Duz...
woensdag 11 juli 2018 om 09:22
Wat zeg je nu? Zijn moeder is weer tot leven gekomen? Dat méén je niet. Echt supergoed nieuwsalongwiththesunshine schreef: ↑10-07-2018 23:42Ik kom hier niet om mijn draai te vinden, hoor. Want ik ben niet van plan om te blijven. En ik wil je best een update geven, maar dan stel ik voor om dat privé te doen. Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).
woensdag 11 juli 2018 om 11:44
Ze is al 3 jaar lid?viva-amber schreef: ↑11-07-2018 07:44Net lid....binnen 48 uur iemand de huid vol schelden incl. ban en ach ja een half verhaal over een seksueel getint internetcontact terwijl je zogenaamd geen casual seks wil maar een relatie dan totaal uit zijn verband reageren wanneer men aangeeft dat dat dus niet zo slim is om vervolgens alleen nog privé de positieve update te willen geven......het is wel erg doorzichtig.
woensdag 11 juli 2018 om 12:52
Waarschijnlijk is het hele verhaal niet eens waar en zocht ze echt aandacht en een boksbal hier...
woensdag 11 juli 2018 om 13:03
Ach hou toch op. Het is gewoon een uit de hand gelopen topic zoals er zovelen zijn. Maak het niet groter dan het is.Sjaantje37 schreef: ↑11-07-2018 12:52Waarschijnlijk is het hele verhaal niet eens waar en zocht ze echt aandacht en een boksbal hier...
En kijk ook eens naar de wisselwerking voordat je alles bij haar neer legt. Ze zat fout, maar ze was niet de enige.
woensdag 11 juli 2018 om 13:27
woensdag 11 juli 2018 om 13:39
Laat mij raden. Chat persoon voelt zich rot, maar wil TO best wel eens ontmoetten met een afspraakje, maar dan wel bij haar thuis, want hij moet echt zijn huis uit maar vind het niet kunnen om nu buiten de deur leuk te doen, of hij daarom niet gewoon eens overdag tussen 13:00 en 16:00 bij TO thuis langs kan wippen.alongwiththesunshine schreef: ↑10-07-2018 23:42Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 11 juli 2018 om 14:50
Kan wel zo zijn maar vind het echt niet normaal hoe neerbuigend ze reageerde op sommigen van ons hier....beetje puberaal. Maar fijn dat ze haar ei nog bij jou kwijt kan, hopelijk kalmeer haar dit een beetje.
woensdag 11 juli 2018 om 14:51
En scheldwoorden gebruiken vind ik echt een gebrek aan opvoeding.Sjaantje37 schreef: ↑11-07-2018 14:50Kan wel zo zijn maar vind het echt niet normaal hoe neerbuigend ze reageerde op sommigen van ons hier....beetje puberaal. Maar fijn dat ze haar ei nog bij jou kwijt kan, hopelijk kalmeer haar dit een beetje.
woensdag 11 juli 2018 om 16:06
Maar zelf heel lullig terug reageren is dan wel ok?Sjaantje37 schreef: ↑11-07-2018 14:51En scheldwoorden gebruiken vind ik echt een gebrek aan opvoeding.
Veel forummers blijven vriendelijk en bij zichzelf dat kan toch ook?
Waarom gelijk als een haai eropaf en moeten 'afstraffen' wat maakt het dat je met een vingertje wil wijzen? En dan ook nog denken dat je gezellig aan het forummen bent.
Net zo suf..
woensdag 11 juli 2018 om 16:52
Ja hoor, en zo wordt alles doodgeslagen tenzij je koetsjiekoetsjie doet.
Kom op Iris, jij mag dan kennelijk helemaal zen zijn geworden in je laatste forumpauze maar je weet dondersgoed dat het zo niet werkt.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 11 juli 2018 om 17:01
Deze emojij werd neerbuigend bedoeld dat weet je ook wel. Denk je nu echt dat ze het lief bedoelde of speel je dat je naief bent?
En ik bevestig haar slachtoffer rol niet, want ze sloeg door. Het gaat mij om het krampachtig vasthouden van het beeld van sommigen dat alles volstrekt uit de lucht kwam vallen ipv dat sommigen hier ook enorm op de man waren en later kwamen zuigen.
woensdag 11 juli 2018 om 17:03
Het was een wisselwerking en het plaatje was zuigen. Dat is mijn punt.Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 16:52Ja hoor, en zo wordt alles doodgeslagen tenzij je koetsjiekoetsjie doet.
Kom op Iris, jij mag dan kennelijk helemaal zen zijn geworden in je laatste forumpauze maar je weet dondersgoed dat het zo niet werkt.
woensdag 11 juli 2018 om 17:11
Nogmaals: het gaat niet om koetsjiekoetsjie. Het gaat erom dat je kritiek opbouwend brengt. Dat heeft te maken met respect. Is dat nu werkelijk zo moeilijk?Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 16:52Ja hoor, en zo wordt alles doodgeslagen tenzij je koetsjiekoetsjie doet.
wij slapen nooit.
woensdag 11 juli 2018 om 17:15
Had je anders verwacht dan?
Prima dat je voor to opkomt hoor, maar laten we niet vergeten dat dit nog steeds een openbaar forum is waarin mensen het nou eenmaal lang niet altijd met elkaar eens zijn.
Open je een topic, kun je er gevoegelijk van uit gaan dat er ook kritiek komt. En dat mis ik hier, dat zelfinzicht. Wat ik wel zie is dat mensen gewoon geschoffeerd werden, weggezet als halvezolen.
Heb je geen zin in gezuig, zuig dan zelf ook niet zou ik zeggen (niet jij). Ook dat is een wisselwerking
Maar goed, dit topic is inmiddels een 'ja maar jij!' en 'wellus/nietus' verhaal geworden en heeft niks meer met de op te maken. Soit.
There is always something happening, and it's usually right now