Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 9 maart 2009 om 19:42
Wuzz: Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je had gezegd dat je zelf na een tijdje terugkijkend zou kunnen benoemen wat niet helemaal goed is gegaan bij een beindigde relatie/contact. Weet je
(al) in dit geval (als je t kwijt zou willen heur). Xx
Lief dat je ernaar vraagt, ik heb inmiddels nog niet helemaal duidelijk wat er nou mis ging, behalve dat hij wat miste. En wat dat dan precies is weet ik niet, maar ik heb er al meer vrede mee.
Sportze!
Erykah, wat gezellig, zo'n logeerpartijtje! Klinkt een beetje of badman last heeft van zn hormonen. Jammer!!!
Xen, vreemd dat collega niets laat weten, misschien heeft ze een andere afspraak en probeert ze die te verzetten? Vraag het gewoon morgen even joh!
Ik ga nog even uitbuiken op de bank!
(al) in dit geval (als je t kwijt zou willen heur). Xx
Lief dat je ernaar vraagt, ik heb inmiddels nog niet helemaal duidelijk wat er nou mis ging, behalve dat hij wat miste. En wat dat dan precies is weet ik niet, maar ik heb er al meer vrede mee.
Sportze!
Erykah, wat gezellig, zo'n logeerpartijtje! Klinkt een beetje of badman last heeft van zn hormonen. Jammer!!!
Xen, vreemd dat collega niets laat weten, misschien heeft ze een andere afspraak en probeert ze die te verzetten? Vraag het gewoon morgen even joh!
Ik ga nog even uitbuiken op de bank!

maandag 9 maart 2009 om 21:17
Reiz, heb ff wat uitgevogeld qua parkeren bij Sportpaleis.
Op de ring afrit 1, richting Merksem/centrum, linksaf op de Groenendaallaan(onder de ring door) bij knooppunt Bredabaan(rijschool) rechtsaf, Bredabaan in en rechtdoor blijven rijden, de carettestraat in. Daar is parking Noord, klopt het een beetje?
Kan best lekker autorijden, maar in Belgie ben ik niet zo'n held, zeker omdat ik er totaal de weg niet ken.
Op de ring afrit 1, richting Merksem/centrum, linksaf op de Groenendaallaan(onder de ring door) bij knooppunt Bredabaan(rijschool) rechtsaf, Bredabaan in en rechtdoor blijven rijden, de carettestraat in. Daar is parking Noord, klopt het een beetje?
Kan best lekker autorijden, maar in Belgie ben ik niet zo'n held, zeker omdat ik er totaal de weg niet ken.
maandag 9 maart 2009 om 21:21
maandag 9 maart 2009 om 21:52
Zoooo, lekker alles dr uit getrapt en nu frissie frissie. Zooo heerlijk lekker douchen en dan lekker bodylotion.
Reiz & In (de rest is er nie?!) ikke ook ongesteld maar ben nie van de choco en dat voor een vrouw hihihi. Met mijn verjaardag trakteer ik op het werk altijd (!) Leonidas (doosje met 2 stuks voor iedereen). Laatst was collega in België en die bracht dus hele waarsch. goede dure bonbons voor me....en ik BEN nie van de choco maar ze zijn goed terechtgekomen daar nie van....
Reiz & In (de rest is er nie?!) ikke ook ongesteld maar ben nie van de choco en dat voor een vrouw hihihi. Met mijn verjaardag trakteer ik op het werk altijd (!) Leonidas (doosje met 2 stuks voor iedereen). Laatst was collega in België en die bracht dus hele waarsch. goede dure bonbons voor me....en ik BEN nie van de choco maar ze zijn goed terechtgekomen daar nie van....
maandag 9 maart 2009 om 22:05
maandag 9 maart 2009 om 22:20
Ik ben niet meer verliefd denk ik op VL, dat is sinds die dag in de vakantie zo afgebrokkeld omdat ik "een klap" in mijn gezicht kreeg. Beetje om mijzelf in bescherming te nemen.
Ik voel mis wel de genegenheid, heb nog steeds warme gevoelens voor hem, de sex was ook erg fijn, maar ook gewoon het contact. Even een smsje of even gezellig bellen als ik klaar ben met werk, of hij die spontaan belde... Gewoon het fijn kunnen praten met elkaar over van alles en nog wat.
Ik voel mis wel de genegenheid, heb nog steeds warme gevoelens voor hem, de sex was ook erg fijn, maar ook gewoon het contact. Even een smsje of even gezellig bellen als ik klaar ben met werk, of hij die spontaan belde... Gewoon het fijn kunnen praten met elkaar over van alles en nog wat.
maandag 9 maart 2009 om 22:21
Je hoeft trouwens niet op het forum antwoord te geven.
Waarom ik dat expliciet vraag?
Omdat als je zelf zou weten om wat voor specifieke gevoelens het gaat het helpt bij hoe je die gevoelens "aanpakt" ermee omgaat. Omdat (als het goed is) je beter snapt waar die gevoelens vanuit jezelf vandaan komen.
Waarom ik dat expliciet vraag?
Omdat als je zelf zou weten om wat voor specifieke gevoelens het gaat het helpt bij hoe je die gevoelens "aanpakt" ermee omgaat. Omdat (als het goed is) je beter snapt waar die gevoelens vanuit jezelf vandaan komen.