Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, nu zie het topic over hyves ook. Ik ben weer mosterd. Slaap lekker!
op maart staat nog niets hoor wij hebben de primeur!!
Hop naar bed jij jonge moeder!
GEFELICITEERD MET JE ZOON!

Mibb!!!!! Wat ontzettend bijzonder moet dit voor je zijn om op deze dag te bevallen..... Stiekem ook een beetje creepy , maar het heeft iets prachtigs!

Snel je hyves checken en ben heeeeel nieuwsgierig hoe je bevalling is verlopen.
Wauw.... dit is wel een kippevel momentje zeg. Heel bijzonder. Moet vast ook een bijzonder kereltje worden.
Mibb, gefeliciteerd met je zoon ! Oh wat mooi dat het jouw dag is geworden, ben zo blij voor jullie, echt ontroerend!!

En natuurlijk ook felicitaties voor Mibbman. Ben benieuwd naar je verhaal, maar neem de tijd om het te komen vertellen!!
@Mibb, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!!!!!!

Vermaanddag: Nikolai is vandaag precies 4 maanden!!! En hij is nu ook officieel Nederlander want we hebben z'n paspoort binnen

Nu is snokkie de volgende hihi
liubi wat vliegt de tijd! gefeliciteerd met je kleine nederlandertje!

mibb, ben zo blij voor je!

snok, nu gaan we aftellen voor jou hoor! wordt je al zenuwachtig?

even stoom afblazen (kopie van dec)

hier vanmiddag naar verjaardag schoonzusje geweest, S had net eten gehad thuis en sliep nog niet helemaal (beetje onrustig) toen wij binnenkwamen sliep hij net dus hem lekker in de gang in zijn wagen laten liggen. op een gegeven moment wordt S wakker, ik ga bij hem kijken en besluit hem te laten liggen (hij piepte wat, was niet overstuur) dus terug in de kamer meld ik dat hij waarschijnlijk binnen 10 minuten wel weer in slaap zou gaan vallen. 3 minuten later gaat de vader van mijn schoonzusje (dus niet mijn schoonvader maar de vader van de vriendin van mijn broertje) naar de gang en komt met S op zijn arm binnen! (pardon? mijn mond viel even open). zegt hij ook nog eens ' ja hij lag zo op zijn neusje te draaien dat lijkt e zo vervelend liggen...' manlief reageert gelijk door te zeggen ' geef hem dan maar even hier' waar op die man ook nog eens nee zegt... *grom* ik wil daar geen stennis gaan trappen maar GEEF MIJN KIND HIER! dacht ik. gelukkig gaf hij hem toen uit zichzelf aan mij. ik heb mijn thee opgedronken en toen hebben we onder het motto 'S moet echt slapen dus wij gaan lekker buiten rondje lopen en naar huis' afscheid genomen. we zijn al met al denk nog geen half uur binnen geweest, ben gewoon nog steeds kwaad op hem.... ben ik onredelijk?
Hallo allemaal,

Hier een bericht van Mibb-man: Mibb is zaterdagmiddag, precies op de uitgerekende datum, om 13:26 bevallen van een prachtige zoon!!!

Omdat de persweeen uiteindelijk niet goed doorzetten en het niet meer opschoot is besloten tot een keizersnede. Mibb en kind maken het goed. Ze mogen misschien dinsdag al naar huis dus dan horen jullie het hele verhaal.

Groetjes van trotse Mibb-man!
gefeliciteerd mibbman! wat fijn dat ze het allebei goed maken! hopelijk dinsdag naar huis! zal aan je denken meis!
Heey Mibbman, gefeliciteerd Gelukkig is alles goed gegaan en laat je nu maar lekker in de watten leggen.

Vlinder je bent absoluut niet onredelijk... Zomaar je kind even oppakken (terwijl hij ook nog eens geen naaste familie is, nog erger) terwijl hij moet slapen is gewoon eigenlijk heel erg. Zou ook kwaad worden en heel erg chagerijnig. Wat bizar zeg!
bedankt voor je steun, was ook echt verontwaardigt inderdaad omdat hij geen directe familie is (zie die man twee keer per jaar, verjaardag broertje en verjaardag schoonzusje). yam heeft op andere topic gelukkig een beetje gerelativeerd dat die man het vast niet slecht bedoelde.... snap ik ook wel maar toch... grom... najah! ik ben dan op zo'n moment heel erg van ' wij zijn de ouders en zullen wel weten wat het beste voor ons mannetje is, als we dat dan ook nog eens expliciet gemeld hebben heb je niet het lef om zonder overleg ons mannetje een drukke huiskamer in te brengen....'
Mibb super, gefeliciteed! Een klein mannetje zo leuk! En op de uitgerekende datum, helemaal bijzonder!

Hoop dat de ks je is meegevallen en je makkelijk herstelt geniet maar lekker!

Vlinder geef je gelijk hoor zou ik ook niets vinden afblijven van mijn kind hoe goed bedoeld ook!

Vandaag mijn verjardag en het vanmiddag gevierd Ruben deed het super in de drukte. Nu vavavond lekker rust en genieten van mijn 2 mannen
Mibb, heftig hoor een ks, hoop dat je snel naar huis mag en dan maar rustig aan doen, genieten en laten verwennen!

Vlinder, kan me voorstellen dat je boos bent, maar hij zal het vast niet kwaad bedoelen, heeft misschien niet gehoord dat jullie hem nog even wilden laten slapen? Blijft feit dat je niet zomaar een baby uit een wagen haalt, daar mag je zeker verontwaardigd over zijn.

Summer, je klinkt goed zeg, hoe gaat het nu na de eerste weken, kom je al een beetje op aarde?

Pluis, gefeliciteerd of ben je komende week jarig?

Snok, je bent de volgende!!!

Liubi, Nicolai heeft dus een dubbele nationaliteit begrijp ik? En alweer 4 maanden, gaat snel he?!

Dametje, hoe gaat het met Prada, knapt ze een beetje op van alle kwaaltjes?

Thomas was vandaag wat ziekjes, wat verhoging en veel geslapen. Hopelijk kan hij morgen wel naar de gastouder. Morgenochtend maar even aankijken hoe hij is en of hij nog verhoging heeft.
@ Pluis, gefeliciteerd met je verjaardag.

@Mibb-man, jij ook gefeliciteerd. (weet je al dat we over een paar maanden langskomen met zijn allen ) pittig hoor een keizersnee, maar in het ziekenhuis kan Mibb hopelijk wel een beetje blijslapen en jij thuis?

@Freddy, Jaa ze heeft nog een beetje jeuk aan een oortje dus dat houd ik met argusogen in de gaten. Maar verder is ze weer zo vrolijk en opgewekt en leuk, ik geniet er erg van.
gefeliciteerd pluis!

bedankt voor het relativeren en bevestigen van mijn gevoelens, was allebei nodig.

ik ga slapen.
Lieve Mibb gefeliciteerd!! Een ventje en ook nog op de uitgerekende datum!!! Heel veel geluk! Keizersnede wrs wel ff heftig maar we horen vast snel je verhaal....uiteraard ook gelukswensen aan mibbman....

En o my god...zoals freddy zegt....i am next!!

Pluis gefelictieerd!!
Woehoe, MIBB, gefeliciteerd met jullie mannetje.

Wat een bijzondere datum om te bevallen. Hopelijk heb je ondanks de KS nog een goede bevalling gehad. Ben benieuwd hoe het met je gaat en of jullie ook de mooiste baby van de hele wereld hebben gekregen.

hele dikke knuffel
Pluis, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Ga vanmiddag alles op mijn gemakje bijlezen, nu eerst naar babymassage.
Freddy, Lekker dat jullie mannetje wat meer uurtjes pakt in de nacht. Scheelt vast een hele boel voor jullie.

Pittig hoor als je alles in je eentje moet doen. Ook al is het maar voor een weekje, overleggen is inderdaad wel erg fijn. Succes ermee en voor je het weet is je man weer terug.

Snok, nu is het jouw beurt. Spannend meis. Nog heel heel eventjes maar en dan ben je ook mama.

Grappig, bij dit topic zijn de jongetjes wel weer in de meerderheid.

Vlinder, irritant als anderen zich menen met jouw kind te moeten bemoeien. Volgende keer gewoon tegen zo iemand zeggen dat je het vervelend vind dat ie hem heeft gepakt. Nu loop je namelijk jezelf op te vreten en ben je eerder weggegaan van een verjaardag en daar schiet je niets mee op. Jullie zijn de ouders, dus jullie bepalen en dat mogen anderen best weten. Vaak helpt het heel goed als je direct een opmerking geeft en dan een beetje in de vorm van een grapje. Het blijft dan wel gezellig en het is ook duidelijk wat jullie er van vinden.

Van het weekend was het super gezellig met zijn drietjes in het huisje. Heel erg genoten en voelde echt als vakantie. We kijken nu helemaal uit naar onze volgende vakantie.
Gefeliciteerd Mibb, wat fijn voor jullie dat het de dag is geworden die je wilde, wel jammer van de keizersnede, rust maar lekker uit en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Plukkie t lijkt zo dichtbij maar ook nog ver...gek is dat...zal wel echt gaan komen in verlof....heb nog zoveel energie en nog zo bezig dat het eigenlijk nog ver lijkt....overigens kamertje klaar en sinds dit weekend spullen geleverd dus wagen in gang en box in kamer...heel apart.....
snol leuk hoor als alle spullen komen! Ga je de box ook al gelijk neerzetten?

pluk klinkt lekker julklie weekend weg wij gaan het weekend van 16 april met zijn 3tjes op stap. Hoe was de babymassage, leuk om te doen he?!

Ka bij jou ook alles goed?

Freddy lekker hoor die betere nachten.

Morgen moet Ruben even wennen op het kdv ben heel benieuwd hoe het gaat! Vandaag de intake gehad.
haha Pluis, nu weten we wat je van Snok vindt (SNOL ipv SNOK). hihi

babymassage is erg leuk. Vooral zijn buik vindt ie erg lekker.

Spannend dat Ruben morgen gaat wennen. Mark gaat donderdag voor het eerst. Weer en nieuwe stap.

Snok, het wordt steeds echter he nu ook de grote dingen in je huis staan. Alles is er al, behalve een baby.
HOERA!!!!! Gefeliciteerd Mibb met jullie zoon!!!!

Hopelijk mag je morgen lekker naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven