zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
lillith hoe staat het bij jou, je nod isvandaag spannend hoor
Goedemorgen dames,

Spannende dagen voor een aantal, ik duim!

Hier alles goed, nog steeds niet misselijk. Wel minder eetlust, pijnlijke tepels en beetje moe. Verder alles nog steeds ok.

Anoniempje even voor in de tabel, ben 25, 1e kindje, gestopt met de pil op 26 december. 19 maart afspraak voor een echo en 20 maart afspraak bij de vk.
Oh wat spanned lttje, leuk zeg de echo 19 maart. Hoe ver ben je dan zwanger?
Vind het echt zo leuk voor je lttje!

En ook goed nieuws dat je je gewoon goed voelt!

Geen zwangerschapsverschijnselen dus....vind je dat niet een beetje eng??
Vraagje voor iedereen: willen jullie borst- of flesvoeding geven?
flesvoeding of heel misschien kolven maar denk dat ik maar gewoon de fles doe
ittje ik heb de tabel gevuld ! fijn dat het zo goed met je gaat. en leuk dat je hiet toch mee blijft lezen e schrijven.

hoe heb jij het trouwens zo snel voor elkaar gekregen hahaha

hoop dat je verdere zwangerschap ook zo goed gaat en dat je niet te veel symptomen krijgt haha.
Anoniempje, bedankt voor het aanvullen van de tabel.

Hoe wij dat voor elkaar hebben gekregen... tjah... dat vragen wij ons ook wel eens af. Gewoon iets vaker sex gehad tijdens de vruchtbare periode, verder niks anders.

Maris, ik ben 8 weken zwanger als ik naar de vk ga. En dat ik niks voel is niet helemaal waar. Mijn lijf voelt wel anders aan, maar ik kan het niet echt benoemen. Heb niet specifiek ergens last van, maar het voelt allemaal gewoon anders. Ik sta er mee op en ga er weer mee naar bed.

Maar je mag wel weten dat ik nog even voor de zekerheid een test heb gedaan voor ik de vk belde. Lijkt me zo lullig als je daar zit en je bent toch niet zwanger. Maar het streepje was weer duidelijk te zien, geen twijfel over mogelijk dus!

Verder wel wennen, gisteren verjaardagsvisite van schoonzusje, allemaal familie dus. En het enige wat ik dan denk is: ze moesten eens weten! Echt zo grappig.
Nog niks maar heee de dag is nog jong en ik probeer me geen illusies te maken...als er vrijdag nog niks is ga ik een test doen ....ik heb in mijn vruchtbaren leven al zoveel testen gedaan.....waarvan er 3 positief....dus nee ik wacht (on) geduldig af!!

Maar inderdaad als ik dan ongesteld moet worden dan maar zo snel mogelijk.

X
wat geweldig ittje!!! :D

Ik wil heel graag borstvoeding geven en jullie?

Daarnaast om de andere vraag te beantwoorden we spreken nederlands frans en engels.
Gelukkig maar Lttje! Staat idd lullig als je niet-zwanger bij de gyne zit! haha

Wanneer wil je het gaan vertellen aan je familie, vrienden etc?

Nee ik wil geen borstvoeding geven. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom niet. Misschien omdat ik zelf grootgebracht ben met de fles???
Sapnnend hoor iitje, dat lijkt me ook raar dat je in een volle kamer zit en je hebt zo'n geheimpje.....

Lilith, ik hoop voor je dat het wegblijft. Dat wachten is rot he? vind dat nog het ergste van alles. Als het moet komen, dan maar snel.

Over fles-of borstvoeding heb ik nog niet nagedacht eigenlijk....
Alle 3 hebben ze de 1e 3 maanden borst voeding gehad dus ja nummer 4 dan natuurlijk ook.

J aoh dat wachten ik wordt er gek van...en ik die zo stoer wil zijn whahhahaha
Lilith: misschien een gekke vraag hoor, maar zit er nu nog wel vorm in je borsten? Een vriendin van mij heeft haar dochtertje ook borstvoeding gegeven en die heeft nu theezakjes
volgens mij word lillith er stil van hahahaha

grapje hoor meid

waar is iedereen gebleven ??? mm dan ga ik mijn mannetje ma even lastig vallen,! misschien ben ik nog wel vruchtbaar vandaag hahaha
Whahahahha nou ik zou het niet gek doen in een pickwick reclame.....mochten ze ooit een model zoeken!!!!

Ja klopt er is niet veel van over oké dat overdrijf ik ik heb maar een a cup dus echt hangen wil dat niet simpelweg omdat ze daar gewoon te klein voor zijn.

Maar ben verder ook klein en tenger dus wel in verhouding....maar ze mogen wel iets enthousiaster de werled in kijken...zo dat was de bloemlezing over mijn borsten..of wat daar van over is.

Maarre van je viva vrienden moet je het hebben hahhaa
hahaha viva friends for life toch !!!!
Zo, ik ben weer uit bed. Getver, wat kreeg ik een pijn in mijn rug van het liggen!

Iemand vroeg hier iets over kinderkamerkleuren. Wij hebben toen we hier een paar maand geleden kwamen wonen alles laten spachtelputzen. We hebben dus een kamer die het kan worden, en die is al helemaal in genderneutrale kleuren (kuikentjesgeel). Heeft ook als voordeel dat de verf al helemaal uitgedampt is op het moment dat het zo ver is. Plus op die manier krijgt niemand argwaan als we opeens een kamer willen veranderen - die kamer is nou nog rommelhok (nog een aantal onuitgepakte dozen), dus dat valt niemand op.

quote:Maris1978 schreef op 09 maart 2009 @ 11:32:

Vraagje voor iedereen: willen jullie borst- of flesvoeding geven?Eerst zien of ik wel de keuze krijg. Zoals mijn oma zei: "wij zijn geen goede melkkoeien". Mijn moeder, haar zussen en hun moeder waren niet zo goed in borstvoeding. Dus eerst maar zien of het überhaupt lukt.
Goeienavond dames!

Kinderkamer weten we nog niet, eerst onze eigen slaapkamer afwerken en de schouw van toekomstige kinderkamer uitbreken :P

Fles- of borstvoeding, dat weet ik nog niet, ik zie wel later, als k ooit zwanger ben
ach ja ik dacht ik gooi er eens een vraag tegenaan

Kinderkamer zo neutraal mogelijk, maar wel met felle accessoires....
Idd, zo iets denk k ook Maris :-) Maar dat denk k ook voor onze slaapkamer, dusja :P Ik ga me nog genoeg mogen uitleven, de woonkamer moet ik ook nog doen hier
Goedemorgen dames,

Ja zeker Anoniempje!!

Vandaag werken ben er vanavond weer!

X
Goedemorgen!

Hoe is het met Jwvb? Ben je weer helemaal opgeknapt?
goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen

ik lag gister in bed en had ineens echt steken onderin mijn buik en ook vanonderen als jullie begrijpen wat ik bedoel, ben er mee in slaap gevallen en nu is het weer over, iemand enig idee wat dat is !

nou ik ben ook werken vandaag ben er vanavond weer

doeidoei xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven