Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Ik zag die doorrookte tokkietessa ineens ook weer door het beeld wandelen. Er is geen actieve rol voor haar weggelegd en goh laat me raden waarom niet.

Ik vind Rosanna echt een patient. Meer heb ik er niet op te zeggen. En die Niels een enorm leeghoofd en die Fabiola een krolse kat die Niels laat donderen zodra de camera's uitgaan.
Wat zijn mannen toch zwak.

En dan die gore Ruud die er met zijn muil bovenop staat als die 2 meiden zoenen. Alsof ie nog nooit iets gezien heeft. Wat een pubertje. Echt hij komt volgens mij elke avond klaar tussen zijn 2 matras helften in. Droeftoeter.

Ik vind dat mannen geleuter onder elkaar nog niet zo spannend. Dat is met een slok op gewoon groot praat. Ik zou daar niet perse anders van worden. Je moet mij soms eens horen vuilbekken met mijn vriendinnen, en ik ben echt roomser dan de paus wat dit aangaat. Het is gewoon niet voor andermans oren bedoeld. Moet kunnen. Praatjes vullen geen gaatjes.

Ik vind Stefano alleen wel doortrapt. Die gaat buiten dit hele feestje om zeker wel vreemd. Gelina is minder dommig dan ik dacht maar trapt toch weer met open ogen in precies hetzelfde gelul. Die is volgend jaar zwanger en dan lezen we in de bladen dat Stefano buiten de deur poept.

Alex is gewoon ingehuurd. Die speelt toch gewoon een rol als ransaap? Deze neanderthaler is toch gewoon een karikatuur? Niemand is toch zo dom en zo ranzig en zo alpha-male als deze leeghoofdige gorilla met zijn tandjes? Toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja het ligt er inderdaad heel dik bovenop. Dat van Niels en Rosanna bijvoorbeeld dat is toch niet serieus weer hetzelfde als de vorige keer.

En die "verleidsters" zijn toch ook tenenkrommend? Fabiola met haar enge tandjes en dat gegiegel. Voor die verleidster heb ik ook maar een woord over: goor :sick:
We’re all mad here
Die straattaal vind ik ook zo pruimopdrogend ongeil. Welke hollandse boerenlul praat er nou zo swagger en denkt dat dat geil is? Dan heb je toch ook een steekje los, of twee?
Ugh, die Rosanna is niet normaal. Hoe zielig en kinderachtig is het om meteen te zeggen "zo, zij is lelijk, ik vind mezelf veel knapper" wanneer je kampvuurbeelden ziet. Ten eerste, al deed hij het met ma Flodder, wat maakt dat uit, een relatie hoort niet te gaan om enkel schoonheid. Geeft haar persoonlijkheid goed weer. Daarnaast sloeg het ook nergens op, Fabiola is een leuke meid om te zien.

De zogenaamde woedeaanval van Rosanna heb ik met opgetrokken wenkbrauwen bekeken. Ik ken kinderen van 3 die zich volwassener gedragen dan dat.

verder begin ik ook te denken dat het gescript is, alleen doen ze het huilen dan wel verrekte goed.. daar twijfel ik nog over..
Die Ruud met 2 kokosnoten om aan te geven hoe vol zijn ballen zaten :facepalm: wat een kleuter. Waarom gaat zo'n mooie vrouw als Rowena met zo'n ventje?

Ik vraag me ook echt af waarom die mannen zo gaan flippen bij het volgende kampvuur. Die vrouwen doen helemaal niks. Oké, behalve Rosanna dan. Ik snap haar ook niet hoor. Dat ze in die praatjes van Alex trapt. En dat ze steeds zegt dat Fabiola lelijk is en zij veel mooier/beter is. Als ze zo zeker van zichzelf was had ze geen strippenkaart bij de plastisch chirurg. Ik vind het een raar kind, maar als ze haar mond dicht houdt is Fabiola wel een mooie meid hoor.

Overigens zouden ze zichzelf allemaal wel wat beter in mogen smeren. Een aantal mensen waren flink verbrand. Viel mij dan weer op. :roll:
Stressed is just desserts spelled backwards
Yggdrasil- schreef:
19-07-2018 08:30
Ik zag die doorrookte tokkietessa ineens ook weer door het beeld wandelen. Er is geen actieve rol voor haar weggelegd en goh laat me raden waarom niet.

Ik vind Rosanna echt een patient. Meer heb ik er niet op te zeggen. En die Niels een enorm leeghoofd en die Fabiola een krolse kat die Niels laat donderen zodra de camera's uitgaan.
Wat zijn mannen toch zwak.

En dan die gore Ruud die er met zijn muil bovenop staat als die 2 meiden zoenen. Alsof ie nog nooit iets gezien heeft. Wat een pubertje. Echt hij komt volgens mij elke avond klaar tussen zijn 2 matras helften in. Droeftoeter.

Ik vind dat mannen geleuter onder elkaar nog niet zo spannend. Dat is met een slok op gewoon groot praat. Ik zou daar niet perse anders van worden. Je moet mij soms eens horen vuilbekken met mijn vriendinnen, en ik ben echt roomser dan de paus wat dit aangaat. Het is gewoon niet voor andermans oren bedoeld. Moet kunnen. Praatjes vullen geen gaatjes.

Ik vind Stefano alleen wel doortrapt. Die gaat buiten dit hele feestje om zeker wel vreemd. Gelina is minder dommig dan ik dacht maar trapt toch weer met open ogen in precies hetzelfde gelul. Die is volgend jaar zwanger en dan lezen we in de bladen dat Stefano buiten de deur poept.

Alex is gewoon ingehuurd. Die speelt toch gewoon een rol als ransaap? Deze neanderthaler is toch gewoon een karikatuur? Niemand is toch zo dom en zo ranzig en zo alpha-male als deze leeghoofdige gorilla met zijn tandjes? Toch?
Echt met alles 100% eens.
Maar wat een saaie afleveringen zijn het zeg.

Weet iemand hoeveel afleveringen het zijn? Hoeveel er nog komen?
Hebben we trouwens al gelezen dan Rowena 4 jaar een relatie heeft gehad met Lange Frans? Ze hebben zelfs samen een liedje gerapt, zo slecht dat ik me plaatsvervangend schaam.. https://www.viva.nl/stijl-en-update/say ... de-rapper/
Yggdrasil- schreef:
:rofl:
Hoe slecht ook.. ik zit vanavond na het werk toch weer op de bank met mijn theetje te smullen van dit IQ-loze programma, om me vervolgens weer kapot te ergeren aan al die aandachtsgeile, inhoudsloze apen.
Was trouwens ook al in dit topic genoemd dat die verleidster Tessa meedeed met Benelux Next Topmodel, aantal jaar geleden? Toen ik haar in afl 1 van TI zag, dacht ik meteen: hé dat is dat groffe modelletje!
Van mij mag er nou eindelijk wel weer eens wat gebeuren. Die seks van volgende week is gewoon Alex en Rosanna, maar ik wil meeeeeeeeerrrr actie!
Leafs schreef:
19-07-2018 10:43
Echt met alles 100% eens.
Maar wat een saaie afleveringen zijn het zeg.

Weet iemand hoeveel afleveringen het zijn? Hoeveel er nog komen?

Echt hè? Ik heb ergens gelezen dat er 12 afleveringen zijn, du s nog 4 (saaie en voorspelbare) afleveringen te gaan. :yawnee:
Tja dan kijk je toch niet. Ik zie dat probleem niet zo. Jullie zitten er alleen maar over te zeiken. Kijk dan niet. Er zijn nog genoeg andere zenders over.
Haha ik vind het helemaal niet saai! Zit toch elke keer weer heerlijk te kijken en blijf t spannend vinden. Ook al is er nog “niks gebeurd”, emoties zijn er genoeg.
Ben erg benieuwd naar volgende keer.
Mij interesseert het eerlijk gezegd niet of het echt of nep is. Persoonlijk denk dat het echt is. Of die koppels nou wel of niet meer samen zijn, je (ex-) vriend/vriendien zo zien doen doet natuurlijk wel pijn.

Meeste verleid(st)e(r)s hebben een prachtig lichaam, maar zijn niet per se mijn smaak, zelfde voor de mannen. Het inhoudsloze doet er niet toe. Het gaat om verleiding en sommige slagen daarin.

Verleiders doen mee voor de fame en de deals, sommige koppels ook. Dat die fame met een prijs komt weten die toch allang, ze houden zich gewoon vast aan de lui die hun ophemelen, niet die ze terecht of onterecht neerhalen.
anoniem_365121 wijzigde dit bericht op 19-07-2018 17:38
Reden: Spelfouten/toevoeging
26.76% gewijzigd
Die emoties kunnen ze echt nie acteren joh, daar zijn ze toch veel te dom voor.
Nou prachtig lichaam? Die drijvende Kim K. kont van Kelly vond ik toch wel een van de meest gore stukjes. :sick:
We’re all mad here
:rofl: Die woedeaanval van Rosanna..Die heb ik 2 x gekeken.Hoe ze die grote bloempot probeerde op te tillen..
Dit was gespeeld toch?
En dan gelijk Fabiola afkraken..Ik zou pissig op mijn vriend zijn maar zij begint gelijk over haar uiterlijk.
Fabiola is misschien raar maar ze ziet er wel beter uit dan Rosanna.
Daarna begint ze over Alex..
En hoor Alex nog over haar praten..
Wat zet die meid zich voor gek zeg!
anoniem_372410 wijzigde dit bericht op 19-07-2018 20:22
0.60% gewijzigd
Maris74 schreef:
19-07-2018 16:47
Tja dan kijk je toch niet. Ik zie dat probleem niet zo. Jullie zitten er alleen maar over te zeiken. Kijk dan niet. Er zijn nog genoeg andere zenders over.
Pfff..
Dit is een roddeltopic waar gelukkig ook geklaagd mag worden. Dan lees je toch niet? Genoeg andere topics over.
...
Anárion schreef:
19-07-2018 18:44
Pfff..
Dit is een roddeltopic waar gelukkig ook geklaagd mag worden. Dan lees je toch niet? Genoeg andere topics over.
Precies. Want erover klagen en roddelen, vind ik dan weer wel leuk. :yes: :cheer:
Hmm ik denk dat de emoties wel echt zijn, maar dat Rosanna steeds Alex kiest moet toch haast wel opgelegd zijn... Dat, of ze is oerdom.
Ik denk ook dat het op de een of andere manier minder spannend lijkt, omdat je het gevoel hebt dat er dingen in scène zijn gezet.
...
Yggdrasil- schreef:

Als je Ex on the Beach kijkt dan zie je dat Alex precies zo is.
En nog veel vrouwen er mee kan krijgen ook.
Lielalie schreef:
19-07-2018 11:18
Was trouwens ook al in dit topic genoemd dat die verleidster Tessa meedeed met Benelux Next Topmodel, aantal jaar geleden? Toen ik haar in afl 1 van TI zag, dacht ik meteen: hé dat is dat groffe modelletje!
Ja en van Echte Meisjes in de Jungle, en van Get the F*ck out of my House, en van Hot Summer.
Dat mens zoekt echt elke gelegenheid om met haar kop op tv te komen.
diaanopviva schreef:
19-07-2018 18:37
:rofl: Die woedeaanval van Rosanna..Die heb ik 2 x gekeken.Hoe ze die grote bloempot probeerde op te tillen..
Dit was gespeeld toch?
En dan gelijk Fabiola afkraken..Ik zou pissen op mijn vriend zijn maar zij begint gelijk over haar uiterlijk.
Fabiola is misschien raar maar ze ziet er wel beter uit dan Rosanna.
Daarna begint ze over Alex..
En hoor Alex nog over haar praten..
Wat zet die meid zich voor gek zeg!
You go girl! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven