Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
10-07-2018 23:42
Ik kom hier niet om mijn draai te vinden, hoor. Want ik ben niet van plan om te blijven. En ik wil je best een update geven, maar dan stel ik voor om dat privé te doen. Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).
Wat zeg je nu? Zijn moeder is weer tot leven gekomen? Dat méén je niet. Echt supergoed nieuws :)
Ik geloof niet zo in die positieve update maar goed ik vind ergens ook wel dat er een slotje op dit topic kan.
Ah bah, ik háát een open einde.
Nou ben ik natuurlijk weer super nieuwsgierig naar die update.
Gaap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
sinnombre schreef:
11-07-2018 09:22
Wat zeg je nu? Zijn moeder is weer tot leven gekomen? Dat méén je niet. Echt supergoed nieuws :)
Nou big suprise.
Moet je daar nu zo geheimzinnig over doen To. :roll:
viva-amber schreef:
11-07-2018 07:44
Net lid....binnen 48 uur iemand de huid vol schelden incl. ban en ach ja een half verhaal over een seksueel getint internetcontact terwijl je zogenaamd geen casual seks wil maar een relatie dan totaal uit zijn verband reageren wanneer men aangeeft dat dat dus niet zo slim is om vervolgens alleen nog privé de positieve update te willen geven......het is wel erg doorzichtig.
Ze is al 3 jaar lid?
viva-amber schreef:
11-07-2018 10:24
Gaap.
Waarschijnlijk is het hele verhaal niet eens waar en zocht ze echt aandacht en een boksbal hier...
Sjaantje37 schreef:
11-07-2018 12:52
Waarschijnlijk is het hele verhaal niet eens waar en zocht ze echt aandacht en een boksbal hier...
Ach hou toch op. Het is gewoon een uit de hand gelopen topic zoals er zovelen zijn. Maak het niet groter dan het is.

En kijk ook eens naar de wisselwerking voordat je alles bij haar neer legt. Ze zat fout, maar ze was niet de enige.
Echt overduidelijk zijn er een paar nu aan het zuigen, gaap en pffffff zijn hele normale antwoorden in een topic?
En maar hopen tot to weer ontploft, sneu, zeker als je op het forum woont 24 uur dan wil het gewoon zeggen dat je geen leven hebt en uitgepraat bent hier! :hug: voor de sneu neuzen!
alongwiththesunshine schreef:
10-07-2018 23:42
Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).
Laat mij raden. Chat persoon voelt zich rot, maar wil TO best wel eens ontmoetten met een afspraakje, maar dan wel bij haar thuis, want hij moet echt zijn huis uit maar vind het niet kunnen om nu buiten de deur leuk te doen, of hij daarom niet gewoon eens overdag tussen 13:00 en 16:00 bij TO thuis langs kan wippen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ach meisje toch :there:
iris1969 schreef:
11-07-2018 13:03
Ach hou toch op. Het is gewoon een uit de hand gelopen topic zoals er zovelen zijn. Maak het niet groter dan het is.

En kijk ook eens naar de wisselwerking voordat je alles bij haar neer legt. Ze zat fout, maar ze was niet de enige.
Kan wel zo zijn maar vind het echt niet normaal hoe neerbuigend ze reageerde op sommigen van ons hier....beetje puberaal. Maar fijn dat ze haar ei nog bij jou kwijt kan, hopelijk kalmeer haar dit een beetje.
Sjaantje37 schreef:
11-07-2018 14:50
Kan wel zo zijn maar vind het echt niet normaal hoe neerbuigend ze reageerde op sommigen van ons hier....beetje puberaal. Maar fijn dat ze haar ei nog bij jou kwijt kan, hopelijk kalmeer haar dit een beetje.
En scheldwoorden gebruiken vind ik echt een gebrek aan opvoeding.
Sjaantje37 schreef:
11-07-2018 14:51
En scheldwoorden gebruiken vind ik echt een gebrek aan opvoeding.
Maar zelf heel lullig terug reageren is dan wel ok?
Veel forummers blijven vriendelijk en bij zichzelf dat kan toch ook?
Waarom gelijk als een haai eropaf en moeten 'afstraffen' wat maakt het dat je met een vingertje wil wijzen? En dan ook nog denken dat je gezellig aan het forummen bent.
Net zo suf..
Tja, ik heb nog steeds zo mijn twijfels, maar to heeft het over een positieve wending (mooi) dus dan hoop ik maar voorzichtig dat ik er naast zit.
There is always something happening, and it's usually right now
lise1985 schreef:
11-07-2018 14:10
Ach meisje toch :there:
Reageer jij IRL ook zo? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.

Toch grijp je de kans om hier wel zo raar te doen. Wonderlijk toch wat anonimiteit met een mens kan doen.
iris1969 schreef:
11-07-2018 16:16
Reageer jij IRL ook zo? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.

Toch grijp je de kans om hier wel zo raar te doen. Wonderlijk toch wat anonimiteit met een mens kan doen.
Wat heeft lise nu weer verkeerd gezegd dan?
Soulsista schreef:
11-07-2018 16:27
Wat heeft lise nu weer verkeerd gezegd dan?
Dat plaatje is zeer neerbuigend.
iris1969 schreef:
11-07-2018 16:37
Hé???
De aai over de bol emoji?
Sla je nu niet een beetje door?
Volgens mij kan niemand nog iets goeds zeggen in dit topic.
Tenzij je met To mee weent en haar bevestigd in haar slachtofferrol.
iris1969 schreef:
11-07-2018 16:37
Ja hoor, en zo wordt alles doodgeslagen tenzij je koetsjiekoetsjie doet.
Kom op Iris, jij mag dan kennelijk helemaal zen zijn geworden in je laatste forumpauze maar je weet dondersgoed dat het zo niet werkt.
Soulsista schreef:
11-07-2018 16:45
Hé???
De aai over de bol emoji?
Sla je nu niet een beetje door?
Volgens mij kan niemand nog iets goeds zeggen in dit topic.
Tenzij je met To mee weent en haar bevestigd in haar slachtofferrol.
Deze emojij werd neerbuigend bedoeld dat weet je ook wel. Denk je nu echt dat ze het lief bedoelde of speel je dat je naief bent?

En ik bevestig haar slachtoffer rol niet, want ze sloeg door. Het gaat mij om het krampachtig vasthouden van het beeld van sommigen dat alles volstrekt uit de lucht kwam vallen ipv dat sommigen hier ook enorm op de man waren en later kwamen zuigen.
Grobbekuiken_ schreef:
11-07-2018 16:52
Kom op Iris, jij mag dan kennelijk helemaal zen zijn geworden in je laatste forumpauze maar je weet dondersgoed dat het zo niet werkt.
Het was een wisselwerking en het plaatje was zuigen. Dat is mijn punt.
Grobbekuiken_ schreef:
11-07-2018 16:52
Nogmaals: het gaat niet om koetsjiekoetsjie. Het gaat erom dat je kritiek opbouwend brengt. Dat heeft te maken met respect. Is dat nu werkelijk zo moeilijk?
wij slapen nooit.
sinnombre schreef:
11-07-2018 09:22
Je danst op het graf van een ander. Heel triest.
wij slapen nooit.
iris1969 schreef:
11-07-2018 17:03
Het was een wisselwerking en het plaatje was zuigen. Dat is mijn punt.
Had je anders verwacht dan?
Prima dat je voor to opkomt hoor, maar laten we niet vergeten dat dit nog steeds een openbaar forum is waarin mensen het nou eenmaal lang niet altijd met elkaar eens zijn.
Open je een topic, kun je er gevoegelijk van uit gaan dat er ook kritiek komt. En dat mis ik hier, dat zelfinzicht. Wat ik wel zie is dat mensen gewoon geschoffeerd werden, weggezet als halvezolen.
Heb je geen zin in gezuig, zuig dan zelf ook niet zou ik zeggen (niet jij). Ook dat is een wisselwerking :bulb:

Maar goed, dit topic is inmiddels een 'ja maar jij!' en 'wellus/nietus' verhaal geworden en heeft niks meer met de op te maken. Soit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven