Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:14
Dat je op negeer staat als je iemand niet kan loepen, klopt denk ik niet.
Dat klopt wel, en volgens mij staan we allemaal bij de zelfde forummer op negeer, wel net zo makkelijk.
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:18
Ik heb het twee keer gehad en bij navraag direct antwoord gekregen van de betreffende forummers.
.
Heb je wel eens iemand onder de negeer gezet? Als je dat te privé vindt, hoef je geen antwoord te geven hoor. ;-D
Anyway, ik heb jou nu op de negeer, maar als ik wil kan ik jouw bericht nog wel lezen hoor.
Voor velen werkt de negeer dus überhaupt niet omdat ze te nieuwsgierig zijn. Daar hoor ik ook bij trouwens.

Kan je me loepen? That is the question.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
8102 schreef:
18-07-2018 17:20
Dat klopt wel, en volgens mij staan we allemaal bij de zelfde forummer op negeer, wel net zo makkelijk.
Iris? :P
Damned if I don’t
8102 schreef:
18-07-2018 17:20

Die gooit iedereen wiens tegengas haar niet aanstaat onder de negeer.
En ze roept dat ze de discussie als besloten beschouwt.
D'r zit echt een steekje los :proud:
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:14
Dat je op negeer staat als je iemand niet kan loepen, klopt denk ik niet.

In sommige gevallen ook een bug schreef een mod ooit ergens.

Verrassend :biggrin:
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:23
.
Heb je wel eens iemand onder de negeer gezet? Als je dat te privé vindt, hoef je geen antwoord te geven hoor. ;-D
Anyway, ik heb jou nu op de negeer, maar als ik wil kan ik jouw bericht nog wel lezen hoor.
Voor velen werkt de negeer dus überhaupt niet omdat ze te nieuwsgierig zijn. Daar hoor ik ook bij trouwens.

Kan je me loepen? That is the question.
Nee ik geloof ook wel dat het ook zo is als je onder negeren staat, maar ik denk ook dat het een bug is. Ik weiger te geloven dat ik bij iemand onder negeer sta.
Damned if I don’t
En nee, ik heb nog nooit iemand op negeren gezet.
viezehond wijzigde dit bericht op 18-07-2018 17:26
4.95% gewijzigd
Damned if I don’t
the_Wicked_Witch schreef:
18-07-2018 17:24
Die gooit iedereen wiens tegengas haar niet aanstaat onder de negeer.
En ze roept dat ze de discussie als besloten beschouwt.
D'r zit echt een steekje los :proud:
Ach welnee. Ze heeft sommige mensen onder de negeer.
Logisch na dat gehak.
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:25
Nee ik geloof ook wel dat het ook zo is als je onder negeren staat, maar ik denk ook dat het een bug is. Ik weiger te geloven dat ik bij iemand onder negeer sta.
.
Haha, je staat op dit moment toch echt bij mij op de negeer.
Screenshot hebben? :rofl:

(maar ik haal je er straks weer vanaf hoor, als ik terug ben van boodschappen doen :))
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Lekker belangrijk wie of wat je onder de negeer heb. FV had iedereen onder de negeer op het topic van Kylie Jenner op actueel. Die was gezellig aan het discussiëren in haar ééntje, dat is pas humor :rofl:
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:27
.
Haha, je staat op dit moment toch echt bij mij op de negeer.
Screenshot hebben? :rofl:

(maar ik haal je er straks weer vanaf hoor, als ik terug ben van boodschappen doen :))
Van jou geloof ik het wel hoor. :proud:
Damned if I don’t
Maar probeer het gewoon even uit VH; dan zal je zien hoe gemakkelijk het is om tóch te reageren op iemand die onder de negeer staat.
Dicca schreef:
Lekker belangrijk wie of wat je onder de negeer heb. FV had iedereen onder de negeer op het topic van Kylie Jenner op actueel. Die was gezellig aan het discussiëren in haar ééntje, dat is pas humor :rofl:

Ja enorm grappig zo'n FV-bashtopic :nooo:
Ik kon net een gloednieuwe forummer niet loepen. En je maakt mij toch echt niet wijs dat mijn faam zich al zo wijd en zijd over het www heeft verspreid dat men mij bij aanmelding preventief onder de negeer zet.

Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:29
Van jou geloof ik het wel hoor. :proud:
.
Ik heb je ont-negeerd. :hyper:
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:32
.
Zo hee, jij kan snel boodschappen doen. AH bezorgservice zeker?
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:29
Maar probeer het gewoon even uit VH; dan zal je zien hoe gemakkelijk het is om tóch te reageren op iemand die onder de negeer staat.
Ik heb het net als jij weleens uitgeprobeerd. Maar de twee forummers die ik niet kon loepen hadden voor zover ik weet geen reden om mij op negeren te hebben. Ik ben niet prominent aanwezig, en zeg vrij weinig als ik online ben.
Maar wie weet zit ik er toch naast en vinden ze me een eersteklas eikel.
Damned if I don’t
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 17:33
Zo hee, jij kan snel boodschappen doen. AH bezorgservice zeker?
.
Hahaha, nee, ik ben zo'n muts die dan niet iemand zomaar op de negeer kan laten staan. :rofl:
Ik ga zo de deur uit ("écht mam!").
Dicca schreef:
Wat je maar himor vind.
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:32
.
:yes:
Damned if I don’t
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 17:31
Ik kon net een gloednieuwe forummer niet loepen. En je maakt mij toch echt niet wijs dat mijn faam zich al zo wijd en zijd over het www heeft verspreid dat men mij bij aanmelding preventief onder de negeer zet.

Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?

Het is door de mods ook al eens een keer bevestigd in het modtopic dat een forummer die je onder de negeer heeft niet meer kan loepen.
Daarnaast is het soms ook een bug volgens mij.
Misschien komt het door jouw nick. Ik hoef ook geen vieze hond.
ViezeHond schreef:
18-07-2018 17:35
Ik heb het net als jij weleens uitgeprobeerd. Maar de twee forummers die ik niet kon loepen hadden voor zover ik weet geen reden om mij op negeren te hebben. Ik ben niet prominent aanwezig, en zeg vrij weinig als ik online ben.
Maar wie weet zit ik er toch naast en vinden ze me een eersteklas eikel.
Doe mij es onder de negeer?
Pipistrello schreef:
18-07-2018 17:31
Ja enorm grappig zo'n FV-bashtopic :nooo:
Ik snap de lol ook niet.
Ik denk dat fv voor vele forummees enorm belangrijk is. Ze moet hun mening overnemen en anders is ze in hun ogen een soort dictator. Wat een macht geef je iemand dan.
|Courage| schreef:
18-07-2018 17:36
Misschien komt het door jouw nick. Ik hoef ook geen vieze hond.
Dat maak je jezelf maar wijs.
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven