Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 08 maart 2009 @ 20:58:

Welk meisje zou jij hebben gekozen, Q?Muriel of Naomi. Maar ik heb dus niet het hele programma gezien, alleen het einde. Ik kan dus niet goed een keuze maken.
Idd Erykah, thats the spirit! TP, kop op joh geniet nog even na onder het genot van drankje en wij zijn hier ook!

Hier ook regen, nog niet veel wind geloof ik
quote:Erykah schreef op 08 maart 2009 @ 21:18:

TP fijn dat je gezellige middag hebt gehad. Probeer die gedachte niet toe te laten dat alleen thuiskomen kut is. Je hebt leuke middag gehad, gelachen en genoten en nu ben je weer lekker thuis. Kaarsen aan en drankje erbij!

LM ik ben blij dat het beter gaat met je!Helemaal mee eens. Bekijk het inderdaad positief. Overigens...ik was vanmiddag hier alleen thuis, beetje bubbelen en relaxen, maar ik had liever een kutmiddag gehad. In de positieve zin des woords dan.
"Alles kan stuk" - TP, die betrek ik meer op mezelf!
quote:Q-Q schreef op 08 maart 2009 @ 21:25:

[...]

Helemaal mee eens. Bekijk het inderdaad positief. Overigens...ik was vanmiddag hier alleen thuis, beetje bubbelen en relaxen, maar ik had liever een kutmiddag gehad. In de positieve zin des woords dan.
Hier regent en waait het wel hard!

Indi hoe gaat het met jou?

Oooh hoe zou het toch met Appeltje zijn en haar date?
Maar waarom is ze nu naar hem toe en hij niet bij haar?

[...]

Helemaal mee eens. Bekijk het inderdaad positief. Overigens...ik was vanmiddag hier alleen thuis, beetje bubbelen en relaxen, maar ik had liever een kutmiddag gehad. In de positieve zin des woords dan.Hahahaha te funny! Ja en ik een klotemiddag maar dat is wel een hele erge inkopper
Ja das lullig Erykah...

[...]

Helemaal mee eens. Bekijk het inderdaad positief. Overigens...ik was vanmiddag hier alleen thuis, beetje bubbelen en relaxen, maar ik had liever een kutmiddag gehad. In de positieve zin des woords dan.

Met mij gaat het wel weer goed hoor..Heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven..knap he??

Nu nog even lekker op de bank met een wijntje!
Heb potje thee gezet, en straks down met Johnny kijken, vind dat een sympathieke jongen, hij volgt mensen met een verstandelijke beperking. Idee voor dat programma was van hem. Ben wel benieuwd.

Maar nog even over dat meisje in de kroeg, was natuurlijk jaloezie, en ondanks dat het onopvallend ging, althans probeerde, lukte dat waarschijnlijk niet zo, maar hallooooo, hij keek toch ook! Ik was niet de enige schuldige. Maar ik snap dat soort vrouwen nooit zo, moet dan gelijk aan die film denken met die pinguins of vogels, kom even niet op de titel, die roepen; Mine Mine Mine! Hij is toch niet je bezit, doe effe normaal!....
Wat bedoel je MP, was sarcastisch grapje hé, beetje weird gevoel voor humor hebben we soms, maar das dan ook weer leuk! Dus voel je niet aangesproken, het is idd een heel gemeen grapje, die niet door iedereen gewaardeerd zal worden... Maar das met humor toch zo, de één kan erom lachen, de ander totaal niet...
Is uit Nemo toch> met die zeemeeuwen?

Nee, TP ik snap je wel! Is ook wel hoe ik er voorheen tegenaan keek. Maar nu is het meer een gevoel, heel defaitistisch hoor, ik heb de hoop verloren dat er buiten de liefde voor mijn jongens er ooit nog iets zal zijn waarvan ik denk dat het blijvend is.
quote:Erykah schreef op 08 maart 2009 @ 21:29:

[...]

Hahahaha te funny! Ja en ik een klotemiddag maar dat is wel een hele erge inkopper Behoorlijk! Maar wellicht kunnen we elkaar ter wille zijn met onze wederzijdse vleeswaren
Goh..gezellig hier
quote:Q-Q schreef op 08 maart 2009 @ 21:43:

[...]

Behoorlijk! Maar wellicht kunnen we elkaar ter wille zijn met onze wederzijdse vleeswaren Hahahaha Q...ik denk dat we dan naar andere pijler moeten?
Die bedoelde ik MP,Nemo. Jouw gedachten snap ik wel, ik heb dat eerlijk gezegd ook wel een beetje. Geloof ook niet meer zo in een liefde die blijvend is. Maar dat komt gewoon omdat ik zoveel relaties zie stuklopen, of omdat er wordt vreemdgegaan. Dat je dat geloof in de liefde beetje kwijt raak..
MP ...ben jij echt het geloof in de liefde verloren? Zou ik echt zo zonde vinden....tuurlijk zijn we inmiddels ouder en ervaringen rijker en hebben we allemaal onze teleurstellingen gehad. Maar ondanks dat blijf ik erin geloven...het is misschien naief van mij maar ik wil dat nooit kwijtraken of daarin verbitterd zijn of raken.
Ik vind het ook vrij heftig dat je niet meer gelooft in de liefde.. Ik hoop dat dat tijdelijk is en dat de hoop snel weer terug komt..

Ik blijf er in ieder geval wel in geloven...
Ik zie mijn broertje met zijn nieuwe lief, ze zijn zo verliefd en het is fantastisch om te zien! Ik ben blij voor hen, heus!

Ik zie mijn ouders, al 37 jaar samen, zoveel dips gehad en nu gaat mijn mama voor 6 weken weg om iets te doen wat ze echt belangrijk vindt en ik zie hoe moelijk dat is voor mijn papa en ik denk, ph, zo moet het.

Ik zie mijn collega;s, die verkering hebben maar niemand mag het nog weten, ik ben benieuwd hoe lang ze dat nog kunnen verstoppen, ik ben zo blij voor ze.

Maar voor mezelf denk ik niet dat ik ooit nog iemand vind in wiens handen ik mijn hart durf geven. Ik val op verkeerde mannen, misschien. Of ik ben zelf gewoon dom.
Ik hinkel op wel niet wel niet.....ik weet het dus niet...
En nu ga ik lekker slapen..ben erg moe!

Tot morgen!!

Truste Indi! XX
Is geen verbittering overigens! Ik ben echt happy met mijn leven nu, mijn kinderen en ik hebben het samen super fijn, we hebben een rijk leven met genoeg te doen! Het is ook niet zo dat ik denk nooit meer een lief te zullen vinden maar nooit meer zo overtuigd als eerder - ik denk nooit meer te zullen vinden wat ik vroeger dacht dat liefde was. Praat ik erg onduidelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven