Gevoel door de war
donderdag 5 juli 2018 om 12:58
Sinds een paar maanden heb ik weer contact met mijn ex. Kwam hem tegen en hebben daarna een paar keer afgesproken waar mijn man ook van af weet.
Hij was mijn eerste liefde toen ik 24 was. Nu 15 jaar later hebben we weer contact. En er is een klik. En ook gevoelens komen weer boven. Toen ik 25 was wou ik met hem oud worden.
Nu sinds kort weer contact en het gevoel is weer als vanouds ook bij hem. Hij is getrouwd. Hij zegt dat hij nog nooit zoiets heeft gevoelt bij een vrouw. Alleen hij kiest toch voor zijn gezin. En ik wil mijn man niet opgeven. Schaam me er ook voor dat ik het gevoel heb dat ik bij hem wil zijn.
Hij was mijn eerste liefde toen ik 24 was. Nu 15 jaar later hebben we weer contact. En er is een klik. En ook gevoelens komen weer boven. Toen ik 25 was wou ik met hem oud worden.
Nu sinds kort weer contact en het gevoel is weer als vanouds ook bij hem. Hij is getrouwd. Hij zegt dat hij nog nooit zoiets heeft gevoelt bij een vrouw. Alleen hij kiest toch voor zijn gezin. En ik wil mijn man niet opgeven. Schaam me er ook voor dat ik het gevoel heb dat ik bij hem wil zijn.
donderdag 5 juli 2018 om 13:16
ly1978
donderdag 5 juli 2018 12:58
Sinds een paar maanden heb ik weer contact met mijn ex. Kwam hem tegen en hebben daarna een paar keer afgesproken waar mijn man ook van af weet.
donderdag 5 juli 2018 12:58
donderdag 5 juli 2018 om 13:34
donderdag 5 juli 2018 om 14:00
donderdag 5 juli 2018 om 14:15
In je topics hier vertel je dat die onzekerheid en verlegenheid nog steeds een erg grote rol speelt in je leven. Wat maakt dat je denkt dat hij dat nu wél prettig vindt?
Hij had veel ruimte nodig. Denk je dat dat is veranderd? Jij hebt kinderen dus dat brengt na scheiding een heel co-ouderschapschema, etc. met zich mee. Heeft hij ook kinderen? Kortom: na een scheiding waar kinderen van twee gezinnen bij betrokken zijn, heb je niet veel ruimte. Dat is passen en meten en supergoed blijven communiceren. Daar is hij wel het type voor?
Hij had veel ruimte nodig. Denk je dat dat is veranderd? Jij hebt kinderen dus dat brengt na scheiding een heel co-ouderschapschema, etc. met zich mee. Heeft hij ook kinderen? Kortom: na een scheiding waar kinderen van twee gezinnen bij betrokken zijn, heb je niet veel ruimte. Dat is passen en meten en supergoed blijven communiceren. Daar is hij wel het type voor?
donderdag 5 juli 2018 om 14:21
donderdag 5 juli 2018 om 17:53
Nou als je het niet fijn vind kap je er toch mee. Hij wil je niet eens....hij kiest voor zijn gezin. Zo raar is die reactie niet over dat je de spanning fijn vind.ly1978 schreef: ↑05-07-2018 14:00Nou sinnobre, vind de spanning helemaal niet fijn. Het gevoel overkomt je. Hij was mijn eerste vriend toen ik 24 was. Ben nu 40. En heb dit nog nooit gevoeld voor iemand anders . ik stel hier een vraag omdat ik er mee zit , niet om een reactie te krijgen dat ik de spanning fijn vind.
Rare reactie voor een 40 jarige.....wat wil je graag horen dan???