November 2009

07-03-2009 11:11 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een november 2009 topic?

Want ja... afgelopen donderdag positief getest en dus zwanger!

Het was een vaag streepje, maar een vaag streepje is ook zwanger dus helemaal blij!

Nog meer dames die net positief getest hebben?
En weer een november 2007 moeder (nouja, mijn dochter is uiteindelijk op 2 december geboren, maar was uitgerekend op 24 november)!!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zorgeloze en klachtenvrije zwangerschap toe, met allemaal prachtige lieve novemberkindjes! En uit ervaring kan ik jullie vertellen: (uitgerekend in-)novemberkindjes zijn de allerleukste!!!!
Binti wat leuk! Bedankt!!
Hai dames

Ik ben ook een November moeder sluit me graag bij jullie aan! Afgelopen donderdag getest en vrijdag ochtend weer, beide keren een duidelijke streep. Maar zou nu nog wel weer een test willen doen, zo onwerkelijk! Volgens de site ben ik op 12 november uitgerekend, men dat duurt nog zoooo lang!

Ik heb al een zoon van 3, dit wordt ons 2e kindje....

Daaag
Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Lekker de zomer in met een bolle buik.

november2007 en maart2009moeder
Mereliena welkom, leuk dat je meeschrijft. Haha wat klinkt dat nog ver weg he! Maar voordat je het weet is het zover joh

Ibbeltje, bedankt voor de felicitaties. Echt superleuk dat de novembermama's ons allemaal komen feliciteren. Volgens mij zijn niet alleen de novemberkindjes de allerleukste kindjes, maar ook de novembermama's de leukste mama's
nou moe, gisteren een stuk getypt, is 't blijkbaar niet goed gegaan en staat er niks op t forum... :(

Maarre Evi, wat je zegt, de novembermama's zijn natuurlijk de leukste!

Plezier, wat vervelend voor je zeg, hopen maar dat je misschien snel alsnog positief test.

Mereliena, welkom en gefeliciteerd! Leuk zeg, ook al een zoontje. Onwerkelijk he, dat hebben wij ook...
Let ik even niet op zijn er weer meer zwangeren bijgekomen. Welkom Bloemetje, Oaks en Mereliena!

Het valt me op dat er toch al wat dames misselijk zijn. Ik moet zeggen dat ik alleen nog maar een beetje weeig gevoel heb. Maar ik ben vandaag wel thuis vanwege een vermoedelijke blaasontsteking. Mijn liezen en rug doen echt pijn, hopelijk geen zwangerschapskwaaltjes. Ik ga straks naar de huisarts dus dan weet ik meer
Haha Spiddermouse, wel bij de les blijven he, anders mis je inderdaad een boel Wat ontzettend vervelend dat je waarschijnlijk een blaasontsteking hebt en er ook zoveel last van hebt. Ik ben heel blij dat ik ook echt nog niet misselijk ben. Geniet ik nog wel van, want vorige keer was dat dus die eerste weken ook niet en toen heb ik het daarna volop gekregen. Fijn dat je gelijk bij de huisarts langs kunt gaan trouwens, dan weet je inderdaad meer.

Grappig trouwens om te lezen dat bij jullie het gevoel ook nog onwerkelijk is Mereliena en Bloemetje. Hier ook hoor. Ik zei gisteren nog tegen Evi-man dat ik nog het gevoel heb alsof ik het over iemand anders heb als ik het over mijn zwangerschap heb. En hij vroeg zich vorige week toen ik de test had gedaan af of die wel klopte ha ha!

Hier na een aantal drukke nachten met Evi-mannetje een heerlijke nacht gehad. Hij is al een paar dagen ziekjes en heeft ook heel slecht geslapen. Zielig voor hem, maar ook niet echt fijn voor ons. Gisteren lag hij al helemaal kapot om zes uur op bed, tot vanochtend 8 uur. Dus dat was heerlijk!
Heel even een inbreekster. Ook van mij uit alle felicitaties!!

Ik ben een november 2007 moeder, met nu dus een november dreumes. En inderdaad, novemberbaby's zijn de leuksten

(hoewel, ik ben ook feb2009 mama. En dat is ook een leuke baby....)

Heel goede zwangerschappen allemaal. Na de eerste maanden is het voor de meesten genieten!!
Origineel bedankt! Haha en ik heb ook nog een januari baby van 2008 en ik kan je vertellen dat dat tot nu toe het heeeeeerlijkste kind is wat ik heb meegemaakt
Gefeliciteerd Mereliena en welkom. Dat onwerkelijke gevoel komt me heel bekend voor, soms vraag ik me af of die test wel goed was, maar hij gaf toch heel duidelijk 2 streepjes aan en ik merk aan mezelf ook wel dat er een heleboel gebeurd in mijn lichaam. Naast de misselijkheid is mijn reukvermogen een stuk sterker geworden. En als je dan in de zorg werkt is niet echt prettig. Ik ruik nu luchtjes die me voorheen niks deden.

En wat betreft de echo ik denk dat deze bij mij ook half april gaat plaats vinden.

Wanneer moeten jullie naar de verloskundige? Ik begin april
Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes...best lekker. Bij mijn dochter ben ik er pas na 12 weken achter gekomen dat ik zwanger was..toen dus ook nergens last van gehad..

Dat ik er na 12 weken as achter kwam was eigenlijk wel relaxed besef ik nu..maak me nu alleen maar heeeeel erg druk dat het niet goed gaat...tijd kruipt!!! Hoop dat ik op mijn werk een beetje op tijd een echo kan krijgen, zou wel fijn zijn!

Dat onwerkelijke gevoel van anderen is zeker herkenbaar dus..
Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik moeder van zoonlief die zich precies op de uitrekendatum (1 november 2008) meldde. Het is een heerlijk kind van inmiddels al weer ruim 4 maanden. Kan dus alleen maar bevestigen wat de andere november mama's al hebben geroepen, novemberkindjes zijn geweldig!

Ik wens jullie een zorgeloze zwangerschap toe, hoewel die eerste 12 weken natuurlijk gewoon heel spannend blijven!

Groeten

Jet
Oaks wat heerlijk die eerste zwangerschap pas na 12 weken ontdekken.....geen gestress enzo. Hoop dat je snel een echo kan krijgen.

Travelgirl, ik heb dat ook dat mij geur weer sterker is, heeeeerlijk. Had dat al tijdens vorige zwangerschap en ik heb het al die jaren gemist, ik ruik normaal gewoon niet zo goed. Nu dus allemaal lekker,wasmiddels enzo phieeei lekkerrrr

Evi 82 , waardeloos die slapeloze nachten, hopelijk zet zich nu een trend in en slaapt hij iedere dag door tot uur of 8

(hier de laatste weken een vroege vogel uur of 7 en soms daarvoor)

Ik ga de VK morgen bellen. Ik moet sowieso in het zkh bevallen. Had helpp vorige zwangerschap en KS. Wat mij betreft sturen ze me meteen door naar de gyn voor een geplande KS

Wij willen ook de combinatietest laten doen, doen jullie dat ook ? Of juist niet? Bij de vorige hebben we het niet gedaan, maar toen was ik ook iets jonger, nu ben ik bijna 36

Zo ik ga tukkie doen

Daaaag
Jetje bedankt!

Oaks, wat fijn dat je bij de vorige zwangerschap pas wist dat je zwanger was bij 12 weken. Moet zeggen dat ik het toen ook pas veel later wist. Toen was ik al 7 weken. Een week later had ik mijn intake bij de verloskundige en twee weken daarna al mijn eerste echo. Dat scheelt inderdaad echt wel. Zou wel fijn zijn als je je echo snel kan krijgen.

Travelgirl, ik heb mijn eerste echo op 7 april in het ziekenhuis. Eigenlijk zou ik pas 14 april gaan, maar ik had een afspraak van Evi-man over het hoofd gezien, dus toen kon het ook een week eerder. Vond ik natuurlijk helemaal niet erg. Maar wat klinkt dat nog ontzettend ver weg he!

Mereliena, wij doen niet mee aan de combinatietest. Althans, bij mijn vorige zwangerschap hebben we het niet gedaan. Op basis van mijn leeftijd was de kans zo verschrikkelijk klein. Dus hebben we het niet gedaan. En nu waarschijnlijk weer niet. Wil nog een keer zien wat nu precies de kans is normaal gesproken als we onze intake hebben, maar waarschijnlijk doen we het niet.

Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Behalve dat ik blij ben dat ik nog nergens last van heb. Ik moest er vannacht weer uit om m'n zoontje te troosten en toen was ik heel blij dat ik nog helemaal geen last heb van misselijkheid. Ik hoop echt dat dat zo blijft. Maar ach.. we zien het wel.

Nou dames fijne dag allemaal.
Goedemorgen!

