Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Q doe dat maar! Ik heb alvast je bammen gemaakt voor morgen en in je trommel gedaan. Kan je morgen iets langer blijven liggen.
Geweldig! Wat ben je ook een toegewijde medebedbewoner.

Overigens: zal ik die leverworst en dat gebraden gehakt wel in het cellofaan laten? Da's denk ik wel zo veilig toch?
*kwijl*

Vleer denkt : get a life
Ja dat is wel verstandig! Een bacterie-infectie is zo opgelopen, zeker leverworst en gebraden gehakt zijn risico-vleeswaren.

Het bed is nu goed opgewarmd en lekker heet....kom je?
quote:Vleermuis28 schreef op 09 maart 2009 @ 00:53:

*kwijl*

Vleer denkt : get a life
Ik kom eraan! Ik heb de vleeswaren goed ingepakt in cellofaan. Dan mag jij kiezen of je zo meteen eerst de leverworst wilt of het gebraden gehakt. Daarna gaan we in bed dan wel onze wederzijdse vleeswaren uitwisselen. En omdat ze beide in cellofaan zijn ingepakt, gebeurt het allemaal veilig. Goed bezig.

Ik duik in bed in mijn slaapoutfit (oftewel: allesuitbehalvehetgebit). Ik heb er zin in!

Ennuh Vleer: Niet stiekum luisteren aan de slaapkamerdeur hè. Voor bepaalde dingen ben je nog veul te jong
* blaast het kaarsje op het nachtkastje uit *

Goodnight!
Gaat lekker hé Q en Erykah....
We zijn heeeeeel verstandig bezig!

Mag ik nog even verzinnen over welke vleeswaar ik als eerste mee wil beginnen? Ik denk de leverworst?!

Ik lig er al in dus ik schuif wel even opzij voor je zodat je erin kan duiken. He gezellig Q! :-)
Slaap lekker!!
Heeft t liefst een worst van 37 graden
teveel om nu bij te lezen maar laatste stukje was wel heet erykah & Q

slaapwel en tot morgen (straks)!!
al beetje bijgelezen maar ga nu slapen

@WM backpacken: wanneer, hoelang, waar?
quote:misspoez schreef op 08 maart 2009 @ 22:09:

Ik zie mijn broertje met zijn nieuwe lief, ze zijn zo verliefd en het is fantastisch om te zien! Ik ben blij voor hen, heus!

Ik zie mijn ouders, al 37 jaar samen, zoveel dips gehad en nu gaat mijn mama voor 6 weken weg om iets te doen wat ze echt belangrijk vindt en ik zie hoe moelijk dat is voor mijn papa en ik denk, ph, zo moet het.

Ik zie mijn collega;s, die verkering hebben maar niemand mag het nog weten, ik ben benieuwd hoe lang ze dat nog kunnen verstoppen, ik ben zo blij voor ze.

Maar voor mezelf denk ik niet dat ik ooit nog iemand vind in wiens handen ik mijn hart durf geven. Ik val op verkeerde mannen, misschien. Of ik ben zelf gewoon dom.

Hehe MP jezelf niet neerhalen he!! Je bent een verstandige vrouw :-)

Dat gebeurt trouwens vanzelf hoor je hart in iemands handen leggen. Zo heb ik het toch ondervonden, heb een "hoge muur" rond me gebouwd zodat niemand me nog eens kon kwetsen, niemand kon nog aan men hart, dacht ik...

En zonder dat je het beseft is er eentje die muur aant afbreken

Werkse allemaal
Reiz, jij komt uit Belgie toch? Ik ga 21 maart naar Marco Borsato in Sportpaleis Antwerpen, nog nooit geweest, leuk daar?
Woon er zelfs dichtbij

Ja is leuk daar heb daar de proms (vroeger met studentenclub) en laatste 2 jaar clouseau gezien.

Alleen parkeren is daar echt rot!! Ik weet niet hoe dat in elkaar zit maar vorige keer met clouseau zat er een openbaarvervoer ticket bij! Kun je ergens in Merksem parkeren en de tram nemen, als er dat bij jou ook bijzit laat dan maar iets weten dan zoek ik adres van Carefour op daar is grote parking en tram vertrekt daar voor de deur naar sportpaleis
Moet de kaarten nog binnen krijgen, heb ze gister op de kop getikt, geen idee of er een ticket voor parkeren bij zit. Ik denk het niet eigenlijk.. Dus als je tips voor me hebt qua parkeren graag! Ik rij met Tom-Tom, dus als ik dat intik, zal ik vanzelf wel bij Sportpaleis komen toch? Heeft Sportpaleis geen eigen parkeerplaats dan? Zou wel handig zijn...
Je moet eens kijken op site van sportpaleis daar staan parkeermogelijkheden op, nee niet echt goed te bereiken! Daarom parkeren wij altijd aan de carrefour op de Bredabaan 967 in Schoten. Aan die winkel is tramhalte en die tram rijd tot aan sportpaleis. Niks file-rijden dan

Denk dat er ook veel mensen aan bios (metropolis) parkeren daar vertrekken ook trams maar weet niet of je dan nog moet overstappen.
Pffff wat een gedoe dat parkeren haha!! Metropolis ken ik wel, maar carrefour in Schoten niet, en dan ook nogeens met een tram, hoe zien die eruit?! haha.....Nee geintje, maar ik ken hier alleen treinen en bussen. Woon in Zeeland, en daar kennen ze geen trams. Maar wel lekker rustig, dat dan weer wel..;-)

Maar als ik het zo lees, moet ik dat parkeren nog eens even goed uitvogelen dan... Doe mij dan toch maar Ahoy, das ideaal met parkeren, maar ja...moet er wat voor over hebben blijkbaar..
Wat handig dat je zulke parkeerinfo zo van een medeforummer kan krijgen!

En TP, leuk, Marco Borsato!
Ja leuk hé Pop, had het er aleens met vriendin over gehad, ze heeft een dochter van 1 jaar, en toen dat nummer dochters uit kwam, is ze helemaal gek van die nieuwe cd van hem. En toevallig was er gister iemand bij mij uit de buurt, die er net 2 op internet had gezet, zou met een groepje van 8 gaan, maar 2 konden er niet meer, en het zijn ook nog eens hele goede staanplaatsen, recht voor het podium. Dus wij ook weer blij!

Zaten alleen te twijfelen, omdat we 50 euro voor een kaartje best duur vonden, maar tegenwoordig kost bijna elk concert zoveel geloof ik...
Jeeeeeeezes...27 nieuwe berichten op RP?
Ach TP, als je het geld er voor over hebt, wat maakt het dan uit?
Je hebt gelijk Pop! Ook een hele happening, met mooie lichtshows, en je moet jezelf af en toe kietelen hé, een ander doet het niet...

MP, sta jij nou ook op RP?

Gaat iedereen hier nou massaal een profiel op RP maken?

Lachen! Leuk om ervaringen te delen...

Ik ben een stiekeme gluurder haha, heb profiel zonder foto, maar doe er niks mee...
Goedenmiddag allemaal!

Leuk zeg TP Marco Borsato! Ik ga heel misschien ook, maar alleen als iemand die daar werk vrijkaarten kan regelen. Kan het geld nu even niet missen! Wil ook al naar concert at sea dus

Pop...Hoe is het met jou?? Lekker van je vrije maandag genoten?

Reiz...Ik ga waarschijnlijk niet backpacken. Wordt even een jaartje opgeschoven. Plannen zijn er namelijk om met Indi lekker op vakantie te gaan.

Hier alles wel ok. Fijne werkdag gehad, zijn ook wat veranderingen doorgevoerd die goed zijn! Blij mee. Nu beetje eten voorbereiden want komt zo vriendinnetje eten en even de stofzuiger erdoorheen halen

Verder heb ik sterk het gevoel dat VL een ander heeft....weet alleen niet zo goed of ik dat moet vragen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven