je het kinderfeestje overleefd? Je klinkt heel gelukkig ondanks het slaapgebrek, haha
Bam, ik vond dat zelf ook een heerlijk programma om naar te kijken, ook leerzaam. Ik had gemist dat zij in eerste instantie een partner had, ik dacht dat ze ergens zei: dat hij er geen zin in had ofzo. Ik moest wel lachen om dat op de grond eten voor de tv, snap stiekem wel dat dat erg praktisch is
Dus de pil is helemaal de deur uit?
Met mij gaat alles prima, alweer bijna 24 en. Je ziet mensen nu ook echt kijken die het niet weten (ouders van school, vage collega's enzo, hihi). Er zijn al een paar mensen die het echt hebben durven vragen, haha. Ik heb nog steeds geen mega buik,mensen zouden ook kunnen denken dat ik gewoon wat kilo's ben aangekomen.
vrijdag 6 juli 2018 om 14:45
Ja dat zei ze ook, dus dan neem ik aan dat ze eerst wel samen waren?
Ja de pil is de deur uit maar ik heb even de kalender erbij gepakt en ik wil eigenlijk niet begin april bevallen dus ik wacht nog maar een maandje denk ik
Ook met het verlof en mijn oudste die vanaf half augustus naar de basisschool gaat lijkt me dat minder fijn... je kan natuurlijk niks plannen omtrent zwanger worden/zijn en ik ga er niet van uit dat ik meteen zwanger raak maar ik wil ook “het risico” niet nemen. Klinkt best ondankbaar zo maar goed
Ja de pil is de deur uit maar ik heb even de kalender erbij gepakt en ik wil eigenlijk niet begin april bevallen dus ik wacht nog maar een maandje denk ik
zaterdag 7 juli 2018 om 04:02
Brianne gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde zoon! Laat me raden: het is de allermooiste liefste knapste heerlijkste wolk van een baby?
Wat fijn dat je uiteindelijk toch spontaan bent bevallen en thuis. Hopelijk knap je snel op (klinkt toch als een beproeving). Hoe was de kennismaking met grote broers 1 & 2?
Geniet ervan en laat je in de watten leggen de komende dagen
Wat fijn dat je uiteindelijk toch spontaan bent bevallen en thuis. Hopelijk knap je snel op (klinkt toch als een beproeving). Hoe was de kennismaking met grote broers 1 & 2?
Geniet ervan en laat je in de watten leggen de komende dagen
woensdag 11 juli 2018 om 09:56
Hoe gaat het brianne? Heb je een fijne kraamhulp? In welke zin was de bevalling pittig?
Kers, hoe gaat het met jou? Al een 20 wk echo gehad?
Bam, dat van dat plannen snap ik helemaal hoor! Dus augustus wordt de maand?
Met mij alles goed. 24 wk alweer.
Heb voor de zekerheid wel even mijn bloed laten controleren, ben toch wel heeeel erg moe. Misschien hoort het er gewoon bij, maar toch...morgen uitslag.
Kers, hoe gaat het met jou? Al een 20 wk echo gehad?
Bam, dat van dat plannen snap ik helemaal hoor! Dus augustus wordt de maand?
Met mij alles goed. 24 wk alweer.
Heb voor de zekerheid wel even mijn bloed laten controleren, ben toch wel heeeel erg moe. Misschien hoort het er gewoon bij, maar toch...morgen uitslag.
vrijdag 13 juli 2018 om 23:15
Hallo dames, leuk om jullie topic te volgen! Mijn man en ik willen ook voor een 3e kindje gaan. We hebben een tweeling van 3 en het is vooral bij mij de afgelopen maanden toch weer begonnen te kriebelen. Mijn man wilde al langer een 3e, maar ik heb toch een tijdje de boot afgehouden. De babytijd vond ik vrij pittig, het duurde lang voor ik mezelf weer de oude voelde, en ik dacht echt dat ik 'klaar' was. En nu? Nu kan ik eigenlijk niet wachten om weer zwanger te zijn en straks weer een baby'tje (of 2, je weet het nooit...) in huis te hebben. Het plan is om volgende maand de spiraal te laten verwijderen. Tegen die tijd hoop ik nog wat kilootjes kwijt te zijn en wat conditie erbij te hebben. En dan vanaf sept ervoor gaan! (ik kan nog steeds niet geloven dat ik dit echt opschrijf haha)
Tot schrijfs!
Tot schrijfs!
zondag 15 juli 2018 om 17:45
Hallo allemaal, hier nog iemand die graag met jullie mee wil schrijven. Mijn man en ik hebben besloten om voor een derde kindje te gaan. We hebben een zoon van 5 en een dochter van 3. Vanwege wat kwesties die spelen gaan we pas vanaf januari 2019 de anticonceptie de prullenbak in doen dus dat duurt helaas nog even. Toch wil ik hier alvast meelezen en meeschrijven als dat mag, omdat ik dolenthousiast ben hihi... Dus ik ga dit topic eens doorlezen.
woensdag 18 juli 2018 om 13:27
dankjulliewel:) Lief, alle felicitaties! We zijn inmiddels bijna 2 wkn verder en het gaat goed met de kleine man. Hij groeit als kool, drinkt goed en slaapt s nachts soms ook al goed (voeding om 23u, 3u en 6u). Niet altijd, maar 1 zo'n nacht vind ik dan al heel wat;) Met mij gaat het op zich ook oke. Had wel weer veel stuwing en 1 dag koorts. Gelukkig ging het daarna beter. Verder helaas weer veel last gehad van kraamtranen (meer een soort kraamdepressie...). heb dat bij de andere twee ook gehad, dus weet dat het over gaat, maar blegh… niet echt lekker. Voel me inmiddels wel elke dag een beetje beter gelukkig.
Welkom libaatje en favery! super leuk die kriebels voor een derde! Voelt voor mij nog als de dag van gister, dat ik bij de gedachte van een volgende zwsch al heel blij en zenuwachtig werd en het nauwelijks durfde uit te spreken of te schrijven;) Maar tis nu toch echt precies een jaar geleden dat ik weer m'n eerste zwsch test deed en nu ligt er alweer zo'n klein hummeltje op m'n schoot! Misschien is dat ook wel jullie vooruitzicht voor volgend jaar;). Geniet ervan, want ook deze voorpret is zo leuk, en vaak zó voorbij:)
hoe is het met de anderen?
dajka, hoe was de uitslag van je bloed?
Welkom libaatje en favery! super leuk die kriebels voor een derde! Voelt voor mij nog als de dag van gister, dat ik bij de gedachte van een volgende zwsch al heel blij en zenuwachtig werd en het nauwelijks durfde uit te spreken of te schrijven;) Maar tis nu toch echt precies een jaar geleden dat ik weer m'n eerste zwsch test deed en nu ligt er alweer zo'n klein hummeltje op m'n schoot! Misschien is dat ook wel jullie vooruitzicht voor volgend jaar;). Geniet ervan, want ook deze voorpret is zo leuk, en vaak zó voorbij:)
hoe is het met de anderen?
dajka, hoe was de uitslag van je bloed?
woensdag 18 juli 2018 om 14:33
Gefeliciteerd Brianne met de geboorte van jullie zoon! Leuk om je verhaal te lezen. Hoop dat het bij mij ook zo mag gaan verlopen.
Libaatje ik heb ook een tijd lang gedacht dat ik klaar was met 2 kids. En mocht het niet meer lukken ofzo dan koester ik wat we hebben, twee fantastische kinderen. Maar als het wèl gaat lukken dan is dat een droom die uitkomt. Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om voor een derde te gaan? Kan me goed indenken dat de babytijd met een tweeling erg pittig is ja.
Libaatje ik heb ook een tijd lang gedacht dat ik klaar was met 2 kids. En mocht het niet meer lukken ofzo dan koester ik wat we hebben, twee fantastische kinderen. Maar als het wèl gaat lukken dan is dat een droom die uitkomt. Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om voor een derde te gaan? Kan me goed indenken dat de babytijd met een tweeling erg pittig is ja.
vrijdag 3 augustus 2018 om 09:36
Nou de warmte vind ik wel pittig Brianne! Ben ook veel moe merk ik. Heb mn bloed laten controleren, vit B en D waren prima, Hb waren ze vergeten....dus moet nog een keer. We zijn ook alweer terug van vakantie. Echt heerlijk gehad, kinderen kunnen zichzelf (over het algemeen) prima vermaken. Voelt echt als een luxe. Dat zal volgend jaar weer anders zijn, net als uit eten gaan enzo...ach ja, dat is tijdelijk. Ik ben inmiddels 28 wk en het begint echt wat minder comfortabel te worden. Op mijn rug liggen voelt niet goed, en op zij gaat dan nog, maar echt lekker liggen is het niet. Ook heb ik het gevoel dat de baby heel hoog zit ofzo, soms een benauwend gevoel. Aankomende maandag naar de gyn voor een groeiecho (vanwege laag geboortegewicht andere kids). Ik heb het gevoel dat het wel goed zit met die groei.
Brianne, hoe is het nu met drie? Wat vinden de oudsten ervan? Gaat het goed met BV enzo?
Zeepaardje, hoe gaat het bij jullie?
Kers ik ben heel benieuwd hoe het met jou is met de tweelingzwangerschap! Hopelijk gaat het allemaal goed.
BAM, je begint volgende maand toch? Echt spannend hoor.
Welkom Favery en Libaatje! Jullie situaties zijn heel herkenbaar voor mij! Leuk wat nieuw ‘leven’ in dit topic.
Brianne, hoe is het nu met drie? Wat vinden de oudsten ervan? Gaat het goed met BV enzo?
Zeepaardje, hoe gaat het bij jullie?
Kers ik ben heel benieuwd hoe het met jou is met de tweelingzwangerschap! Hopelijk gaat het allemaal goed.
BAM, je begint volgende maand toch? Echt spannend hoor.
Welkom Favery en Libaatje! Jullie situaties zijn heel herkenbaar voor mij! Leuk wat nieuw ‘leven’ in dit topic.
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:02
Klopt dajka. Ik ben vandaag ongesteld geworden (ipv as ma/di) dus over 2 weken de eerste poging! Super spannned!
Jij alweer 28 weken Pff, de tijd gaat zo snel he! Fijn dat je van de vakantie hebt genoten, komende jaren is het wsl weer anders idd.
Hoe gaat het bij jou, brianne, ik ben ook wel benieuwd!
Edit: het is al aug dus deze maand starten ipv “volgende maand”
Jij alweer 28 weken Pff, de tijd gaat zo snel he! Fijn dat je van de vakantie hebt genoten, komende jaren is het wsl weer anders idd.
Hoe gaat het bij jou, brianne, ik ben ook wel benieuwd!
Edit: het is al aug dus deze maand starten ipv “volgende maand”
vrijdag 3 augustus 2018 om 16:03
wat suf dajka dat ze hb waren vergeten! pff en ik benijd je niet met die warmte... die warme weken in mei/juni toen ik nog een buik had, trok ik wel veel slechter dan nu. Wel fijn dat jullie zo'n relaxte vakantie hebben gehad! dat doet goed. Nu al weer aan het werk? hoeveel weken moet je nog?
Spannend Bam!! jeetje, over 2 wkn eerste poging is ineens heel snel:) was je bij de andere twee snel zwanger?
Hier gaat het wel goed. Ik voel me wel weer redelijk mezelf. Vind de nachten nog wel zwaar (soms een nacht met 1 voeding om 3uur, maar meestal onrust in het eerste of tweede deel van de nacht), maar hoop dat daar snel iets meer rust in komt. Gelukkig is m'n man veel thuis waardoor ik 's ochtends vaak nog de kans heb om te slapen. Ik heb de 3 kids ook nog nauwelijks alleen hoeven managen gelukkig, soms een avondje, maar nog niet een hele dag. Die vuurdoop krijg ik gelukkig pas eind deze maand. De baby doet het verder prima en groeit als kool. BV gaat dus ook goed volgens mij. En over 2 weken gaan we toch nog even een weekje weg met z'n vijven. Echt zin in!
Spannend Bam!! jeetje, over 2 wkn eerste poging is ineens heel snel:) was je bij de andere twee snel zwanger?
Hier gaat het wel goed. Ik voel me wel weer redelijk mezelf. Vind de nachten nog wel zwaar (soms een nacht met 1 voeding om 3uur, maar meestal onrust in het eerste of tweede deel van de nacht), maar hoop dat daar snel iets meer rust in komt. Gelukkig is m'n man veel thuis waardoor ik 's ochtends vaak nog de kans heb om te slapen. Ik heb de 3 kids ook nog nauwelijks alleen hoeven managen gelukkig, soms een avondje, maar nog niet een hele dag. Die vuurdoop krijg ik gelukkig pas eind deze maand. De baby doet het verder prima en groeit als kool. BV gaat dus ook goed volgens mij. En over 2 weken gaan we toch nog even een weekje weg met z'n vijven. Echt zin in!