Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Q-Q schreef op 08 maart 2009 @ 23:39:

Als je gelukkig bent met jezelf, kun je nooit eenzaam zijn. Klinkt cliché, maar het is wel zo.

Als je nl. té graag een relatie wilt, dan blijf je hangen aan de verkeerde kerels. Dan krijg je zo'n 2nd-best verhaal. "Dan die maar". Dat moet je niet willen.Helemaal mee eens!
quote:winkelmandje schreef op 08 maart 2009 @ 23:36:

En die discussie geloof ik de liefde vind ik ook echt een lastige....maar te meer omdat bijna iedereen in mijn omgeving een relatie heeft en grotendeels al mijn vriendinnen al samenwonen! Ik heb geloof ik maar 2 vrijgezellen vriendinnen....So what!!! Je kijkt naar al de mensen uit je omgeving en projecteert hun leven op dat van jou. Niet doen! Dat klinkt wel heel erg wanhopig zo. Je wilt toch niet aan een of andere vage kerel blijven hangen, omdat je dan maar niet alleen bent en ook tegen je vriendinnen kunt zeggen dat je een vriend hebt?! Misschien zijn die vriendinnen wel rete-ongelukkig, weet jij veel.
Ik ben ook niet eenzaam Q. Ik had gewoon even een dip gevoel...het alleen/eenzaam gevoel. Geen idee hoe ik het moet verwoorden. Maar volgens mij kennen jullie het gevoel ook wel.

Erykah..na 2 weekjes heb ik wel eventjes het gevoel gehad dat er wat was veranderd. Maar daarna was het weer als vanouds. Totdat we op het onderwerp kwamen toen we op vakantie waren...nou ja de rest heb ik helemaal uitgelegd.
quote:Q-Q schreef op 08 maart 2009 @ 23:41:

[...]

So what!!! Je kijkt naar al de mensen uit je omgeving en projecteert hun leven op dat van jou. Niet doen! Dat klinkt wel heel erg wanhopig zo. Je wilt toch niet aan een of andere vage kerel blijven hangen, omdat je dan maar niet alleen bent en ook tegen je vriendinnen kunt zeggen dat je een vriend hebt?! Misschien zijn die vriendinnen wel rete-ongelukkig, weet jij veel.

Dat wil ik ook niet, daarom heb ik er ook zelf een punt achter gezet bij VL! Dat heb je als het goed is gelezen.... Ik heb voor mezelf gekozen omdat ik iemand verdien die voor mij gaat.

Het is niet wanhopig wat ik vertel. Ik word nu gelijk opgehangen omdat ik even een dipje heb... Veel mensen doen dat in een zwak moment...als je je even niet top voelt...
WM tuurlijk herken ik dat gevoel, heb ik ook gehad die momenten. Alleen het brengt je nergens....het leidt tot niets dan alleen maar dat jij je ellendig voelt. Wat Wuzzie zei...focus op je backpack-vakantie (ga je toch doen?) en alle leuke fijne dingen in je leven. Met VL was misschien veel te snel na VM? Het is jammer dat zo gelopen is met VL, en tuurlijk mag je die pijn en teleurstelling voelen maar doe er iets mee voor jezelf, leer van deze ervaring.
Misschien is het te snel geweest na VM, maar het voelde zo goed, intens en vertrouwd dat ik het niet wilde laten lopen. Dat dit uiteindelijk zo is gelopen had ik niet kunnen voorzien.

Ik leer zeker van deze ervaring.....

Backpack-vakantie moet even kijken. Ga misschien op vakantie samen met Indi.
@WM: Ik hang je niet op. Ik vind het alleen niet handig (understatement) dat je voor het bepalen van je eigen geluk dat geluk afzet tegen het mogelijke geluk van mensen (lees: vriendinnen) om je heen die wel een relatie hebben. Net alsof je er niet bijhoort als je geen relatie hebt. Da's allemaal zinloos. Hoe langer je daarover nadenkt, des te meer je daarin gaat geloven. Een zwak moment is prima en zal ook best logisch zijn, maar daarna moet je weer jezelf worden.
Uhm...wie wil er nog een wijntje?
Q doe mij nog maar een glaaaahhhsjuhhhh *hik*
Haha Q nou dat lukt best hoor Over het algemeen voel ik mijzelf goed. Maar vanavond even een dipje toen ik alleen zat in de auto terug naar huis....

Ik hoef geen wijn, dank je. Genoeg gehad dit weekend.....
Ik herken enigzins wel t gevoel van alleen zijn , maar dat is meer wanneer ik op stap wil en de rest allemaal niet wil.. Dan voel ik mij op zon moment wel ff heeeeeel erg single lonely. Maar weet altijd weer goed de draad op te pakken en gewoon lekker verder te gaan met mijn leventje.

Zusje is zwanger had enigzins verwacht dat ik t gevoel zou hebben van Shittt zij wel en ik nog steeds geen leuke vent en geen kind.. Maar het tegenovergestelde is waar, ik ben zo oprecht blij voor zusje , voel mij nu al een echte tante.. (arm kind straks hehe)

En het doet mij weer goed dat ik oprecht blij voor iemand kan zijn zonder een *jaloersachtig/eenzaam* gevoel er aan over te houden.

WM richt je op de dingen die wel goed gaan en niet op de dingen die niet goed gaan. Oke de dingen die niet goed gaan kan je lering uit trekken en met opgeheven hoofd verder gaan.
@WM: Ik heb ook een koelkast vol frisdrank. Er zit vast wel wat lekkers voor je bij. Nothing is impossible in Casa di Q.
en ook ik ken de momenten wel dat ik achter t stuur in de auto zat te janken omdat ik nog steeeeeds geen leuke vent heb, ik alles en iedereen vervloekte omdat die in mijn ogen allemaal WEL een leuke relatie hadden.(idd hadden want 80% van hen is alweer uit elkaar ).. Ik denk dat we die momentjes idd allemaal wel eens hebben..

Probeer op dat soort momentjes even heel even medelijden met je zelf te hebben en vrij snel weer die schop onder je kont te geven en de zonnige kanten des levens weer te zien.
Leuk WM dat je samen met Indi op vakantie gaat! Waarheen of weten jullie dat nog niet?

Ja als je kijkt naar anderen ...dat schiet niet op. Het gras lijkt altijd groener he? Kijk naar wat je wel hebt en wat je wellicht graag zou willen ipv wat je niet hebt.
Q....ik ben helemaal in the mood dus geef nog maar een glaasje. Morgen een kater maar whatever
Ja heel erg leuk. Ze komt binnenkort deze kant op en dan gaan we even koekeloeren. Allebei lang vakantie....dus moeten even kijken wat de wensen zijn! Maar helemaal gezellig.

Ja gras is altijd groener bij de anderen.....en ik zie ook vaak genoeg hoe ik het niet zou willen hebben en dan ben ik weer blij dat ik single ben!

Ach mijn tijd komt nog wel.....ik leer hiervan en word alleen maar sterker!
In de koelkast van Q

quote:Vleermuis28 schreef op 08 maart 2009 @ 23:58:

en ook ik ken de momenten wel dat ik achter t stuur in de auto zat te janken omdat ik nog steeeeeds geen leuke vent heb, ik alles en iedereen vervloekte omdat die in mijn ogen allemaal WEL een leuke relatie hadden.(idd hadden want 80% van hen is alweer uit elkaar ).. Ik denk dat we die momentjes idd allemaal wel eens hebben..

Probeer op dat soort momentjes even heel even medelijden met je zelf te hebben en vrij snel weer die schop onder je kont te geven en de zonnige kanten des levens weer te zien.Sjonge jonge...nee...dat heb ik nou nog niet meegemaakt. En ik ben het overigens ook niet van plan.
Mmm...weet je waar ik ineens onwijs zin in heb? In een glaasje Punica!
Q.. dat van mij is al weer enige tijd geleden heur .. laatste keer dat ik gejankt heb achter t stuur van mijn auto was voor Curacao meneer .. (dik 3jr terug )

Bedoelde dus te zeggen dat ik die momentjes wel herken..
Misschien wordt het allemaal wat makkelijker naarmate je dichter bij de 30 komt ? hehehe
Q...je bent me toch niet vergeten? Glaasje vino?
Nou ik heb gelukkig niet gejankt...

Maar wie weet......loop bijna tegen de 26 aan nu, dus ben over de helft Vleer
Ik ben niemand vergeten!

Ik had al voor je ingeschoken Erykah. En het glaasje Punica (live uit de beruchte oase) staat al klaar voor WM.

Vleer krijgt eventjes niet meer.
Oh ik had even niet door Q...sneaky mijn glas gevuld dus. ;-)Maar wederom bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven