Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 8 maart 2009 om 20:10
Doe het zelf daten? Nooit van gehoord. Dat lijkt op een date met je linker- dan wel rechterhand, waarna je die bewuste hand aan jezelf slaat. Of gaat het echt over doe-het-zelven? Gaan ze dan eerst in huis of in de tuin klussen en vervolgens met elkaar?
Hmm...dit wil ik wel eens weten. Ik ga eens eventjes kijken wat dit voor programma is.
Overigens: proost!
Hmm...dit wil ik wel eens weten. Ik ga eens eventjes kijken wat dit voor programma is.
Overigens: proost!
zondag 8 maart 2009 om 20:32
Tuurlijk Erykah..proost!
Ik zag net dat klusdate-programma. Roberto Jacketti kletste het wat aan elkaar en ik zag die 2-date-dames van dat dubieuze datingbureau ook nog in beeld. Zeer onbetrouwbare vrouwen vind ik dat. Schijnt dat ze de boel ook behoorlijk oplichten, want ze waren laatst nog in Tros Opgelicht. Het stonk aan alle kanten. Overigens kan ik me de keuze van die jongen goed voorstellen.
Ik zag net dat klusdate-programma. Roberto Jacketti kletste het wat aan elkaar en ik zag die 2-date-dames van dat dubieuze datingbureau ook nog in beeld. Zeer onbetrouwbare vrouwen vind ik dat. Schijnt dat ze de boel ook behoorlijk oplichten, want ze waren laatst nog in Tros Opgelicht. Het stonk aan alle kanten. Overigens kan ik me de keuze van die jongen goed voorstellen.
zondag 8 maart 2009 om 20:47
@Xen: Dat ben ik dan wel weer met je eens. Hij koos het meest aantrekkelijke meisje, maar ik ben het met je eens dat het wat te hoog gegrepen is voor hem. Het kwam op mij zo over dat hij enorm onder de indruk (in positieve zin) was van haar, maar ik vond haar reactie nogal lauw toen ze werd gekozen. Muriel had er klaarblijkelijk ook geen trek in, want ze antwoordde op de vraag van Rob.Jack. dat ze dacht dat Mark voor Naomi zou kiezen. Teken aan de wand. En Naomi werd dus met Mark opgescheept en deed voor de vorm enthousiast. Het kwam bij haar nogal gemaakt over en ik denk en verwacht ook niet dat hier sprake is -of gaat worden- van een zodanige match dat er een affectieve relatie tussen hen beiden in gaat zitten.
zondag 8 maart 2009 om 21:10
Zo, ook weer thuis, was gezellig!! Leuke band, alleen was het dit keer geen rocksessie, maar '60/ Beatles Tribute, best leuk als je die liedjes goed kent, maar de Beatles waren ver voor onze tijd, dus we hadden er niet zoveel mee, meeste mensen waren ook 40 á 45+. wel heel erg gelachen met vriendin. Zat leuke jongen aan de bar, af en toe oogcontact, wel zo onopvallend natuurlijk, zat meisje naast 'm, wat volgens m'n vriendin niet "zijn" vriendin was, want ze ging wat bestellen, en toen hoorde ze hem tegen haar zeggen;nou spannend, hoop voor je dat het wat wordt, ging over sollicatie dacht ze, maar zoiets zeg je niet tegen je vriendin, is te afstandelijk.
Dus we zaten een beetje te fantaseren, dat ze misschien voor het eerst een date hadden, na maanden lang mailen, en Vleer, die gemene grappen van; Alles kan stuk, maak ik ook hoor met m'n vriendin, we laten het wel uit ons hoofd om echt in een realtie te stoken, maar zulke sarcastische humor is gewoon leuk! Merkte ook, als ik dan net andere kant op keek, of weer in gesprek met vriendin was, dat hij weer zo opvallend mogelijk mijn richting op keek, toen ik probeerde terug te kijken, werd ik betrapt door meisje dat naast hem zat, en kreeg ik dodelijke blikken toegeworpen, als blikken konden doden, lag ik nu tussen vier plankjes haha.... Enorm gelachen, maar nu ook weer alleen thuis komen, en dat voelt ook weer even kut, na zo'n leuke middag/avond....
Dus we zaten een beetje te fantaseren, dat ze misschien voor het eerst een date hadden, na maanden lang mailen, en Vleer, die gemene grappen van; Alles kan stuk, maak ik ook hoor met m'n vriendin, we laten het wel uit ons hoofd om echt in een realtie te stoken, maar zulke sarcastische humor is gewoon leuk! Merkte ook, als ik dan net andere kant op keek, of weer in gesprek met vriendin was, dat hij weer zo opvallend mogelijk mijn richting op keek, toen ik probeerde terug te kijken, werd ik betrapt door meisje dat naast hem zat, en kreeg ik dodelijke blikken toegeworpen, als blikken konden doden, lag ik nu tussen vier plankjes haha.... Enorm gelachen, maar nu ook weer alleen thuis komen, en dat voelt ook weer even kut, na zo'n leuke middag/avond....
zondag 8 maart 2009 om 21:18