Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:24
Dank! Dat komt vast goed, want in Frankrijk hebben ze de beste supermarkten van de wereld.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 20:19Bij Nantes toch? Het enige wat ik me van Nantes nog kan herinneren is een vreselijke file die de hele dag duurde, in de jaren zeventig dus geen airco in de auto.
Desondanks wens ik je een fijne vakantie.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:27
Snap niks van die stomme fittie daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 juli 2018 om 20:27
Nantes is niet saai hoor, vandaag de dag.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 20:19Bij Nantes toch? Het enige wat ik me van Nantes nog kan herinneren is een vreselijke file die de hele dag duurde, in de jaren zeventig dus geen airco in de auto.
Desondanks wens ik je een fijne vakantie.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bdc94717/
Rellen in Nantes nadat agent zwarte jongen doodschoot.
.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:29
Nah kijk dan VJ, wordt een wereldvakantie!impala schreef: ↑07-07-2018 20:27Nantes is niet saai hoor, vandaag de dag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 juli 2018 om 20:30
Nou VJ, dat geeft de burger moedimpala schreef: ↑07-07-2018 20:27Nantes is niet saai hoor, vandaag de dag.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:32
Frankrijk is hartstikke mooi! Komt helemaal goed. Ik spreek beter Spaans momenteel want ben al in geen jaren in Frankrijk geweest.vrouwjagersma schreef: ↑07-07-2018 20:30Een week in de Vendee, een week ergens in het Midden van Frankrijk.
Maar hee, het is echt de ultieme gelegenheid om te ontdekken combien de Francais je nog parle apres al die temps.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:36
Probeer eens een TTSPvrouwjagersma schreef: ↑07-07-2018 20:30Ja, dat is echt heel mal. Ik wilde nog serieus op TO ingaan, maar dat durf ik nu niet meer.
(Tais-toi sale putain)
Tegen de toeschouwers daar dan..
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2018 20:38
7.46% gewijzigd
.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:38
zaterdag 7 juli 2018 om 20:38
zaterdag 7 juli 2018 om 20:40
zaterdag 7 juli 2018 om 20:40
Doet me denken aan de jongens uit mijn brugklas die "je suis m'appelle" helemaal hilarisch vonden omdat je dan "ik ben heet" zou zeggen. De lerares deed ook nog oprecht haar best het verschil tussen een werkwoord en een bijwoord uit te leggen, maar het was allemaal voor niets. Dommage, fromage zullen we maar zeggen (in plaats van dommage, beurre de cacahuetes)
zaterdag 7 juli 2018 om 20:41
vrouwjagersma schreef: ↑07-07-2018 20:40Doet me denken aan de jongens uit mijn brugklas die "je suis m'appelle" helemaal hilarisch vonden omdat je dan "ik ben heet" zou zeggen. De lerares deed ook nog oprecht haar best het verschil tussen een werkwoord en een bijwoord uit te leggen, maar het was allemaal voor niets. Dommage, fromage zullen we maar zeggen (in plaats van dommage, beurre de cacahuetes)
.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:48
vrouwjagersma schreef: ↑07-07-2018 20:40Doet me denken aan de jongens uit mijn brugklas die "je suis m'appelle" helemaal hilarisch vonden omdat je dan "ik ben heet" zou zeggen. De lerares deed ook nog oprecht haar best het verschil tussen een werkwoord en een bijwoord uit te leggen, maar het was allemaal voor niets. Dommage, fromage zullen we maar zeggen (in plaats van dommage, beurre de cacahuetes)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 7 juli 2018 om 20:55