Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juli 2018 om 17:23
.
Heb je wel eens iemand onder de negeer gezet? Als je dat te privé vindt, hoef je geen antwoord te geven hoor.
Anyway, ik heb jou nu op de negeer, maar als ik wil kan ik jouw bericht nog wel lezen hoor.
Voor velen werkt de negeer dus überhaupt niet omdat ze te nieuwsgierig zijn. Daar hoor ik ook bij trouwens.
Kan je me loepen? That is the question.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 18 juli 2018 om 17:24
woensdag 18 juli 2018 om 17:25
Nee ik geloof ook wel dat het ook zo is als je onder negeren staat, maar ik denk ook dat het een bug is. Ik weiger te geloven dat ik bij iemand onder negeer sta.|Courage| schreef: ↑18-07-2018 17:23.
Heb je wel eens iemand onder de negeer gezet? Als je dat te privé vindt, hoef je geen antwoord te geven hoor.
Anyway, ik heb jou nu op de negeer, maar als ik wil kan ik jouw bericht nog wel lezen hoor.
Voor velen werkt de negeer dus überhaupt niet omdat ze te nieuwsgierig zijn. Daar hoor ik ook bij trouwens.
Kan je me loepen? That is the question.
Damned if I don’t
woensdag 18 juli 2018 om 17:26
Ach welnee. Ze heeft sommige mensen onder de negeer.the_Wicked_Witch schreef: ↑18-07-2018 17:24Die gooit iedereen wiens tegengas haar niet aanstaat onder de negeer.
En ze roept dat ze de discussie als besloten beschouwt.
D'r zit echt een steekje los![]()
Logisch na dat gehak.
woensdag 18 juli 2018 om 17:27
.
Haha, je staat op dit moment toch echt bij mij op de negeer.
Screenshot hebben?
(maar ik haal je er straks weer vanaf hoor, als ik terug ben van boodschappen doen
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 18 juli 2018 om 17:29
woensdag 18 juli 2018 om 17:31
Ik kon net een gloednieuwe forummer niet loepen. En je maakt mij toch echt niet wijs dat mijn faam zich al zo wijd en zijd over het www heeft verspreid dat men mij bij aanmelding preventief onder de negeer zet.
Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?
Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?
woensdag 18 juli 2018 om 17:35
Ik heb het net als jij weleens uitgeprobeerd. Maar de twee forummers die ik niet kon loepen hadden voor zover ik weet geen reden om mij op negeren te hebben. Ik ben niet prominent aanwezig, en zeg vrij weinig als ik online ben.
Maar wie weet zit ik er toch naast en vinden ze me een eersteklas eikel.
Damned if I don’t
woensdag 18 juli 2018 om 17:35
.Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 17:33Zo hee, jij kan snel boodschappen doen. AH bezorgservice zeker?
Hahaha, nee, ik ben zo'n muts die dan niet iemand zomaar op de negeer kan laten staan.
Ik ga zo de deur uit ("écht mam!").
woensdag 18 juli 2018 om 17:36
Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 17:31Ik kon net een gloednieuwe forummer niet loepen. En je maakt mij toch echt niet wijs dat mijn faam zich al zo wijd en zijd over het www heeft verspreid dat men mij bij aanmelding preventief onder de negeer zet.
Het is door de mods ook al eens een keer bevestigd in het modtopic dat een forummer die je onder de negeer heeft niet meer kan loepen.
Daarnaast is het soms ook een bug volgens mij.
woensdag 18 juli 2018 om 17:38
Doe mij es onder de negeer?ViezeHond schreef: ↑18-07-2018 17:35Ik heb het net als jij weleens uitgeprobeerd. Maar de twee forummers die ik niet kon loepen hadden voor zover ik weet geen reden om mij op negeren te hebben. Ik ben niet prominent aanwezig, en zeg vrij weinig als ik online ben.
Maar wie weet zit ik er toch naast en vinden ze me een eersteklas eikel.
woensdag 18 juli 2018 om 17:38
Ik snap de lol ook niet.
Ik denk dat fv voor vele forummees enorm belangrijk is. Ze moet hun mening overnemen en anders is ze in hun ogen een soort dictator. Wat een macht geef je iemand dan.