Evi, balen dat ie weer wakker was....kan je tussendoor even een tukkie doen vandaag?

Ik voel me best aafrdig, wel regelmatig hoofdpijn, ik vermoed dat het komt door een lage bloeddruk en een tekort aan caffeine. Ik heb mezelf meteen op rantsoen gezet mbt koffie en cola light grrrrrr mijn 2 enige zondes. Nog niet misselijk gelukkig, maar ik ga uit van het worst case scenario en dat is dat ik over een week lekker misselijk ben....

Ik ga vandaag de VK bellen.

Kan er een tabel worden gemaakt? Ik wil het ook wel doen zou alleen niet weten hoe ik het openingsbericht moet aanpassen.....
He goedemorgen Mereliena,

Ik krijg zo mijn neef op visite dus weet niet of het er nog in gaat zitten om tussendoor te slapen. Anders vanavond maar vroeg naar bed. Het kleine mannetje ligt nu wel op bed, dus dat is wel fijn. Nu je dat zegt trouwens.... ik drink ook echt heel veel cola light.Moet ik ook maar een beetje op gaan letten. Wel grappig trouwens want tijdens mijn vorige zwangerschap lustte ik dat niet meer. Heel gek, maar ik moest er niets van hebben. En meteen nadat ik was bevallen had ik er weer zin in. Je zou zeggen dat dat psychisch is, maar goed het is echt waar. Gelukkig nog niet misselijk. Hier ook nog genieten hoor. Leuk dat je de vk gaat bellen.

Ik vind een tabel ook wel handig, alleen ben ik echt een super digibeet.. Het lukt me nog net om hier een berichtje te posten Dus denk niet dat we veel aan mij hebben wat dat betreft haha!
Wat een heerlijk bewijs dat de tijd vliegt! Een November topic! Gefeliciteerd Dames.

Groetjes Aruba (Augustus uitgerekend)
Aruba, bedankt en jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
Hai meiden, wat is het hier rustig!

Mereliena, heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? En ik heb eens even rondgeneusd, maar volgens mij kun je alleen een tabel maken in de openingspost en is het niet mogelijk om die van een ander aan te passen. Dus dat zou betekenen dat we een nieuw topic zouden moeten openen..

Hier vandaag vanochtend bezoek gehad en daarna lekker naar buiten geweest met Evi-mannetje. Eindelijk een beetje lenteweer, heerlijk hoor! Verder nog steeds aan het genieten van het feit dat ik geen last heb van kwaaltjes. Maar moet wel zeggen dat ik daardoor ook nog helemaal niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. Nou ja goed, genieten maar!
Ja het is zeker stil hier.....Kom op november mama's!!

Evi geniet maar van de dagen zonder kwaaltjes, die komen vanzelf

Hier relaxt dagje gehad, in de zon gezeten, tuin gerommeld en de VK proberen te bellen, maar die is er pas morgen om een afspraak te maken.

Ik ben MEGA moe, zal wel door de hormonen komen, ga dus aftaaien....

Morgen naar de geitenboerderij om de geitjes een flesje melk te geven met zoon. Erg leuk altijd.

Grtz,

Mereliena
dames gefeliciteerd met het goede nieuws!

och wat vond ik het heerlijk om zwanger te zijn !

ik zou zo weer zwanger willen worden maar geniet nog even van mijn november mannetje!

de eerste 3 maanden zijn spannend en erg misselijk makend.

maar daarna is het echt genieten van zo'n kleintje in je buik die je wakker schopt en die de hik krijgt in je buik.

geniet van de tijd want het lijkt nog zo ver weg maar geloof me het gaat zo snel om en dan heb je een klein geweldige wondertje!

en het forum is super want je kunt hier alles kwijt aan je mede november mama's to be!

succes en geniet ervan
Hier ook erg moe! Kruip ook lekker mijn bedje in. Leuk naar de geitjes. Hopen dat het net zulk lekker weer is als vandaag. Veel plezier!
mmm nog steeds stil hier.

Evi heb je lekker geslapen? Ik was gister ook zoooo moe, lag er om 10 uur in en zoon sliepp uit tot half 8. Heerlijk.

We zijn vanmorgen bij de geitjes geweest, was erg leuk.

Tot laters.

Mereliena
Moet 2 april voor het eerst naar de VK...dan misschien een echo als er iemand aanwezig is die dat kan, en anders die week erop.... Oe spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven