Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
feow schreef:
07-07-2018 21:43
1) ban om de juiste reden
2) sensoor lijkt mij verwijzen naar direct toegankelijke hulp
De hap (buiten kantooruren) en de ha (tijdens kantooruren) is er voor directe hulp...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nouschi schreef:
07-07-2018 21:44
Eerst een 'okeuww' en daarna nog een 'verdiep je er anders eens in'. Als dat niet arrogant is weet ik het niet meer.
Eens. En daar had deze 'we' geen uitleg voor nodig om het te snappen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kia•Ora schreef:
07-07-2018 21:48
De hap (buiten kantooruren) en de ha (tijdens kantooruren) is er voor directe hulp...
Bij zelfmoordgedachten? Wat gaat zo'n huisarts dan doen? Sederen?
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 21:54
Bij zelfmoordgedachten? Wat gaat zo'n huisarts dan doen? Sederen?
Crisisdienst inschakelen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
07-07-2018 21:57
En die komt voor iemand die gisteren een gedachte had? En nu niet. Das toch geen crisis?
.
Kia•Ora schreef:
07-07-2018 21:57
Ga naar je huisarts is geen advies waar je wat aan hebt op het moment dat je de grote boze banbrief krijgt van de mods.

Desnoods schrijven ze op zaterdagmiddag 'neem contact op met de huisartsenpost, die kunnen de crisisdienst inschakelen.'

Maar goed, deze poster deed geen aankondiging, maar vroeg zich af hoe het komt dat haar gedachten zo verspringen en hoe 'normaal' dat is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Die voetbalmannen zijn kapotdeaudmoe. Ze vallen bij bosjes.
Star² schreef:
07-07-2018 22:08
Die voetbalmannen zijn kapotdeaudmoe. Ze vallen bij bosjes.
Ja, maar is het daar ook niet 45 graden ofzo? Het is echt een soort uitputtingsslag. Niet echt leuk om te zien. En sommige voetballers zijn ook echt heel erg mager, dus die kunnen helemaal niets hebben.
feow schreef:
07-07-2018 22:04
Ga naar je huisarts is geen advies waar je wat aan hebt op het moment dat je de grote boze banbrief krijgt van de mods.

Desnoods schrijven ze op zaterdagmiddag 'neem contact op met de huisartsenpost, die kunnen de crisisdienst inschakelen.'

Maar goed, deze poster deed geen aankondiging, maar vroeg zich af hoe het komt dat haar gedachten zo verspringen en hoe 'normaal' dat is.
Tja, of je wat aan het advies hebt op het moment dat je een ban krijgt weet ik niet. Verwijzen naar een ha/hap of sensoor maakt dan natuurlijk niet uit als je vooral de ban als boodschap ziet... Behalve je naar een hulpinstantie (hetzij de ha(p) of sensoor etc.) verwijzen kunnen de mods natuurlijk niet. De ha/hap is in mijn ogen geen slecht advies. Ook bij geen acute suïcidaliteit kunnen zij iets voor de patiënt betekenen.

Ik heb het topic verder niet gelezen dus kan niet oordelen of er een aankondiging was of niet. Ben namelijk aan het werk :jump: .
Zijn ook niet de mooiste mannen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
07-07-2018 22:09
Ja, maar is het daar ook niet 45 graden ofzo? Het is echt een soort uitputtingsslag. Niet echt leuk om te zien. En sommige voetballers zijn ook echt heel erg mager, dus die kunnen helemaal niets hebben.

22 graden nu volgens mijn telefoon.
Die goalie is een bikkel. Ik hoop niet dat het penalties gaan worden.
Nouschi schreef:
07-07-2018 22:15
Zijn ook niet de mooiste mannen.

Nee was ook al aan het zoeken naar iets appetijtelijks.
Maar o wijs voetbalorakel Nous; vroeger was toch sudden death tijdens verlenging?
Star² schreef:
07-07-2018 22:21
Maar o wijs voetbalorakel Nous; vroeger was toch sudden death tijdens verlenging?
Klopt, maar is maar een paar keer geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In 1996 werd op het Europees kampioenschap in Engeland de golden goal ingevoerd. De Duitser Bierhoff maakte in de finale tegen Tsjechië de golden goal waardoor zijn land kampioen werd. In 2003 schafte de UEFA de golden goal af, en in 2005 deed ook de FIFA dit.
Nouschi schreef:
07-07-2018 22:25
Klopt, maar is maar een paar keer geweest.
Jammer. Had wel afgeblazen mogen worden na 2e doelpunt van Kroatië.
Aaaaaaaaaargh.
Strafschoppen ook leuk.
Goeie president hebben ze met haar voetbalshirt.
Star² schreef:
07-07-2018 22:19
Nee was ook al aan het zoeken naar iets appetijtelijks.
Ik vind die broekjes altijd zo de-erotiserend :cry:
Nouschi schreef:
07-07-2018 22:31
Strafschoppen ook leuk.
Nou, enig :zzz:
Onsportief volk die Russen met hun geboeeeeee.
Spannunnd!!!
Flesje novichok coming your way...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven