Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
11-07-2018 18:20
Subtiel, weer...die woordkeuze. Mensen geven mij feedback en ik ga de strijd met ze aan. Misschien gaan zij de strijd wel met mij aan terwijl ik ze voorzie van feedback? Dus...wie was er als eerst...de kip of het ei?
O, in dat geval zou ik zeker geen topic openen waarin je om advies vraagt, maar zèlf een adviesburo beginnen! :idee:
11-07-2018 18:20
Subtiel, weer...die woordkeuze. Mensen geven mij feedback en ik ga de strijd met ze aan. Misschien gaan zij de strijd wel met mij aan terwijl ik ze voorzie van feedback? Dus...wie was er als eerst...de kip of het ei?
Nou, jij opent een topic. Zij niet.

Maar goed, ik lees het al; zelfreflectie ontbreekt bij je dus verdere commentaren zijn zinloos. Nouja, tenzij je het prettig vindt om altijd in de verdediging te staan (ik ken je verder niet, dus dat kan).
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2018 20:55
Reden: op de man
99.55% gewijzigd
wij slapen nooit.
Oké, ik ben weg hier. Hou je vooral vast aan waar jij je maar beledigd door voelt.
Veel geluk in de toekomst :bye:
There is always something happening, and it's usually right now
Vanzai schreef:
11-07-2018 18:24
Nou, jij opent een topic. Zij niet.

Maar goed, ik lees het al; zelfreflectie ontbreekt bij je dus verdere commentaren zijn zinloos. Nouja, tenzij je het prettig vindt om altijd in de verdediging te staan (ik ken je verder niet, dus dat kan).
Oh, ik heb voldoende zelfreflectie. Maar dit is een partijdige zaak. Als maar 1 partij in twijfel wordt getrokken ben ik niet zo achterlijk om dat te accepteren.
wij slapen nooit.
Goedzo, gewoon doorgaan! Je vindt het lekker, blijkbaar.
We trekken vooral je date en zijn gedrag in twijfel en niet jou...maar goed wie de schoen past trekken hem aan. Wanneer je in het echte leven net zo goed kunt drammen als hier dan laat hij zich vast wel een x door je inpakken al is het alleen maar om van het gezeik af te zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jeetje, wat een topic 😱 En dit alles door een datingsite waarbij men elkaar niet eens ontmoet heeft in real life.........
:popcorn:
viva-amber schreef:
11-07-2018 18:39
We trekken vooral je date en zijn gedrag in twijfel en niet jou...maar goed wie de schoen past trekken hem aan. Wanneer je in het echte leven net zo goed kunt drammen als hier dan laat hij zich vast wel een x door je inpakken al is het alleen maar om van het gezeik af te zijn.
Hoho. Laat dat we maar weg.

Ik haakte al af toen ik in de OP las dat TO seksuele toespelingen aan het maken was maar opeens cold feet liet zien. Ik zou ook niets van zo'n kleuter moeten hebben.
TO stop nou gewoon met reageren, er wordt nu echt een loopje met je genomen, omdat je blijft ageren.

Tenzij je het zelf leuk vindt natuurlijk, het lijkt me alleen heel veel energie kosten.
Vanzai schreef:
11-07-2018 18:47

Ik haakte al af toen ik in de OP las dat TO seksuele toespelingen aan het maken was maar opeens cold feet liet zien. Ik zou ook niets van zo'n kleuter moeten hebben.
Valt best mee, ze heeft daarvoor een belletje voorgesteld maar dat wilde meneer niet. Ze kreeg cold feet omdat hij vaag doet, dus terecht. Ik vind die toespelingen niet perse fout. Zij heeft ook gezegd dat zij wel iets serieus zoekt. Er is aantrekkingskracht maar hoe 'echt' is dat op internet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vanzai schreef:

Valt best mee, ze heeft daarvoor een belletje voorgesteld maar dat wilde meneer niet. Ze kreeg cold feet omdat hij vaag doet, dus terecht. Ik vind die toespelingen niet perse fout. Zij heeft ook gezegd dat zij wel iets serieus zoekt. Er is aantrekkingskracht maar hoe 'echt' is dat op internet?
Ik zie het als volgt:

als een groepje kinderen met een stok een hond aan het porren zijn gaat de hond eerst zijn tanden laten zien. Gaan ze dan door dan zal hij grommen. En gaan ze dan nog steeds door dan bijt hij een van de kinderen.

Is de hond dan vals? :nope:

Toch wordt hij dan vaak ingeslapen als zijnde een valse rothond en kijkt bijna niemand naar het gedrag van de kinderen.

Dit gebeurde precies zo op dit topic.
Vanzai schreef:

Je kunt het niet hebben dat ik je mening niet aanneem, hè? Dan beginnen we maar te schelden. Triest. En hypocriet na heel je betoog.
wij slapen nooit.
11-07-2018 18:27
Hou toch eens op met doen alsof het gaat om een meningsverschil. Ga het topic eens echt lezen en zie welke respectloze uitspraken er werkelijk zijn geschreven. Als je dat niet in ziet, dan heb je - pardon-moi - stront in je ogen.
Heb je ook op deze toon naar je date gereageerd?
iris1969 schreef:
11-07-2018 18:57
Ik zie het als volgt: ...
Ik zie het anders.
Kan ook hè?
Yasmeenah82 schreef:
11-07-2018 17:29
Ach, Ik heb haar al onder de negeer, maar laat iris1969 maar op de stoel van de psycholoog zitten. Ze kraamt alleen en maar onzin uit uit eigen ervaringen. :yawnee: heel vermoeiend namelijk.
Bij Iris heb ik het idee dat ze het als therapie ziet om zich op de sores van anderen te richten en de rol van hulpverlener aan te nemen. De storm was net gaan liggen, de reacties werden milder en zij valt over een emoji.
Kom op hoorhey..
Dat is gewoon raar en zorgwekkend tegelijk.
viva-amber schreef:
11-07-2018 18:54
Ik heb alleen de OP gelezen. Ik vind het altijd heel nuttig om te analyseren wat een TO in eerste instantie schrijft, omdat dat het meest zuivere is.
Wat is ook alweer het woord voor vrouwtjes hond in het Engels?

Het is wel een heel erg open deur. Mijn kattenoppas zei altijd: zij kan ook weglopen. Het leven bestaat uit keuzes. Wie je date, met wie je praat, alles waar je energie insteekt wordt groter.
Vanzai schreef:
11-07-2018 19:01
Ik heb alleen de OP gelezen. Ik vind het altijd heel nuttig om te analyseren wat een TO in eerste instantie schrijft, omdat dat het meest zuivere is.
Het is zo zuiver als versnede coke.
viva-amber wijzigde dit bericht op 11-07-2018 19:04
0.19% gewijzigd
Ach, dit is beter dan het voetbal dat me overal insluit.
Soulsista schreef:
11-07-2018 19:01
Dat is gewoon raar en zorgwekkend tegelijk.
Dat is, om in de metafoor van haar te blijven, een stok zoeken om te zeggen dat de hond daarmee geslagen is, ;-)
11-07-2018 17:56
Ik vind het werkelijk waar triest dat een TO zich maar dient aan te passen aan respectloze forummers die het gewend zijn om alle ruimte te krijgen. Waarom het probleem niet bij de wortel aanpakken, en juist zulke mensen een halt toeroepen?
Hoe succesvol is dat een halt toeroepen volgens jou geweest?
Vanzai schreef:
11-07-2018 19:03
Ach, dit is beter dan het voetbal dat me overal insluit.
heb je geen netflix ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven