Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dolfje schreef:
15-07-2018 10:20
Groetjes vanaf de festivalcamping, het is nu al warm... En we moeten nog een lange dag.
Groetjes terug :cheer2: veel plezier vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Groetjes terug en veel plezier Dolfje!

Ah Lilly dat lijkt me best zwaar. Het was overigens een aardig, beleefd jongetje. Het probleem was vooral dat hij overal publiek bij nodig had. ‘Mevrouw, mevrouw, de pauw zit op het dak van het varkenshok! Kom kijken!’ Ja, daar zit hij wel vaker, en nu? ‘Ja maar ik denk dat ie zit te broeden! Kom nou mee!’ Nou ik denk het niet hoor. Kijk, hij vliegt alweer ergens anders heen. Geen ei te zien. ‘Oh ...’ (teleurstelling). ‘Dan ga ik nu de kalkoen zoeken.’ Goed hoor... ‘mevrouw! De kalkoen zit daar! Kom nou!’ En dat keer 100.
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
15-07-2018 11:41
Groetjes terug en veel plezier Dolfje!

Ah Lilly dat lijkt me best zwaar. Het was overigens een aardig, beleefd jongetje. Het probleem was vooral dat hij overal publiek bij nodig had. ‘Mevrouw, mevrouw, de pauw zit op het dak van het varkenshok! Kom kijken!’ Ja, daar zit hij wel vaker, en nu? ‘Ja maar ik denk dat ie zit te broeden! Kom nou mee!’ Nou ik denk het niet hoor. Kijk, hij vliegt alweer ergens anders heen. Geen ei te zien. ‘Oh ...’ (teleurstelling). ‘Dan ga ik nu de kalkoen zoeken.’ Goed hoor... ‘mevrouw! De kalkoen zit daar! Kom nou!’ En dat keer 100.
:proud:
Herkenbaar.
Wel heel leuk vrijwilligerswerk om te doen. Deed ik als tiener ook en ook nog bij de plaatselijke manege in ruil voor een buitenrit de stallen uitmesten.

Ons Dreum heeft 1 van mijn teenslippers kwijtgemaakt :'(
Mijn mooie roze, parelmoerkleurige Havaiianas. Ik kan m nergens vinden en Dreum zijn naam is haas :facepalm:
Lillybit schreef:
15-07-2018 12:49
:proud:
Herkenbaar.
Wel heel leuk vrijwilligerswerk om te doen. Deed ik als tiener ook en ook nog bij de plaatselijke manege in ruil voor een buitenrit de stallen uitmesten.

Ons Dreum heeft 1 van mijn teenslippers kwijtgemaakt :'(
Mijn mooie roze, parelmoerkleurige Havaiianas. Ik kan m nergens vinden en Dreum zijn naam is haas :facepalm:
Dat wordt zoeken :there:

Hier geen kinderen, maar wel twee honden die het leuk vinden om schoenen te verstoppen/begraven. Ken het wanhopige gevoel :hug:
Sterkte met zoeken Lilly! Dreum inzteen met omgekeerde psychologie? ‘Jij kunt vast de slupper niet meer vinden’, zoiets?

Een van onze poezen wil je overigens hartelijk danken voor de poezensoep-suggestie! Ze likt nog net het schoteltje er niet bij op, zo lekker vindt ze het. Helaas is dat niet de poes die medicijnen moet... :facepalm: die loopt er met een boog omheen.
LadyL0101 schreef:
15-07-2018 13:55
Sterkte met zoeken Lilly! Dreum inzteen met omgekeerde psychologie? ‘Jij kunt vast de slupper niet meer vinden’, zoiets?

Een van onze poezen wil je overigens hartelijk danken voor de poezensoep-suggestie! Ze likt nog net het schoteltje er niet bij op, zo lekker vindt ze het. Helaas is dat niet de poes die medicijnen moet... :facepalm: die loopt er met een boog omheen.
Serieus? :facepalm: :rofl:
Wat een figuur die poes.

Oh ja, dat kan ik nog wel even proberen bij Dreum.
Hij zit nu op de wc met een filmpje op, dus ik stoor nu maar even niet :P
FiIee schreef:
15-07-2018 13:35
Dat wordt zoeken :there:

Hier geen kinderen, maar wel twee honden die het leuk vinden om schoenen te verstoppen/begraven. Ken het wanhopige gevoel :hug:
Begraven nog wel :HA:
Zo'n nachtelijke wandeling vind ik op zich wel leuk. Het was net weer koel genoeg dus dan loop je rustig door de stad.
Het kippeneindje van vandaag naar oppaspoezel heb ik wel per bus gedaan. Inmiddels hebben we ons van het balkon laten verjagen door de zon, maar binnen is het prima toeven :-)

Na deze poezel heb ik een oppaspoezel die medicatie krijgt om de dag. Schijnt dat mevrouw het gewoon opsnoept tussen de brokjes door: geen gedoe met vermalen of verstoppen... Het personeel zal het wel weten.
Watervrouw, zo is een van mijn honden ook. Geen gedoe met pillenschieters, maar gewoon voor haar neus houden en ze eet het op. Heerlijk zulke huisdieren.
Zo we zijn thuis. Ik lig uitgeteld op bed( na eerst in bad te zijn geweest :P ) tv te kijken en man ligt op de bank.
Het was een geweldig weekend maar wat was het heet!
dolfje schreef:
16-07-2018 13:07
Zo we zijn thuis. Ik lig uitgeteld op bed( na eerst in bad te zijn geweest :P ) tv te kijken en man ligt op de bank.
Het was een geweldig weekend maar wat was het heet!
Lekker bijkomen :)
Ik lig in mijn bijna niksie op het strand :sun: :bye:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel zon gezien( wel goed ingesmeerd en een petje op en afgewisseld met in de schaduw zitten) dat ik vandaag lekker binnen blijf.
Beetje series kijken.
Morgen ook nog lekker vrij, hebben het niet al te bont gemaakt qua drank en laat naar bed maar het vreet wel energie. Ben geen 20 meer dus hoe de mensen het doen van dik in de 60 en ook wel 70 die daar op dat festival rondliepen en ook op de camping is mij een raadsel.
Lillybit schreef:
16-07-2018 13:50
Lekker bijkomen :)
Ik lig in mijn bijna niksie op het strand :sun: :bye:
Jaloers! Hier moet helaas gewerkt worden. Niets luchtige kleding aan. Nee, jeans en dichte schoenen en dan ook nog een jas :(
FiIee schreef:
16-07-2018 17:16
Jaloers! Hier moet helaas gewerkt worden. Niets luchtige kleding aan. Nee, jeans en dichte schoenen en dan ook nog een jas :(
Een jas? O_O
Is het koud daar? Man was daar vorige week toen was het warm.
Of ben je hier?
dolfje schreef:
16-07-2018 13:55
Ik heb de afgelopen dagen zoveel zon gezien( wel goed ingesmeerd en een petje op en afgewisseld met in de schaduw zitten) dat ik vandaag lekker binnen blijf.
Beetje series kijken.
Morgen ook nog lekker vrij, hebben het niet al te bont gemaakt qua drank en laat naar bed maar het vreet wel energie. Ben geen 20 meer dus hoe de mensen het doen van dik in de 60 en ook wel 70 die daar op dat festival rondliepen en ook op de camping is mij een raadsel.
Na 1 nacht op een luchtbedje protesteert mijn rug al hoor.
Lillybit schreef:
16-07-2018 17:44
Een jas? O_O
Is het koud daar? Man was daar vorige week toen was het warm.
Of ben je hier?
Labjas ;)

Ik woon alweer een jaar in Nederland. Zonder airco op werk is het inderdaad niet fijn.
Lillybit schreef:
16-07-2018 17:45
Na 1 nacht op een luchtbedje protesteert mijn rug al hoor.
Ik heb verdorie buiten pijn in mijn rug/ heup ook nog een verkoudheid opgelopen. Verrek van de keelpijn.
FiIee schreef:
16-07-2018 18:06
Labjas ;)

Ik woon alweer een jaar in Nederland. Zonder airco op werk is het inderdaad niet fijn.
Oh, loop ik even achter :facepalm:
dolfje schreef:
16-07-2018 21:04
Ik heb verdorie buiten pijn in mijn rug/ heup ook nog een verkoudheid opgelopen. Verrek van de keelpijn.
:there: potverdikke.
Volgende keer glamping regelen.
Het kamperen ging op zich wel ok hoor.
Ben wel behoorlijk moe nu. Hopelijk vannacht goed slapen en morgen een beetje uitslapen.
Bleh... poezel wil nu echt niet meer eten. zelfs het 'onweerstaanbare' voer van de dierenarts niet. Dus vanmiddag weer een stressvol ritje naar de dierenarts. Arme poes...
Lilly heb je je slipper nog teruggevonden?
Ik heb mijn oude naam weer!

Ik duim voor je poezel Lady.

Ben bezig met het verven van onze tuinstoelen. Dat zijn een boel latjes bij elkaar!
Moet nog 1,5 week werken en dan vakantie! Zo fijn.
LadyL0101 schreef:
18-07-2018 13:34
Lilly heb je je slipper nog teruggevonden?
Nope, foetsie.
Ik heb een nieuw paar gekocht.
Dreum heel enthousiast in de winkel, kijk mama hier was jouw slipper! :facepalm:
Κιττεηs schreef:
18-07-2018 14:45
Ik heb mijn oude naam weer!

Ik duim voor je poezel Lady.

Ben bezig met het verven van onze tuinstoelen. Dat zijn een boel latjes bij elkaar!
Moet nog 1,5 week werken en dan vakantie! Zo fijn.
Bijnaaaaa, nog even volhouden :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven